Niemand hoeft ze over te nemen, spelers lopen gewoon vanzelf uit hun contract.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat je blij mag zijn als iemand die zooi transfervrij over wil nemen.
Als iemand ze eerder over neemt, ben je wel van hun salaris af en kun je daarvoor 'n andere halen. Zo'n Diemers of zo, dat wordt toch niks meer bij Feyenoord.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niemand hoeft ze over te nemen, spelers lopen gewoon vanzelf uit hun contract.
Toch mooi carrierepad, van FCU naar Feyenoord, daar op een tweede spoor geraakt, toen via Brugge, Hellas naar Fiorentina en nu bijna naar Tottenham voor dik geld.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah excuus. Maar waarom vind je dat 'een verhaal'?
Ik denk dat geen enkele speler uit dit rijtje ooit nog wat wordt bij Feyenoord. Verbaast me dan toch ook wel weer veel hoeveel halfbakken talentjes en matige aankopen uiteindelijk langzaam weer de deur uit wandelen.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als iemand ze eerder over neemt, ben je wel van hun salaris af en kun je daarvoor 'n andere halen. Zo'n Diemers of zo, dat wordt toch niks meer bij Feyenoord.
Ik zou ze dan gewoon wegdoen als de kans zich voordoet. Het kost niet veel, maar als je niks aan een speler hebt, dan is het nog altijd teveel en weggegooid geld. Denk ook niet dat deze spelers nog heel veel op gaan leveren qua transfersom.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat geen enkele speler uit dit rijtje ooit nog wat wordt bij Feyenoord. Verbaast me dan toch ook wel weer veel hoeveel halfbakken talentjes en matige aankopen uiteindelijk langzaam weer de deur uit wandelen.
Maar goed, het kost ook allemaal niet zo heel veel en Feyenoord slaagt er wel elk jaar in een aardige basisselectie samen te stellen. En dat is uiteindelijk toch het belangrijkste.
PSV heeft qua totale selectie veel meer redelijke spelers maar hun basiselftal is nauwelijks beter dan dat van Feyenoord. Wat heb je dan liever?
Nou, nee. Niet echt.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar goed, het kost ook allemaal niet zo heel veel en Feyenoord slaagt er wel elk jaar in een aardige basisselectie samen te stellen. En dat is uiteindelijk toch het belangrijkste.
Ja wat namen betreft een mooi verhaal. En had in het Slotvoetbal wellicht ook best aardig gerendeerd. Tegelijkertijd mentaal ook wel het type waar je snel weer vanaf wil, zeurde toen bij Van Geel dat hij meteen weer weg wilde.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Toch mooi carrierepad, van FCU naar Feyenoord, daar op een tweede spoor geraakt, toen via Brugge, Hellas naar Fiorentina en nu bijna naar Tottenham voor dik geld.
Nee dat is zo. Weet ook niet zo wat hierachter de gedachte is maar contract ontbinden kost ook veel geld.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zou ze dan gewoon wegdoen als de kans zich voordoet. Het kost niet veel, maar als je niks aan een speler hebt, dan is het nog altijd teveel en weggegooid geld. Denk ook niet dat deze spelers nog heel veel op gaan leveren qua transfersom.
Ik durf die discussie in een Feyenoord-topic bijna niet meer aan (vanwege het risico op gezeik, want ik zou een act zijn) maar ik zie weinig uitblinkers bij PSV. Alleen Gakpo als sterspeler, verder middelmaat en een kutkeeper.quote:Schat de basis van PSV, als iedereen fit is, wel wat hoger in dan die van Feyenoord.
Hendrix is wel een goeie om erbij te hebben. Was voor PSV ook geen verkeerde om erbij te hebben. Vind het alleen geen basismateriaal.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:42 schreef Scrummie het volgende:
Al met al wel tevreden. Hendrix en Sandler kan je best wat kanttekeningen bij plaatsen, maar Walemark en Barness zijn met een goed idee aangeschaft (nouja, Barness nog huur uiteindelijk, maar wel koopoptie).
Zin in zondag.
Bassett heet iequote:Op maandag 31 januari 2022 15:42 schreef Scrummie het volgende:
Al met al wel tevreden. Hendrix en Sandler kan je best wat kanttekeningen bij plaatsen, maar Walemark en Barness zijn met een goed idee aangeschaft (nouja, Barness nog huur uiteindelijk, maar wel koopoptie).
Zin in zondag.
Dat is zelfs onderdeel van de ideeën van Slot. Er zit wat risico in (want je moet de ploeg wel fit houden) maar een fitte en goede basis is meer waard dan een evenwichtige maar matige totale selectie.quote:
Jij roept dat Feyenoord elk jaar een goede basisselectie weet samen te stellen. Nu weet ik niet hoelang je al voetbal volgt maar dat is toch wel een lachwekkende stelling.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is zelfs onderdeel van de ideeën van Slot. Er zit wat risico in (want je moet de ploeg wel fit houden) maar een fitte en goede basis is meer waard dan een evenwichtige maar matige totale selectie.
Ha nee joh aan die Texeira was je al 3 miljoen kwijt.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
PSV heeft qua totale selectie veel meer redelijke spelers maar hun basiselftal is nauwelijks beter dan dat van Feyenoord. Wat heb je dan liever?
Oh sorry waar kan ik me inlezenquote:Op maandag 31 januari 2022 15:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ken je memes.
@:GurleyIsBestOke
Wel een beetje memeception zo.
Ja in deze reeks ergens. Maar ik denk dat ik hem maar gewoon weer Basset ga noemen!quote:Op maandag 31 januari 2022 15:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ha nee joh aan die Texeira was je al 3 miljoen kwijt.
PSV heeft wel wat meer waarde in het team trouwens hoor.
[..]
Oh sorry waar kan ik me inlezen
Begin het idee te krijgen dat je @PietjePuk2000 een vervelende user vindt!quote:Op maandag 31 januari 2022 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij roept dat Feyenoord elk jaar een goede basisselectie weet samen te stellen. Nu weet ik niet hoelang je al voetbal volgt maar dat is toch wel een lachwekkende stelling.
En ik zou een evenwichtige selectie samenstellen toch niet echt als het idee van Slot willen samenvatten. Nog even en hij gaat het hongerprobleem in Afrika ook al oplossen.
Ik neem aan dat City de optie heeft om zijn contract te verlengen eind dit seizoen.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dus City bedingt een terugkoopoptie op een speler die straks geen contract heeft.
Mij ontgaat even iets geloof ik.
Wellicht dat ze hem dan voor nop dit half jaartje uitlenen, voor wat hoort wat enzo.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dus City bedingt een terugkoopoptie op een speler die straks geen contract heeft.
Kan toch? Als 'ie straks bij Feyenoord tekent, dan heeft Man City de eerste optie om 'm te kopen.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewoon raar.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan toch? Als 'ie straks bij Feyenoord tekent, dan heeft Man City de eerste optie om 'm te kopen.
Mijn stelling is inderdaad dat Feyenoord al 10 jaar (sinds rampseizoen 2010-2011) elk jaar weer best een goede basisselectie neerzet ja. Vooruit, 2014 vormt daarop wellicht een uitzondering, dat seizoen met Wilkshire, Bilal en Te Vrede voorronde CL ingaan kon echt niet.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij roept dat Feyenoord elk jaar een goede basisselectie weet samen te stellen. Nu weet ik niet hoelang je al voetbal volgt maar dat is toch wel een lachwekkende stelling.
zij zullen wel een deel van z'n salaris nog betalen waarschijnlijk dus niet zo vreemd dat ze dan toch nog iets willenquote:Op maandag 31 januari 2022 16:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon raar.
Feyenoord en dit soort constructies kan alleen maar betekenen dat we keihard genaaid worden van achter.
Dat ligt er maar aan wat er in die terugkoopoptie staat. Als daar gewoon een redelijk bedrag staat voor een verdediger die het goed doet in de Eredivisie, dan kan dat niet zoveel kwaad. Kans dat dit een flop wordt lijkt me groter dan de kans dat hij volgend jaar 20 miljoen waard is.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon raar.
Feyenoord en dit soort constructies kan alleen maar betekenen dat we keihard genaaid worden van achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |