Ik heb wel weer zin in een meetquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]In alle soorten en maten.
Tijdje terug was ik zelfs met een paar van die gevallen in Den Haag
Ik nietquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij ook!Maatje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dan staan het inmiddels gelijk wiehet wel en niet kreegquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik nietMaar ik wil het bijna gaan proberen om met terugwerkende kracht verloren nostalgie te proeven
Ik ook, kan ik jullie ook eens ontmoetenquote:
Ja!quote:
Aanraderquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik nietMaar ik wil het bijna gaan proberen om met terugwerkende kracht verloren nostalgie te proeven
Oh ja, voor de symmetrie in het topic wel mooi juistquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan staan het inmiddels gelijk wiehet wel en niet kreeg
Perenijsjes posts inkomming in 10... 3...2....1.....quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kreeg vroeger als toetje bevroren Danoontjes met een stokje erin, wat je dan als een ijsje kon eten
Creatiefquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kreeg vroeger als toetje bevroren Danoontjes met een stokje erin, wat je dan als een ijsje kon eten
Die eet ik nu juist superveelquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Perenijsjes posts inkomming in 10... 3...2....1.....
Dan zit je in het goede subforumquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die eet ik nu juist superveel![]()
![]()
![]()
Nou ja niet nú, maar in de zomer vooral
Ik ookquote:
Powerrrr!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
Dat is wel een extra moeilijkheidsgraadquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
Gelijk die kutpuzzels weg![]()
Misschien gooi ik alles in 1 doos
Compulsief Puzzelenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een extra moeilijkheidsgraad![]()
Ik heb er vandaag weer één afgemaakt.
Dat klinkt best ernstig
Ja mijn broer en ik kregen dan zo'n ding en met natte haartjes voor de tv naar iets als Ter Land Ter Zee & In De Lucht kijken.quote:
Ik wist wel dat ik het getroffen had met julliequote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan zit je in het goede subforum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |