Oh dat is niet zo mooi, is die niet meer te koop dan?quote:Op maandag 24 januari 2022 19:06 schreef ToT het volgende:
Was ff de afwas aan het doen.M'n favoriete pan laat het steeds meer afweten; er bakt steeds meer in aan.
Koekenbakker.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:06 schreef ToT het volgende:
Was ff de afwas aan het doen.M'n favoriete pan laat het steeds meer afweten; er bakt steeds meer in aan.
Jawel, maar ik vind het altijd weer jammer geld.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat is niet zo mooi, is die niet meer te koop dan?
Één of andere Zwitserse aardappelschotel deze keer!quote:
Lekker motiverend, lijkt me dat idd...quote:Op maandag 24 januari 2022 19:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga dutje doen denk ik. En rond negen uur ff studeren..
Morgen studiedag van het werk... Online.
Bah
Lekker muziekje.quote:
Ow dat zegt me weer niks.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Lekker muziekje.
Ik heb gisteren de Brabantse formatie "changing tides" ontdekt...
Ja precies. Positieve verrassing.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat zegt me weer niks.
Brabantse gezelligheid, brute metal, wat?
Ja ik heb hier een aardige portie aan metal en alternatieve muziek op m'n schijf staan.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja precies. Positieve verrassing.
Overigens is dat Chimaira nummer wel een stemadvies.
Niks mis mee!quote:Op maandag 24 januari 2022 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb hier een aardige portie aan metal en alternatieve muziek op m'n schijf staan.
Gelukkig maar, zolang het nog zo de pan kan reddenquote:Op maandag 24 januari 2022 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind het altijd weer jammer geld.
Is iets van een Green Pan of whatever, gewoon van Bol.com
Af en toe met soda uitkoken of heel voorzichtig met een schuursponsje er overheen en hij doet het weer een paar rondes behoorlijk best hoor.
Precies, heb ik wel vaker gedaan. Bij de ene soort gaat het langer goed dan bij de andere.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zolang het nog zo de pan kan redden
Even wat doorheen gezapt, mijn vrouw stelt me gelukkig nog geen moeilijke vragen!quote:
Hahaha ok dan!quote:Op maandag 24 januari 2022 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Even wat doorheen gezapt, mijn vrouw stelt me gelukkig nog geen moeilijke vragen!Later vanavond of morgen kan ik beter luisteren!
Allemaal in een nieuw tabje geopend!quote:
Goed bezig!quote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb hier een aardige portie aan metal en alternatieve muziek op m'n schijf staan.
Je hebt haar toch niet geslagen met een oude koekenpan?quote:Op maandag 24 januari 2022 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Even wat doorheen gezapt, mijn vrouw stelt me gelukkig nog geen moeilijke vragen!Later vanavond of morgen kan ik beter luisteren!
Nee?quote:Op maandag 24 januari 2022 19:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Gojira op je concertlijst?
Niet met een koekenpan, nee!quote:Op maandag 24 januari 2022 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt haar toch niet geslagen met een oude koekenpan?
Ik hoop dat het doorgaat....quote:
Een barkruk werkt idd beter.quote:
Gojira, 013, aankomende maand.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Waddan?
Sowieso echt in geen jaaaaaaren meer naar concerten geweest.
Mijn laatste concert was rond deze tijd 2 jaar geleden, Slipknotquote:Op maandag 24 januari 2022 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Waddan?
Sowieso echt in geen jaaaaaaren meer naar concerten geweest.
Dat was denk ik de laatste van bijna iedereenquote:Op maandag 24 januari 2022 19:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mijn laatste concert was rond deze tijd 2 jaar geleden, Slipknot
Ja dat denk ik ookquote:Op maandag 24 januari 2022 19:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat was denk ik de laatste van bijna iedereen
Mijn laatste was Ragnarok Aaskeria Festival, in 2015.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mijn laatste concert was rond deze tijd 2 jaar geleden, Slipknot
Oh wow! Klinkt wel vet!quote:Op maandag 24 januari 2022 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn laatste was Ragnarok Aaskeria Festival, in 2015.
Alestorm, Hollenthon, Týr en een paar anderen.quote:
Dacht even Armand te zien in die bovenstequote:Op maandag 24 januari 2022 19:41 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had echt nog nooit van Alestorm gehoord!
[ afbeelding ]
Ook Týr was nieuw voor mij.
(Beide foto's zelf ter plekke gemaakt).
Ik kwam voor Hollenthon, maar die werden echt door deze 2 bands van het podium gespeeld!
quote:Op maandag 24 januari 2022 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dacht even Armand te zien in die bovenste
quote:Op maandag 24 januari 2022 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Alestorm, Hollenthon, Týr en een paar anderen.
1 piratenmetal-band die vlak voor Alestorm optrad, is direct na het optreden uit elkaar gegaan, maar mijn hemel wat was dat ook een chagrijnig en amateuristisch zooitje bij elkaar, met plastic ridder-outfitjes van Intertoys of whatever!
Ja veel met "Hey ho" en "Walk the plank" terwijl ze een plastic harnasje voor kinderen om hadden die riddertje wilde spelen enzo!quote:
Praten. Týr is semi-viking achtige muziek.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
Alestorm zijn toch die halve vikingen?
Wtfquote:Op maandag 24 januari 2022 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja veel met "Hey ho" en "Walk the plank" terwijl ze een plastic harnasje voor kinderen om hadden die riddertje wilde spelen enzo!
quote:
Vriend van mij is helemaal leip van wardruna, en afgezien van die en Heilung ben ik niet zo bekend met viking/oud Noorse muziekquote:Op maandag 24 januari 2022 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Praten. Týr is semi-viking achtige muziek.
Marco Hietala? Haha ja lijkt er wel ietsjes op idd!quote:Op maandag 24 januari 2022 19:49 schreef FranticDJ het volgende:
Die foto van die gozer van Tyr lijkt enorm op die vent van Nightwish trouwens.
Vreemde , zichzelf heel wat vindende-mensen bestaan er tochquote:Op maandag 24 januari 2022 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die van de zanger was tenminste niet van plastic, maar het is niet bepaald een piraten-kostuum!
De stem was ook achterlijk laag verzwaard door de geluidstechnicus. Ik heb later een album van hen geluisterd en daarop was het niet zo verzwaard. Maar beide versies waren even kut!
Ja dat was wel duidelijk!quote:Op maandag 24 januari 2022 19:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vreemde , zichzelf heel wat vindende-mensen bestaan er toch
Ja die heeft natuurlijk alleen maar van die ja-knikkers om zich heen, hahahaquote:Op maandag 24 januari 2022 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat was wel duidelijk!
Doet me ook aan een ander concert denken, van Penumbra.
BLOEDgeil mokkel, die zangeres! Heeft me een paar heel dikke zoenen op de wangen gegeven en me echt op het hart gedrukt dat ik met hen mee op tournee moest gaan om foto's te maken!Maar het was me een arrogant secreet zeg!
De bandleden vonden haar ook bloedmooi en teringgeil (hebben ze ook flink duidelijk gemaakt aan mij toen
), maar ze is toch de band uit gedonderd omdat er geen land te bezeilen was met haar.
Klinkt best bizar, niet echt mijn cup of tea, hahaha, al ben ik ook sowieso meer van de mannenstemmenquote:Op maandag 24 januari 2022 19:55 schreef ToT het volgende:
Die arrogante was geloof ik de 2e zangeres van de band.
Dit nummer is live overigens echt freaky as shit!
Is wel leuk teminste deel 1 was leukquote:
Haha ik heb ook genoeg mooie muziek met mannenstemmen.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Klinkt best bizar, niet echt mijn cup of tea, hahaha, al ben ik ook sowieso meer van de mannenstemmen
Eerder ook zwemmen, maar sinds het dicht is geweest nog niet weer gedaanquote:Op maandag 24 januari 2022 12:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
Jij deed toch veel wandelen of nog iets erbij/ernaast?
Jaa ik ga wel even meequote:Op maandag 24 januari 2022 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ga zo douchen, wie gaat er mee?
Nice! En enjoy je family time!quote:Op maandag 24 januari 2022 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ik heb ook genoeg mooie muziek met mannenstemmen.
Maar family time hier ff!Tv kijken enzulks.
Oewh, mag ik je rug wassen?quote:Op maandag 24 januari 2022 20:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jaa ik ga wel even meemoet toch nog douchen
Gezelligquote:Op maandag 24 januari 2022 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ga zo douchen, wie gaat er mee?
Kunnen badeendjes datquote:Op maandag 24 januari 2022 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oewh, mag ik je rug wassen?
Natuurlijk, ze doen dat vol met tederheid.quote:
Okequote:Op maandag 24 januari 2022 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Natuurlijk, ze doen dat vol met tederheid.
Dit gaat nog spannend worden.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2022 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit gaat nog spannend worden.
Achja, corona heeft veel verneukt.quote:Op maandag 24 januari 2022 20:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Eerder ook zwemmen, maar sinds het dicht is geweest nog niet weer gedaan
Nou van die natuur dingne hou ik niet zo, zwembaden welquote:Op maandag 24 januari 2022 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, corona heeft veel verneukt.
Van de zomer maar weer in de buitenlucht gaan zwemmen
Ah oké.quote:Op maandag 24 januari 2022 20:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nou van die natuur dingne hou ik niet zo, zwembaden wel
Ik bedoelde lieflijke mevrouw maar was afgeleid tijdens het typenquote:
Kan gebeur0nquote:Op maandag 24 januari 2022 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bedoelde lieflijke mevrouw maar was afgeleid tijdens het typen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |