Nee ze huren hem maar daarna is hij transfervrij. Dus heeft City een terugkoopoptie.quote:
Nee huur, en City heeft een terugkoopoptie als ik het goed begrijp. (zijn contract loopt na dit seizoen af, vandaar)quote:
Wordt ie dan ook al voor meer dan een half jaar vastgelegd?quote:Op maandag 31 januari 2022 13:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nee ze huren hem maar daarna is hij transfervrij. Dus heeft City een terugkoopoptie.
Je kunt niet een speler langer huren van een club dan zn contract loopt.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wordt ie dan ook al voor meer dan een half jaar vastgelegd?
En om welk bedrag gaat die terugkoopclausule?quote:Op maandag 31 januari 2022 13:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Je kunt niet een speler langer huren van een club dan zn contract loopt.
Dus in principe kun je hem na t seizoen een contract aanbieden dus. Als dat gebeurt heeft City alsnog een terugkoopclausule.
Geen idee maar dat kan nooit veel zijn. Sowieso best debiel aangezien die over halfjaar dus transfervrij is.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En om welk bedrag gaat die terugkoopclausule?
Niet langer huren, maar wel een contract aanbieden wat doorloopt als de huur afloopt, aangezien hij dan toch transfervrij is.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Je kunt niet een speler langer huren van een club dan zn contract loopt.
Dus in principe kun je hem na t seizoen een contract aanbieden dus. Als dat gebeurt heeft City alsnog een terugkoopclausule.
Ik gok dat niemand in dit topic aan de onderhandelingstafel zit momenteel Hans.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En om welk bedrag gaat die terugkoopclausule?
Ja maf idd. Voor een hele middelmatige speler toch?quote:Op maandag 31 januari 2022 13:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet langer huren, maar wel een contract aanbieden wat doorloopt als de huur afloopt, aangezien hij dan toch transfervrij is.
Maar als dat niet zo is heeft City dus een potentiële terugkoopclausule afgesproken met Feyenoord terwijl elke club hem nu voor na de zomer kan vastleggen. Vreemde constructie
Dit lijkt op zich op een prima transferperiode. Met 1 dieecte versterking, wat voor de breedte en wat voor de toekomst.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:06 schreef fetX het volgende:
In:
Bassett
Walemark
Hendrix
Sandler
Uit:
Diemers
Antonucci
Conteh
Balde
Bannis
Teixeira (koop)
Mis ik nog iets?
Vind vooral die extra (schijnbaar zeer talentvolle) optie op de vleugels erg fijn. Hendrix, nou ja vooruit. Sandler vind ik niks en Bassett heb ik echt helemaal geen beeld van.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit lijkt op zich op een prima transferperiode. Met 1 dieecte versterking, wat voor de breedte en wat voor de toekomst.
ik herken het jack nietquote:Op maandag 31 januari 2022 14:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Boze reacties van FRFC-achtige accounts in 3,2,1
Teixeira (transfervrij) blijkbaar volgens ZKAquote:Op maandag 31 januari 2022 14:06 schreef fetX het volgende:
In:
Bassett
Walemark
Hendrix
Sandler
Uit:
Diemers
Antonucci
Conteh
Balde
Bannis
Teixeira (koop)
Mis ik nog iets?
Nouja Texeira transfervrij weg vind ik wel iets. Weet niet wat zn salaris is maar was het nou veel minder dan een Bassett bv? Ja I know andere positie maar tochquote:Op maandag 31 januari 2022 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weer een keurige transferwindow dan hoor. Alleen die Sandler weet ik niet van of ik er tevreden mee ben. Hendrix lijkt mij toch wel een prima veilige breedteversterking, Barness Bassett en Walemark vind ik zelfs uitstekende transfers. Zijn echt talenten die hoog ingeschat worden, toch mooi dat die voor Feyenoord kiezen.
En verder weer wat rotzooi gedumpt. Weet alleen niet of Balde en Antonucci aan de juiste clubs verhuurd zijn.
Eigenlijk heeft deze transferwindow veel meer geleverd dan ik had verwacht.
Tja. Had niet echt anders verwacht eigenlijk. Die kerel verdiende behoorlijk geloof ik.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Teixeira (transfervrij) blijkbaar volgens ZKA
Tegen de miljoen aan volgens ZKA. Dit seizoen maar 79 minuten gemaakt.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nouja Texeira transfervrij weg vind ik wel iets. Weet niet wat zn salaris is maar was het nou veel minder dan een Bassett bv? Ja I know andere positie maar toch
Heeft ie veel onder Slot gespeeld?
Toch wel aardig rijtje:quote:Op maandag 31 januari 2022 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Teixeira is ook een belachelijk slechte speler. Had helemaal niks te zoeken bij ons. Het is best een sierlijke speler maar hij beweegt nauwelijks over het veld en hij heeft het fysiek van een 12-jarige waar door hij geen bal vast kan houden, dan wordt het nooit wat.
Echt een ontzettende miskoop.
Tja, maar nergens basisspeler behalve bij Brighton (in de Championship) en Vitoria. Waar zijn goede seizoen in 19/20 meer een incident leek dan een opmaat naar meer.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oke ja dat is wel zodanig riant salaris dat je hem wel kunt ruimen.
[..]
Toch wel aardig rijtje:
Sporting
Liverpool
Brentford
Brighton
Porto
Braga
Feyenoord
Aardig geharkt ook denk
Prima reclame wel voor die zaakwaarnemer, lekker rijtje hoor.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oke ja dat is wel zodanig riant salaris dat je hem wel kunt ruimen.
[..]
Toch wel aardig rijtje:
Sporting
Liverpool
Brentford
Brighton
Porto
Braga
Feyenoord
Aardig geharkt ook denk:
[ afbeelding ]
Ja dat vind ik t mooie haha. Die verdient aardig wat per gespeelde minuut.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, maar nergens basisspeler behalve bij Brighton (in de Championship) en Vitoria. Waar zijn goede seizoen in 19/20 meer een incident leek dan een opmaat naar meer.
Binnen het budget dat Feyenoord te besteden heeft inderdaad meer dan prima. Wat betreft uitgaande transfers: Hoelang lopen de contracten van jongens als Diemers, Balde en Antonucci nog door?quote:Op maandag 31 januari 2022 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weer een keurige transferwindow dan hoor. Alleen die Sandler weet ik niet van of ik er tevreden mee ben. Hendrix lijkt mij toch wel een prima veilige breedteversterking, Barness Bassett en Walemark vind ik zelfs uitstekende transfers. Zijn echt talenten die hoog ingeschat worden, toch mooi dat die voor Feyenoord kiezen.
En verder weer wat rotzooi gedumpt. Weet alleen niet of Balde en Antonucci aan de juiste clubs verhuurd zijn.
Eigenlijk heeft deze transferwindow veel meer geleverd dan ik had verwacht.
Diemers contract tot 2023, Balde 2025, Antonucci 2024.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Binnen het budget dat Feyenoord te besteden heeft inderdaad meer dan prima. Wat betreft uitgaande transfers: Hoelang lopen de contracten van jongens als Diemers, Balde en Antonucci nog door?
Of is dat ook materiaal wat allemaal weer transfervrij de deur uitloopt na volgend jaar?
jaquote:Op maandag 31 januari 2022 15:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Binnen het budget dat Feyenoord te besteden heeft inderdaad meer dan prima. Wat betreft uitgaande transfers: Hoelang lopen de contracten van jongens als Diemers, Balde en Antonucci nog door?
Of is dat ook materiaal wat allemaal weer transfervrij de deur uitloopt na volgend jaar?
Hopelijk krijgt die jongen wat speeltijd bij die club waar ie nu zit.quote:
Onze Noren zijn al meer waard dan deze fotoquote:Op maandag 31 januari 2022 15:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als je wat foto's van vorig seizoen bekijkt dan is dat ook wel echt een totaal ander team.
[ afbeelding ]
Wat is daar een raar verhaal aan?quote:Op maandag 31 januari 2022 15:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Amrabat mag niet naar Tottenham van Fiorentina.
Dat is toch ook wel een verhaal lol
Waar zie jij raar staanquote:Op maandag 31 januari 2022 15:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat is daar een raar verhaal aan?
Denk dat je blij mag zijn als iemand die zooi transfervrij over wil nemen.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zo werkt 'transfervrij' niet.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat je blij mag zijn als iemand die zooi transfervrij over wil nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |