Dit! Ik voelde me helemaal lekgestokenquote:Op maandag 31 januari 2022 17:28 schreef Bottoms_up het volgende:
Nu ben ik hopelijk wel even klaar met die prikken. Na 22 weken er 3 gehad: griep, kinkhoest en booster.
Als dat kind de eerste maanden durft ziek te worden...
@MaJo ik mag hem niet meer aanpassen, wil jij deze doen?quote:Op maandag 31 januari 2022 18:46 schreef Sway- het volgende:
Ik ben niet zo actief maar wil toch wel gezellig in de OP, begin september
Uiteraardquote:Op maandag 31 januari 2022 19:59 schreef Vaiana het volgende:
[..]
@:MaJo ik mag hem niet meer aanpassen, wil jij deze doen?
Ik wacht de echo nog even af.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
UiteraardWil je er zelf ook in of afwachten tot de echo?
Dat snap ik helemaalquote:
Ja en die weken gaan zo traag hè! Nog ff spannendquote:Op maandag 31 januari 2022 21:22 schreef Vaiana het volgende:
[..]
15 februari. Nog twee weken zenuwpezen.
Jaaa echt hoor. Helemaal na het bloedverlies ben ik de tijd vooruit aan het kijken.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:09 schreef Sway- het volgende:
[..]
Ja en die weken gaan zo traag hè! Nog ff spannend
Dat snap ik wel, ik had gister m’n tweede echo dus daarom durf ik het inmiddels wel aan.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:16 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Jaaa echt hoor. Helemaal na het bloedverlies ben ik de tijd vooruit aan het kijken.
Aan de ene kant wil ik gewoon in de OP als teken van vertrouwen in deze baby. Aan de andere kant is de angst er dan toch weer uitgehaald te moeten worden nog te groot, dat lijkt me helemaal confronterend.
Gelukkig genoeg te doen het komende weekend, dat helpt weer met het sneller laten gaan van de tijd.
Snap ik, echt even uitzitten dusquote:Op dinsdag 1 februari 2022 07:12 schreef Vaiana het volgende:
Ik ben dan 8 weken zwanger. Mijn miskraam was ook een missed abortion, maar toen is het hartje gestopt met ongeveer 7,5 week. Dus een eerdere echo dan die 8 weken geloof ik toch nog weinig van.
He bah, wat heftig.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:02 schreef B.ertha het volgende:
De schoonzus van mijn vriendin liep een week achter op mij qua zwangerschap, kreeg ik gisteren ineens te horen dat dat kindje al is geboren. 30 wekenIk merk dat het me best wel wat doet, waarschijnlijk omdat we zo gelijk op gingen.
Maar hij schijnt het heel goed te doen, mag misschien al over een paar dagen van de IC af.
Ja dat heeft ze al gedaan, haha. Zij maakt zich geen zorgen, maarja. Voor een echo is het idd wat vroeg, naast dat ik er toch pas een beetje op ga vertrouwen na 8 weken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:05 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Vervelend, Vaiana. Vooral met je eerdere ervaring.
Kan de VK niets voor je betekenen? Misschien is het voor een echo nog wel vroeg/zegt een echo nog niets, maar kan ze je wel op je gemak stellen.
Ik blijf duimen hoor! Maar super onzeker is het he.. Uiteindelijk is het bij mij wel gestopt. Vind het nog steeds bizar dat beeb is blijven plakken met al dat bloedverlies wat ik heb gehad.quote:Op maandag 31 januari 2022 11:36 schreef Vaiana het volgende:
Ik veeg nu wel weer wat meer bruin af, maar het is nog steeds bruin en weinig. Dus ik houd goede moed, maar het voelt nog wel spannend. Ik klamp me maar vast aan de ervaring van June. waar de baby ook gewoon is blijven plakken.
Ohhh B.ertha, bijna verlof! Lekker hoor.
Ja en ik heb helemaal niet veel bloedverlies (gehad). Alleen ik blijf maar wat bruin afvegen en dat maakt idd heel onzeker. Dat ik eerst blij was als ik een paar uur niet misselijk was en nu denk 'huuu gaat het wel goed dan'.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:54 schreef June. het volgende:
[..]
Ik blijf duimen hoor! Maar super onzeker is het he.. Uiteindelijk is het bij mij wel gestopt. Vind het nog steeds bizar dat beeb is blijven plakken met al dat bloedverlies wat ik heb gehad.
Ja same. Het gaat nu iets beter dan vorige zwangerschap, toen had ik er vaak nachtmerries over. Nu komen er af en toe van die enge gedachten bovendrijven. Zoals deze week ineens "wat als het een voorteken is dat we niet 100% achter een naam staan, dat ze toch niet naar huis mag komen"quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:47 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Het bleef spannend voor mij. Die eerste weken tot de termijnecho kruipen echt voorbij (ook al was ik regelmatig flink misselijk met bijbehorend gevolg en heeeeul moe) en nadat je je baby voor het eerst gevoeld hebt, blijf je ook bezig met wanneer je hem de volgende keer voelt. En als je 'm dan twee dagen niet gevoeld hebt, komt die onzekerheid weer. En als je op een gegeven moment de baby dagelijks meermaals moet voelen en er zit een rustige dag tussen, dan ga je helemaal kapot. Tenminste, dat had ik.Ik heb een probleemloze zwangerschap gehad, maar het bleef 'spannend' tot ze daadwerkelijk geboren was - een levende en gezonde baby in je armen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 04:15 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Aangezien ik toch wakker lig. Iets na middernacht zijn wij na een vlotte bevalling de trotse ouders geworden van een dochter!
.
Haar naam isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Aangezien ik toch wakker lig. Iets na middernacht zijn wij na een vlotte bevalling de trotse ouders geworden van een dochter!
.
Haar naam isGefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shine bright like a diamond.
.
Haar naam isGefeliciteerd, fijn dat het vlot ging!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Haar naam isAhh wat fijn! Gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Haar naam isGefeliciteerd en leuke naam!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |