quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:40 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Jij ziet ook alleen wat je wil zien hè?
Daar kwam ik ook pas achter toen deze bezig was.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:42 schreef DJ11 het volgende:
Ah, ik herken het nu pas:
Da Hool - Meet Her At The Love Parade
(maar dit is niet de singleversie)
Je geeft toch wel aan ons door wanneer je een optreden hebt ?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:43 schreef DJ11 het volgende:
Tot ergernis van bandgenoten speelde ik dit riedeltje altijd door Car Wash heen, in de coupletten.
Ik zal eraan proberen te denken. Voorlopig is de agenda leeg. Dat komt door corona, maar ook omdat we een nieuwe zangeres inwerken en ons repertoire moeten opfrissen. Duurt nog wel even.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:43 schreef just me het volgende:
[..]
Je geeft toch wel aan ons door wanneer je een optreden hebt toch ?
"inwerken".....quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zal eraan proberen te denken. Voorlopig is de agenda leeg. Dat komt door corona, maar ook omdat we een nieuwe zangeres inwerken en ons repertoire moeten opfrissen. Duurt nog wel even.
Nog even en er worden 0 punten van je score afgehaald, vanwege dubbel noemen van de artiest en de titel.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:45 schreef DJ11 het volgende:
Da Hool - Meet Her At The Love Parade
![]()
(makkelijk scoren zo)
Snap ikquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:45 schreef Melting het volgende:
[..]
"inwerken".....![]()
Krijgt sinds deze week een heel andere lading.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Snap ikAls ze meerderjarig was, had ze niets te vrezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Snap ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ik heb eerst op de haldeur geslagen, toen een bezem gepakt en daar de voordeur mee dichtgedaanquote:
Dat nummer van Ian Dury kan ook niet meerquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:45 schreef Melting het volgende:
[..]
"inwerken".....![]()
Krijgt sinds deze week een heel andere lading.
Het is sowieso niet iemand die zich de kaas van haar brood laat eten. Ik maak me geen zorgen dat ze ooit van zoiets slachtoffer is geworden. Maar een mens kan zich vergissen, natuurlijk. Ik vind het in elk geval niet zo gepast om het haar te gaan vragen. Mocht ze een ei kwijt willen, dan zal ze dat wel leggen. Ze is niet bepaald op haar mondje gevallen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Als ze meerderjarig was, had ze niets te vrezen.
Heel begrijpelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is sowieso niet iemand die zich de kaas van haar brood laat eten. Ik maak me geen zorgen dat ze ooit van zoiets slachtoffer is geworden. Maar een mens kan zich vergissen, natuurlijk. Ik vind het in elk geval niet zo gepast om het haar te gaan vragen. Mocht ze een ei kwijt willen, dan zal ze dat wel leggen. Ze is niet bepaald op haar mondje gevallen.
Welk nummer?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat nummer van Ian Dury kan ook niet meer
Dan eet jij dat ei vast wel op.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is sowieso niet iemand die zich de kaas van haar brood laat eten. Ik maak me geen zorgen dat ze ooit van zoiets slachtoffer is geworden. Maar een mens kan zich vergissen, natuurlijk. Ik vind het in elk geval niet zo gepast om het haar te gaan vragen. Mocht ze een ei kwijt willen, dan zal ze dat wel leggen. Ze is niet bepaald op haar mondje gevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:54 schreef DJ11 het volgende:
Voetbal-spoilerDit schreeuwt om van Kooten en de BieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder dollenJuin uit Eigen Tuin!
Dat kun je het beste met je ambulant werker overleggen, lijkt me.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:50 schreef Rafeiro het volgende:
Mien kop ontploft.
Wil aankomende weer een paar afspraken afzeggen, het zijn er gewoon teveel.
Maar welke...
Want allemaal wel belangrijk.
Wel fijne miekjes trouwens
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:00 schreef Symphonic het volgende:
Deze plaat komt uit de aanbiedingenbak
Dat kan niet anders
Dit is uit het tijdperk dat ze niet eens fysiek beschikbaar zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:00 schreef Symphonic het volgende:
Deze plaat komt uit de aanbiedingenbak
Dat kan niet anders
Ik begreep dat die aan jou geschonken waren.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:02 schreef just me het volgende:
Heeft er al iemand de 0 punten van MadMaster gekregen ?
Dan ben ik hem eeuwige dank verschuldigdquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik begreep dat die aan jou geschonken waren.
Die zijn juist deel van het probleem, 5 uur regulier en dan ook evaluatie aankomende week, En dan dus nog een aantal andere afspraken.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kun je het beste met je ambulant werker overleggen, lijkt me.
Die vroeg niks. Die ging er gewoon van uit.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vroeg Ali B dus blijkbaar ook.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |