quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:12 schreef livelink het volgende:
Heb ik ooit wel eens verteld van het geniale filmpje dat ik heb van een muis die in bokshouding tegenover onze kat stond? En dat de kat toen bang was?
Zoon, man, buurmeisje. Een kikker durf ik nog net zelf. Een muis niet.quote:
Ik had ooit een goede deal met mijn zoon, ik deed de spinnen, hij de muizenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Zoon, man, buurmeisje. Een kikker durf ik nog net zelf. Een muis niet.
Ik zal eens kijken of me dat lukt.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat filmpje wil ik wel eens zien.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had ooit een goede deal met mijn zoon, ik deed de spinnen, hij de muizen
Ja, zo'n deal heb ik ook. Hij is panisch voor spinnenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of mijn zoon uit Gouda komt om mij te helpenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zo'n deal heb ik ook. Hij is panisch voor spinnen
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of mijn zoon uit Gouda komt om mij te helpen
Die deal heb ik met Symph, die is echt bang voor spinnenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:18 schreef livelink het volgende:
Crazy little thing called love - Queen
Je hebt Houston al gedraaidquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:19 schreef Melting het volgende:
@:Symphonic, je moet na dit nummer even thee gaan zetten.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:22 schreef livelink het volgende:
Dit zal dan wel Celine Dion zijn. Where does my heart go of zo
Ze heeft niet veel lichaam over anders.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:23 schreef DJ11 het volgende:
Ik vermoed ergens in haar lichaam, trouwens.
Dat kan niet.... die waren van de week nog gesloten!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:25 schreef Symphonic het volgende:
In een discoteeeeejk
Zat ik van de weeeeeejk
En dat die vent nog leeft.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:17 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het altijd zo tragisch als ik bedenk dat niet alleen Whitney al dood is, maar haar dochter ook al.
Waar is de dochter aan gestorven?quote:
Zelfde als haar moeder. Met een overdosis in bad.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar is de dochter aan gestorven?
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Zelfde als haar moeder. Met een overdosis in bad.
Dan heb ik er geen medelijden mee.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Zelfde als haar moeder. Met een overdosis in bad.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:30 schreef livelink het volgende:
Dave Stewart en Candy Dulfer - Lily was here
Dat arme kind had ook weinig kansen met die ouders.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heb ik er geen medelijden mee.
Maar genoeg om aan drugs te kunnen komen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat arme kind had ook weinig kansen met die ouders.
Payd in full draaide MadMaster gisteren ook, maar twijfel of dat deze is.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:40 schreef just me het volgende:
Staat er nu op de hoes dat ze een trut is ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |