Die grap heb ik gemistquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat was een grap dat die in de jury zouden zitten
Oei, ik zie nu dat het eerder begonnen was. DJUquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:41 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Je hebt de eerste kandidaat al gemist
Ik laat google translate maar even open staan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:40 schreef Strani het volgende:
Desde que llegaste ya no vivo llorandoooo
vivo cantandoquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:40 schreef Strani het volgende:
Desde que llegaste ya no vivo llorandoooo
Ja dat was van het winnende liedje in 1969quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik laat google translate maar even open staan.
"Sinds je aankwam leef ik niet meer huilend"
En die gaan we ook niet zienquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:41 schreef NailQueen het volgende:
Klopt het dat we die gasten van Wiwibloggs nog niet gezien hebben?
Dan sturen we Lolita Zeroquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:43 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind ze een beetje eng![]()
Die moeten nu niet voor mijn deur gaan staan
Ik doe wel een goed woordje voor je in m'n beste Galiciaans.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:43 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind ze een beetje eng![]()
Die moeten nu niet voor mijn deur gaan staan
Ik moet denken aan die inzending van Polen met die vijf dames.quote:
Dat ben ik wel met je eens. Nou ja op Rayden na dan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:43 schreef Nexum het volgende:
Dit nummer heeft gewoon zoveel meer identiteit dan alle Spaanse nummers van de afgelopen 10 jaar bij elkaar. Doodzonde als dit niet wint
Hoe kom jij in mijn huisquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik doe wel een goed woordje voor je in m'n beste Galiciaans.
Ik noem een Ierland, een Noord-Macedonië, een Moldavië, maar goed die hadden één goeie.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:44 schreef Sableheart het volgende:
In ieder geval is dit nu al een goede finale van een NSF. Er zijn landen die het met mindere nummers moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |