Kan blijkbaar de beste overkomenquote:
Mijn snelle douch duurde wat langer dan 10 min.quote:
Oeiquote:Op maandag 24 januari 2022 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn snelle douch duurde wat langer dan 10 min.
Ik moest even douchen.quote:
Wat moet dat moet.. nu ben je weer frisquote:
Ik ben wel lekker fris en fruitig.quote:
En je hebt goede adviezen. Gisteren gestopt na mijn frustratie en vandaag floepte hij er zo ineens uit.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben wel lekker fris en fruitig.
Ik kan wel met je lachen, sommigen hebben nou eenmaal een kort lontje.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
En je hebt goede adviezen. Gisteren gestopt na mijn frustratie en vandaag floepte hij er zo ineens uit.
Disclaimer: mijn teksten zijn soms bewuste inkoppers![]()
Ik heb ook best een kort lontje volgens mn omgevingquote:Op maandag 24 januari 2022 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan wel met je lachen, sommigen hebben nou eenmaal een kort lontje.
Ik normaal echt nooit. Maar gisteren pffff.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan wel met je lachen, sommigen hebben nou eenmaal een kort lontje.
Ik had gisteren een muziekproject wat spoed had, maar ik had geen inspiratie. Dat gebeurt niet heel vaak, maar als het gebeurt dan kan ik daar enorm gefrustreerd van worden. SBE heeft me toen even ge-komtwelgoedventje.quote:
dat klinkt als muziek in de oren.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik had gisteren een muziekproject wat spoed had, maar ik had geen inspiratie. Dat gebeurt niet heel vaak, maar als het gebeurt dan kan ik daar enorm gefrustreerd van worden. SBE heeft me toen even ge-komtwelgoedventje.
Ah zo, je werkt in de muziek branche?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik had gisteren een muziekproject wat spoed had, maar ik had geen inspiratie. Dat gebeurt niet heel vaak, maar als het gebeurt dan kan ik daar enorm gefrustreerd van worden. SBE heeft me toen even ge-komtwelgoedventje.
Yup. Ik ben componist! Heerlijk werk, behalve gisteren danquote:Op maandag 24 januari 2022 21:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah zo, je werkt in de muziek branche?
Lief van SBE
Soms heb je zo'n dagquote:Op maandag 24 januari 2022 21:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Yup. Ik ben componist! Heerlijk werk, behalve gisteren dan
Ik kan goed met andermans frustraties omgaan.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2022 21:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms heb je zo'n dagDat kan de beste overkomen
Haha en met modeltreinen zei je!quote:Op maandag 24 januari 2022 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan goed met andermans frustraties omgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |