BlueBand was de keuze van mijn moeder. Zo viesquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het kan ook met campingmargarine hoorZo kregen wij het destijds.
Echt!?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Smerige bende![]()
1x geproefd en voorgoed genezen
Haha ik zie je al in de supermarkt wegkijken als je er langs looptquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:32 schreef Maive het volgende:
[..]
BlueBand was de keuze van mijn moeder. Zo viesTot op de dag van vandaag kan ik geen BlueBand recht in de ogen kijken.
Goede reden wel en ik moet gewoon eens leren maat te houdenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Herkenbaar wel...maar ter jouw verdediging, je was aan het snelposten... dan telt het niet
Hate to burst your bubble... Maar dat gaat niet meer lukkenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede reden wel en ik moet gewoon eens leren maat te houden
Enige rijstepap die ik lekker vind zit in rijstevlaaiquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt!?Ik vond het heerlijk die zelfgemaakte rijstepap, maar heb het eigenlijk nog nooit voor mezelf gemaakt.
Ben je nog naar Lidl geweest?
Blueband, daar bak ik nog steeds mijn biefstuk inquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:32 schreef Maive het volgende:
[..]
BlueBand was de keuze van mijn moeder. Zo viesTot op de dag van vandaag kan ik geen BlueBand recht in de ogen kijken.
Je hebt ervaring met geen maat kunnen houden?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hate to burst your bubble... Maar dat gaat niet meer lukken
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haha ik zie je al in de supermarkt wegkijken als je er langs loopt
Die hadden wij thuis ook wel, maar op de boot smolt dat en hadden we campingmargarine in blik .quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:35 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kom van de Veluwe. Bij ons was het echte roomboter
Biefstukquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blueband, daar bak ik nog steeds mijn biefstuk in
Griesmeelpap ook niet? Dat vond ik ook heerlijk, lekker met bessensap, ook nooit meer gegeten sinds ik niet meer thuis woonquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Enige rijstepap die ik lekker vind zit in rijstevlaai![]()
Nee ik heb altijd een spuughekel gehad aan dat soort papjes![]()
Niet naar de lidl , wel naar Appie
Als kind nietquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Griesmeelpap ook niet? Dat vond ik ook heerlijk, lekker met bessensap, ook nooit meer gegeten sinds ik niet meer thuis woon
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt ervaring met geen maat kunnen houden?
Zo veel geavanceerde meetapparatuur in je huis. En toch geen maat kunnen houdenquote:
LOL... maar ik kan het nu iig signalerenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo veel geavanceerde meetapparatuur in je huis. En toch geen maat kunnen houden
GOA heeft hele toffe matenquote:
quote:
Jij ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Godzijdank niet, smerige meuk.quote:
Op dinsdag 18 januari 2022 18:35 schreef Deisyy het volgende:| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |