SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ik heb vanavond weer ouderwets een online whisky tasting en zal dus niet of bijna niet aanwezig zijn…quote:
Meer kans voor de rest dus.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vanavond weer ouderwets een online whisky tasting en zal dus niet of bijna niet aanwezig zijn…
Have funquote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vanavond weer ouderwets een online whisky tasting en zal dus niet of bijna niet aanwezig zijn…
Ook zo!quote:
Zweedse, speciaal voor SAS, eerste batch. Smaakte OK, deed me om de een of andere reden aan singleton of dufftown denken.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook zo!
Maar wat is dat voor merk/label?
Edit: gevonden - https://highcoastwhisky.se/en/products/alv/
Zegt me helemaal niets...
Los Angeles.quote:
Leuk! Gewoon voor de lol of voor werk?quote:
Ah, die ken ik wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zweedse, speciaal voor SAS, eerste batch. Smaakte OK, deed me om de een of andere reden aan singleton of dufftown denken.
Nu deze:
[ afbeelding ]
Voor de lol en voor de diamantstatus bij SAS.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk! Gewoon voor de lol of voor werk?
Ik zit inmiddels aan de gin tonic. Zolang ik drink moet ik geen mondkapje opquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, die ken ik wel.
Niet mijn smaak, het smaakt m.i. naar Ricola snoepjes...
Het is een opgave...quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels aan de gin tonic. Zolang ik drink moet ik geen mondkapje op
Leef je uit.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:34 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Is er al een pre-Melting-uitzending voor vanavond? Zo niet, dan heb ik nog een thema-uitzending klaarstaan die circa 2 uur duurt. Ik hoor wel of er animo voor is.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels aan de gin tonic. Zolang ik drink moet ik geen mondkapje op
Goed punt, bier heb ik nog niet op vandaag.quote:
Ik denk wel dat ik dan kan en zal luisteren, maar ik zou hem in ieder geval bewaren voor meer dan 1 luisteraar.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:34 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Is er al een pre-Melting-uitzending voor vanavond? Zo niet, dan heb ik nog een thema-uitzending klaarstaan die circa 2 uur duurt. Ik hoor wel of er animo voor is.
Vooraf-track rond 18:51 uur.quote:Programma voor vandaag:
18:55 uur: DJ11 - In Space
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Is dat het thema van ET?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:56 schreef DJ11 het volgende:
Welkom
De uitzending begint ergens in de vroege 90s...Space Track - Das Raumschiff Tanzt! (single edit)
Volgens mij van Star Wars, maar ik ben niet zo'n expert. Deze groep heeft hetzelfde thema in één hun grootste hits ook gesampled. Deze is er een beetje van afgeleid:quote:
Klopt. Dit is dan weer heel wat anders:quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:02 schreef MadMaster het volgende:
In ieder geval 100% herkenbaar als Duitse dance…
Goedenavondquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:05 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Niet echt een DJ11-nummer.
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:08 schreef MadMaster het volgende:
De whisky tasting was te vroeg ingepland, heb nu een half uur tijd.
Maar we zijn er klaar voor...
[ afbeelding ]
Het is jou wel toevertrouwd om het kaf en het koren van elkaar te scheiden. Hopelijk krijg je veel lekkers en weinig bocht.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee wat er in de flesjes zit, het zal wel weer diepe dalen en hoge pieken worden…
Ik ken degene die dit organiseert al zo’n 15 jaar en ik weet dus wat zijn voorkeuren zijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is jou wel toevertrouwd om het kaf en het koren van elkaar te scheiden. Hopelijk krijg je veel lekkers en weinig bocht.
Zet die keuzestress eens opzij…quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:12 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb ooit eens bedacht om een themashow te maken van verschillende nummers met dezelfde titel. Ik geloof dat er meer dan 10 uur muziek in die map staat.Dus dat wordt 'm niet.
Heb ik gedaan door de show niet te doen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zet die keuzestress eens opzij…
Deze van Bowie is mooiquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Welkom DDM
Net op tijd voor:David Bowie - Life On Mars?
Je kunt wel wat kilo's van mij krijgen andersquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:24 schreef Rafeiro het volgende:
Tosti mwt 3 lagen kaas en 2 lagen ham is wel heel stevig
Maarja je moet wat als je er 20 kilo bij wil
Het hoeft er niet in een week bij he?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:24 schreef Rafeiro het volgende:
Van ons allemaal wel, denk ik. Ik heb er nog zo’n 6 tot 8 overquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je kunt wel wat kilo's van mij krijgen anders
Thanks. Het genoemde nummer had ik erbij staan, maar heb ik juist geschrapt (o.a. ten faveure van deze Beatles-plaat)quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Tot nu toe alleraardigste songs.
Heb ooit onder de naam ‘We’re All Made Of Stars’ een soortgelijke uitzending gedaan en ik herken veel van toen…
Die van mij dan ook gelijk, dan zijn we klaarquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Van ons allemaal wel, denk ik. Ik heb er nog zo’n 6 tot 8 over
Geen idee. Ik zal t.z.t. eens kijken. Het heeft geen haast of zo. Heb ook nog andere thema's waarmee ik aan de slag wil, waaronder een bepaald land.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:33 schreef livelink het volgende:
Over die show met dezelfde titels; kun je dan geen thema binnen dat thema kiezen? Dus allemaal dezelfde titels met het woord 'day' in de titel of zo.
Well, that escalated quicklyquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:34 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb me bedacht(Wel een wat korter nummer ingeruild voor een langere; hopelijk kom ik straks niet in tijdnood)
Moby - We Are All Made Of Stars
Ik zit klaar voor Out Of Space van Prodigy…quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:36 schreef DJ11 het volgende:
Hierna het blokje met het hoogste BPM-getal
Ja bijna iedereen wil ze kwijt, maar aankomen is ook niet makkelijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je kunt wel wat kilo's van mij krijgen anders
Komt inderdaad ook langs. Ik zal er niet te lang meer mee wachtenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit klaar voor Out Of Space van Prodigy…
Was dat je avondeten? Ik heb vanavond soep gegeten en daar word ik altijd heel chagrijnig van. Ik vind dat het meest vervelende en nare avondeten wat er is. Helaas is mijn man van mening dat je in het weekend minimaal 1x soep moet eten als avondeten.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:24 schreef Rafeiro het volgende:
Happy hardcore? Dat kunnen wij ook, dachten Jam & Spoon. Na "I Kiss Your Lips" kwam deze:quote:
Mooi, de online bar kan elk moment worden geopend…quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Komt inderdaad ook langs. Ik zal er niet te lang meer mee wachten
Dan komt -ie hiernaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, de online bar kan elk moment worden geopend…
Geniet ervan zo directquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, de online bar kan elk moment worden geopend…
Daar zou ik ook heel sjaggo van worden. Ik pak dan wel tosti’s ofzo. Een klein beetje soep bij de lunch prima, maar niet dat de avondmaaltijd alleen uit soep bestaat.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Was dat je avondeten? Ik heb vanavond soep gegeten en daar word ik altijd heel chagrijnig van. Ik vind dat het meest vervelende en nare avondeten wat er is. Helaas is mijn man van mening dat je in het weekend minimaal 1x soep moet eten als avondeten.
Ik hou ook erg van soep als avondeten, maar dat hoeft echt niet elke week.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Was dat je avondeten? Ik heb vanavond soep gegeten en daar word ik altijd heel chagrijnig van. Ik vind dat het meest vervelende en nare avondeten wat er is. Helaas is mijn man van mening dat je in het weekend minimaal 1x soep moet eten als avondeten.
Heeft hij volgens mij van thuis meegekregen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hou ook erg van soep als avondeten, maar dat hoeft echt niet elke week.
Succes met de whiskeyproeverij.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik zeg jullie vast gedag en misschien tot layter.
Dank voor de fijne muzieken, 11!
Veel plezier. Geniet er van!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik zeg jullie vast gedag en misschien tot layter.
Dank voor de fijne muzieken, 11!
Ik ook wel, maar ook daar was het zeker niet wekelijks (zelfs niet maandelijks) maar in de winter wel regelmatig erwtensoep of bruine bonensoep.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Heeft hij volgens mij van thuis meegekregen.
Erwtensoep vind ik ook wel lekker, maar dat lust hij dan net niet. Vanavond was het tomatensoep. Zoetige prut vind ik dat.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ook daar was het zeker niet wekelijks (zelfs niet maandelijks) maar in de winter wel regelmatig erwtensoep of bruine bonensoep.
Daar kun je me nog steeds voor wakker maken
En was het niet in je op gekomen om dan iets anders te nemen?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Erwtensoep vind ik ook wel lekker, maar dat lust hij dan net niet. Vanavond was het tomatensoep. Zoetige prut vind ik dat.
Wij doen elke dag boodschappen. Er was niks anders, behalve brood. En dat vind ik ook geen avondeten eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
En was het niet in je op gekomen om dan iets anders te nemen?
Best leuk. Leuker dan Adamskiquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:57 schreef DJ11 het volgende:
Het minst bekende Pet Shop Boys-album is ongetwijfeld Relentless (1993). Het verscheen als bonus-cd bij de limited edition van Very. Overwegend instrumentale tracks, waaronder deze. Naar mijn idee een beetje geïnspireerd door Killer van Adamski, vandaar ook achter Adamski aan nu.Pet Shop Boys - We Came From Outer Space
Verderop in de show nog een kans...quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:04 schreef livelink het volgende:
De vorige van Bowie vond ik dan wel echt veel fijner.
Dan haal je toch lekkere erwtensoep bij de slager, dan kan hij tomatensoep eten.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Erwtensoep vind ik ook wel lekker, maar dat lust hij dan net niet. Vanavond was het tomatensoep. Zoetige prut vind ik dat.
Ik ben niet echt een Bowie-fan. En het zal geen changes zijn. Dat is mijn favoriete nummer van hem.quote:
Ik lust geen tomatensoepquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien Melting even lief aankijken dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een Bowie-fan. En het zal geen changes zijn. Dat is mijn favoriete nummer van hem.
Was ook geen verzoekje hoor. Meer een mededeling.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien Melting even lief aankijken dan?![]()
(Normaal honoreer ik verzoekjes, maar dat gaat vanavond wat lastig)
Zou zo maar kunnen dat dit het begin was, waar het fout is gegaan met Vout.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Het is gewoon een heel grappig liedje, natuurlijk![]()
The Firm - Star Trekkin'
6 weken in de Top 40 in 1977quote:
Ik dacht het ook heeel evenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Always Look On The Bri.... oh, nee toch niet:Monty Python - Galaxy Song
Dan moet je dat album zeker eens checken. Er staan meer van dit soort nummers op, zoals Iron, Run Boy Run, I Love You en - uiteraard - Ghost Lights (dat in mijn top-20 allertijden staat).quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:35 schreef Symphonic het volgende:
Bijzonder dit. Ik hou wel van dergelijke ritmes
Het heeft mijn nieuwsgierigheid wel gewektquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan moet je dat album zeker eens checken. Er staan meer van dit soort nummers op, zoals Iron, Run Boy Run, I Love You en - uiteraard - Ghost Lights (dat in mijn top-20 allertijden staat).
Erg geslaagdquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:47 schreef DJ11 het volgende:
In z'n volle glorie, mijn favoriete remix die de Pet Shop Boys ooit hebben gemaakt. In het extra toegevoegde couplet zijn tekstfragmenten uit Space Oddity hergebruikt.David Bowie - Hallo Spaceboy (PSB 12-inch remix)
Ben er niet zo bekend mee. Maar de openingstrack van deze uitzending samplede ook de tunequote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:54 schreef livelink het volgende:
Vroeger keek ik graag naar Star Trek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O ja, bedankt voor het luisteren. En veel plezier met Melting zo meteen.![]()
Oh kutquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:04 schreef just me het volgende:
loop ik net naar beneden, schiet er een veldmuis zo het halletje bij de voordeur in
![]()
Ik heb de haldeur dichtgedaan en de voordeur op 'n kiertje, zou die muis doorhebben dat die niet welkom is
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:04 schreef just me het volgende:
loop ik net naar beneden, schiet er een veldmuis zo het halletje bij de voordeur in
![]()
Ik heb de haldeur dichtgedaan en de voordeur op 'n kiertje, zou die muis doorhebben dat die niet welkom is
Die is nu zijn hele familie aan het halenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:04 schreef just me het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die is nu zijn hele familie aan het halen
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die is nu zijn hele familie aan het halen
Je hebt voortaan een huisdier. We dopen hem/haar bij deze: Just mousequote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:04 schreef just me het volgende:
![]()
Niet Mickey?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hebt voortaan een huisdier. We dopen hem/haar bij deze: Just mouse
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hebt voortaan een huisdier. We dopen hem/haar bij deze: Just mouse
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, dat is een stripmuis. En van zulk vulgair gedrag is just me niet gediend.
Deed jij dat dan? Of je zoon?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:09 schreef livelink het volgende:
Zo heb ik ook hele avonden in de kou gezeten Just me. Hopende dat muis of kikker de hint zou oppikken. Meestal eindigde het ermee dat ze toch letterlijk een handje geholpen moesten worden.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, dat is een stripmuis. En van zulk vulgair gedrag is just me niet gediend.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:09 schreef just me het volgende:
[..]no way geen stripmuis in huis, laat die straks het velletje liggen
De voordeur staat nog op 'n kier, ik zal de voordeur toch straks dicht moeten doenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:09 schreef livelink het volgende:
Zo heb ik ook hele avonden in de kou gezeten Just me. Hopende dat muis of kikker de hint zou oppikken. Meestal eindigde het ermee dat ze toch letterlijk een handje geholpen moesten worden.
En een paar klemmen zetten voor de zekerheidquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
De voordeur staat nog op 'n kier, ik zal de voordeur toch straks dicht moeten doen
AoB.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:12 schreef DJ11 het volgende:
Huiskamervraag: welke Zweedse formatie had ook een hitje met dit nummer?
Ik heb nog gif ik zal eens wat neerzettenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En een paar klemmen zetten voor de zekerheid
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:12 schreef livelink het volgende:
Heb ik ooit wel eens verteld van het geniale filmpje dat ik heb van een muis die in bokshouding tegenover onze kat stond? En dat de kat toen bang was?
Zoon, man, buurmeisje. Een kikker durf ik nog net zelf. Een muis niet.quote:
Ik had ooit een goede deal met mijn zoon, ik deed de spinnen, hij de muizenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Zoon, man, buurmeisje. Een kikker durf ik nog net zelf. Een muis niet.
Ik zal eens kijken of me dat lukt.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat filmpje wil ik wel eens zien.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had ooit een goede deal met mijn zoon, ik deed de spinnen, hij de muizen
Ja, zo'n deal heb ik ook. Hij is panisch voor spinnenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of mijn zoon uit Gouda komt om mij te helpenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zo'n deal heb ik ook. Hij is panisch voor spinnen
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of mijn zoon uit Gouda komt om mij te helpen
Die deal heb ik met Symph, die is echt bang voor spinnenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:18 schreef livelink het volgende:
Crazy little thing called love - Queen
Je hebt Houston al gedraaidquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:19 schreef Melting het volgende:
@:Symphonic, je moet na dit nummer even thee gaan zetten.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:22 schreef livelink het volgende:
Dit zal dan wel Celine Dion zijn. Where does my heart go of zo
Ze heeft niet veel lichaam over anders.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:23 schreef DJ11 het volgende:
Ik vermoed ergens in haar lichaam, trouwens.
Dat kan niet.... die waren van de week nog gesloten!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:25 schreef Symphonic het volgende:
In een discoteeeeejk
Zat ik van de weeeeeejk
En dat die vent nog leeft.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:17 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het altijd zo tragisch als ik bedenk dat niet alleen Whitney al dood is, maar haar dochter ook al.
Waar is de dochter aan gestorven?quote:
Zelfde als haar moeder. Met een overdosis in bad.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar is de dochter aan gestorven?
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Zelfde als haar moeder. Met een overdosis in bad.
Dan heb ik er geen medelijden mee.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Zelfde als haar moeder. Met een overdosis in bad.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:30 schreef livelink het volgende:
Dave Stewart en Candy Dulfer - Lily was here
Dat arme kind had ook weinig kansen met die ouders.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heb ik er geen medelijden mee.
Maar genoeg om aan drugs te kunnen komen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat arme kind had ook weinig kansen met die ouders.
Payd in full draaide MadMaster gisteren ook, maar twijfel of dat deze is.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:40 schreef just me het volgende:
Staat er nu op de hoes dat ze een trut is ?
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:40 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Jij ziet ook alleen wat je wil zien hè?
Daar kwam ik ook pas achter toen deze bezig was.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:42 schreef DJ11 het volgende:
Ah, ik herken het nu pas:
Da Hool - Meet Her At The Love Parade
(maar dit is niet de singleversie)
Je geeft toch wel aan ons door wanneer je een optreden hebt ?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:43 schreef DJ11 het volgende:
Tot ergernis van bandgenoten speelde ik dit riedeltje altijd door Car Wash heen, in de coupletten.
Ik zal eraan proberen te denken. Voorlopig is de agenda leeg. Dat komt door corona, maar ook omdat we een nieuwe zangeres inwerken en ons repertoire moeten opfrissen. Duurt nog wel even.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:43 schreef just me het volgende:
[..]
Je geeft toch wel aan ons door wanneer je een optreden hebt toch ?
"inwerken".....quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zal eraan proberen te denken. Voorlopig is de agenda leeg. Dat komt door corona, maar ook omdat we een nieuwe zangeres inwerken en ons repertoire moeten opfrissen. Duurt nog wel even.
Nog even en er worden 0 punten van je score afgehaald, vanwege dubbel noemen van de artiest en de titel.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:45 schreef DJ11 het volgende:
Da Hool - Meet Her At The Love Parade
![]()
(makkelijk scoren zo)
Snap ikquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:45 schreef Melting het volgende:
[..]
"inwerken".....![]()
Krijgt sinds deze week een heel andere lading.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Snap ikAls ze meerderjarig was, had ze niets te vrezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Snap ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ik heb eerst op de haldeur geslagen, toen een bezem gepakt en daar de voordeur mee dichtgedaanquote:
Dat nummer van Ian Dury kan ook niet meerquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:45 schreef Melting het volgende:
[..]
"inwerken".....![]()
Krijgt sinds deze week een heel andere lading.
Het is sowieso niet iemand die zich de kaas van haar brood laat eten. Ik maak me geen zorgen dat ze ooit van zoiets slachtoffer is geworden. Maar een mens kan zich vergissen, natuurlijk. Ik vind het in elk geval niet zo gepast om het haar te gaan vragen. Mocht ze een ei kwijt willen, dan zal ze dat wel leggen. Ze is niet bepaald op haar mondje gevallen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Als ze meerderjarig was, had ze niets te vrezen.
Heel begrijpelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is sowieso niet iemand die zich de kaas van haar brood laat eten. Ik maak me geen zorgen dat ze ooit van zoiets slachtoffer is geworden. Maar een mens kan zich vergissen, natuurlijk. Ik vind het in elk geval niet zo gepast om het haar te gaan vragen. Mocht ze een ei kwijt willen, dan zal ze dat wel leggen. Ze is niet bepaald op haar mondje gevallen.
Welk nummer?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat nummer van Ian Dury kan ook niet meer
Dan eet jij dat ei vast wel op.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is sowieso niet iemand die zich de kaas van haar brood laat eten. Ik maak me geen zorgen dat ze ooit van zoiets slachtoffer is geworden. Maar een mens kan zich vergissen, natuurlijk. Ik vind het in elk geval niet zo gepast om het haar te gaan vragen. Mocht ze een ei kwijt willen, dan zal ze dat wel leggen. Ze is niet bepaald op haar mondje gevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:54 schreef DJ11 het volgende:
Voetbal-spoilerDit schreeuwt om van Kooten en de BieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder dollenJuin uit Eigen Tuin!
Dat kun je het beste met je ambulant werker overleggen, lijkt me.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:50 schreef Rafeiro het volgende:
Mien kop ontploft.
Wil aankomende weer een paar afspraken afzeggen, het zijn er gewoon teveel.
Maar welke...
Want allemaal wel belangrijk.
Wel fijne miekjes trouwens
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:00 schreef Symphonic het volgende:
Deze plaat komt uit de aanbiedingenbak
Dat kan niet anders
Dit is uit het tijdperk dat ze niet eens fysiek beschikbaar zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:00 schreef Symphonic het volgende:
Deze plaat komt uit de aanbiedingenbak
Dat kan niet anders
Ik begreep dat die aan jou geschonken waren.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:02 schreef just me het volgende:
Heeft er al iemand de 0 punten van MadMaster gekregen ?
Dan ben ik hem eeuwige dank verschuldigdquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik begreep dat die aan jou geschonken waren.
Die zijn juist deel van het probleem, 5 uur regulier en dan ook evaluatie aankomende week, En dan dus nog een aantal andere afspraken.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kun je het beste met je ambulant werker overleggen, lijkt me.
Die vroeg niks. Die ging er gewoon van uit.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vroeg Ali B dus blijkbaar ook.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |