Ja! Dat kreeg ik vroeger ookquote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik had rijst over net van het eten...
En heb daar roomboter, suiker en kaneel bijgegooid.
Dat kreeg ik als kind van mijn moeder, en het smaakt nog net zo lekker
herkenbaarquote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
#goedtoetje
Gaaf!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
https://rumble.com/vstnn5-alegria.html
https://rumble.com/vstocf-january-18-2022.html
@:-Shii- @:Prisha
Fijn oma, ik hoop dat ze snel opknapt en dat die klote ziekte weg is/blijft.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Operatie van mijn vriendin goed verlopen. 'Maar' een halve nier weg en voor zover de complete tumor weg kunnen halen.![]()
![]()
Jeugdsentiment dit, ik kreeg dat ook altijd van mijn moederquote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
#goedtoetje
Jij rijst met kaneel boter en suiker!, Jij rijst met kaneel boter en suiker!, Jij rijst met kaneel boter en suiker!quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij rijst met kaneel boter en suiker!, Jij rijst met kaneel boter en suiker!, Jij rijst met kaneel boter en suiker!
[ afbeelding ]
Mijn stelregel is dat ik moet uitloggen na 4 post vanmezelf achter elkaarquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat kan wel wat blijer
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Smerige bende![]()
1x geproefd en voorgoed genezen
Het kan ook met campingmargarine hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:30 schreef Maive het volgende:
Ik heb dat nooit eerder gehadRoomboter kregen we vroeger sowieso enkel met de feestdagen omdat het zo duur was.
Herkenbaar wel...maar ter jouw verdediging, je was aan het snelposten... dan telt het nietquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn stelregel is dat ik moet uitloggen na 4 post vanmezelf achter elkaar
BlueBand was de keuze van mijn moeder. Zo viesquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het kan ook met campingmargarine hoorZo kregen wij het destijds.
Echt!?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Smerige bende![]()
1x geproefd en voorgoed genezen
Haha ik zie je al in de supermarkt wegkijken als je er langs looptquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:32 schreef Maive het volgende:
[..]
BlueBand was de keuze van mijn moeder. Zo viesTot op de dag van vandaag kan ik geen BlueBand recht in de ogen kijken.
Goede reden wel en ik moet gewoon eens leren maat te houdenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Herkenbaar wel...maar ter jouw verdediging, je was aan het snelposten... dan telt het niet
Hate to burst your bubble... Maar dat gaat niet meer lukkenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede reden wel en ik moet gewoon eens leren maat te houden
Enige rijstepap die ik lekker vind zit in rijstevlaaiquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt!?Ik vond het heerlijk die zelfgemaakte rijstepap, maar heb het eigenlijk nog nooit voor mezelf gemaakt.
Ben je nog naar Lidl geweest?
Blueband, daar bak ik nog steeds mijn biefstuk inquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:32 schreef Maive het volgende:
[..]
BlueBand was de keuze van mijn moeder. Zo viesTot op de dag van vandaag kan ik geen BlueBand recht in de ogen kijken.
Je hebt ervaring met geen maat kunnen houden?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hate to burst your bubble... Maar dat gaat niet meer lukken
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haha ik zie je al in de supermarkt wegkijken als je er langs loopt
Die hadden wij thuis ook wel, maar op de boot smolt dat en hadden we campingmargarine in blik .quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:35 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kom van de Veluwe. Bij ons was het echte roomboter
Biefstukquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blueband, daar bak ik nog steeds mijn biefstuk in
Griesmeelpap ook niet? Dat vond ik ook heerlijk, lekker met bessensap, ook nooit meer gegeten sinds ik niet meer thuis woonquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Enige rijstepap die ik lekker vind zit in rijstevlaai![]()
Nee ik heb altijd een spuughekel gehad aan dat soort papjes![]()
Niet naar de lidl , wel naar Appie
Als kind nietquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Griesmeelpap ook niet? Dat vond ik ook heerlijk, lekker met bessensap, ook nooit meer gegeten sinds ik niet meer thuis woon
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt ervaring met geen maat kunnen houden?
Zo veel geavanceerde meetapparatuur in je huis. En toch geen maat kunnen houdenquote:
yesquote:
LOL... maar ik kan het nu iig signalerenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo veel geavanceerde meetapparatuur in je huis. En toch geen maat kunnen houden
GOA heeft hele toffe matenquote:
quote:
Jij ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Godzijdank niet, smerige meuk.quote:
Ik heb wel weer zin in een meetquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]In alle soorten en maten.
Tijdje terug was ik zelfs met een paar van die gevallen in Den Haag
Ik nietquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij ook!Maatje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dan staan het inmiddels gelijk wiehet wel en niet kreegquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik nietMaar ik wil het bijna gaan proberen om met terugwerkende kracht verloren nostalgie te proeven
Ik ook, kan ik jullie ook eens ontmoetenquote:
Ja!quote:
Aanraderquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik nietMaar ik wil het bijna gaan proberen om met terugwerkende kracht verloren nostalgie te proeven
Oh ja, voor de symmetrie in het topic wel mooi juistquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan staan het inmiddels gelijk wiehet wel en niet kreeg
Perenijsjes posts inkomming in 10... 3...2....1.....quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kreeg vroeger als toetje bevroren Danoontjes met een stokje erin, wat je dan als een ijsje kon eten
Creatiefquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kreeg vroeger als toetje bevroren Danoontjes met een stokje erin, wat je dan als een ijsje kon eten
Die eet ik nu juist superveelquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Perenijsjes posts inkomming in 10... 3...2....1.....
Dan zit je in het goede subforumquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die eet ik nu juist superveel![]()
![]()
![]()
Nou ja niet nú, maar in de zomer vooral
Ik ookquote:
Powerrrr!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
Dat is wel een extra moeilijkheidsgraadquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
Gelijk die kutpuzzels weg![]()
Misschien gooi ik alles in 1 doos
Compulsief Puzzelenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een extra moeilijkheidsgraad![]()
Ik heb er vandaag weer één afgemaakt.
Dat klinkt best ernstig
Ja mijn broer en ik kregen dan zo'n ding en met natte haartjes voor de tv naar iets als Ter Land Ter Zee & In De Lucht kijken.quote:
Ik wist wel dat ik het getroffen had met julliequote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan zit je in het goede subforum
Heel herkenbaar. Zo waren mijn zaterdagavonden ookquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja mijn broer en ik kregen dan zo'n ding en met natte haartjes voor de tv naar iets als Ter Land Ter Zee & In De Lucht kijken.
Een onmiskenbaar Jobi-jeugd-nostalgie avondje van vroeger
Jammer voor je zeg, die Danoontjes maakten het écht af!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Zo waren mijn zaterdagavonden ook![]()
Behalve die Danoontjes dan.
Jaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Natte haartjes in je pyama.. GoA pinkt een nostalgisch traantje weg
Je hebt je webcam aanquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
* Aoibhin zit nu letterlijk met natte haren en heeft een soort-van-pyjama aan, maar dat is nu natuurlijk niet meer hetzelfde
Chipjes en limonadegazeusequote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Natte haartjes in je pyama.. GoA pinkt een nostalgisch traantje weg
Oepsquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je hebt je webcam aan![]()
[ afbeelding ]
Jaaaa dat ookquote:
Wij kregen bubbeltjesplasticquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jammer voor je zeg, die Danoontjes maakten het écht af!
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeps![]()
* Aoibhin zet camera uit
Maar zeg nou zelf, leuke pyjama toch?
Heb je toch naar mijn kont gekeken?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop![]()
Ja, dat vonden we leuk.quote:
Had ik een keuze dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je toch naar mijn kont gekeken?
Kopje zelfgeklopte slagroom bij opa en oma met zelfgemaakte Duitse taart/cakequote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja mijn broer en ik kregen dan zo'n ding en met natte haartjes voor de tv naar iets als Ter Land Ter Zee & In De Lucht kijken.
Een onmiskenbaar Jobi-jeugd-nostalgie avondje van vroeger
Om te éten!?quote:
Was dat rond 1943?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kopje zelfgeklopte slagroom bij opa en oma met zelfgemaakte Duitse taart/cake
Dat vond ik altijd (lees: nog steeds) wel echt leuk om te doen als dat ergens omheen zit, die luchtzakjes uitdrukkenquote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd (lees: nog steeds) wel echt leuk om te doen als dat ergens omheen zit, die luchtzakjes uitdrukkenLekker rustgevend/stressverlagend
Kijk. Je snapt het welquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd (lees: nog steeds) wel echt leuk om te doen als dat ergens omheen zit, die luchtzakjes uitdrukkenLekker rustgevend/stressverlagend
Nee preciesquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:13 schreef Maive het volgende:
[..]
Heerlijk,het is een soort compulsie ook. Ik kan het niet niet doen zeg maar.
Beter dan het tijdig openen van topicsquote:
quote:
Dan ben ik verkeerd geïnformeerd.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Rellen is voor wappies, totdat ik weer fysiek in orde ben tenminste
Bezopen van één biertje. Prutserquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik kan ook niet rellen alsik bezopen ben, dan komt er namelijk helemaal niks meer uit
Het gaat niet over sex hèquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik kan ook niet rellen alsik bezopen ben, dan komt er namelijk helemaal niks meer uit
Ik duim mee, maar wil dan wel pics als het lukt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Even iets heel anders... ik ben voor de derde keer bezig om een cocosnoot te laten ontkiemen.
drie maal is scheepsrecht zeggen ze.... maar het zou fijn zijn als jullie mee duimen
Niksquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat valt er eigenlijk nog te rellen op fok?
< Pinkiepromise.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik duim mee, maar wil dan wel pics als het lukt.
Hoe hou je de temperatuur zo hoog om het te laten kiemen? Warmtelampen?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Even iets heel anders... ik ben voor de derde keer bezig om een cocosnoot te laten ontkiemen.
drie maal is scheepsrecht zeggen ze.... maar het zou fijn zijn als jullie mee duimen
Je wilt zeker wiet gaan kwekenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:25 schreef Maive het volgende:
[..]
Hoe hou je de temperatuur zo hoog om het te laten kiemen? Warmtelampen?
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En wat snuifquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb doorgaans meer dan één biertje nodig om te kunnen rellen.
Dikke duim omhoog hier voor GOA en zijn kokosnoot!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je wilt zeker wiet gaan kweken
Ave!quote:
Poging 1: 3 dagen weken in water, daarna in vochtig zakje op verwarmingsketel. ( Ding staat bijna de hele dag uit... )quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:25 schreef Maive het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen, dat is een stuk eenvoudigerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je wilt zeker wiet gaan kweken
Klinkt goedquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb methylfenidaat op recept.
Die vond ik altijd leukquote:
Hij gaat er op zitten. Lijkt hij ook groter als hij zitquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:25 schreef Maive het volgende:
[..]
Lekker manquote:
Ik had begrepen dat het 4 maanden kan duren eer hij ontkiemt. Cocosnoten gaan heel langzaam. Heb je lang genoeg gewacht?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Poging 1: 3 dagen weken in water, daarna in vochtig zakje op verwarmingsketel. ( Ding staat bijna de hele dag uit... )
Poging 2. 3 dagen weken in water met aquarium verwarmer en daarna op verwarming in vochtig zakje. ( Ook dat ding staat teveel uit )
Poging 3. 3 dagen weken in water met aquarium verwarmer, en nu op warmhoudplaatje in vochtige omgeving met constante thermostaat .
Ik heb 6 kaarsjes 🔥quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dikke duim omhoog hier voor GOA en zijn kokosnoot!![]()
Nieuwe bikini voor @Prishaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Pinkiepromise.
< Spuugt in handpalm en schud je de hand.
Damn.. daar ging bijna mijn image.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij gaat er op zitten. Lijkt hij ook groter als hij zit
Kreeg jij vroeger rijst met kaneel en suiker?quote:
Die brandt je voor de al gesneuvelde kokosnoten?quote:
Wel gehad jaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kreeg jij vroeger rijst met kaneel en suiker?
Ik wil even peilen hoe de verdeeldheid er hier onder staat
Ja, i know. heb heel lang gewacht.. totdat er vanalles groeide in het zakje.. behalve een cocosnootquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:30 schreef Maive het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat het 4 maanden kan duren eer hij ontkiemt. Cocosnoten gaan heel langzaam. Heb je lang genoeg gewacht?
Poging 3 lijkt het beste. Hoge temperatuur en vochtig
Ik welquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kreeg jij vroeger rijst met kaneel en suiker?
Ik wil even peilen hoe de verdeeldheid er hier onder staat
Hopelijk sneuvelen ze nu nietquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die brandt je voor de al gesneuvelde kokosnoten?
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik welMijn vader kwam er altijd mee als lekkernij voor na, we moesten er elke keer minimaal een hap van nemen
En als ie dan even niet keek mochten we van onze moeder stiekem wegmikken
Ik krijg hier heel andere associaties bijquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, i know. heb heel lang gewacht.. totdat er vanalles groeide in het zakje.. behalve een cocosnoot![]()
En ja.. poging 3 is dus nu onderweg. Biologische cocosnoot... dit gaat gewoon lukken!
Ik vond het wel lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik welMijn vader kwam er altijd mee als lekkernij voor na, we moesten er elke keer minimaal een hap van nemen
Oh jeequote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Is een Biologisce kokosnoot zoiets ls vegetarisch vlees?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, i know. heb heel lang gewacht.. totdat er vanalles groeide in het zakje.. behalve een cocosnoot![]()
En ja.. poging 3 is dus nu onderweg. Biologische cocosnoot... dit gaat gewoon lukken!
Bij de mango is het wel gelukt !
Laat global warming maar komen
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik krijg hier heel andere associaties bij
In de viezigheidquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Waar zit je met je hoofd?
Marketing vooral , en oerang oetangs zonder huisquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is een Biologisce kokosnoot zoiets ls vegetarisch vlees?
Leuk thema voor de meetquote:
Ik denk dat het wel meevalt nuquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jee![]()
En ik wil het nog wel een keer proberen om te kijken hoe het smaakt
Maar denk dan zo dat het lekkerder is als je er echt rijstepap van maakt
Ik denk bij het zakjequote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Waar zit je met je hoofd?
Wij kregen het de volgende dag als er rijst over was. HEEERLIJK !! En er vielen niet eens bommenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt nu![]()
het werd alleen gebracht als een gerecht dat rechtstreeks uit de hongerwinter kwam.
Een heel goed verhaal was het in ieder geval niet voor ons als kids
Oh ja inderdaadquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wij kregen het de volgende dag als er rijst over was. HEEERLIJK !! En er vielen niet eens bommen
Wha! Je doet ff research, Nice!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:40 schreef Maive het volgende:
Ik lees dat in de landen die kokosnoten voor de opkweek kweken, ze ze vooraf inspuiten met een kiemhormoon.
Is niets dan nog echt
Zeker met een verhaal dat de kindertjes in Afrika er blij mee zoudeen zijn,en je dan een draai om je oren kreeg als je bij de hand genoeg was om voorte stelklen dat hij die bende dan maar in de collectebus moest gieten.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt nu![]()
Het werd alleen gebracht als een gerecht dat rechtstreeks uit de hongerwinter kwam.
Een heel goed verhaal was het in ieder geval niet voor ons als kids
Ja, en jij dan in je blauwe zonquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar wel roomboter
#Veluwegekkies
Ik was nieuwsgierigquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha! Je doet ff research, Nice!
De mijne gaat echt worden
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben ik verkeerd geïnformeerd.
@:solidasrock
quote:Op maandag 17 januari 2022 14:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
blijf ik iig de tijd houden om de boel hier een beetje te verstoren.
quote:Op maandag 17 januari 2022 15:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
win-win. @:deisyy zat al te klagen dat ze niks te doen had.
Klinkt als bij onsquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zeker met een verhaal dat de kindertjes in Afrika er blij mee zoudeen zijn,en je dan een draai om je oren kreeg als je bij de hand genoeg was om voorte stelklen dat hij die bende dan maar in de collectebus moest gieten.
Tja.... en wat is er over van Sparta?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb nog een ouderwetse Spartaanse opvoeding gehad
Mijn vader deed meer alsofquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb nog een ouderwetse Spartaanse opvoeding gehad
Hij deed altijd heel stoer maar was eigenlijk veel te zacht voor die rolquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Helm op, plastic zwaard en een beetje grieks lullen?
Mooiquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij deed altijd heel stoer maar was eigenlijk veel te zacht voor die rol
Ze zijn daar toch te lui om hout te hakken. *Ptssss*quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wisten jullie dat Suriname het land is met het meeste procentuele regenwoud heeft op aarde?
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze zijn daar toch te lui om hout te hakken. *Ptssss*
Niet Brazilië?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wisten jullie dat Suriname het land is met het meeste procentuele regenwoud per land op aarde?
Jaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das balen, je had net je haar gewassen
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze zijn daar toch te lui om hout te hakken. *Ptssss*
Nope, Suriname.quote:
Dan ben ik benieuwd naar jouw bronquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nope, Suriname.
< GoA is verheugd dat hij een ecologe kan bijscholen.
Toevallig hoorde ik het gister, en nu net kijk ik iets en word het alweer gezegd.quote:
Mij ookquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het lijkt me overigens VET gaaf om een keer een expeditie te hebben door een onspoiled rain forest, een maandje of twee ofzo.. Hoe gaaf is dat!
Je bent nog relatief nieuw hier... als je over een tijdje nog bevalt... dan gaan we plannenquote:
of...als jullie nog bevallenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je bent nog relatief nieuw hier... als je over een tijdje nog bevalt... dan gaan we plannen
Mwoah als het onaangetast is laat ik het liever onaangetast, tenzij ze zich aan me opdringt en er een beetje smakelijk uitziet.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het lijkt me overigens VET gaaf om een keer een expeditie te hebben door een onspoiled rain forest, een maandje of twee ofzo.. Hoe gaaf is dat!
Maive, Ik en de 8 inboorlingen om onze glamping goederen te dragen maken geen impact hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mwoah als het onaangetast is laat ik het liever onaangetast, tenzij ze zich aan me opdringt en er een beetje smakelijk uitziet.
Prachtig, mooi. Maak je een filmpje van die meetquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Daar ben ik 33 jaar geleden mee gestoptquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daar ben ik 33 jaar geleden mee gestopt
Jaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Live? Gooi eens een steen!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:13 schreef Aoibhin het volgende:
Nu op het NOS nieuws worden ouders geïnterviewd bij een school hier op steenworp afstand
Ik ben nét een maandje weer met de pil begonnen, dus de kans is kleinquote:
Er was daar daglicht, dus ik vrees dat het niet live isquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Live? Gooi eens een steen!
Durf je niet !! Chicken !!
Mannenvragen:quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben nét een maandje weer met de pil begonnen, dus de kans is klein
Verder ook een non-actief liefdesleven
Dat had Maria ookquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga meequote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Niets is onmogelijkquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Doe maar nietquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Live? Gooi eens een steen!
Durf je niet !! Chicken !!
Dat scheelt weer twee inborlingenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een kapmes en een Poncho meer heb ik niet nodig
Oh jawel. Overalquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er zijn geen paden in jungels
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh jawel. Overal![]()
Dieren maken paden.
quote:
Scherp! Jij mag meequote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh jawel. Overal![]()
Dieren maken paden.
Ave!quote:
Ik heb een week in de jungle gebivakkeerd. Maar dat verhaal kennen jullie inmiddels wel.quote:
Ik ken het verhaal niet. Waar was dat?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb een week in de jungle gebivakkeerd. Maar dat verhaal kennen jullie inmiddels wel.
Hahaha ik heb nu echt gewoon een heel film scenario voor ogen...quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik kan ook kaart lezen en koers plotten
Ik wel langerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb een week in de jungle gebivakkeerd. Maar dat verhaal kennen jullie inmiddels wel.
Khao Sok, in het zuiden van Thailand.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:26 schreef Maive het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal niet. Waar was dat?
Ik heb beeldquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahaha ik heb nu echt gewoon een heel film scenario voor ogen...
Zo'n groepje diverse mensen...
De Organisator, doortastend en leidinggevend![]()
De Ecologe. verwonderend en noterend
De Hakker: Kijkt nergens naar, maar zorgt wel dat we er komen
De Specialist: Zoekt Leatherbacks
En Abobin, in een jurkje, licht gillend.
Wil je ook mee?quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maria wilde ik ook als reactie geven 😉quote:
Did it suck?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Khao Sok, in het zuiden van Thailand.
Modderatorquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, welke rol krijg ik toebedeeld?
Ahhquote:
Jij hebt al een jungle outfit in je UIquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik kan ook een kamp opzetten en voedsel bereiden
Ik nietquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De regelBabe: Jij zorgt dat alles op rolletjes loopt en krijgt overal alles georganiseerd en voor elkaar, met charme !quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, welke rol krijg ik toebedeeld?
Een van de mooiste plekken die ik gezien heb.quote:
Yup haha die had een lieve fokster voor mij gemaaktquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:31 schreef Maive het volgende:
[..]
Jij hebt al een jungle outfit in je UI
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooie ervaring?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Khao Sok, in het zuiden van Thailand.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dan gelijk een BB-achtige stream. Heel Fok! leeft weer opquote:
Dan is de Organisator overbodig geworden, begrijp ik?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De regelBabe: Jij zorgt dat alles op rolletje loopt en krijgt overal alles georganiseerd en voor elkaar !
Chippie erbijquote:
~quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:32 schreef Maive het volgende:
[..]
Dan is de Organisator overbodig geworden, begrijp ik?
Niet veel, maar dat kan ik lerenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ken je EHBO we hebben ook een medic nodig
oepsiequote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
~
![]()
Delegeren kun je leren.
En jij hebt nog veel te leren!
Goed punt!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ken je EHBO we hebben ook een medic nodig
Elke dag minimaal 1 dode in de fok jungle karavaanquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Chippie erbij![]()
Kijken wie er het eerst de klos is
Zullen we Greys even lokken?quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:15 schreef Greys het volgende:
Ik ben een hysterica, dus als ik ooit in een jungle móet verdwalen dan graag met Mata en Domni. Die kunnen mij dan af en toe tot kalmte slaan.
Een beetje als Drs P met zijn troikaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Elke dag minimaal 1 dode in de fok jungle karavaan
Zo makkelijk kom jij niet weg!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Chippie erbij![]()
Misschien krijgen we thuis wel een knop om de deelnemers één voor één de elimineren?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Chippie erbij![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien krijgen we thuis wel een knop om de deelnemers één voor één de elimineren?
Jajaja leuk.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien krijgen we thuis wel een knop om de deelnemers één voor één de elimineren?
Er moet er natuurlijk altijd eentje zijn om er met de poen vandoor te gaan als de regelbabe het weer eens verprutst.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
~
![]()
Delegeren kun je leren.
En jij hebt nog veel te leren!
Omsk is een mooie stad...quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Een beetje als Drs P met zijn troika
Ohquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zullen we Greys even lokken?
[..]
Ja!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er moet er natuurlijk altijd eentje zijn om er met de poen vandoor te gaan als de regelbabe het weer eens verprutst.
Zeker! Alleen die enorme bloedzuigers waren minder aangenaam.quote:
Eensquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
We hebben ook iemand nodig die mondharmonica kan spelen savonds bij het kampvuur
Dat kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zeker! Alleen die enorme bloedzuigers waren minder aangenaam.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
We hebben ook iemand nodig die mondharmonica kan spelen savonds bij het kampvuur
Ja, maar dat is hier in het westen ook zoquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zeker! Alleen die enorme bloedzuigers waren minder aangenaam.
Gaan we dan door een luikje de grond in?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:35 schreef cafca het volgende:
[..]
In een klamboe in een boomhut.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:39 schreef Maive het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen![]()
Waar sliep je? In hangmatten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |