Precies, plus je kan moeilijk zeggen dat de spelers die Feyenoord afgelopen jaren aan het buitenland heeft verkocht voor betere bedragen er gelijk stonden. Echt een goede reputatie hebben we op dat vlak nog niet.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Frank zit er toch pas sinds 2020? Hem 2019 en Jaapie aanrekenen is dan een beetje gek. Zelfs Bozenikje wil ik hem nog wel vergeven omdat Feyenoord daar al mee bezig was toen hij kwam en hij daarin meegegaan is.
Ik vind dat hij het laatste jaar prima werk heeft gedaan, natuurlijk zijn die verkopen voor een appel en een ei gek, maar gezien corona en de financiele romslomp is het ook niet zo gek.
Oh ik dacht dat ik louter positief was.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Ik zal jullie maar niet vragen om een complete lijst aan transfers van Arnesen. Maar de kritiek dat hij alles gratis de deur uitdoet vind ik wat makkelijk. Voor al het brandhout dat de afgelopen 2 jaar uit de Kuip is vertrokken had je misschien hooguit een miljoentje of 3 meer kunnen krijgen. Dat maakt natuurlijk ook niet het verschil.
Ik zeg niet dat die kritiek van jou komt.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik louter positief was.
Volgens jou dus kritiek.
Prima joh.
Ik vind je maar een rare snuiter.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat die kritiek van jou komt.
Kan ik mij wel in vinden ja. Hoe doet Burger het eigenlijk?quote:Op maandag 31 januari 2022 16:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, plus je kan moeilijk zeggen dat de spelers die Feyenoord afgelopen jaren aan het buitenland heeft verkocht voor betere bedragen er gelijk stonden. Echt een goede reputatie hebben we op dat vlak nog niet.
Plus Arnesen moest eerst inkopen doen zonder fatsoenlijke scouting, Bozenik en Antonucci zijn spelers die volgens een prima filosofie gehaald zijn maar die gewoon slecht gescout waren en totaal niet pasten bij het spel van hun respectievelijke trainers. Nu de scouting vernieuwd is (ook deels dankzij Arnesen) merk je dat de aankopen een stuk beter uit de verf komen.
Het is jammer dat we matige bedragen hebben ontvangen voor bijvoorbeeld Haps en Burger maar verder is er ook ontzettend veel rommel geruimd door Arnesen en Slot. Deze zomer zullen er ook spelers gaan vertrekken die wel een stap hogerop kunnen maken, dan verdien je toch wat meer.
Matig.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kan ik mij wel in vinden ja. Hoe doet Burger het eigenlijk?
Als we Slot een seizoen eerder hadden aangesteld ipv dat waardeloze extra jaar met Advocaat waren onze spelers misschien nog iets waard geweest. Afgelopen zomer kon je niemand voor veel geld verkopen, inclusief uitblinker Berghuis vanwege die debiele clausulequote:Op maandag 31 januari 2022 16:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Senesi had eigenlijk wel weg moeten zijn, daar pakt Feyenoord nu ook niet meer de hoofdprijs voor deze zomer.
Ja en nee. Misschien gebeurt er een mirakel en speelt Senesi nog een geweldig half jaar inclusief een paar goede potjes in de Conference League. Welke spelers hadden er volgens jou verder verkocht moeten worden dan?quote:Op maandag 31 januari 2022 16:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we Slot een seizoen eerder hadden aangesteld ipv dat waardeloze extra jaar met Advocaat waren onze spelers misschien nog iets waard geweest. Afgelopen zomer kon je niemand voor veel geld verkopen, inclusief uitblinker Berghuis vanwege die debiele clausule
Men doet ook steeds maar alsof het aanstellen van Slot bij een soort masterplan van Arnesen hoorde terwijl die echt met pure mazzel kwam aanwaaien. Tuurlijk krijgt hij daar dan ook (deels) de credits voor en ik ben overwegend positief over Arnesen maar deze zomer wordt voor Feyenoord wel een beetje do or die.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we Slot een seizoen eerder hadden aangesteld ipv dat waardeloze extra jaar met Advocaat waren onze spelers misschien nog iets waard geweest. Afgelopen zomer kon je niemand voor veel geld verkopen, inclusief uitblinker Berghuis vanwege die debiele clausule
Ze hadden niet verkocht móéten worden natuurlijk, maar voor Senesi was de timing wel perfect geweest. Nog een 2-jarig contract en 24 jaar oud. Verder zou er vast interesse zijn geweest in Bijlow, Malacia, Geertruida, Kökcü en Sinisterra als die vorig seizoen al een heel goed seizoen hadden gehad. Dan had je aan de hand van voor wie je de beste opvolger klaar had staan (intern of als aankoop) kunnen kiezen of en voor wie je een bod zou accepteren.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja en nee. Misschien gebeurt er een mirakel en speelt Senesi nog een geweldig half jaar inclusief een paar goede potjes in de Conference League. Welke spelers hadden er volgens jou verder verkocht moeten worden dan?
En dat Slot überhaupt naar Feyenoord is gekomen vind ik ook nog steeds wel een wonder eigenlijk.
De Berghuis-clausule mag op conto van Troost.
Dat klinkt voor mij niet als idealiter, dan moet er voor Kökcü en Senesi nog wel 5 miljoen bij.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Men doet ook steeds maar alsof het aanstellen van Slot bij een soort masterplan van Arnesen hoorde terwijl die echt met pure mazzel kwam aanwaaien. Tuurlijk krijgt hij daar dan ook (deels) de credits voor en ik ben overwegend positief over Arnesen maar deze zomer wordt voor Feyenoord wel een beetje do or die.
Idealiter verkoop je Sinisterra (15-20) en Kokcu (10-15) voor leuk geld, speel je op Senesi min of meer break-even (miljoentje of 10). Dan zal er wel weer een deel naar de schulden gaan en met de rest kan je dan verder bouwen.
Iedere debiel weet wel dat hij nooit voor 15 miljoen verkocht gaat worden behalve jijquote:Op maandag 31 januari 2022 13:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Hoezo zou Wolfsburg hem aan ons verhuren als ze hem kunnen verkopen voor 15 mil?
Wat een debiele post weer klaas.
Ook meer wat ik verwacht dat die spelers gaan opbrengen.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat klinkt voor mij niet als idealiter, dan moet er voor Kökcü en Senesi nog wel 5 miljoen bij.
Burnley heeft gisteren 15 miljoen voor Weghorst neergelegd, Klaas.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Iedere debiel weet wel dat hij nooit voor 15 miljoen verkocht gaat worden behalve jij
knettergek die gasten in engelandquote:Op maandag 31 januari 2022 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Burnley heeft gisteren 15 miljoen voor Weghorst neergelegd, Klaas.
quote:Op maandag 31 januari 2022 17:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Iedere debiel weet wel dat hij nooit voor 15 miljoen verkocht gaat worden behalve jij
quote:Op maandag 31 januari 2022 17:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
knettergek die gasten in engeland
Is dat zo? Op wiens conto mogen we die aanstelling dan zetten? En hoezo was dat pure mazzel?quote:Op maandag 31 januari 2022 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Men doet ook steeds maar alsof het aanstellen van Slot bij een soort masterplan van Arnesen hoorde terwijl die echt met pure mazzel kwam aanwaaien.
Lol.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
AZ was flink aan het treuzelen om zijn contract te verlengen en toen is de zaakwaarnemer maar een beetje rond gaan bellen, waarna Feyenoord meteen toehapte. Als AZ hem iets meer salaris had geboden en meteen dat contract had opgewaardeerd was dit nooit een issue geworden en had Arnesen bijvoorbeeld ook zomaar dat contract van Dickie verlengd. Categorie plotseling buitenkansje.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is dat zo? Op wiens conto mogen we die aanstelling dan zetten? En hoezo was dat pure mazzel?
Ben het met je eens; deze zomer mag Arnesen eens laten zien te kunnen verkopen. En mag toch hopen dat die bedragen in de buurt komen aan de bovenkant van wat jij noemt.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Men doet ook steeds maar alsof het aanstellen van Slot bij een soort masterplan van Arnesen hoorde terwijl die echt met pure mazzel kwam aanwaaien. Tuurlijk krijgt hij daar dan ook (deels) de credits voor en ik ben overwegend positief over Arnesen maar deze zomer wordt voor Feyenoord wel een beetje do or die.
Idealiter verkoop je Sinisterra (15-20) en Kokcu (10-15) voor leuk geld, speel je op Senesi min of meer break-even (miljoentje of 10). Dan zal er wel weer een deel naar de schulden gaan en met de rest kan je dan verder bouwen.
Waar baseer je dit dan weer op?quote:Op maandag 31 januari 2022 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
AZ was flink aan het treuzelen om zijn contract te verlengen en toen is de zaakwaarnemer maar een beetje rond gaan bellen, waarna Feyenoord meteen toehapte. Als AZ hem iets meer salaris had geboden en meteen dat contract had opgewaardeerd was dit nooit een issue geworden en had Arnesen bijvoorbeeld ook zomaar dat contract van Dickie verlengd. Categorie plotseling buitenkansje.
Nouja, had gekund toch. Dat zo'n Slot per toeval kwam aanwaaien net in de periode dat Feyenoord met Dick om de tafel moest was een geschenk uit de hemel, maar in die periode deed Dick het niet eens zo extreem slecht meen ik (mede dankzij het makkelijke speelschema in de eredivisie).quote:
Ik durf er eigenlijk m’n hand wel voor in het vuur te steken dat Dickie niet was verlengd. Ze waren toen toch ook al bezig met een nieuwe voetbalvisie.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, had gekund toch. Dat zo'n Slot per toeval kwam aanwaaien net in de periode dat Feyenoord met Dick om de tafel moest was een geschenk uit de hemel, maar in die periode deed Dick het niet eens zo extreem slecht meen ik (mede dankzij het makkelijke speelschema in de eredivisie).
Dat was de periode waarin ie krampachtig vasthield aan dat ie een jaar ongeslagen was toch? Terwijl het spel al nergens meer op leek.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, had gekund toch. Dat zo'n Slot per toeval kwam aanwaaien net in de periode dat Feyenoord met Dick om de tafel moest was een geschenk uit de hemel, maar in die periode deed Dick het niet eens zo extreem slecht meen ik (mede dankzij het makkelijke speelschema in de eredivisie).
Ja misschien ben ik te pessimistisch ingesteld als het om Feyenoord gaat, maar ik zou er mijn hand ook niet voor in het vuur durven steken. Soms valt (gelukkig maar) ook iets met toeval goed in elkaar dan dat het echt te maken heeft met gedegen beleid. Koeman en Guidetti/Pelle, Feyenoord en Slot.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik durf er eigenlijk m’n hand wel voor in het vuur te steken dat Dickie niet was verlengd. Ze waren toen toch ook al bezig met een nieuwe voetbalvisie.
Nou ja, ik ga ergens wel met je mee wat betreft Arnesen hoor. Niet alles wat hij doet is geweldig. We kunnen zo een lijst matige spelers opschrijven alvast en ik denk dat we Sandler en wellicht Hendrix daar uiteindelijk aan toe kunnen voegen. Hij zal in de zomer moeten laten zien of hij kan verkopen en wat hij doet met dat geld, want er zal genoeg binnen komen om vervangers te halen.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja misschien ben ik te pessimistisch ingesteld als het om Feyenoord gaat, maar ik zou er mijn hand ook niet voor in het vuur durven steken. Soms valt (gelukkig maar) ook iets met toeval goed in elkaar dan dat het echt te maken heeft met gedegen beleid. Koeman en Guidetti/Pelle, Feyenoord en Slot.
Bij je andere voorbeelden gaat het ook om gokjes die goed uitpakken. Slot is meer het grijpen van een buitenkans, een beetje de overtreffende trap van de transfer van Vermeer. Als die niet zo vaak geblesseerd was geweest was dat echt een hele goede move geweest.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja misschien ben ik te pessimistisch ingesteld als het om Feyenoord gaat, maar ik zou er mijn hand ook niet voor in het vuur durven steken. Soms valt (gelukkig maar) ook iets met toeval goed in elkaar dan dat het echt te maken heeft met gedegen beleid. Koeman en Guidetti/Pelle, Feyenoord en Slot.
Ja, volgens mij gaan ze binnenkort een keer zitten. Het vervangen van een TD zou gelukkig ook wat makkelijker moeten zijn nu je hopelijk een gedegen scouting hebt opgezet en een trainer die volgens dezelfde filosofie wil werken in plaats van een fossiel die vooral ERVARING wil.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga ergens wel met je mee wat betreft Arnesen hoor. Niet alles wat hij doet is geweldig. We kunnen zo een lijst matige spelers opschrijven alvast en ik denk dat we Sandler en wellicht Hendrix daar uiteindelijk aan toe kunnen voegen. Hij zal in de zomer moeten laten zien of hij kan verkopen en wat hij doet met dat geld, want er zal genoeg binnen komen om vervangers te halen.
Sowieso wel interessant of hij gaat verlengen. Contract van Arnesen loopt toch af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |