Dit! Ik voelde me helemaal lekgestokenquote:Op maandag 31 januari 2022 17:28 schreef Bottoms_up het volgende:
Nu ben ik hopelijk wel even klaar met die prikken. Na 22 weken er 3 gehad: griep, kinkhoest en booster.
Als dat kind de eerste maanden durft ziek te worden...
@MaJo ik mag hem niet meer aanpassen, wil jij deze doen?quote:Op maandag 31 januari 2022 18:46 schreef Sway- het volgende:
Ik ben niet zo actief maar wil toch wel gezellig in de OP, begin september
Uiteraardquote:Op maandag 31 januari 2022 19:59 schreef Vaiana het volgende:
[..]
@:MaJo ik mag hem niet meer aanpassen, wil jij deze doen?
Ik wacht de echo nog even af.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
UiteraardWil je er zelf ook in of afwachten tot de echo?
Dat snap ik helemaalquote:
Ja en die weken gaan zo traag hè! Nog ff spannendquote:Op maandag 31 januari 2022 21:22 schreef Vaiana het volgende:
[..]
15 februari. Nog twee weken zenuwpezen.
Jaaa echt hoor. Helemaal na het bloedverlies ben ik de tijd vooruit aan het kijken.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:09 schreef Sway- het volgende:
[..]
Ja en die weken gaan zo traag hè! Nog ff spannend
Dat snap ik wel, ik had gister m’n tweede echo dus daarom durf ik het inmiddels wel aan.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:16 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Jaaa echt hoor. Helemaal na het bloedverlies ben ik de tijd vooruit aan het kijken.
Aan de ene kant wil ik gewoon in de OP als teken van vertrouwen in deze baby. Aan de andere kant is de angst er dan toch weer uitgehaald te moeten worden nog te groot, dat lijkt me helemaal confronterend.
Gelukkig genoeg te doen het komende weekend, dat helpt weer met het sneller laten gaan van de tijd.
Snap ik, echt even uitzitten dusquote:Op dinsdag 1 februari 2022 07:12 schreef Vaiana het volgende:
Ik ben dan 8 weken zwanger. Mijn miskraam was ook een missed abortion, maar toen is het hartje gestopt met ongeveer 7,5 week. Dus een eerdere echo dan die 8 weken geloof ik toch nog weinig van.
He bah, wat heftig.quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:02 schreef B.ertha het volgende:
De schoonzus van mijn vriendin liep een week achter op mij qua zwangerschap, kreeg ik gisteren ineens te horen dat dat kindje al is geboren. 30 wekenIk merk dat het me best wel wat doet, waarschijnlijk omdat we zo gelijk op gingen.
Maar hij schijnt het heel goed te doen, mag misschien al over een paar dagen van de IC af.
Ja dat heeft ze al gedaan, haha. Zij maakt zich geen zorgen, maarja. Voor een echo is het idd wat vroeg, naast dat ik er toch pas een beetje op ga vertrouwen na 8 weken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:05 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Vervelend, Vaiana. Vooral met je eerdere ervaring.
Kan de VK niets voor je betekenen? Misschien is het voor een echo nog wel vroeg/zegt een echo nog niets, maar kan ze je wel op je gemak stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |