Erg geslaagdquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:47 schreef DJ11 het volgende:
In z'n volle glorie, mijn favoriete remix die de Pet Shop Boys ooit hebben gemaakt. In het extra toegevoegde couplet zijn tekstfragmenten uit Space Oddity hergebruikt.David Bowie - Hallo Spaceboy (PSB 12-inch remix)
Ben er niet zo bekend mee. Maar de openingstrack van deze uitzending samplede ook de tunequote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:54 schreef livelink het volgende:
Vroeger keek ik graag naar Star Trek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O ja, bedankt voor het luisteren. En veel plezier met Melting zo meteen.![]()
Oh kutquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:04 schreef just me het volgende:
loop ik net naar beneden, schiet er een veldmuis zo het halletje bij de voordeur in
![]()
Ik heb de haldeur dichtgedaan en de voordeur op 'n kiertje, zou die muis doorhebben dat die niet welkom is
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:04 schreef just me het volgende:
loop ik net naar beneden, schiet er een veldmuis zo het halletje bij de voordeur in
![]()
Ik heb de haldeur dichtgedaan en de voordeur op 'n kiertje, zou die muis doorhebben dat die niet welkom is
Die is nu zijn hele familie aan het halenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:04 schreef just me het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |