En ik ben 9 Juli uitgerekend.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:42 schreef Elleska het volgende:
De lijst was nog niet bijgewerkt zie ik. Mag ik in de lijst op 29 Juli ?
Wat goed! En wat leuk dat je je baby al kunt voelen, das best snel met 14 weken toch?!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:41 schreef Elleska het volgende:
14 weken dansje![]()
Inmiddels ook goede 13-weken echo gehad en ik kan de baby voelen. Het is nu toch wel heel echt.
Ik was uitgerekend op mijn verjaardag en dat werd een miskraamquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:28 schreef Smart_ass het volgende:
Haha iedereen direct in de top 10 ja.
Wat leuk, bottoms, zo je verjaardag vieren! Zwangerschapsmassage lijkt me ook heerlijk. Ik ben afgelopen week jarig geweest (zwanger dus) en vorige zwangerschap kwam ik er 3 dagen voor mijn 30e verjaardag achter dat ik zwanger was. Heel weekend weg geweest om het te vieren en al mijn vriendinnen waren ladderzat, stond ik daar als enige met mijn nuchtere kop tussen![]()
.
En wat je zegt mbt geslacht is inderdaad precies hoe ik het voel! Twee dochters lijkt me geweldig maar dan dus geen zoon. En dat is natuurlijk ook wel weer leuk.
Bel morgen je verloskundige als je je zorgen maaktquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:31 schreef Vaiana het volgende:
Huuuuuu.Ik veeg net bloed af. En ik weet dat het niks hoeft te betekenen, maar de vorige keer heb ik nooit ook maar een druppel gehad en het was nu best wat. Dus ik ben toch een beetje in paniek.
Heb nu een inlegkruisje in om de hoeveelheid in de gaten te houden, dus het is afwachten voor nu.
Ik hoop heel hard met je meequote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:05 schreef Vaiana het volgende:
Wat niet helpt is dat toen ik me vanmiddag wiebelig voelde ik mijn temperatuur opgemeten heb (wel oraal dus minder betrouwbaar) en dat die op mijn pre-eisprong temperatuur zat. Dus lager dan ik gewend ben.
Dus huuuu. Ik hoop zò dat het hierbij blijft qua bloedverlies.
Dat blijkt, want net was hij weer 0,6 hoger.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:52 schreef Elleska het volgende:
Je middagtemperatuur kan je niet vergelijken met de basale temperatuur.
Bloed is altijd spannend maar na een miskraam helemaal. Hoop heel hard met je mee dat het hierbij blijft.
Kan ook een geknapt bloedvaatje zijn, heb je toevallig heel hard moeten niezen gisteren?quote:Op zondag 30 januari 2022 08:28 schreef Vaiana het volgende:
Gister nog wel wat meer bloedverlies gehad, maar dat leek vrij snel wat bruiner te worden. Vanochtend alleen oud bruin bloed afgeveegd, nu afwachten wat er gebeurt wanneer ik eenmaal opgestaan ben en de zwaartekracht een tijdje zijn ding kan doen.
Vooralsnog ben ik voorzichtig optimistisch.
Dat is voorzichtig goed nieuws! Spannend Vaiana, we duimen voor je mee.quote:Op zondag 30 januari 2022 08:28 schreef Vaiana het volgende:
Gister nog wel wat meer bloedverlies gehad, maar dat leek vrij snel wat bruiner te worden. Vanochtend alleen oud bruin bloed afgeveegd, nu afwachten wat er gebeurt wanneer ik eenmaal opgestaan ben en de zwaartekracht een tijdje zijn ding kan doen.
Vooralsnog ben ik voorzichtig optimistisch.
Nee, maar wel gisterochtend vrij enthousiaste seks gehad.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan ook een geknapt bloedvaatje zijn, heb je toevallig heel hard moeten niezen gisteren?
Ik hoop nog steeds heel hard met je mee dat het niets ernstigs is
Dat zou het heel goed kunnen zijn. Fijn dat het nu bij bruin afvegen blijft, dat klinkt hoopvol!quote:Op zondag 30 januari 2022 13:21 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Nee, maar wel gisterochtend vrij enthousiaste seks gehad.Dus we gokken dat het daar iets mee te maken heeft.
Ik appte erover met mijn (ook zwangere) vriendin en haar zusje is verloskundige, of je recent seks hebt gehad is dus altijd haar eerste vraag bij bloedingen gaf mijn vriendin aan.
Op het moment veeg ik nog steeds een beetje bruin af, maar blijft het duidelijk bruin en wordt het steeds minder. Dus ik ben nog wel erg nerveus, maar tegelijkertijd ben ik er ook weer iets geruster op.
Lastig he! Ik had de afspraak staan aan het begin van mijn volgende cyclus, maar die cyclus kwam niet.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb morgen mijn booster afspraak staan, maar ergens vind ik het toch geen fijn idee om die zo pril in de zwangerschap te halen. Verstandelijk denk ik dat het echt wel veilig is, maar ik kan mezelf er gevoelsmatig niet echt van overtuigen.
Dus nu zit ik extreem te twijfelen, stom
Haha, zo had ik het ook gepland inderdaad!quote:Op maandag 31 januari 2022 12:32 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Lastig he! Ik had de afspraak staan aan het begin van mijn volgende cyclus, maar die cyclus kwam niet.Dus die afspraak heb ik afgezegd en ik ga pas ergens na de eerste echo mijn booster halen. Mede omdat ik de vorige keer tussen de 2 prikken in mijn miskraam gehad heb.
Alle onderzoeken tonen idd aan dat het volledig veilig is, maar mijn gevoel was het daar simpelweg niet mee eens.
Ohja ik 1 augustus pas, dus dat scheelt wel weer. Je zou ook met het ziekenhuis kunnen overleggen?quote:Op maandag 31 januari 2022 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha, zo had ik het ook gepland inderdaad!
Ik neig ook naar hem later gaan halen, wel balen dat ik mijn laatste vaccinatie al vorig jaar februari heb gehad, dus mijn toegangsbewijs is dan vanaf morgen niet meer geldig
Maar goed, een maand of twee wat minder mogen is ook geen ramp.
Ik twijfelde heel erg, tot ik een week van een ander maagvirusje bijzonder ziek Ben geweest. Heb ik niet zo erg gehad sinds ik volwassen ben. Toen toch maar gehaald (met ong 12 weken). Je afweersysteem is echt niks als je zwanger bent!quote:Op maandag 31 januari 2022 12:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb morgen mijn booster afspraak staan, maar ergens vind ik het toch geen fijn idee om die zo pril in de zwangerschap te halen. Verstandelijk denk ik dat het echt wel veilig is, maar ik kan mezelf er gevoelsmatig niet echt van overtuigen.
Dus nu zit ik extreem te twijfelen, stom
Dat wil je ook niet meemaken inderdaad... Lastig. Het RIVM advies is om het gewoon te doen, onafhankelijk van hoe ver je bent, dus ik verwacht dat het ziekenhuis dat advies gewoon overneemt.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:41 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ohja ik 1 augustus pas, dus dat scheelt wel weer. Je zou ook met het ziekenhuis kunnen overleggen?
Want de andere kant is weer dat je als zwangere meer risico loopt op een ernstig ziekteverloop als je nu wel corona krijgt.
Ik denk dat ik ga uitstellen tot ook ongeveer die termijn, dan is in elk geval de grootste onzekerheid van het eerste trimester voorbij, hopelijk dat het dan beter voelt.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:51 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Ik twijfelde heel erg, tot ik een week van een ander maagvirusje bijzonder ziek Ben geweest. Heb ik niet zo erg gehad sinds ik volwassen ben. Toen toch maar gehaald (met ong 12 weken). Je afweersysteem is echt niks als je zwanger bent!
Ik dacht gelezen te hebben dat dat is uitgesteld. Print anders nog even je papieren bewijs uit die blijft tot 1 april geldigquote:Op maandag 31 januari 2022 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik neig ook naar hem later gaan halen, wel balen dat ik mijn laatste vaccinatie al vorig jaar februari heb gehad, dus mijn toegangsbewijs is dan vanaf morgen niet meer geldig
Eens, ik heb hetzelfde gevoel. Waarbij mijn schoonmoeder nog maar eens ging benadrukken dat het haar wel heel verstandig leek om een afspraak voor de booster te maken.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:34 schreef Elleska het volgende:
Met booster kan je nog steeds ziek worden inclusief koorts dus ik ben bang dat het daar niet tegen helpt.
Van de vaccinatie kan je ook koortsig worden.
Vaccin helpt sowieso tegen IC opnames verderop in de zwangerschap dus ik wilde de booster wel maar in die eerste weken voelde het als kiezen tussen twee kwaden.
Dit! Ik voelde me helemaal lekgestokenquote:Op maandag 31 januari 2022 17:28 schreef Bottoms_up het volgende:
Nu ben ik hopelijk wel even klaar met die prikken. Na 22 weken er 3 gehad: griep, kinkhoest en booster.
Als dat kind de eerste maanden durft ziek te worden...
@MaJo ik mag hem niet meer aanpassen, wil jij deze doen?quote:Op maandag 31 januari 2022 18:46 schreef Sway- het volgende:
Ik ben niet zo actief maar wil toch wel gezellig in de OP, begin september
Uiteraardquote:Op maandag 31 januari 2022 19:59 schreef Vaiana het volgende:
[..]
@:MaJo ik mag hem niet meer aanpassen, wil jij deze doen?
Ik wacht de echo nog even af.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
UiteraardWil je er zelf ook in of afwachten tot de echo?
Dat snap ik helemaalquote:
Ja en die weken gaan zo traag hè! Nog ff spannendquote:Op maandag 31 januari 2022 21:22 schreef Vaiana het volgende:
[..]
15 februari. Nog twee weken zenuwpezen.
Jaaa echt hoor. Helemaal na het bloedverlies ben ik de tijd vooruit aan het kijken.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:09 schreef Sway- het volgende:
[..]
Ja en die weken gaan zo traag hè! Nog ff spannend
Dat snap ik wel, ik had gister m’n tweede echo dus daarom durf ik het inmiddels wel aan.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:16 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Jaaa echt hoor. Helemaal na het bloedverlies ben ik de tijd vooruit aan het kijken.
Aan de ene kant wil ik gewoon in de OP als teken van vertrouwen in deze baby. Aan de andere kant is de angst er dan toch weer uitgehaald te moeten worden nog te groot, dat lijkt me helemaal confronterend.
Gelukkig genoeg te doen het komende weekend, dat helpt weer met het sneller laten gaan van de tijd.
Snap ik, echt even uitzitten dusquote:Op dinsdag 1 februari 2022 07:12 schreef Vaiana het volgende:
Ik ben dan 8 weken zwanger. Mijn miskraam was ook een missed abortion, maar toen is het hartje gestopt met ongeveer 7,5 week. Dus een eerdere echo dan die 8 weken geloof ik toch nog weinig van.
He bah, wat heftig.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:02 schreef B.ertha het volgende:
De schoonzus van mijn vriendin liep een week achter op mij qua zwangerschap, kreeg ik gisteren ineens te horen dat dat kindje al is geboren. 30 wekenIk merk dat het me best wel wat doet, waarschijnlijk omdat we zo gelijk op gingen.
Maar hij schijnt het heel goed te doen, mag misschien al over een paar dagen van de IC af.
Ja dat heeft ze al gedaan, haha. Zij maakt zich geen zorgen, maarja. Voor een echo is het idd wat vroeg, naast dat ik er toch pas een beetje op ga vertrouwen na 8 weken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:05 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Vervelend, Vaiana. Vooral met je eerdere ervaring.
Kan de VK niets voor je betekenen? Misschien is het voor een echo nog wel vroeg/zegt een echo nog niets, maar kan ze je wel op je gemak stellen.
Ik blijf duimen hoor! Maar super onzeker is het he.. Uiteindelijk is het bij mij wel gestopt. Vind het nog steeds bizar dat beeb is blijven plakken met al dat bloedverlies wat ik heb gehad.quote:Op maandag 31 januari 2022 11:36 schreef Vaiana het volgende:
Ik veeg nu wel weer wat meer bruin af, maar het is nog steeds bruin en weinig. Dus ik houd goede moed, maar het voelt nog wel spannend. Ik klamp me maar vast aan de ervaring van June. waar de baby ook gewoon is blijven plakken.
Ohhh B.ertha, bijna verlof! Lekker hoor.
Ja en ik heb helemaal niet veel bloedverlies (gehad). Alleen ik blijf maar wat bruin afvegen en dat maakt idd heel onzeker. Dat ik eerst blij was als ik een paar uur niet misselijk was en nu denk 'huuu gaat het wel goed dan'.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:54 schreef June. het volgende:
[..]
Ik blijf duimen hoor! Maar super onzeker is het he.. Uiteindelijk is het bij mij wel gestopt. Vind het nog steeds bizar dat beeb is blijven plakken met al dat bloedverlies wat ik heb gehad.
Ja same. Het gaat nu iets beter dan vorige zwangerschap, toen had ik er vaak nachtmerries over. Nu komen er af en toe van die enge gedachten bovendrijven. Zoals deze week ineens "wat als het een voorteken is dat we niet 100% achter een naam staan, dat ze toch niet naar huis mag komen"quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:47 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Het bleef spannend voor mij. Die eerste weken tot de termijnecho kruipen echt voorbij (ook al was ik regelmatig flink misselijk met bijbehorend gevolg en heeeeul moe) en nadat je je baby voor het eerst gevoeld hebt, blijf je ook bezig met wanneer je hem de volgende keer voelt. En als je 'm dan twee dagen niet gevoeld hebt, komt die onzekerheid weer. En als je op een gegeven moment de baby dagelijks meermaals moet voelen en er zit een rustige dag tussen, dan ga je helemaal kapot. Tenminste, dat had ik.Ik heb een probleemloze zwangerschap gehad, maar het bleef 'spannend' tot ze daadwerkelijk geboren was - een levende en gezonde baby in je armen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 04:15 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Aangezien ik toch wakker lig. Iets na middernacht zijn wij na een vlotte bevalling de trotse ouders geworden van een dochter!
.
Haar naam isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Aangezien ik toch wakker lig. Iets na middernacht zijn wij na een vlotte bevalling de trotse ouders geworden van een dochter!
.
Haar naam isGefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shine bright like a diamond.
.
Haar naam isGefeliciteerd, fijn dat het vlot ging!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Haar naam isAhh wat fijn! Gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Haar naam isGefeliciteerd en leuke naam!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |