Ik blijf duimen hoor! Maar super onzeker is het he.. Uiteindelijk is het bij mij wel gestopt. Vind het nog steeds bizar dat beeb is blijven plakken met al dat bloedverlies wat ik heb gehad.quote:Op maandag 31 januari 2022 11:36 schreef Vaiana het volgende:
Ik veeg nu wel weer wat meer bruin af, maar het is nog steeds bruin en weinig. Dus ik houd goede moed, maar het voelt nog wel spannend. Ik klamp me maar vast aan de ervaring van June. waar de baby ook gewoon is blijven plakken.
Ohhh B.ertha, bijna verlof! Lekker hoor.
Ja en ik heb helemaal niet veel bloedverlies (gehad). Alleen ik blijf maar wat bruin afvegen en dat maakt idd heel onzeker. Dat ik eerst blij was als ik een paar uur niet misselijk was en nu denk 'huuu gaat het wel goed dan'.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:54 schreef June. het volgende:
[..]
Ik blijf duimen hoor! Maar super onzeker is het he.. Uiteindelijk is het bij mij wel gestopt. Vind het nog steeds bizar dat beeb is blijven plakken met al dat bloedverlies wat ik heb gehad.
Ja same. Het gaat nu iets beter dan vorige zwangerschap, toen had ik er vaak nachtmerries over. Nu komen er af en toe van die enge gedachten bovendrijven. Zoals deze week ineens "wat als het een voorteken is dat we niet 100% achter een naam staan, dat ze toch niet naar huis mag komen"quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:47 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Het bleef spannend voor mij. Die eerste weken tot de termijnecho kruipen echt voorbij (ook al was ik regelmatig flink misselijk met bijbehorend gevolg en heeeeul moe) en nadat je je baby voor het eerst gevoeld hebt, blijf je ook bezig met wanneer je hem de volgende keer voelt. En als je 'm dan twee dagen niet gevoeld hebt, komt die onzekerheid weer. En als je op een gegeven moment de baby dagelijks meermaals moet voelen en er zit een rustige dag tussen, dan ga je helemaal kapot. Tenminste, dat had ik.Ik heb een probleemloze zwangerschap gehad, maar het bleef 'spannend' tot ze daadwerkelijk geboren was - een levende en gezonde baby in je armen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 04:15 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Aangezien ik toch wakker lig. Iets na middernacht zijn wij na een vlotte bevalling de trotse ouders geworden van een dochter!
.
Haar naam isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Aangezien ik toch wakker lig. Iets na middernacht zijn wij na een vlotte bevalling de trotse ouders geworden van een dochter!
.
Haar naam isGefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shine bright like a diamond.
.
Haar naam isGefeliciteerd, fijn dat het vlot ging!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Haar naam isAhh wat fijn! Gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Haar naam isGefeliciteerd en leuke naam!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |