Oh dat is niet zo mooi, is die niet meer te koop dan?quote:Op maandag 24 januari 2022 19:06 schreef ToT het volgende:
Was ff de afwas aan het doen.M'n favoriete pan laat het steeds meer afweten; er bakt steeds meer in aan.
Koekenbakker.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:06 schreef ToT het volgende:
Was ff de afwas aan het doen.M'n favoriete pan laat het steeds meer afweten; er bakt steeds meer in aan.
Jawel, maar ik vind het altijd weer jammer geld.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat is niet zo mooi, is die niet meer te koop dan?
Één of andere Zwitserse aardappelschotel deze keer!quote:
Lekker motiverend, lijkt me dat idd...quote:Op maandag 24 januari 2022 19:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga dutje doen denk ik. En rond negen uur ff studeren..
Morgen studiedag van het werk... Online.
Bah
Lekker muziekje.quote:
Ow dat zegt me weer niks.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Lekker muziekje.
Ik heb gisteren de Brabantse formatie "changing tides" ontdekt...
Ja precies. Positieve verrassing.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat zegt me weer niks.
Brabantse gezelligheid, brute metal, wat?
Ja ik heb hier een aardige portie aan metal en alternatieve muziek op m'n schijf staan.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja precies. Positieve verrassing.
Overigens is dat Chimaira nummer wel een stemadvies.
Niks mis mee!quote:Op maandag 24 januari 2022 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb hier een aardige portie aan metal en alternatieve muziek op m'n schijf staan.
Gelukkig maar, zolang het nog zo de pan kan reddenquote:Op maandag 24 januari 2022 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind het altijd weer jammer geld.
Is iets van een Green Pan of whatever, gewoon van Bol.com
Af en toe met soda uitkoken of heel voorzichtig met een schuursponsje er overheen en hij doet het weer een paar rondes behoorlijk best hoor.
Precies, heb ik wel vaker gedaan. Bij de ene soort gaat het langer goed dan bij de andere.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zolang het nog zo de pan kan redden
Even wat doorheen gezapt, mijn vrouw stelt me gelukkig nog geen moeilijke vragen!quote:
Hahaha ok dan!quote:Op maandag 24 januari 2022 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Even wat doorheen gezapt, mijn vrouw stelt me gelukkig nog geen moeilijke vragen!Later vanavond of morgen kan ik beter luisteren!
Allemaal in een nieuw tabje geopend!quote:
Goed bezig!quote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb hier een aardige portie aan metal en alternatieve muziek op m'n schijf staan.
Je hebt haar toch niet geslagen met een oude koekenpan?quote:Op maandag 24 januari 2022 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Even wat doorheen gezapt, mijn vrouw stelt me gelukkig nog geen moeilijke vragen!Later vanavond of morgen kan ik beter luisteren!
Nee?quote:Op maandag 24 januari 2022 19:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Gojira op je concertlijst?
Niet met een koekenpan, nee!quote:Op maandag 24 januari 2022 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt haar toch niet geslagen met een oude koekenpan?
Ik hoop dat het doorgaat....quote:
Een barkruk werkt idd beter.quote:
Gojira, 013, aankomende maand.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Waddan?
Sowieso echt in geen jaaaaaaren meer naar concerten geweest.
Mijn laatste concert was rond deze tijd 2 jaar geleden, Slipknotquote:Op maandag 24 januari 2022 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Waddan?
Sowieso echt in geen jaaaaaaren meer naar concerten geweest.
Dat was denk ik de laatste van bijna iedereenquote:Op maandag 24 januari 2022 19:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mijn laatste concert was rond deze tijd 2 jaar geleden, Slipknot
Ja dat denk ik ookquote:Op maandag 24 januari 2022 19:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat was denk ik de laatste van bijna iedereen
Mijn laatste was Ragnarok Aaskeria Festival, in 2015.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mijn laatste concert was rond deze tijd 2 jaar geleden, Slipknot
Oh wow! Klinkt wel vet!quote:Op maandag 24 januari 2022 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn laatste was Ragnarok Aaskeria Festival, in 2015.
Alestorm, Hollenthon, Týr en een paar anderen.quote:
Dacht even Armand te zien in die bovenstequote:Op maandag 24 januari 2022 19:41 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had echt nog nooit van Alestorm gehoord!
[ afbeelding ]
Ook Týr was nieuw voor mij.
(Beide foto's zelf ter plekke gemaakt).
Ik kwam voor Hollenthon, maar die werden echt door deze 2 bands van het podium gespeeld!
quote:Op maandag 24 januari 2022 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dacht even Armand te zien in die bovenste
quote:Op maandag 24 januari 2022 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Alestorm, Hollenthon, Týr en een paar anderen.
1 piratenmetal-band die vlak voor Alestorm optrad, is direct na het optreden uit elkaar gegaan, maar mijn hemel wat was dat ook een chagrijnig en amateuristisch zooitje bij elkaar, met plastic ridder-outfitjes van Intertoys of whatever!
Ja veel met "Hey ho" en "Walk the plank" terwijl ze een plastic harnasje voor kinderen om hadden die riddertje wilde spelen enzo!quote:
Praten. Týr is semi-viking achtige muziek.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
Alestorm zijn toch die halve vikingen?
Wtfquote:Op maandag 24 januari 2022 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja veel met "Hey ho" en "Walk the plank" terwijl ze een plastic harnasje voor kinderen om hadden die riddertje wilde spelen enzo!
quote:
Vriend van mij is helemaal leip van wardruna, en afgezien van die en Heilung ben ik niet zo bekend met viking/oud Noorse muziekquote:Op maandag 24 januari 2022 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Praten. Týr is semi-viking achtige muziek.
Marco Hietala? Haha ja lijkt er wel ietsjes op idd!quote:Op maandag 24 januari 2022 19:49 schreef FranticDJ het volgende:
Die foto van die gozer van Tyr lijkt enorm op die vent van Nightwish trouwens.
Vreemde , zichzelf heel wat vindende-mensen bestaan er tochquote:Op maandag 24 januari 2022 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die van de zanger was tenminste niet van plastic, maar het is niet bepaald een piraten-kostuum!
De stem was ook achterlijk laag verzwaard door de geluidstechnicus. Ik heb later een album van hen geluisterd en daarop was het niet zo verzwaard. Maar beide versies waren even kut!
Ja dat was wel duidelijk!quote:Op maandag 24 januari 2022 19:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vreemde , zichzelf heel wat vindende-mensen bestaan er toch
Ja die heeft natuurlijk alleen maar van die ja-knikkers om zich heen, hahahaquote:Op maandag 24 januari 2022 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat was wel duidelijk!
Doet me ook aan een ander concert denken, van Penumbra.
BLOEDgeil mokkel, die zangeres! Heeft me een paar heel dikke zoenen op de wangen gegeven en me echt op het hart gedrukt dat ik met hen mee op tournee moest gaan om foto's te maken!Maar het was me een arrogant secreet zeg!
De bandleden vonden haar ook bloedmooi en teringgeil (hebben ze ook flink duidelijk gemaakt aan mij toen
), maar ze is toch de band uit gedonderd omdat er geen land te bezeilen was met haar.
Klinkt best bizar, niet echt mijn cup of tea, hahaha, al ben ik ook sowieso meer van de mannenstemmenquote:Op maandag 24 januari 2022 19:55 schreef ToT het volgende:
Die arrogante was geloof ik de 2e zangeres van de band.
Dit nummer is live overigens echt freaky as shit!
Is wel leuk teminste deel 1 was leukquote:
Haha ik heb ook genoeg mooie muziek met mannenstemmen.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Klinkt best bizar, niet echt mijn cup of tea, hahaha, al ben ik ook sowieso meer van de mannenstemmen
Eerder ook zwemmen, maar sinds het dicht is geweest nog niet weer gedaanquote:Op maandag 24 januari 2022 12:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
Jij deed toch veel wandelen of nog iets erbij/ernaast?
Jaa ik ga wel even meequote:Op maandag 24 januari 2022 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ga zo douchen, wie gaat er mee?
Nice! En enjoy je family time!quote:Op maandag 24 januari 2022 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ik heb ook genoeg mooie muziek met mannenstemmen.
Maar family time hier ff!Tv kijken enzulks.
Oewh, mag ik je rug wassen?quote:Op maandag 24 januari 2022 20:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jaa ik ga wel even meemoet toch nog douchen
Gezelligquote:Op maandag 24 januari 2022 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ga zo douchen, wie gaat er mee?
Kunnen badeendjes datquote:Op maandag 24 januari 2022 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oewh, mag ik je rug wassen?
Natuurlijk, ze doen dat vol met tederheid.quote:
Okequote:Op maandag 24 januari 2022 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Natuurlijk, ze doen dat vol met tederheid.
Dit gaat nog spannend worden.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2022 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit gaat nog spannend worden.
Achja, corona heeft veel verneukt.quote:Op maandag 24 januari 2022 20:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Eerder ook zwemmen, maar sinds het dicht is geweest nog niet weer gedaan
Nou van die natuur dingne hou ik niet zo, zwembaden welquote:Op maandag 24 januari 2022 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, corona heeft veel verneukt.
Van de zomer maar weer in de buitenlucht gaan zwemmen
Ah oké.quote:Op maandag 24 januari 2022 20:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nou van die natuur dingne hou ik niet zo, zwembaden wel
Ik bedoelde lieflijke mevrouw maar was afgeleid tijdens het typenquote:
Kan gebeur0nquote:Op maandag 24 januari 2022 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bedoelde lieflijke mevrouw maar was afgeleid tijdens het typen![]()
Kan blijkbaar de beste overkomenquote:
Mijn snelle douch duurde wat langer dan 10 min.quote:
Oeiquote:Op maandag 24 januari 2022 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn snelle douch duurde wat langer dan 10 min.
Ik moest even douchen.quote:
Wat moet dat moet.. nu ben je weer frisquote:
Ik ben wel lekker fris en fruitig.quote:
En je hebt goede adviezen. Gisteren gestopt na mijn frustratie en vandaag floepte hij er zo ineens uit.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben wel lekker fris en fruitig.
Ik kan wel met je lachen, sommigen hebben nou eenmaal een kort lontje.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
En je hebt goede adviezen. Gisteren gestopt na mijn frustratie en vandaag floepte hij er zo ineens uit.
Disclaimer: mijn teksten zijn soms bewuste inkoppers![]()
Ik heb ook best een kort lontje volgens mn omgevingquote:Op maandag 24 januari 2022 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan wel met je lachen, sommigen hebben nou eenmaal een kort lontje.
Ik normaal echt nooit. Maar gisteren pffff.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan wel met je lachen, sommigen hebben nou eenmaal een kort lontje.
Ik had gisteren een muziekproject wat spoed had, maar ik had geen inspiratie. Dat gebeurt niet heel vaak, maar als het gebeurt dan kan ik daar enorm gefrustreerd van worden. SBE heeft me toen even ge-komtwelgoedventje.quote:
dat klinkt als muziek in de oren.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik had gisteren een muziekproject wat spoed had, maar ik had geen inspiratie. Dat gebeurt niet heel vaak, maar als het gebeurt dan kan ik daar enorm gefrustreerd van worden. SBE heeft me toen even ge-komtwelgoedventje.
Ah zo, je werkt in de muziek branche?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik had gisteren een muziekproject wat spoed had, maar ik had geen inspiratie. Dat gebeurt niet heel vaak, maar als het gebeurt dan kan ik daar enorm gefrustreerd van worden. SBE heeft me toen even ge-komtwelgoedventje.
Yup. Ik ben componist! Heerlijk werk, behalve gisteren danquote:Op maandag 24 januari 2022 21:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah zo, je werkt in de muziek branche?
Lief van SBE
Soms heb je zo'n dagquote:Op maandag 24 januari 2022 21:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Yup. Ik ben componist! Heerlijk werk, behalve gisteren dan
Ik kan goed met andermans frustraties omgaan.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2022 21:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms heb je zo'n dagDat kan de beste overkomen
Haha en met modeltreinen zei je!quote:Op maandag 24 januari 2022 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan goed met andermans frustraties omgaan.
Ja maar dat valt ook wel enigzinds tegen. Ik heb mij nu even gestort op het maken van de huisjes.quote:
Het is vrij rustig vanavondquote:Op maandag 24 januari 2022 21:21 schreef B00STER het volgende:
Hoe krijg ik toch altijd deze slowchat om zeep?
Dat lijkt mij nou zo therapeutisch he! Serieus. Om mijn fijne motoriek te trainen heb ik ooit 'The Myers House' uit de film Halloween nagemaakt uit ijsstokjes. Ik vond het heerlijk, maar ik kon het niet zo goed. Wat jij doet is nog veel kleiner.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar dat valt ook wel enigzinds tegen. Ik heb mij nu even gestort op het maken van de huisjes.
quote:Op maandag 24 januari 2022 21:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nou zo therapeutisch he! Serieus. Om mijn fijne motoriek te trainen heb ik ooit 'The Myers House' uit de film Halloween nagemaakt uit ijsstokjes. Ik vond het heerlijk, maar ik kon het niet zo goed. Wat jij doet is nog veel kleiner.
Ach denk dat er veel nog wel in de avond hier rond hangenquote:Op maandag 24 januari 2022 21:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mensen moeten nu juist SC'en! Morgen gaat alles weer open las ik, dan heeft niemand meer tijd
Hoe oud was je toen ?quote:
Ik ga sowieso nergens heen, haha.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach denk dat er veel nog wel in de avond hier rond hangen
Idd een beetje lollen, chansen en narren.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mensen moeten nu juist SC'en! Morgen gaat alles weer open las ik, dan heeft niemand meer tijd
Samen met je zoontje ofzo?quote:
Daar is deze SC toch juist voor?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd een beetje lollen, chansen en narren.
Jij begrijpt.quote:
Nee, die zou zichzelf aan het huis vastplakken. Ik heb in 2016 Guillain-Barré gehad, volledig verlamd, jaar gerevalideerd maar fijne motoriek werkt nog steeds niet goed. Dus om die te trainen zocht ik iets om te doen/maken waarmee ik dat kon trainen. Iets wat niet te klein was (zoals kraaltjes) maar klein genoeg dat je er fijne motoriek voor moest toepassen. En zodoende.quote:
Ok dan! Best heftigquote:Op maandag 24 januari 2022 21:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee, die zou zichzelf aan het huis vastplakken. Ik heb in 2016 Guillain-Barré gehad, volledig verlamd, jaar gerevalideerd maar fijne motoriek werkt nog steeds niet goed. Dus om die te trainen zocht ik iets om te doen/maken waarmee ik dat kon trainen. Iets wat niet te klein was (zoals kraaltjes) maar klein genoeg dat je er fijne motoriek voor moest toepassen. En zodoende.
Wel een ervaring jaquote:Op maandag 24 januari 2022 21:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ach ja, het was weer es wat anders
Hey haagsie, heb je nog genoten van ADO afgelopen weekend?quote:
Whow, best heftig dus.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee, die zou zichzelf aan het huis vastplakken. Ik heb in 2016 Guillain-Barré gehad, volledig verlamd, jaar gerevalideerd maar fijne motoriek werkt nog steeds niet goed. Dus om die te trainen zocht ik iets om te doen/maken waarmee ik dat kon trainen. Iets wat niet te klein was (zoals kraaltjes) maar klein genoeg dat je er fijne motoriek voor moest toepassen. En zodoende.
Ja het is een immens lang verhaal, maar ik merk dat ik steeds beter word in het kort samen te vatten lol.quote:
Lekker to the pointquote:Op maandag 24 januari 2022 21:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja het is een immens lang verhaal, maar ik merk dat ik steeds beter word in het kort samen te vatten lol.
Lul.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja toch? belangrijkste punten staan erin. Details kunnen altijd nog
Ja preciesquote:Op maandag 24 januari 2022 21:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja toch? belangrijkste punten staan erin. Details kunnen altijd nog
Ditto!quote:Op maandag 24 januari 2022 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Lekker kort samengevat.Ik mag je wel.
Het leuke hier is dat we lekker kunnen narren maar ook even een hart onder de riem kunnen steken.quote:
Gaan we zo kumbaya bij het kampvuur zingen?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het leuke hier is dat we lekker kunnen narren maar ook even een hart onder de riem kunnen steken.
Ja precies, dat vind ik ook erg leuk. Moest er wel weer even inkomenquote:Op maandag 24 januari 2022 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het leuke hier is dat we lekker kunnen narren maar ook even een hart onder de riem kunnen steken.
Heb jij een kort lontje ofzo?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gaan we zo kumbaya bij het kampvuur zingen?
Ja, en dan leg ik jouw in mijn bed.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gaan we zo kumbaya bij het kampvuur zingen?
Ik bedoelde meer de Patrick Swayze variant uit de film 'Ghost' persoonlijk, maar deze is ook prima hoor haha.quote:
Heb je het door?quote:
Huh? Dat kwam ff uit het niksquote:Op maandag 24 januari 2022 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, en dan leg ik jouw in mijn bed.
Oh dat altijdquote:Op maandag 24 januari 2022 21:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Geeft niets hoor, als het vuurwerk maar mooi is.
Ja ik denk het ookquote:Op maandag 24 januari 2022 21:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Komt omdat ie dat biertje dat ie mij steeds aanbiedt zelf opdrinkt, want ik zie er niets van!
Hahaha ja hè?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
En DAT geloof ik dus meteen hahaha!
Al eerder meegemaakt, mooi kampvuur en een grietje die tegen mij in slaap viel. Ik heb haar in mijn slaapzak gepropt en ik werd wakker naast een smeulend kampvuurtje.quote:
Ahhh da's wel lief van je!quote:Op maandag 24 januari 2022 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Al eerder meegemaakt, mooi kampvuur en een grietje die tegen mij in slaap viel. Ik heb haar in mijn slaapzak gepropt en ik werd wakker naast een smeulend kampvuurtje.
Badeendjes zijn nou eenmaal lief voor vrouwen.quote:
Hahahaha en dan ben jij nog een SUPERbadeendjequote:Op maandag 24 januari 2022 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes zijn nou eenmaal lief voor vrouwen.
Superlievebadeendje.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahahaha en dan ben jij nog een SUPERbadeendje
Dan heb je haar dus te dicht bij het kampvuur gelegd vriend.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Al eerder meegemaakt, mooi kampvuur en een grietje die tegen mij in slaap viel. Ik heb haar in mijn slaapzak gepropt en ik werd wakker naast een smeulend kampvuurtje.
Je leest het weer verkeerd.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dan heb je haar dus te dicht bij het kampvuur gelegd vriend.
Wat nou WEER?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je leest het weer verkeerd.
Een echte galante man doet dat als die vrouw zegt dat ze het koud heeftquote:Op maandag 24 januari 2022 22:02 schreef B00STER het volgende:
Sowieso, welke galante gentleman 'propt een vrouw in een slaapzak'.
Tja, ze viel om van de slaap. Ik had niet veel keus.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:02 schreef B00STER het volgende:
Sowieso, welke galante gentleman 'propt een vrouw in een slaapzak'.
Oh, ik zou 'm gewoon aanbieden zo van 'kijk eens, voor jou!'. Maar goed misschien moet ik haar de volgende keer gewoon oppakken, erin smijten en dan roepen 'hatsee!, jij ook weer blij'quote:Op maandag 24 januari 2022 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een echte galante man doet dat als die vrouw zegt dat ze het koud heeft
Ik begreep hem heus wel hoor hahaha. Ik vond het alleen grappig geformuleerd.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, ze viel om van de slaap. Ik had niet veel keus.
Gewoon erin proppen, zodra ze weinig lucht krijgt is ze vanzelf wel weer stilquote:Op maandag 24 januari 2022 22:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh, ik zou 'm gewoon aanbieden zo van 'kijk eens, voor jou!'. Maar goed misschien moet ik haar de volgende keer gewoon oppakken, erin smijten en dan roepen 'hatsee!, jij ook weer blij'
Ik heb ook mijn best voor gedaan om het goed te formulieren.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik begreep hem heus wel hoor hahaha. Ik vond het alleen grappig geformuleerd.
quote:Op maandag 24 januari 2022 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon erin proppen, zodra ze weinig lucht krijgt is ze vanzelf wel weer stil
Als ik mijn vrouw laat kiezen ben ik over een week nog bezig over vanavondquote:
Ja daar heb je dan ook weer een punt.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik mijn vrouw laat kiezen ben ik over een week nog bezig over vanavond
Wow heftig zeg. Is je fijne motoriek inmiddels weer helemaal goed?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee en ik denk dat dat ook nooit meer gebeurt. Maar dan moet je meer denken aan bijvoorbeeld een klein schroefje met je vingers ergens indraaien. Dus het gaat wel om hele fijne motoriek.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:14 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wow heftig zeg. Is je fijne motoriek inmiddels weer helemaal goed?
Oh ja dat is inderdaad wel hele fijne motoriek. Maar hopelijk voor de rest niet veel meer aan overgehouden?quote:Op maandag 24 januari 2022 22:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee en ik denk dat dat ook nooit meer gebeurt. Maar dan moet je meer denken aan bijvoorbeeld een klein schroefje met je vingers ergens indraaien. Dus het gaat wel om hele fijne motoriek.
Mijn balans is een drama. Ik kan uit het niets zomaar 'omvallen' zeg maar. Niet letterlijk, ik weet me altijd vast te houden. Vaak vermoeidheid die uit het niets komt zetten. Soms blijven spieren hangen, heel apart, stel je voor dat je een raar gezicht trekt, dan wil mijn oog of mijn lip bijvoorbeeld tijdelijk niet terug. Maar niets wat mijn leven onmogelijk maakt. Als je van niets weet zie je niets aan me (tenzij ik een gek gezicht trek haha)quote:Op maandag 24 januari 2022 22:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh ja dat is inderdaad wel hele fijne motoriek. Maar hopelijk voor de rest niet veel meer aan overgehouden?
Zo'n forever opgetrokken wenkbrauwquote:Op maandag 24 januari 2022 22:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mijn balans is een drama. Ik kan uit het niets zomaar 'omvallen' zeg maar. Niet letterlijk, ik weet me altijd vast te houden. Vaak vermoeidheid die uit het niets komt zetten. Soms blijven spieren hangen, heel apart, stel je voor dat je een raar gezicht trekt, dan wil mijn oog of mijn lip bijvoorbeeld tijdelijk niet terug. Maar niets wat mijn leven onmogelijk maakt. Als je van niets weet zie je niets aan me (tenzij ik een gek gezicht trek haha)
Ja precies, zoals 'The Rock', maar ja ik krijg 'm dan niet meer naar beneden haha, moet ik met mijn hand doen.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zo'n forever opgetrokken wenkbrauw![]()
Ik zat het net even op te zoeken. Het is een soort van zenuw ziekte wat per persoon verschild?quote:Op maandag 24 januari 2022 22:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mijn balans is een drama. Ik kan uit het niets zomaar 'omvallen' zeg maar. Niet letterlijk, ik weet me altijd vast te houden. Vaak vermoeidheid die uit het niets komt zetten. Soms blijven spieren hangen, heel apart, stel je voor dat je een raar gezicht trekt, dan wil mijn oog of mijn lip bijvoorbeeld tijdelijk niet terug. Maar niets wat mijn leven onmogelijk maakt. Als je van niets weet zie je niets aan me (tenzij ik een gek gezicht trek haha)
Gelukkig is er niks mis met je humor.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ikquote:Op maandag 24 januari 2022 22:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja precies, zoals 'The Rock', maar ja ik krijg 'm dan niet meer naar beneden haha, moet ik met mijn hand doen.
Lijkt mij wel lachen om met jou wat te gaan drinken.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja precies, zoals 'The Rock', maar ja ik krijg 'm dan niet meer naar beneden haha, moet ik met mijn hand doen.
Lijkt me ook best lachen jaquote:Op maandag 24 januari 2022 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijkt mij wel lachen om met jou wat te gaan drinken.
Klopt. GBS valt je Myeline aan. Dat is de isolatielaag om je zenuwbanen heen. Zie het als een stroomdraad waar zo'n plastic laagje omheen zit. Die laag verdwijnt, waardoor de signalen niet (goed) meer werken. De twee gevolgen zijn simpel, maar vergaand. 1. Je hoofd kan geen signalen meer goed doorgeven aan je lichaam, oftewel je kunt niet meer (goed) bewegen). 2. Je lichaam kan geen signalen meer aan je hoofd doorgeven, dus je voelt niets meer of weinig, alleen maar een hoop tintelingen (al is dat niet het juiste woord). Je registreert koud en warm niet meer goed, of afwisselend.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat het net even op te zoeken. Het is een soort van zenuw ziekte wat per persoon verschild?
Er is nog wel meer hoor maar ik ben gestopt met klagen. Ik ben er nog en dat is het belangrijkste. Als ik ooit stop met grappen maken, dan pas moeten mensen zich zorgen maken haha.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:23 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Gelukkig is er niks mis met je humor.![]()
Dat zijn toch geen fijne restklachten. Maar fijn dat er inmiddels redelijk 'normaal' mee te leven valt.
Ik ben voor!quote:Op maandag 24 januari 2022 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijkt mij wel lachen om met jou wat te gaan drinken.
Zonder humor zou het maar een saaie boel worden.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
Er is nog wel meer hoor maar ik ben gestopt met klagen. Ik ben er nog en dat is het belangrijkste. Als ik ooit stop met grappen maken, dan pas moeten mensen zich zorgen maken haha.
En het is ook wat me er doorheen gesleept heeft, echt. Zelfs in het ziekenhuis met de verpleegsters, ik had de grootste lol.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:27 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Zonder humor zou het maar een saaie boel worden.
Zonder humor is er geen leven.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:27 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Zonder humor zou het maar een saaie boel worden.
In die tweede foto had ik dus geen controle meer over mijn gezicht, daarom lijkt het expressieloos.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:36 schreef -Shii- het volgende:
Heftig. Lijkt me inderdaad ook moeilijk om terug te zien.
Lijkt, maar jij bent het zeker niet.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
In die tweede foto had ik dus geen controle meer over mijn gezicht, daarom lijkt het expressieloos.
Dankjewel! Dat vind ik echt heel tof. Maar moet je je voorstellen dat je in het ziekenhuis aan het geinen bent met een verpleegster en in een deuk ligt, maar je hoort alleen hahahahaha maar je hoofd kijkt alsof je er geen fluit aanvindt. Het is echt bizar hoor.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijkt, maar jij bent het zeker niet.
Welterusten!quote:Op maandag 24 januari 2022 22:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
Lieve mensen, ik taai af ! Tot een volgende keer![]()
![]()
Ja dat lijkt me heel raar.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:40 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dankjewel! Dat vind ik echt heel tof. Maar moet je je voorstellen dat je in het ziekenhuis aan het geinen bent met een verpleegster en in een deuk ligt, maar je hoort alleen hahahahaha maar je hoofd kijkt alsof je er geen fluit aanvindt. Het is echt bizar hoor.
Ach ik zit hier met een droplul als jou in dit forum en ik denk haha. Maar met jou kan ik lachen en dat maakt het weer goed.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:40 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dankjewel! Dat vind ik echt heel tof. Maar moet je je voorstellen dat je in het ziekenhuis aan het geinen bent met een verpleegster en in een deuk ligt, maar je hoort alleen hahahahaha maar je hoofd kijkt alsof je er geen fluit aanvindt. Het is echt bizar hoor.
Moet je je voorstellen hoe het voor mij voelt. Ik moet het doen met zo'n lamme tak als jij!quote:Op maandag 24 januari 2022 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach ik zit hier met een droplul als jou in dit forum en ik denk haha. Maar met jou kan ik lachen en dat maakt het weer goed.
quote:Op maandag 24 januari 2022 22:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen hoe het voor mij voelt. Ik moet het doen met zo'n lamme tak als jij!
En dan heb je het nog over een superbadeendje, niet over een Limburgs konijntjequote:Op maandag 24 januari 2022 22:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen hoe het voor mij voelt. Ik moet het doen met zo'n lamme tak als jij!
Maar ik vind de Limburgse taal altijd zo schattig. Dus voortaan interpreteer ik je teksten op die wijze, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan heb je het nog over een superbadeendje, niet over een Limburgs konijntje
Waarom? Rabbit is een stomme frieteter.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar ik vind de Limburgse taal altijd zo schattig. Dus voortaan interpreteer ik je teksten op die wijze, dan kan het alleen maar meevallen.
Patat bedoel je?quote:Op maandag 24 januari 2022 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom? Rabbit is een stomme frieteter.
Hollanders denken dat ik een Belg ben aan mijn accent (wat voor een deel waar is) en Limburgs noemen mij een Hollander aan mijn accent te horen omdat ik door de jaren dat ik in de Randstand heb gewoond bepaalde woorden en uitdrukkingen niet meer 'echt echt' Limburgs uitspreek.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar ik vind de Limburgse taal altijd zo schattig. Dus voortaan interpreteer ik je teksten op die wijze, dan kan het alleen maar meevallen.
Mensen die aardappel reepjes pataterenquote:
Ja maar daar noemen ze het anders. DerRabbit is echter wel tof.quote:
Nou als ik serieus ben, vind ik het vaak wel moeilijk te verstaan. Dat geldt ook voor sommige Belgen / Vlamingen. De een versta ik prima, de ander echt geen idee wat ze zeggen.quote:Op maandag 24 januari 2022 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hollanders denken dat ik een Belg ben aan mijn accent (wat voor een deel waar is) en Limburgs noemen mij een Hollander aan mijn accent te horen omdat ik door de jaren dat ik in de Randstand heb gewoond bepaalde woorden en uitdrukkingen niet meer 'echt echt' Limburgs uitspreek.
Gelukkig word ik nooit een Brabo genoemd![]()
Limburgers versta ik vrijwel altijd (of ze moeten echt extreem binnenmonds gaan praten, maar 'Hollanders' die dat doen heb ik ook moeite mee). West Vlamingen versta ik ook voor geen meter als ze hun Vlaams spreken.quote:Op maandag 24 januari 2022 23:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou als ik serieus ben, vind ik het vaak wel moeilijk te verstaan. Dat geldt ook voor sommige Belgen / Vlamingen. De een versta ik prima, de ander echt geen idee wat ze zeggen.
Er zit zoveel verschil tussen. Zoveel dialecten. Wij gingen jaren op vakantie naar Bertrix, in de Ardennen, daar verstond ik iedereen prima. Ik moest wel even wennen dat sommige woorden anders werden uitgesproken, maar dat leer je snel.quote:Op maandag 24 januari 2022 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Limburgers versta ik vrijwel altijd (of ze moeten echt extreem binnenmonds gaan praten, maar 'Hollanders' die dat doen heb ik ook moeite mee). West Vlamingen versta ik ook voor geen meter als ze hun Vlaams spreken.
Ja ik ken het niet anders. Frites eten ze in Frankrijk wat mij betreft haha.quote:Op maandag 24 januari 2022 23:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Eindelijk! Het is inderdaad patat.
PATAT !!
Herman Finkers heeft ook zo mooi stukje over praten in een dialect.quote:Op maandag 24 januari 2022 23:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Er zit zoveel verschil tussen. Zoveel dialecten. Wij gingen jaren op vakantie naar Bertrix, in de Ardennen, daar verstond ik iedereen prima. Ik moest wel even wennen dat sommige woorden anders werden uitgesproken, maar dat leer je snel.
Dat is het inderdaad.quote:Op maandag 24 januari 2022 23:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Er zit zoveel verschil tussen. Zoveel dialecten. Wij gingen jaren op vakantie naar Bertrix, in de Ardennen, daar verstond ik iedereen prima. Ik moest wel even wennen dat sommige woorden anders werden uitgesproken, maar dat leer je snel.
Waar heb jij het over?quote:Op maandag 24 januari 2022 23:11 schreef aloa het volgende:
treurig hoe mensen in dit soort kloontjes trappen
Zoals ze in Frozen zouden zeggen "let it goooooooooo"quote:
Oh ok.quote:Op maandag 24 januari 2022 23:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals ze in Frozen zouden zeggen "let it goooooooooo"
Idd, geen negativiteit gaan importerenquote:Op maandag 24 januari 2022 23:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals ze in Frozen zouden zeggen "let it goooooooooo"
Idd, beter importeer je lekkere IPA'squote:Op maandag 24 januari 2022 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Idd, geen negativiteit gaan importeren
Zei iemand bier?quote:Op maandag 24 januari 2022 23:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Idd, beter importeer je lekkere IPA's
Puntjesquote:Op maandag 24 januari 2022 23:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Idd, beter importeer je lekkere IPA's
Goed bier is hier in Viva SC altijd van harte welkomquote:
quote:Op maandag 24 januari 2022 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
Eigenlijk is alles wat lekker is hier wel welkom in deze overheerlijke SC
U ook een overheerlijk welkom gewenst op deze late avondquote:
Iets beter dan gisterenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:15 schreef DerRabbit het volgende:
Hoe is het met onze enige echte dude deze ochtend?
Ik lag dan ook om 1845 al in bed. Kon amper op m'n benen staan nog van de vermoeidheid.quote:
Oef dat is vroeg, maar goed dat je wel iets van slaap hebt kunnen pakken!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik lag dan ook om 1845 al in bed. Kon amper op m'n benen staan nog van de vermoeidheid.
Wel veel wakker geweest weer tussendoor maar ja het is beter dan niks
dat hoort er een beetje bij hier volgens mijquote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben dus niet de enige die verrot geslapen heeft.
Morge.
Ik heb er zelden lastvan maar ik werd vannacht wakker en normaal slaap ik dan wel weer verder. Deze keer kon ik de slaap niet hervatten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat hoort er een beetje bij hier volgens mij
Morge.quote:
Hee man, alles fijn?quote:
Ik had ook wel willen blijven liggen maar ik heb zo een afspraak.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee man, alles fijn?Behalve verrot geslapen dan.
Zelf heb ik wel goed geslapen, maar dat had heus wel een uurtje of 2 langer mogen zijn.
Spannend?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had ook wel willen blijven liggen maar ik heb zo een afspraak.
vervelend. volgens m'n fitbit ben ik bijna 3 uur wakker geweest tussendoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er zelden lastvan maar ik werd vannacht wakker en normaal slaap ik dan wel weer verder. Deze keer kon ik de slaap niet hervatten.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
De afspraakjes van SBE zijn altijd spannend.
Na de persco vanavond zal blijken of dat ook makkelijker kan - afspreken in een restaurant...quote:
dat hoeft van mij niet eens. bij haar thuis of samen wandeling maken vind ik ook primaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Na de persco vanavond zal blijken of dat ook makkelijker kan - afspreken in een restaurant...
Zo'n afspraakje wil ik ook wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat hoeft van mij niet eens. bij haar thuis of samen wandeling maken vind ik ook prima
Een mooie strandwandeling ja... Heerlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat hoeft van mij niet eens. bij haar thuis of samen wandeling maken vind ik ook prima
strand heeft zand.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een mooie strandwandeling ja... Heerlijk.
ga regelen danquote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo'n afspraakje wil ik ook wel.
hallo meneer de bootmeneerquote:
De mondhygieniste is wel elke keer met haar tetten tegen m'n hoofd aan het wrijvenquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
De mondhygieniste is wel elke keer met haar tetten tegen m'n hoofd aan het wrijven
verder is er weinig interessants aan haar maar ze heeft wel goede tettenquote:
't Is altijd lente in de tiete van de mondhygiëniste?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
De mondhygieniste is wel elke keer met haar tetten tegen m'n hoofd aan het wrijven
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
't Is altijd lente in de tiete van de mondhygiëniste?
gewoon terug roepen dat je niet komtquote:
Koptelefoon op doen en op standje gehoorbeschadiging zetten!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon terug roepen dat je niet komt
ook een optiequote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Koptelefoon op doen en op standje gehoorbeschadiging zetten!
Kom maar snel hierheen van de week, nodig ik M uit!quote:
greysmilfquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kom maar snel hierheen van de week, nodig ik M uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |