Lul.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja toch? belangrijkste punten staan erin. Details kunnen altijd nog
Ja preciesquote:Op maandag 24 januari 2022 21:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja toch? belangrijkste punten staan erin. Details kunnen altijd nog
Ditto!quote:Op maandag 24 januari 2022 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Lekker kort samengevat.Ik mag je wel.
Het leuke hier is dat we lekker kunnen narren maar ook even een hart onder de riem kunnen steken.quote:
Gaan we zo kumbaya bij het kampvuur zingen?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het leuke hier is dat we lekker kunnen narren maar ook even een hart onder de riem kunnen steken.
Ja precies, dat vind ik ook erg leuk. Moest er wel weer even inkomenquote:Op maandag 24 januari 2022 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het leuke hier is dat we lekker kunnen narren maar ook even een hart onder de riem kunnen steken.
Heb jij een kort lontje ofzo?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gaan we zo kumbaya bij het kampvuur zingen?
Ja, en dan leg ik jouw in mijn bed.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gaan we zo kumbaya bij het kampvuur zingen?
Ik bedoelde meer de Patrick Swayze variant uit de film 'Ghost' persoonlijk, maar deze is ook prima hoor haha.quote:
Heb je het door?quote:
Huh? Dat kwam ff uit het niksquote:Op maandag 24 januari 2022 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, en dan leg ik jouw in mijn bed.
Oh dat altijdquote:Op maandag 24 januari 2022 21:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Geeft niets hoor, als het vuurwerk maar mooi is.
Ja ik denk het ookquote:Op maandag 24 januari 2022 21:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Komt omdat ie dat biertje dat ie mij steeds aanbiedt zelf opdrinkt, want ik zie er niets van!
Hahaha ja hè?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
En DAT geloof ik dus meteen hahaha!
Al eerder meegemaakt, mooi kampvuur en een grietje die tegen mij in slaap viel. Ik heb haar in mijn slaapzak gepropt en ik werd wakker naast een smeulend kampvuurtje.quote:
Ahhh da's wel lief van je!quote:Op maandag 24 januari 2022 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Al eerder meegemaakt, mooi kampvuur en een grietje die tegen mij in slaap viel. Ik heb haar in mijn slaapzak gepropt en ik werd wakker naast een smeulend kampvuurtje.
Badeendjes zijn nou eenmaal lief voor vrouwen.quote:
Hahahaha en dan ben jij nog een SUPERbadeendjequote:Op maandag 24 januari 2022 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes zijn nou eenmaal lief voor vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |