SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ik heb vanavond weer ouderwets een online whisky tasting en zal dus niet of bijna niet aanwezig zijn…quote:
Meer kans voor de rest dus.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vanavond weer ouderwets een online whisky tasting en zal dus niet of bijna niet aanwezig zijn…
Have funquote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vanavond weer ouderwets een online whisky tasting en zal dus niet of bijna niet aanwezig zijn…
Ook zo!quote:
Zweedse, speciaal voor SAS, eerste batch. Smaakte OK, deed me om de een of andere reden aan singleton of dufftown denken.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook zo!
Maar wat is dat voor merk/label?
Edit: gevonden - https://highcoastwhisky.se/en/products/alv/
Zegt me helemaal niets...
Los Angeles.quote:
Leuk! Gewoon voor de lol of voor werk?quote:
Ah, die ken ik wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zweedse, speciaal voor SAS, eerste batch. Smaakte OK, deed me om de een of andere reden aan singleton of dufftown denken.
Nu deze:
[ afbeelding ]
Voor de lol en voor de diamantstatus bij SAS.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk! Gewoon voor de lol of voor werk?
Ik zit inmiddels aan de gin tonic. Zolang ik drink moet ik geen mondkapje opquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, die ken ik wel.
Niet mijn smaak, het smaakt m.i. naar Ricola snoepjes...
Het is een opgave...quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels aan de gin tonic. Zolang ik drink moet ik geen mondkapje op
Leef je uit.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:34 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Is er al een pre-Melting-uitzending voor vanavond? Zo niet, dan heb ik nog een thema-uitzending klaarstaan die circa 2 uur duurt. Ik hoor wel of er animo voor is.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels aan de gin tonic. Zolang ik drink moet ik geen mondkapje op
Goed punt, bier heb ik nog niet op vandaag.quote:
Ik denk wel dat ik dan kan en zal luisteren, maar ik zou hem in ieder geval bewaren voor meer dan 1 luisteraar.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:34 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Is er al een pre-Melting-uitzending voor vanavond? Zo niet, dan heb ik nog een thema-uitzending klaarstaan die circa 2 uur duurt. Ik hoor wel of er animo voor is.
Vooraf-track rond 18:51 uur.quote:Programma voor vandaag:
18:55 uur: DJ11 - In Space
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Is dat het thema van ET?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:56 schreef DJ11 het volgende:
Welkom
De uitzending begint ergens in de vroege 90s...Space Track - Das Raumschiff Tanzt! (single edit)
Volgens mij van Star Wars, maar ik ben niet zo'n expert. Deze groep heeft hetzelfde thema in één hun grootste hits ook gesampled. Deze is er een beetje van afgeleid:quote:
Klopt. Dit is dan weer heel wat anders:quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:02 schreef MadMaster het volgende:
In ieder geval 100% herkenbaar als Duitse dance…
Goedenavondquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:05 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Niet echt een DJ11-nummer.
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:08 schreef MadMaster het volgende:
De whisky tasting was te vroeg ingepland, heb nu een half uur tijd.
Maar we zijn er klaar voor...
[ afbeelding ]
Het is jou wel toevertrouwd om het kaf en het koren van elkaar te scheiden. Hopelijk krijg je veel lekkers en weinig bocht.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee wat er in de flesjes zit, het zal wel weer diepe dalen en hoge pieken worden…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |