Kan blijkbaar de beste overkomenquote:
Mijn snelle douch duurde wat langer dan 10 min.quote:
Oeiquote:Op maandag 24 januari 2022 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn snelle douch duurde wat langer dan 10 min.
Ik moest even douchen.quote:
Wat moet dat moet.. nu ben je weer frisquote:
Ik ben wel lekker fris en fruitig.quote:
En je hebt goede adviezen. Gisteren gestopt na mijn frustratie en vandaag floepte hij er zo ineens uit.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben wel lekker fris en fruitig.
Ik kan wel met je lachen, sommigen hebben nou eenmaal een kort lontje.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
En je hebt goede adviezen. Gisteren gestopt na mijn frustratie en vandaag floepte hij er zo ineens uit.
Disclaimer: mijn teksten zijn soms bewuste inkoppers![]()
Ik heb ook best een kort lontje volgens mn omgevingquote:Op maandag 24 januari 2022 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan wel met je lachen, sommigen hebben nou eenmaal een kort lontje.
Ik normaal echt nooit. Maar gisteren pffff.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan wel met je lachen, sommigen hebben nou eenmaal een kort lontje.
Ik had gisteren een muziekproject wat spoed had, maar ik had geen inspiratie. Dat gebeurt niet heel vaak, maar als het gebeurt dan kan ik daar enorm gefrustreerd van worden. SBE heeft me toen even ge-komtwelgoedventje.quote:
dat klinkt als muziek in de oren.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik had gisteren een muziekproject wat spoed had, maar ik had geen inspiratie. Dat gebeurt niet heel vaak, maar als het gebeurt dan kan ik daar enorm gefrustreerd van worden. SBE heeft me toen even ge-komtwelgoedventje.
Ah zo, je werkt in de muziek branche?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik had gisteren een muziekproject wat spoed had, maar ik had geen inspiratie. Dat gebeurt niet heel vaak, maar als het gebeurt dan kan ik daar enorm gefrustreerd van worden. SBE heeft me toen even ge-komtwelgoedventje.
Yup. Ik ben componist! Heerlijk werk, behalve gisteren danquote:Op maandag 24 januari 2022 21:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah zo, je werkt in de muziek branche?
Lief van SBE
Soms heb je zo'n dagquote:Op maandag 24 januari 2022 21:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Yup. Ik ben componist! Heerlijk werk, behalve gisteren dan
Ik kan goed met andermans frustraties omgaan.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2022 21:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms heb je zo'n dagDat kan de beste overkomen
Haha en met modeltreinen zei je!quote:Op maandag 24 januari 2022 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan goed met andermans frustraties omgaan.
Ja maar dat valt ook wel enigzinds tegen. Ik heb mij nu even gestort op het maken van de huisjes.quote:
Het is vrij rustig vanavondquote:Op maandag 24 januari 2022 21:21 schreef B00STER het volgende:
Hoe krijg ik toch altijd deze slowchat om zeep?
Dat lijkt mij nou zo therapeutisch he! Serieus. Om mijn fijne motoriek te trainen heb ik ooit 'The Myers House' uit de film Halloween nagemaakt uit ijsstokjes. Ik vond het heerlijk, maar ik kon het niet zo goed. Wat jij doet is nog veel kleiner.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar dat valt ook wel enigzinds tegen. Ik heb mij nu even gestort op het maken van de huisjes.
quote:Op maandag 24 januari 2022 21:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nou zo therapeutisch he! Serieus. Om mijn fijne motoriek te trainen heb ik ooit 'The Myers House' uit de film Halloween nagemaakt uit ijsstokjes. Ik vond het heerlijk, maar ik kon het niet zo goed. Wat jij doet is nog veel kleiner.
Ach denk dat er veel nog wel in de avond hier rond hangenquote:Op maandag 24 januari 2022 21:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mensen moeten nu juist SC'en! Morgen gaat alles weer open las ik, dan heeft niemand meer tijd
Hoe oud was je toen ?quote:
Ik ga sowieso nergens heen, haha.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach denk dat er veel nog wel in de avond hier rond hangen
Idd een beetje lollen, chansen en narren.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mensen moeten nu juist SC'en! Morgen gaat alles weer open las ik, dan heeft niemand meer tijd
Samen met je zoontje ofzo?quote:
Daar is deze SC toch juist voor?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd een beetje lollen, chansen en narren.
Jij begrijpt.quote:
Nee, die zou zichzelf aan het huis vastplakken. Ik heb in 2016 Guillain-Barré gehad, volledig verlamd, jaar gerevalideerd maar fijne motoriek werkt nog steeds niet goed. Dus om die te trainen zocht ik iets om te doen/maken waarmee ik dat kon trainen. Iets wat niet te klein was (zoals kraaltjes) maar klein genoeg dat je er fijne motoriek voor moest toepassen. En zodoende.quote:
Ok dan! Best heftigquote:Op maandag 24 januari 2022 21:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee, die zou zichzelf aan het huis vastplakken. Ik heb in 2016 Guillain-Barré gehad, volledig verlamd, jaar gerevalideerd maar fijne motoriek werkt nog steeds niet goed. Dus om die te trainen zocht ik iets om te doen/maken waarmee ik dat kon trainen. Iets wat niet te klein was (zoals kraaltjes) maar klein genoeg dat je er fijne motoriek voor moest toepassen. En zodoende.
Wel een ervaring jaquote:Op maandag 24 januari 2022 21:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ach ja, het was weer es wat anders
Hey haagsie, heb je nog genoten van ADO afgelopen weekend?quote:
Whow, best heftig dus.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee, die zou zichzelf aan het huis vastplakken. Ik heb in 2016 Guillain-Barré gehad, volledig verlamd, jaar gerevalideerd maar fijne motoriek werkt nog steeds niet goed. Dus om die te trainen zocht ik iets om te doen/maken waarmee ik dat kon trainen. Iets wat niet te klein was (zoals kraaltjes) maar klein genoeg dat je er fijne motoriek voor moest toepassen. En zodoende.
Ja het is een immens lang verhaal, maar ik merk dat ik steeds beter word in het kort samen te vatten lol.quote:
Lekker to the pointquote:Op maandag 24 januari 2022 21:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja het is een immens lang verhaal, maar ik merk dat ik steeds beter word in het kort samen te vatten lol.
Lul.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja toch? belangrijkste punten staan erin. Details kunnen altijd nog
Ja preciesquote:Op maandag 24 januari 2022 21:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja toch? belangrijkste punten staan erin. Details kunnen altijd nog
Ditto!quote:Op maandag 24 januari 2022 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Lekker kort samengevat.Ik mag je wel.
Het leuke hier is dat we lekker kunnen narren maar ook even een hart onder de riem kunnen steken.quote:
Gaan we zo kumbaya bij het kampvuur zingen?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het leuke hier is dat we lekker kunnen narren maar ook even een hart onder de riem kunnen steken.
Ja precies, dat vind ik ook erg leuk. Moest er wel weer even inkomenquote:Op maandag 24 januari 2022 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het leuke hier is dat we lekker kunnen narren maar ook even een hart onder de riem kunnen steken.
Heb jij een kort lontje ofzo?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gaan we zo kumbaya bij het kampvuur zingen?
Ja, en dan leg ik jouw in mijn bed.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gaan we zo kumbaya bij het kampvuur zingen?
Ik bedoelde meer de Patrick Swayze variant uit de film 'Ghost' persoonlijk, maar deze is ook prima hoor haha.quote:
Heb je het door?quote:
Huh? Dat kwam ff uit het niksquote:Op maandag 24 januari 2022 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, en dan leg ik jouw in mijn bed.
Oh dat altijdquote:Op maandag 24 januari 2022 21:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Geeft niets hoor, als het vuurwerk maar mooi is.
Ja ik denk het ookquote:Op maandag 24 januari 2022 21:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Komt omdat ie dat biertje dat ie mij steeds aanbiedt zelf opdrinkt, want ik zie er niets van!
Hahaha ja hè?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
En DAT geloof ik dus meteen hahaha!
Al eerder meegemaakt, mooi kampvuur en een grietje die tegen mij in slaap viel. Ik heb haar in mijn slaapzak gepropt en ik werd wakker naast een smeulend kampvuurtje.quote:
Ahhh da's wel lief van je!quote:Op maandag 24 januari 2022 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Al eerder meegemaakt, mooi kampvuur en een grietje die tegen mij in slaap viel. Ik heb haar in mijn slaapzak gepropt en ik werd wakker naast een smeulend kampvuurtje.
Badeendjes zijn nou eenmaal lief voor vrouwen.quote:
Hahahaha en dan ben jij nog een SUPERbadeendjequote:Op maandag 24 januari 2022 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes zijn nou eenmaal lief voor vrouwen.
Superlievebadeendje.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahahaha en dan ben jij nog een SUPERbadeendje
Dan heb je haar dus te dicht bij het kampvuur gelegd vriend.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Al eerder meegemaakt, mooi kampvuur en een grietje die tegen mij in slaap viel. Ik heb haar in mijn slaapzak gepropt en ik werd wakker naast een smeulend kampvuurtje.
Je leest het weer verkeerd.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dan heb je haar dus te dicht bij het kampvuur gelegd vriend.
Wat nou WEER?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je leest het weer verkeerd.
Een echte galante man doet dat als die vrouw zegt dat ze het koud heeftquote:Op maandag 24 januari 2022 22:02 schreef B00STER het volgende:
Sowieso, welke galante gentleman 'propt een vrouw in een slaapzak'.
Tja, ze viel om van de slaap. Ik had niet veel keus.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:02 schreef B00STER het volgende:
Sowieso, welke galante gentleman 'propt een vrouw in een slaapzak'.
Oh, ik zou 'm gewoon aanbieden zo van 'kijk eens, voor jou!'. Maar goed misschien moet ik haar de volgende keer gewoon oppakken, erin smijten en dan roepen 'hatsee!, jij ook weer blij'quote:Op maandag 24 januari 2022 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een echte galante man doet dat als die vrouw zegt dat ze het koud heeft
Ik begreep hem heus wel hoor hahaha. Ik vond het alleen grappig geformuleerd.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, ze viel om van de slaap. Ik had niet veel keus.
Gewoon erin proppen, zodra ze weinig lucht krijgt is ze vanzelf wel weer stilquote:Op maandag 24 januari 2022 22:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh, ik zou 'm gewoon aanbieden zo van 'kijk eens, voor jou!'. Maar goed misschien moet ik haar de volgende keer gewoon oppakken, erin smijten en dan roepen 'hatsee!, jij ook weer blij'
Ik heb ook mijn best voor gedaan om het goed te formulieren.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik begreep hem heus wel hoor hahaha. Ik vond het alleen grappig geformuleerd.
quote:Op maandag 24 januari 2022 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon erin proppen, zodra ze weinig lucht krijgt is ze vanzelf wel weer stil
Als ik mijn vrouw laat kiezen ben ik over een week nog bezig over vanavondquote:
Ja daar heb je dan ook weer een punt.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik mijn vrouw laat kiezen ben ik over een week nog bezig over vanavond
Wow heftig zeg. Is je fijne motoriek inmiddels weer helemaal goed?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee en ik denk dat dat ook nooit meer gebeurt. Maar dan moet je meer denken aan bijvoorbeeld een klein schroefje met je vingers ergens indraaien. Dus het gaat wel om hele fijne motoriek.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:14 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wow heftig zeg. Is je fijne motoriek inmiddels weer helemaal goed?
Oh ja dat is inderdaad wel hele fijne motoriek. Maar hopelijk voor de rest niet veel meer aan overgehouden?quote:Op maandag 24 januari 2022 22:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee en ik denk dat dat ook nooit meer gebeurt. Maar dan moet je meer denken aan bijvoorbeeld een klein schroefje met je vingers ergens indraaien. Dus het gaat wel om hele fijne motoriek.
Mijn balans is een drama. Ik kan uit het niets zomaar 'omvallen' zeg maar. Niet letterlijk, ik weet me altijd vast te houden. Vaak vermoeidheid die uit het niets komt zetten. Soms blijven spieren hangen, heel apart, stel je voor dat je een raar gezicht trekt, dan wil mijn oog of mijn lip bijvoorbeeld tijdelijk niet terug. Maar niets wat mijn leven onmogelijk maakt. Als je van niets weet zie je niets aan me (tenzij ik een gek gezicht trek haha)quote:Op maandag 24 januari 2022 22:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh ja dat is inderdaad wel hele fijne motoriek. Maar hopelijk voor de rest niet veel meer aan overgehouden?
Zo'n forever opgetrokken wenkbrauwquote:Op maandag 24 januari 2022 22:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mijn balans is een drama. Ik kan uit het niets zomaar 'omvallen' zeg maar. Niet letterlijk, ik weet me altijd vast te houden. Vaak vermoeidheid die uit het niets komt zetten. Soms blijven spieren hangen, heel apart, stel je voor dat je een raar gezicht trekt, dan wil mijn oog of mijn lip bijvoorbeeld tijdelijk niet terug. Maar niets wat mijn leven onmogelijk maakt. Als je van niets weet zie je niets aan me (tenzij ik een gek gezicht trek haha)
Ja precies, zoals 'The Rock', maar ja ik krijg 'm dan niet meer naar beneden haha, moet ik met mijn hand doen.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zo'n forever opgetrokken wenkbrauw![]()
Ik zat het net even op te zoeken. Het is een soort van zenuw ziekte wat per persoon verschild?quote:Op maandag 24 januari 2022 22:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mijn balans is een drama. Ik kan uit het niets zomaar 'omvallen' zeg maar. Niet letterlijk, ik weet me altijd vast te houden. Vaak vermoeidheid die uit het niets komt zetten. Soms blijven spieren hangen, heel apart, stel je voor dat je een raar gezicht trekt, dan wil mijn oog of mijn lip bijvoorbeeld tijdelijk niet terug. Maar niets wat mijn leven onmogelijk maakt. Als je van niets weet zie je niets aan me (tenzij ik een gek gezicht trek haha)
Gelukkig is er niks mis met je humor.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ikquote:Op maandag 24 januari 2022 22:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja precies, zoals 'The Rock', maar ja ik krijg 'm dan niet meer naar beneden haha, moet ik met mijn hand doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |