Je wilt zeker wiet gaan kwekenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:25 schreef Maive het volgende:
[..]
Hoe hou je de temperatuur zo hoog om het te laten kiemen? Warmtelampen?
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Even iets heel anders... ik ben voor de derde keer bezig om een cocosnoot te laten ontkiemen.
drie maal is scheepsrecht zeggen ze.... maar het zou fijn zijn als jullie mee duimen
En wat snuifquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb doorgaans meer dan één biertje nodig om te kunnen rellen.
Dikke duim omhoog hier voor GOA en zijn kokosnoot!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Even iets heel anders... ik ben voor de derde keer bezig om een cocosnoot te laten ontkiemen.
drie maal is scheepsrecht zeggen ze.... maar het zou fijn zijn als jullie mee duimen
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je wilt zeker wiet gaan kweken
Ave!quote:
Poging 1: 3 dagen weken in water, daarna in vochtig zakje op verwarmingsketel. ( Ding staat bijna de hele dag uit... )quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:25 schreef Maive het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen, dat is een stuk eenvoudigerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je wilt zeker wiet gaan kweken
Klinkt goedquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb methylfenidaat op recept.
Die vond ik altijd leukquote:
Hij gaat er op zitten. Lijkt hij ook groter als hij zitquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:25 schreef Maive het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat het 4 maanden kan duren eer hij ontkiemt. Cocosnoten gaan heel langzaam. Heb je lang genoeg gewacht?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Poging 1: 3 dagen weken in water, daarna in vochtig zakje op verwarmingsketel. ( Ding staat bijna de hele dag uit... )
Poging 2. 3 dagen weken in water met aquarium verwarmer en daarna op verwarming in vochtig zakje. ( Ook dat ding staat teveel uit )
Poging 3. 3 dagen weken in water met aquarium verwarmer, en nu op warmhoudplaatje in vochtige omgeving met constante thermostaat .
Ik heb 6 kaarsjes 🔥quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dikke duim omhoog hier voor GOA en zijn kokosnoot!![]()
Nieuwe bikini voor @Prishaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Pinkiepromise.
< Spuugt in handpalm en schud je de hand.
Damn.. daar ging bijna mijn image.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij gaat er op zitten. Lijkt hij ook groter als hij zit
Kreeg jij vroeger rijst met kaneel en suiker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |