En ik ben 9 Juli uitgerekend.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:42 schreef Elleska het volgende:
De lijst was nog niet bijgewerkt zie ik. Mag ik in de lijst op 29 Juli ?
Wat goed! En wat leuk dat je je baby al kunt voelen, das best snel met 14 weken toch?!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:41 schreef Elleska het volgende:
14 weken dansje![]()
Inmiddels ook goede 13-weken echo gehad en ik kan de baby voelen. Het is nu toch wel heel echt.
Ik was uitgerekend op mijn verjaardag en dat werd een miskraamquote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:28 schreef Smart_ass het volgende:
Haha iedereen direct in de top 10 ja.
Wat leuk, bottoms, zo je verjaardag vieren! Zwangerschapsmassage lijkt me ook heerlijk. Ik ben afgelopen week jarig geweest (zwanger dus) en vorige zwangerschap kwam ik er 3 dagen voor mijn 30e verjaardag achter dat ik zwanger was. Heel weekend weg geweest om het te vieren en al mijn vriendinnen waren ladderzat, stond ik daar als enige met mijn nuchtere kop tussen![]()
.
En wat je zegt mbt geslacht is inderdaad precies hoe ik het voel! Twee dochters lijkt me geweldig maar dan dus geen zoon. En dat is natuurlijk ook wel weer leuk.
Bel morgen je verloskundige als je je zorgen maaktquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:31 schreef Vaiana het volgende:
Huuuuuu.Ik veeg net bloed af. En ik weet dat het niks hoeft te betekenen, maar de vorige keer heb ik nooit ook maar een druppel gehad en het was nu best wat. Dus ik ben toch een beetje in paniek.
Heb nu een inlegkruisje in om de hoeveelheid in de gaten te houden, dus het is afwachten voor nu.
Ik hoop heel hard met je meequote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:05 schreef Vaiana het volgende:
Wat niet helpt is dat toen ik me vanmiddag wiebelig voelde ik mijn temperatuur opgemeten heb (wel oraal dus minder betrouwbaar) en dat die op mijn pre-eisprong temperatuur zat. Dus lager dan ik gewend ben.
Dus huuuu. Ik hoop zò dat het hierbij blijft qua bloedverlies.
Dat blijkt, want net was hij weer 0,6 hoger.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:52 schreef Elleska het volgende:
Je middagtemperatuur kan je niet vergelijken met de basale temperatuur.
Bloed is altijd spannend maar na een miskraam helemaal. Hoop heel hard met je mee dat het hierbij blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |