Erg geslaagdquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:47 schreef DJ11 het volgende:
In z'n volle glorie, mijn favoriete remix die de Pet Shop Boys ooit hebben gemaakt. In het extra toegevoegde couplet zijn tekstfragmenten uit Space Oddity hergebruikt.David Bowie - Hallo Spaceboy (PSB 12-inch remix)
Ben er niet zo bekend mee. Maar de openingstrack van deze uitzending samplede ook de tunequote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:54 schreef livelink het volgende:
Vroeger keek ik graag naar Star Trek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O ja, bedankt voor het luisteren. En veel plezier met Melting zo meteen.![]()
Oh kutquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:04 schreef just me het volgende:
loop ik net naar beneden, schiet er een veldmuis zo het halletje bij de voordeur in
![]()
Ik heb de haldeur dichtgedaan en de voordeur op 'n kiertje, zou die muis doorhebben dat die niet welkom is
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:04 schreef just me het volgende:
loop ik net naar beneden, schiet er een veldmuis zo het halletje bij de voordeur in
![]()
Ik heb de haldeur dichtgedaan en de voordeur op 'n kiertje, zou die muis doorhebben dat die niet welkom is
Die is nu zijn hele familie aan het halenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:04 schreef just me het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die is nu zijn hele familie aan het halen
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die is nu zijn hele familie aan het halen
Je hebt voortaan een huisdier. We dopen hem/haar bij deze: Just mousequote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:04 schreef just me het volgende:
![]()
Niet Mickey?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hebt voortaan een huisdier. We dopen hem/haar bij deze: Just mouse
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hebt voortaan een huisdier. We dopen hem/haar bij deze: Just mouse
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, dat is een stripmuis. En van zulk vulgair gedrag is just me niet gediend.
Deed jij dat dan? Of je zoon?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:09 schreef livelink het volgende:
Zo heb ik ook hele avonden in de kou gezeten Just me. Hopende dat muis of kikker de hint zou oppikken. Meestal eindigde het ermee dat ze toch letterlijk een handje geholpen moesten worden.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, dat is een stripmuis. En van zulk vulgair gedrag is just me niet gediend.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:09 schreef just me het volgende:
[..]no way geen stripmuis in huis, laat die straks het velletje liggen
De voordeur staat nog op 'n kier, ik zal de voordeur toch straks dicht moeten doenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:09 schreef livelink het volgende:
Zo heb ik ook hele avonden in de kou gezeten Just me. Hopende dat muis of kikker de hint zou oppikken. Meestal eindigde het ermee dat ze toch letterlijk een handje geholpen moesten worden.
En een paar klemmen zetten voor de zekerheidquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
De voordeur staat nog op 'n kier, ik zal de voordeur toch straks dicht moeten doen
AoB.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:12 schreef DJ11 het volgende:
Huiskamervraag: welke Zweedse formatie had ook een hitje met dit nummer?
Ik heb nog gif ik zal eens wat neerzettenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En een paar klemmen zetten voor de zekerheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |