Sanremo was vorig jaar ook echt verschrikkelijk... behalve de winnaars.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik noem een Ierland, een Noord-Macedonië, een Moldavië, maar goed die hadden één goeie.
Nadat jij die stoeptegel goed gemikt had ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Raam op de eerste verdieping stond open.
ik heb een tussenwoningquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Raam op de eerste verdieping stond open.
Nou nee want ik mikte op een raam op de begane grond, zo dom ben ik nou ook weer niet. Ik kan alleen niet mikken.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nadat jij die stoeptegel goed gemikt had ja.
Inderdaad, al heeft dat onbedoeld wel geholpen om zo’n liedje te laten winnen. Van een Fai Rumore had dat vast niet gewonnen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Sanremo was vorig jaar ook echt verschrikkelijk... behalve de winnaars.
Zitten nog een hoop nummers van in mijn playlist, ik vond er sterke tussen zitten hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Vond je?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Kwestie van smaak denk ikquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ook wel mee eens.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:48 schreef Sableheart het volgende:
De opening klinkt goed, maar daarna wordt het voor mij iets te generiek.
En in Nederland op het NSF 2012. Ook mooi.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:49 schreef chufi het volgende:
Raffaela was een grote ster op de Spaanse tv...
Mijn slogan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:49 schreef usagi414 het volgende:
Ik denk dat alleen @:Cee en ik hier echt blij van worden.
Kansloos verder maar zo leuk.
De herkansing begint al bijnaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit is de act die helemaal onderaan de polls en odds staat.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik val net binnen, maar waar kijk ik naar? Dit klinkt al beter als dat tietenlied
inderdaad ja.. Beetje een nummer wat je ook op sanremo zou kunnen horen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik val net binnen, maar waar kijk ik naar? Dit klinkt al beter als dat tietenlied
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is de act die helemaal onderaan de polls en odds staat.
Wat op zich nog best wat zegt over de kwaliteit van de avond.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is de act die helemaal onderaan de polls en odds staat.
Ze heeft een mooie jurk aan vanavond!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:52 schreef Strani het volgende:
Ik lees net dat één van de jongens van Varry Brava vorig jaar een liedje heeft geschreven voor Alaska (de zwartharige presentatrice dus) en Ana Torroja, de zangeres van Mecano. Toch zomaar even gratis achtergrondinformatie.
Ik vind het een mix tussen Fuego en Hvala ne.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:52 schreef Nexum het volgende:
Vind haar heel leuk hoor. En haar performance ook. Maar dit nummer heeft gewoon niet dezelfde oomph als een Replay of Fuego
Hoor ik de wedmensen op twitter ook zeggenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:52 schreef Fred_B het volgende:
In het hypothetische geval dat er ook normale mensen kijken en stemmen, is dit de aangewezen winnaar.
Maar hoe past de populariteit van de tiet in die vergelijking?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:53 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Hoor ik de wedmensen op twitter ook zeggen
Het is ook gewoon 13-in-een-dozijn-reggaeton.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Best een vermakelijk lied, maar ik snap de vergelijking met de Fuego's van deze wereld wel
Waarom? Fuego was wel goed en het wel waard om te onthoudenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Best een vermakelijk lied, maar ik snap de vergelijking met de Fuego's van deze wereld wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |