Overzicht nummers:quote:Benidorm Fest 2022 - Semi-final 1
Date 26 January 2022
Location Palau Municipal d'Esports L'Illa
City Benidorm
25% televoting
25% demoscopic jury
30% Spanish jury
20% international jury
7 songs will compete in Semi-final 1
4 songs will qualify for the Final
Benidorm Fest 2022 - Semi-final 2
Date 27 January 2022
City Benidorm
Voting 25% televoting
25% demoscopic jury
30% Spanish jury
20% international jury
7 songs will compete in Semi-final 2
4 songs will qualify for the Final
Benidorm Fest 2022 - Final
Date 29 January 2022
City Benidorm
Voting 25% televoting
25% demoscopic jury
30% Spanish jury
20% international jury
8 songs will compete in the Final
Dat wordt soppen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:11 schreef Guanabana het volgende:
Heb die Chanel nog niet gezien, dus ben benieuwd.
Ze lijken nu te beginnen met een recap van beide halve finales, dus dat zou al een beetje een beeld moeten geven.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:11 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb de halve finales niet meegekregen, waar moet ik vooral op letten? Ik las al iets over een wereldborst en een Francisco Gabbani
We verwachten eigenlijk wel van je dat je voor Rayden gaat, zoals iedereen hier op @Nexum naquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:11 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb de halve finales niet meegekregen, waar moet ik vooral op letten? Ik las al iets over een wereldborst en een Francisco Gabbani
Let vooral op Rayden. Grote kans dat we hem niet meer terug gaan zien.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:11 schreef NailQueen het volgende:
Ik zal nooit de man supporten in een NFquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
We verwachten eigenlijk wel van je dat je voor Rayden gaat, zoals iedereen hier op @:Nexum na
Ik zou op alles letten, geen twee acts die echt op elkaar lijken. Vind er persoonlijk eigenlijk niets slechts tussen zitten!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:11 schreef NailQueen het volgende:
Zolang er geen gekke aap het podium op komt, vind ik het primaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
We verwachten eigenlijk wel van je dat je voor Rayden gaat, zoals iedereen hier op @:Nexum na
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:14 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik zal nooit de man supporten in een NF![]()
![]()
Zelfs Duncan niet?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:14 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik zal nooit de man supporten in een NF![]()
![]()
Rayden zorgt voor een goed resultaat met mayo, las ik net in een tweet.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Rayden zorgt voor een goed resultaat met mayo, las ik net in een tweet.
Omdat de resultaten uit de halve finales erg transparant waren en niet duiden op veel kans voor Rayden.quote:
Er zijn wel uitzonderingen. Maar over het algemeen zingen die mannen met baarden die hier zo geliefd zijn op FoK! echt over onderwerpen waar ik niks mee kan. Vaak ook veel te ruige/harde stem waar ik me niet aangetrokken tot voel. De relnicht in mij voelt zich dan toch sneller aangetrokken tot drie ethnische damesquote:
De onderwerpen waarover men zingt is zo'n beetje het laatste waar ik op let in een ESF-inzendingquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:17 schreef Nexum het volgende:
[..]
Er zijn wel uitzonderingen. Maar over het algemeen zingen die mannen met baarden die hier zo geliefd zijn op FoK! echt over onderwerpen waar ik niks mee kan. Vaak ook veel te ruige/harde stem waar ik me niet aangetrokken tot voel. De relnicht in mij voelt zich dan toch sneller aangetrokken tot drie ethnische dames![]()
Ohh oké dus geen principekwestie of zo, meer gewoon toeval.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:17 schreef Nexum het volgende:
[..]
Er zijn wel uitzonderingen. Maar over het algemeen zingen die mannen met baarden die hier zo geliefd zijn op FoK! echt over onderwerpen waar ik niks mee kan. Vaak ook veel te ruige/harde stem waar ik me niet aangetrokken tot voel. De relnicht in mij voelt zich dan toch sneller aangetrokken tot drie ethnische dames![]()
Das waar. Maar het trekt me toch gewoon vaak niet ofzo. Ja ik ben daarin een beetje apart. Op papier zou het ook niks uit moeten maken maar ik zie toch patronen in mijn smaak weer elk jaarquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De onderwerpen waarover men zingt is zo'n beetje het laatste waar ik op let in een ESF-inzending
Wij ookquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:19 schreef Nexum het volgende:
[..]
Das waar. Maar het trekt me toch gewoon vaak niet ofzo. Ja ik ben daarin een beetje apart. Op papier zou het ook niks uit moeten maken maar ik zie toch patronen in mijn smaak weer elk jaar
Nee joh. Wil het ook niet laten lijken alsof ik anti-mannen ben ofzo. Arcade, Soldi, Watch my Dance, Grande amore, Zitti e buoni, etc vind ik allemaal hardstikke goede inzendingenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh oké dus geen principekwestie of zo, meer gewoon toeval.
Drie nog wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:17 schreef Nexum het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:21 schreef Strani het volgende:
Ze hebben nog oude geluidsopnames kunnen vinden van dat Spanje ergens 12 punten kreeg.
Ik vergeef het je.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:20 schreef Nexum het volgende:
[..]
Nee joh. Wil het ook niet laten lijken alsof ik anti-mannen ben ofzo. Arcade, Soldi, Watch my Dance, Grande amore, Zitti e buoni, etc vind ik allemaal hardstikke goede inzendingen
Ze is de openingquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:18 schreef koffieleuk het volgende:
Kregen we niet Pastora Soler als interval? Dan echt helemaal geen kans om extra thee te halen vanavond.
Tijd dat Andorra weer meedoet.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:21 schreef Strani het volgende:
Ze hebben nog oude geluidsopnames kunnen vinden van dat Spanje ergens 12 punten kreeg.
Ruth Lorenzo ook nog 10e in 2014quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:22 schreef Momo het volgende:
Was ook de laatste keer met echt goede uitslag toch voor Spanje?
Ruth in 2014 deed het ook niet slecht met een 10de plaatsquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:22 schreef Momo het volgende:
Was ook de laatste keer met echt goede uitslag toch voor Spanje?
Die zagen we donderdagquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ruth in 2014 deed het ook niet slecht met een 10de plaats
Ze wou graag familie zijn van Marc Solerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:24 schreef Strani het volgende:
María del Pilar Sánchez Luque heet ze in het echt.
Alsof hier mensen meelezen die dat niet wistenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:24 schreef Strani het volgende:
María del Pilar Sánchez Luque heet ze in het echt.
Hmm ik heb eerlijk gezegd nog niet op die manier naar haar gekeken maar onaantrekkelijk is ze niet nee, met haar 43 jaarquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:24 schreef NailQueen het volgende:
Ook een mooie vrouw om te zien, of niet @:strani?
We spijkeren je wel bij.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben weer eens een ESF-noob want ken heel het mens niet.
Ik geloof dat hij wel van die plaats houdt, ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:27 schreef Strani het volgende:
Benidorm krijgt weer waar voor z'n geld.
En dat ie belastingontduiker is!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:26 schreef Strani het volgende:
Ik zeg voor de zekerheid nog maar eens dat de mannelijke presentator in mijn dorp woont en dat ik 'm wel eens langs zie lopen met z'n hondje.
En voor één week minister was! En schrijver is. Wat ik nog niet had verteld is dat hij ook reisprogramma's maakt voor de TV.quote:
Mijn buurman ging vroeger altijd naar Benidorp.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:27 schreef Strani het volgende:
Benidorm krijgt weer waar voor z'n geld.
Hij is homo en houdt niet van sport.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
En voor één week minister was! En schrijver is. Wat ik nog niet had verteld is dat hij ook reisprogramma's maakt voor de TV.
Er heeft er eentje meegeschreven zie ik!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij is homo en houdt niet van sport.
In dat geval: Ahora Amigos!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeer onwaarschijnlijk, tenzij het refereerde aan Turijn? Maar wellicht hoorde je ahora?
Ik had die man vorige week even gewikipedia’d. Als Spanje dit jaar het ESF wint, zal die toch het landentopic halen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Er heeft er eentje meegeschreven zie ik!
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En natuurlijk 'Bassie en Adriaan'.
@:H_T snapt dit.
Heel goedquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had die man vorige week even gewikipedia’d. Als Spanje dit jaar het ESF wint, zal die toch het landentopic halen.
Een twee drie is un dos tresquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En natuurlijk 'Bassie en Adriaan'.
@:H_T snapt dit.
Geen Nederlands denk ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:32 schreef Strani het volgende:
En zojuist is ook bekend geworden dat Maxim Huerta vloeiend Engels en Frans spreekt.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:33 schreef NailQueen het volgende:
Een spaanse inzending - Tijd om @:strani te taggen
Ah oké.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:34 schreef Strani het volgende:
Calle de la Llorería is trouwens een uitdrukking in de zin van 'ga maar lekker huilen in de huilstraat'.
Die gebruik ik ook dagelijks inderdaad.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:34 schreef Strani het volgende:
Calle de la Llorería is trouwens een uitdrukking in de zin van 'ga maar lekker huilen in de huilstraat'.
En nou moet je uitkijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:35 schreef Guanabana het volgende:
Dit klinkt wel een beetje reaggeaton hoor @:Strani
Onbegrijpelijk inderdaad...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:36 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap het ECHT niet dat dit niet met een landslide bovenaan staat.
Spanje laat hier echt een kans liggen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:36 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap het ECHT niet dat dit niet met een landslide bovenaan staat.
Spanje is een smakeloos land.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:37 schreef Fred_B het volgende:
Waarom vinden die Spanjolen dit niet leuk eigenlijk?
Nou ja, wij lieten ook Weelderig Waardeloos en De Stroom gaan voor Je Vecht Niet Alleen.quote:
Hoezo dat? Je moet er toch iemand in zetten?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:39 schreef aarontje112 het volgende:
Moet zeggen dat ik die jury ook nogal bedenkelijk vind met iemand als Marvin Dietmann die verantwoordelijk is voor 20% van de jury vote..
Nou ja voor een jury zonder leden is ook wel iets te zeggen...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoezo dat? Je moet er toch iemand in zetten?
Ja lleuk, llekker Fokken in het Spaans.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:40 schreef Strani het volgende:
Desde que llegaste ya no vivo llorandoooo
Dat was een grap dat die in de jury zouden zittenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:41 schreef NailQueen het volgende:
Klopt het dat we die gasten van Wiwibloggs nog niet gezien hebben?
Waarom zou je die verwachten? Ze zitten niet in de jury.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:41 schreef NailQueen het volgende:
Die grap heb ik gemistquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat was een grap dat die in de jury zouden zitten
Oei, ik zie nu dat het eerder begonnen was. DJUquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:41 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Je hebt de eerste kandidaat al gemist
Ik laat google translate maar even open staan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:40 schreef Strani het volgende:
vivo cantandoquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:40 schreef Strani het volgende:
Ja dat was van het winnende liedje in 1969quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik laat google translate maar even open staan.
"Sinds je aankwam leef ik niet meer huilend"
En die gaan we ook niet zienquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:41 schreef NailQueen het volgende:
Dan sturen we Lolita Zeroquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:43 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind ze een beetje eng![]()
Die moeten nu niet voor mijn deur gaan staan
Ik doe wel een goed woordje voor je in m'n beste Galiciaans.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:43 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind ze een beetje eng![]()
Die moeten nu niet voor mijn deur gaan staan
Ik moet denken aan die inzending van Polen met die vijf dames.quote:
Dat ben ik wel met je eens. Nou ja op Rayden na dan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:43 schreef Nexum het volgende:
Dit nummer heeft gewoon zoveel meer identiteit dan alle Spaanse nummers van de afgelopen 10 jaar bij elkaar. Doodzonde als dit niet wint
Hoe kom jij in mijn huisquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik doe wel een goed woordje voor je in m'n beste Galiciaans.
Ik noem een Ierland, een Noord-Macedonië, een Moldavië, maar goed die hadden één goeie.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:44 schreef Sableheart het volgende:
In ieder geval is dit nu al een goede finale van een NSF. Er zijn landen die het met mindere nummers moeten doen.
Sanremo was vorig jaar ook echt verschrikkelijk... behalve de winnaars.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik noem een Ierland, een Noord-Macedonië, een Moldavië, maar goed die hadden één goeie.
Nadat jij die stoeptegel goed gemikt had ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Raam op de eerste verdieping stond open.
ik heb een tussenwoningquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Raam op de eerste verdieping stond open.
Nou nee want ik mikte op een raam op de begane grond, zo dom ben ik nou ook weer niet. Ik kan alleen niet mikken.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nadat jij die stoeptegel goed gemikt had ja.
Inderdaad, al heeft dat onbedoeld wel geholpen om zo’n liedje te laten winnen. Van een Fai Rumore had dat vast niet gewonnen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Sanremo was vorig jaar ook echt verschrikkelijk... behalve de winnaars.
Zitten nog een hoop nummers van in mijn playlist, ik vond er sterke tussen zitten hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Vond je?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Kwestie van smaak denk ikquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ook wel mee eens.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:48 schreef Sableheart het volgende:
De opening klinkt goed, maar daarna wordt het voor mij iets te generiek.
En in Nederland op het NSF 2012. Ook mooi.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:49 schreef chufi het volgende:
Raffaela was een grote ster op de Spaanse tv...
Mijn slogan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:49 schreef usagi414 het volgende:
Ik denk dat alleen @:Cee en ik hier echt blij van worden.
Kansloos verder maar zo leuk.
De herkansing begint al bijnaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit is de act die helemaal onderaan de polls en odds staat.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik val net binnen, maar waar kijk ik naar? Dit klinkt al beter als dat tietenlied
inderdaad ja.. Beetje een nummer wat je ook op sanremo zou kunnen horen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik val net binnen, maar waar kijk ik naar? Dit klinkt al beter als dat tietenlied
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is de act die helemaal onderaan de polls en odds staat.
Wat op zich nog best wat zegt over de kwaliteit van de avond.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is de act die helemaal onderaan de polls en odds staat.
Ze heeft een mooie jurk aan vanavond!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:52 schreef Strani het volgende:
Ik lees net dat één van de jongens van Varry Brava vorig jaar een liedje heeft geschreven voor Alaska (de zwartharige presentatrice dus) en Ana Torroja, de zangeres van Mecano. Toch zomaar even gratis achtergrondinformatie.
Ik vind het een mix tussen Fuego en Hvala ne.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:52 schreef Nexum het volgende:
Vind haar heel leuk hoor. En haar performance ook. Maar dit nummer heeft gewoon niet dezelfde oomph als een Replay of Fuego
Hoor ik de wedmensen op twitter ook zeggenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:52 schreef Fred_B het volgende:
In het hypothetische geval dat er ook normale mensen kijken en stemmen, is dit de aangewezen winnaar.
Maar hoe past de populariteit van de tiet in die vergelijking?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:53 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Hoor ik de wedmensen op twitter ook zeggen
Het is ook gewoon 13-in-een-dozijn-reggaeton.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Best een vermakelijk lied, maar ik snap de vergelijking met de Fuego's van deze wereld wel
Waarom? Fuego was wel goed en het wel waard om te onthoudenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Best een vermakelijk lied, maar ik snap de vergelijking met de Fuego's van deze wereld wel
Ja, dat is ook mijn probleem met dit nummer. Het is echt 100% performance, zie maar eens één zin uit dit nummer te onthouden.quote:
Yup,maar het is inderdaad wel helemaal afquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, dat is ook mijn probleem met dit nummer. Het is echt 100% performance, zie maar eens één zin uit dit nummer te onthouden.
Mo’ mo’ mo’ mo’quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, dat is ook mijn probleem met dit nummer. Het is echt 100% performance, zie maar eens één zin uit dit nummer te onthouden.
Als er alleen Spanjaarden kijken is het een plus anders een min.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar hoe past de populariteit van de tiet in die vergelijking?
Ja maar dat is toch niet léuk!quote:
Maar die oomph heeft het niet. En als zelfs @Nexum dat zegt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Ze zingt ook 'booty hypnotic' volgens mij, op een gegeven moment. Ok, ik geef toe, heel erg catchy.quote:
Nee, dit eindigt ergens in de 20 uiteraard. Maar goed, dan onthou je in elk geval welk lied dat is dat zo weinig punten krijgt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch niet léuk!
Dan liever dat mamamama of wat het ook was
Massiel ja vroegerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:57 schreef Strani het volgende:
138 La's in La La La, vertelt Alaska ons nu.
En in één ligt haar feestneus?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:57 schreef Strani het volgende:
138 La's in La La La, vertelt Alaska ons nu.
Het zou door Pannecoucke bedacht kunnen zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
Die opening is zo verschrikkelijk
Dan draaien we ditquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:00 schreef Strani het volgende:
Als ik ooit nog eens ga trouwen verwacht ik wel dat m'n bruid er ook zo uitziet. Inclusief zonnebril.
Alleen moet ze dan niet om haar moeder gaan roepen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:00 schreef Strani het volgende:
Als ik ooit nog eens ga trouwen verwacht ik wel dat m'n bruid er ook zo uitziet. Inclusief zonnebril.
Dat was Shalalie ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Dat gemomomomo is dan wel weer enorm catchy
Ik zou de moeder niet eens uitnodigen, die fout maak ik niet nog eens.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Alleen moet ze dan niet om haar moeder gaan roepen.
Dat zat 'm meer in het feit dat men een heel seizoen lang mee had geleefd met die twee, denk ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg bij die Spaanse fans echt het idee dat die geen clue hebben... ik heb ze in 2018 ook helemaal uit hun plaat zien gaan bij die Alfred en Amaia en dat was ook echt alleen maar voor Spaanse oren interessant
Alfred en Amaia moesten ook heel erg hebben van dat Big Brother concept en het feit dat ze een stelletje waren. Dat vonden al die Spanjaarden heulemaal geweldigquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg bij die Spaanse fans echt het idee dat die geen clue hebben... ik heb ze in 2018 ook helemaal uit hun plaat zien gaan bij die Alfred en Amaia en dat was ook echt alleen maar voor Spaanse oren interessant
Dit is weer typisch zo'n optreden dat iedereen tegen wie je hebt gezegd dat het ESF tegenwoordig wel serieus genomen moet worden je keihard in je gezicht uitlachtquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:03 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Gewone mensen thuis in mei
Ja, nu heb ik het idee dat NSF’s in West-Europa zelden lekker uit de verf komen/tot een verstandige keuze leiden.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik ook welquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:03 schreef Nexum het volgende:
[..]
Alfred en Amaia moesten ook heel erg hebben van dat Big Brother concept en het feit dat ze een stelletje waren. Dat vonden al die Spanjaarden heulemaal geweldig
Cancellen die kerelquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:04 schreef koffieleuk het volgende:
We dachten dat we je kenden Matt[ twitter ]
Nederlanders hebben ook geen smaak. Zet S10 met een nummer als 'Dans mij naar huis' in de nationale finale en ze haalt het echt never nooit.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Matt doet even aan klantenbinding (hoop ik dan maar).quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:04 schreef koffieleuk het volgende:
Dat klopt, wij hebben gelukkig ook geen Nationaal Songfestival meerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nederlanders hebben ook geen smaak. Zet S10 met een nummer als 'Dans mij naar huis' in de nationale finale en ze haalt het echt never nooit.
Ik dacht al, zei hij nou ook Olanda?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:05 schreef Strani het volgende:
Deze jongen noemt een paar landen waarvan hij hoopt dat men het liedje er leuk gaat vinden, waaronder Holland, België en Nederland.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:05 schreef Strani het volgende:
Deze jongen noemt een paar landen waarvan hij hoopt dat men het liedje er leuk gaat vinden, waaronder Holland, België en Nederland.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:05 schreef Strani het volgende:
“Volgend jaar moeten we De Dikke Lulband sturen”quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is weer typisch zo'n optreden dat iedereen tegen wie je hebt gezegd dat het ESF tegenwoordig wel serieus genomen moet worden je keihard in je gezicht uitlacht
Nederlanders die niet op een artiest zouden stemmen die openlijk over mentale gezondheid praat? Goh. Groundbreaking. Zeer geschokt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nederlanders hebben ook geen smaak. Zet S10 met een nummer als 'Dans mij naar huis' in de nationale finale en ze haalt het echt never nooit.
Nu moet ik nog harder lachenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:05 schreef Strani het volgende:
Nee uiteraard, Maan met een DJ-huppelliedje is veel geschikter.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar waarom?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar wel leuk dat hij ons noemt
Drie maarquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel mensen presenteren deze show? Ik heb voor mijn gevoel al 5 verschillende presentatoren gezien
Hoe schrijf je sarcasme in het Engels ?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:04 schreef koffieleuk het volgende:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
Spreek je Xeinn nou hetzelfde uit als Shane?
Het is eigenlijk een Ier uit County Derry.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
Sjaan of @Cyan9quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
Dat wordt de volgende hype denk ik. Bring it on!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:09 schreef Nexum het volgende:
Ik word zooo moe van die 80s trend. Wanneer brengen we 90s grunge terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |