Simpquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:50 schreef TLC het volgende:
Ik zou Leatitia eigenlijk wel willen Rietbergen
Dadelijk komt Dries Roelvink te voorschijn?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:51 schreef Aratanax het volgende:
[..]
ja dit is wel weer een hele trieste benaming
Staan cijfers op om de geldkistjes open te makenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:51 schreef MevrouwCactus het volgende:
Heb ik het gemist? Waar hebben ze die pijlen nu voor nodig?
Neptunussen dit keer?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:51 schreef Aratanax het volgende:
misschien komen er ook weer black light ballerina's!?
Ze moeten kisten opvissen, en op de pijlen staan de codes om die te openenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:51 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ah, dank jequote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Staan cijfers op om de geldkistjes open te maken
om die badmeesters from hell neer te schietenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:51 schreef MevrouwCactus het volgende:
Hehe dat dacht ik wel even ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:53 schreef Aratanax het volgende:
[..]
om die badmeesters from hell neer te schieten
Sahil is zo chronisch aan het mollen dat je bijna echt gaat denken dat ie de mol is.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:56 schreef MevrouwCactus het volgende:
Sahil deed het lampje uit van de kist. Niet handig als de badmeester from hell hem weer terug duwt…
Maar Sahil is niet de Mol.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:56 schreef MevrouwCactus het volgende:
Sahil deed het lampje uit van de kist. Niet handig als de badmeester from hell hem weer terug duwt…
Maar wel de beste hulpmol ooit.quote:
Echt he. Voegt niks toe aan het programma behalve ergernis.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:02 schreef Fleischmeister het volgende:
Ben wel klaar met nepmol Sahil, laat hem maar afvallen nu.
Wat een slechte mol idd iets te opzichtigquote:
'troeven' als je weinig verdacht wordt is wel een ideequote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:02 schreef Mortaxx het volgende:
Ze zouden kandidaten moeten verbieden de Mol te spelen
Ja zouden ook negatieve consequenties aan moeten zitten; niet per se verbieden gelijk mss.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:02 schreef Mortaxx het volgende:
Ja dit.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:04 schreef Aratanax het volgende:
of in ieder geval: ze moeten meer redenen hebben om hun best te doen dan geld
want geld boeit ze niet
De mol zou een of twee keer een veto moeten kunnen uitspelen als iemand nep molt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:02 schreef Mortaxx het volgende:
Ja beetje raar...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:05 schreef monkyyy het volgende:
Fresia zit lekker tegen de ballen van Everon aan.
Everon is van de verkeerde kant.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:05 schreef monkyyy het volgende:
Fresia zit lekker tegen de ballen van Everon aan.
NSB'er?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:06 schreef superniger het volgende:
Eve
[..]
Everon is van de verkeerde kant.
Ja en??quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:06 schreef superniger het volgende:
Eve
[..]
Everon is van de verkeerde kant.
Ja ongelooflijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:11 schreef Moira het volgende:
Weer krijgt Everon een mooie molpositie in z'n schoot geworpen
Reddingsboeien oplopend aan zo'n boot bevestigenquote:
Yep...quote:
Oh dus allemaal een beetje aanklooien?quote:
Ja alleen is die gewoon aan het racen voor vermaak volgens mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |