oepsiequote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
~
![]()
Delegeren kun je leren.
En jij hebt nog veel te leren!
Goed punt!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ken je EHBO we hebben ook een medic nodig
Elke dag minimaal 1 dode in de fok jungle karavaanquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Chippie erbij![]()
Kijken wie er het eerst de klos is
Zullen we Greys even lokken?quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:15 schreef Greys het volgende:
Ik ben een hysterica, dus als ik ooit in een jungle móet verdwalen dan graag met Mata en Domni. Die kunnen mij dan af en toe tot kalmte slaan.
Een beetje als Drs P met zijn troikaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Elke dag minimaal 1 dode in de fok jungle karavaan
Zo makkelijk kom jij niet weg!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Chippie erbij![]()
Misschien krijgen we thuis wel een knop om de deelnemers één voor één de elimineren?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Chippie erbij![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien krijgen we thuis wel een knop om de deelnemers één voor één de elimineren?
Jajaja leuk.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien krijgen we thuis wel een knop om de deelnemers één voor één de elimineren?
Er moet er natuurlijk altijd eentje zijn om er met de poen vandoor te gaan als de regelbabe het weer eens verprutst.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
~
![]()
Delegeren kun je leren.
En jij hebt nog veel te leren!
Omsk is een mooie stad...quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Een beetje als Drs P met zijn troika
Ohquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zullen we Greys even lokken?
[..]
Ja!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er moet er natuurlijk altijd eentje zijn om er met de poen vandoor te gaan als de regelbabe het weer eens verprutst.
Zeker! Alleen die enorme bloedzuigers waren minder aangenaam.quote:
Eensquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
We hebben ook iemand nodig die mondharmonica kan spelen savonds bij het kampvuur
Dat kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zeker! Alleen die enorme bloedzuigers waren minder aangenaam.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
We hebben ook iemand nodig die mondharmonica kan spelen savonds bij het kampvuur
Ja, maar dat is hier in het westen ook zoquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zeker! Alleen die enorme bloedzuigers waren minder aangenaam.
Gaan we dan door een luikje de grond in?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:35 schreef cafca het volgende:
[..]
In een klamboe in een boomhut.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:39 schreef Maive het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen![]()
Waar sliep je? In hangmatten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |