Ja, dat is ook mijn probleem met dit nummer. Het is echt 100% performance, zie maar eens één zin uit dit nummer te onthouden.quote:
Yup,maar het is inderdaad wel helemaal afquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, dat is ook mijn probleem met dit nummer. Het is echt 100% performance, zie maar eens één zin uit dit nummer te onthouden.
Mo’ mo’ mo’ mo’quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, dat is ook mijn probleem met dit nummer. Het is echt 100% performance, zie maar eens één zin uit dit nummer te onthouden.
Als er alleen Spanjaarden kijken is het een plus anders een min.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar hoe past de populariteit van de tiet in die vergelijking?
Ja maar dat is toch niet léuk!quote:
Maar die oomph heeft het niet. En als zelfs @Nexum dat zegt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Best een vermakelijk lied, maar ik snap de vergelijking met de Fuego's van deze wereld wel
Ze zingt ook 'booty hypnotic' volgens mij, op een gegeven moment. Ok, ik geef toe, heel erg catchy.quote:
Nee, dit eindigt ergens in de 20 uiteraard. Maar goed, dan onthou je in elk geval welk lied dat is dat zo weinig punten krijgt.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch niet léuk!
Dan liever dat mamamama of wat het ook was
Massiel ja vroegerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:57 schreef Strani het volgende:
138 La's in La La La, vertelt Alaska ons nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |