Heel herkenbaar. Zo waren mijn zaterdagavonden ookquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja mijn broer en ik kregen dan zo'n ding en met natte haartjes voor de tv naar iets als Ter Land Ter Zee & In De Lucht kijken.
Een onmiskenbaar Jobi-jeugd-nostalgie avondje van vroeger
Jammer voor je zeg, die Danoontjes maakten het écht af!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Zo waren mijn zaterdagavonden ook![]()
Behalve die Danoontjes dan.
Jaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Natte haartjes in je pyama.. GoA pinkt een nostalgisch traantje weg
Je hebt je webcam aanquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
* Aoibhin zit nu letterlijk met natte haren en heeft een soort-van-pyjama aan, maar dat is nu natuurlijk niet meer hetzelfde
Chipjes en limonadegazeusequote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Natte haartjes in je pyama.. GoA pinkt een nostalgisch traantje weg
Oepsquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je hebt je webcam aan![]()
[ afbeelding ]
Jaaaa dat ookquote:
Wij kregen bubbeltjesplasticquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jammer voor je zeg, die Danoontjes maakten het écht af!
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeps![]()
* Aoibhin zet camera uit
Maar zeg nou zelf, leuke pyjama toch?
Heb je toch naar mijn kont gekeken?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop![]()
Ja, dat vonden we leuk.quote:
Had ik een keuze dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je toch naar mijn kont gekeken?
Kopje zelfgeklopte slagroom bij opa en oma met zelfgemaakte Duitse taart/cakequote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja mijn broer en ik kregen dan zo'n ding en met natte haartjes voor de tv naar iets als Ter Land Ter Zee & In De Lucht kijken.
Een onmiskenbaar Jobi-jeugd-nostalgie avondje van vroeger
Om te éten!?quote:
Was dat rond 1943?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kopje zelfgeklopte slagroom bij opa en oma met zelfgemaakte Duitse taart/cake
Dat vond ik altijd (lees: nog steeds) wel echt leuk om te doen als dat ergens omheen zit, die luchtzakjes uitdrukkenquote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd (lees: nog steeds) wel echt leuk om te doen als dat ergens omheen zit, die luchtzakjes uitdrukkenLekker rustgevend/stressverlagend
Kijk. Je snapt het welquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd (lees: nog steeds) wel echt leuk om te doen als dat ergens omheen zit, die luchtzakjes uitdrukkenLekker rustgevend/stressverlagend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |