Je ziet inderdaad in veel reacties dat het vooral erover gaat dat als er aan de bel was getrokken er niks aan de hand was geweest. En dat vrouwen dat dan maar eens moeten gaan leren. Want stel je voor dat je de bron van het probleem zou aanpakkenquote:
Zo gaat het helaas te vaakquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:22 schreef Em31 het volgende:
Lekker stukje victim blaming.
Alsof het om het melden gaat in plaats van het voorkomenhij had die lul er gewoon meteen uit kunnen gooien bijvoorbeeld.
Als de houding van John de Mol exemplarisch is, is er nog heel veel nodig om dit te veranderen. Hij legt het probleem voor de volle 100% bij de vrouwen die het niet melden! 'Als het niet wordt gemeld kunnen we er niks aan doen'. Het komt gewoon echt niet in z'n botte hoofd op dat je misschien moet beginnen bij het gedrag van de mannen...quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:22 schreef Em31 het volgende:
Lekker stukje victim blaming.
Alsof het om het melden gaat in plaats van het voorkomenhij had die lul er gewoon meteen uit kunnen gooien bijvoorbeeld.
Ja. Plus dat juist de macht die mensen zoals hij hebben het niet melden juist in stand houdt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als de houding van John de Mol exemplarisch is, is er nog heel veel nodig om dit te veranderen. Hij legt het probleem voor de volle 100% bij de vrouwen die het niet melden! 'Als het niet wordt gemeld kunnen we er niks aan doen'. Het komt gewoon echt niet in z'n botte hoofd op dat je misschien moet beginnen bij het gedrag van de mannen...
Nog wat anders hierover. Ik betwijfel sterk of al die mannen die vinden dat het de schuld is van de vrouwen omdat ze niks zeggen. Zelf zijn (op hun werk of elders) zijn gepest, uitgescholden of wat dan ook. En hier ook wat van gezegd hebben of dit gemeldt hebben. Genoeg mannen die zoiets weleens meemaken, maar dan ook niks zeggen. Is dat dan ook hen schuld of toch wel van de daders?quote:
Nou ja, dat lijkt Banshee ook. Maar die is altijd zoquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:32 schreef Em31 het volgende:
Die Za hier op FOK, dat moet toch een act zijn
Het is dat, of al veertig jaar lang gewend zijn om op de top te zitten en een enorme blinde vlek hebben als het gaat om machtsposities die mensen hebben tegenover onschuldige dames. Gewoon absoluut niet (meer) kunnen inleven in mensen die niet oppermachtig zijn zoals jijzelf.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:13 schreef blackswangreen het volgende:
Dan kun je beter geen reactie geven, John. Dit is uit de categorie Prince Andrew. Hoe kun je nou niet beseffen dat voor de kandidaten Jeroen Rietbergen een machtspositie bekleedt? Dat bestaat gewoon niet, dat je dat niet inziet. Dus hij liegt.
Bizar hoorquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, dat lijkt Banshee ook. Maar die is altijd zo![]()
Mja. Ik twijfel. Je hebt mensen die zo zijn. Bepaald denkbeeld, en niks kan het meer veranderen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:32 schreef Em31 het volgende:
Die Za hier op FOK, dat moet toch een act zijn
Dat is overigens ook de reden dat ik met een bepaald familielid ook al aantal jaar geen contact meer heb, vooringenomen denkbeelden over dierbaren van me. Nuance, ander perspectief? Nee, niet eens willen horen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mja. Ik twijfel. Je hebt mensen die zo zijn. Bepaald denkbeeld, en niks kan het meer veranderen.
Jaquote:
Oh onnodig Gastmodden! Foei ijsbeer.quote:
Je begint je toch af te vragen waarom iemand het steeds zo druk heeft met dit soort smeerlappen te verdedigenquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mja. Ik twijfel. Je hebt mensen die zo zijn. Bepaald denkbeeld, en niks kan het meer veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |