kloptquote:Op maandag 31 januari 2022 21:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel transfermarkt.nl
Weghorst, 15 miljoenquote:Op maandag 31 januari 2022 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
klopt
alleen ik heb kennis van zaken
Dit soort posts zijn altijd leuk voor na het seizoen.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:58 schreef fetX het volgende:
15 miljoen voor Malacia & Senesi. Lol. Laten we ons logo dan direct vervangen door Action.
Clown.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
klopt
alleen ik heb kennis van zaken
Klopt, maar daar gaat vast een keer verandering in komen. Malacia kon al voor een miljoen of 11 weg dus samen 15 is echt lachwekkend.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn altijd leuk voor na het seizoen.
Snap de wens en de gedachte wel maar in de praktijk verkoopt Feyenoord zelden voor de hoofdprijs.
Het is zo’n verschrikkelijk ventjequote:Op maandag 31 januari 2022 22:26 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Echt, kan iemand die gast even met z’n voeten op de grond zetten
Club Brugge wilde Malacia voor 6mln volgens mij. Sowieso is die geen 10+ waard. Aardige back, maar niet heel bijzonder.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar daar gaat vast een keer verandering in komen. Malacia kon al voor een miljoen of 11 weg dus samen 15 is echt lachwekkend.
St. Juste leverde ons toch ook al 10 miljoen op? Dan zou Malacia dat toch ook wel moeten opbrengen. Jong, basisspeler, zit tegen oranje aan, ervaring met Europees voetbal.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Club Brugge wilde Malacia voor 6mln volgens mij. Sowieso is die geen 10+ waard. Aardige back, maar niet heel bijzonder.
Wat overdreven negatief.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Club Brugge wilde Malacia voor 6mln volgens mij. Sowieso is die geen 10+ waard. Aardige back, maar niet heel bijzonder.
Wat is er negatief aan dan? Het enige wat ik beweer is dat hij niet de hoofdprijs zal opleveren. Maar 8mln oid is toch een mooi bedrag voor zo'n speler.quote:
Nee, dat is het niet en dat is negatief.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat is er negatief aan dan? Het enige wat ik beweer is dat hij niet de hoofdprijs zal opleveren. Maar 8mln oid is toch een mooi bedrag voor zo'n speler.
8 miljoen lijkt mij zeer realistisch. De transferbedragen zijn sinds corona sowieso wat omlaag gegaan. Feyenoord heeft los van de paar miljoen voor Larsson en Berghuis al in geen jaren meer een speler verkocht.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat is er negatief aan dan? Het enige wat ik beweer is dat hij niet de hoofdprijs zal opleveren. Maar 8mln oid is toch een mooi bedrag voor zo'n speler.
Oké.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet en dat is negatief.
Ik hoop het van harte met je mee. Maar dat Feyenoord elke speler voor de hoofdprijs verkoopt is al jaren een illusie. Denk dan eerder dat bijvoorbeeld een Sinisterra wel 15 miljoen oplevert, maar Senesi uiteindelijk maar weer 5 ofzo. Of er komt helemaal geen bod en je moet hem volgende winter voor een habbekrats slijten.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar daar gaat vast een keer verandering in komen. Malacia kon al voor een miljoen of 11 weg dus samen 15 is echt lachwekkend.
Mwah. Feyenoord kan nog steeds veel meer salaris bieden dan AZ, daar komt weinig geluk bij kijken hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar goed, het aankoopbeleid is niet perse slecht. Al met al staat er nog steeds een betere (basis)selectie dan in Alkmaar en dat is momenteel toch de club waar je het meeste mee moet vergelijken. Bij AZ klaagt de laatste 2 transferperiodes ook iedereen steen en been dat er geen fatsoenlijke spelers worden aangetrokken maar wordt wel vrijwel elke speler voor de hoofdprijs verkocht.
Feyenoord heeft wel het "geluk" dat op basis van het verleden veel goedkope spelers toch wel naar de Kuip willen komen, dat hebben ze in Alkmaar niet.
AZ zou het salarisplafond inderdaad ook omhoog kunnen doen, want daar hebben ze voor de komende jaren wel het eigen vermogen voor. Doen ze niet, is een (wellicht niet zo slimme) keuze. Maar snap dat ze daar gezien het beperkte achterland en de historie ook nogal voorzichtig mee zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Feyenoord kan nog steeds veel meer salaris bieden dan AZ, daar komt weinig geluk bij kijken hoor.
Feyenoord kan met die sponsordeal van 50mio en hopelijk een goede transferzomer dat ook weer omhoog krikken. De kans dat AZ bij Feyenoord in de buurt komt is 0.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
AZ zou het salarisplafond inderdaad ook omhoog kunnen doen, want daar hebben ze voor de komende jaren wel het eigen vermogen voor. Doen ze niet, is een (wellicht niet zo slimme) keuze. Maar snap dat ze daar gezien het beperkte achterland en de historie ook nogal voorzichtig mee zijn.
Niet 0. Stadioninkomsten zijn daar nu ook maximaal benut, kan nu 20.000 man in maar wordt wel veel effectiever benut dan De Kuip. Las daar pas ook een artikel over.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord kan met die sponsordeal van 50mio en hopelijk een goede transferzomer dat ook weer omhoog krikken. De kans dat AZ bij Feyenoord in de buurt komt is 0.
Oh, je las daar laatst een artikel over. Nou dan is de kans dus 1% hooguit, als er niet weer een dak afbreekt ofzo.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet 0. Stadioninkomsten zijn daar nu ook maximaal benut, kan nu 20.000 man in maar wordt wel veel effectiever benut dan De Kuip. Las daar pas ook een artikel over.
Moeten die fans wel komen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, je las daar laatst een artikel over. Nou dan is de kans dus 1% hooguit, als er niet weer een dak afbreekt ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |