Alsof hier mensen meelezen die dat niet wistenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:24 schreef Strani het volgende:
María del Pilar Sánchez Luque heet ze in het echt.
Hmm ik heb eerlijk gezegd nog niet op die manier naar haar gekeken maar onaantrekkelijk is ze niet nee, met haar 43 jaarquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:24 schreef NailQueen het volgende:
Ook een mooie vrouw om te zien, of niet @:strani?
We spijkeren je wel bij.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben weer eens een ESF-noob want ken heel het mens niet.
Ik geloof dat hij wel van die plaats houdt, ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:27 schreef Strani het volgende:
Benidorm krijgt weer waar voor z'n geld.
En dat ie belastingontduiker is!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:26 schreef Strani het volgende:
Ik zeg voor de zekerheid nog maar eens dat de mannelijke presentator in mijn dorp woont en dat ik 'm wel eens langs zie lopen met z'n hondje.
En voor één week minister was! En schrijver is. Wat ik nog niet had verteld is dat hij ook reisprogramma's maakt voor de TV.quote:
Mijn buurman ging vroeger altijd naar Benidorp.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:27 schreef Strani het volgende:
Benidorm krijgt weer waar voor z'n geld.
Hij is homo en houdt niet van sport.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
En voor één week minister was! En schrijver is. Wat ik nog niet had verteld is dat hij ook reisprogramma's maakt voor de TV.
Er heeft er eentje meegeschreven zie ik!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij is homo en houdt niet van sport.
In dat geval: Ahora Amigos!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeer onwaarschijnlijk, tenzij het refereerde aan Turijn? Maar wellicht hoorde je ahora?
Ik had die man vorige week even gewikipedia’d. Als Spanje dit jaar het ESF wint, zal die toch het landentopic halen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Er heeft er eentje meegeschreven zie ik!
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En natuurlijk 'Bassie en Adriaan'.
@:H_T snapt dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |