quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
De afspraakjes van SBE zijn altijd spannend.
Na de persco vanavond zal blijken of dat ook makkelijker kan - afspreken in een restaurant...quote:
dat hoeft van mij niet eens. bij haar thuis of samen wandeling maken vind ik ook primaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Na de persco vanavond zal blijken of dat ook makkelijker kan - afspreken in een restaurant...
Zo'n afspraakje wil ik ook wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat hoeft van mij niet eens. bij haar thuis of samen wandeling maken vind ik ook prima
Een mooie strandwandeling ja... Heerlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat hoeft van mij niet eens. bij haar thuis of samen wandeling maken vind ik ook prima
strand heeft zand.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een mooie strandwandeling ja... Heerlijk.
ga regelen danquote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo'n afspraakje wil ik ook wel.
hallo meneer de bootmeneerquote:
De mondhygieniste is wel elke keer met haar tetten tegen m'n hoofd aan het wrijvenquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
De mondhygieniste is wel elke keer met haar tetten tegen m'n hoofd aan het wrijven
verder is er weinig interessants aan haar maar ze heeft wel goede tettenquote:
't Is altijd lente in de tiete van de mondhygiëniste?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
De mondhygieniste is wel elke keer met haar tetten tegen m'n hoofd aan het wrijven
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
't Is altijd lente in de tiete van de mondhygiëniste?
gewoon terug roepen dat je niet komtquote:
Koptelefoon op doen en op standje gehoorbeschadiging zetten!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon terug roepen dat je niet komt
ook een optiequote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Koptelefoon op doen en op standje gehoorbeschadiging zetten!
Kom maar snel hierheen van de week, nodig ik M uit!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |