Nee preciesquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:13 schreef Maive het volgende:
[..]
Heerlijk,het is een soort compulsie ook. Ik kan het niet niet doen zeg maar.
Beter dan het tijdig openen van topicsquote:
quote:
Dan ben ik verkeerd geïnformeerd.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Rellen is voor wappies, totdat ik weer fysiek in orde ben tenminste
Bezopen van één biertje. Prutserquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik kan ook niet rellen alsik bezopen ben, dan komt er namelijk helemaal niks meer uit
Het gaat niet over sex hèquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik kan ook niet rellen alsik bezopen ben, dan komt er namelijk helemaal niks meer uit
Ik duim mee, maar wil dan wel pics als het lukt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Even iets heel anders... ik ben voor de derde keer bezig om een cocosnoot te laten ontkiemen.
drie maal is scheepsrecht zeggen ze.... maar het zou fijn zijn als jullie mee duimen
Niksquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat valt er eigenlijk nog te rellen op fok?
< Pinkiepromise.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik duim mee, maar wil dan wel pics als het lukt.
Hoe hou je de temperatuur zo hoog om het te laten kiemen? Warmtelampen?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Even iets heel anders... ik ben voor de derde keer bezig om een cocosnoot te laten ontkiemen.
drie maal is scheepsrecht zeggen ze.... maar het zou fijn zijn als jullie mee duimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |