Pinterest?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal even zoeken of ik een grotere plaatje er van kan vinden
Heb even google lens gebruikt, en idd op Pinterest.. vind daar vaak leuke plaatjes etcquote:
Mooiquote:
een haiku?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:26 schreef FreshFruit het volgende:
Snelfilter snelfilter
penetratiie ongewenst
bij The voice,
wiie gilt er?
Afganistan.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mooi
Op sommige plekken zie je ze indd erg veel
als land helemaal wordt omgeploegd en ze doen er een half jaar niks mee staat het in een maand vol klaprozenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mooi
Op sommige plekken zie je ze indd erg veel
Ow, dus echt!quote:Op maandag 17 januari 2022 19:27 schreef maily het volgende:
[..]
Jij zei "maling"
Zo werkt mijn hoofd dus ...
hahaha! gelukkig, je had het over koffie. Ik dacht dat ik te vaak/snel posttequote:Op maandag 17 januari 2022 19:27 schreef maily het volgende:
[..]
Jij zei "maling"
Zo werkt mijn hoofd dus ...
Dat is best snel zegquote:Op maandag 17 januari 2022 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
als land helemaal wordt omgeploegd en ze doen er een half jaar niks mee staat het in een maand vol klaprozen
(voorjaar zomer herfst)
Nee Hans Teeuwenquote:
nee johquote:Op maandag 17 januari 2022 19:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
hahaha! gelukkig, je had het over koffie. Ik dacht dat ik te vaak/snel postte
Is hier niet belangrijkquote:Op maandag 17 januari 2022 19:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
hahaha! gelukkig, je had het over koffie. Ik dacht dat ik te vaak/snel postte
Ik doe het ook vaak, ik hou er echt van!quote:
Ja een paar van ons zijn ook naar een andere SC gegaan en hebben daar een stevige tik over de neus gekregen omdat we te veel postten!quote:
ik heb dat als ik in bed ligquote:
Nou ik heb soms nog wel eens de neiging om typtechnisch los te gaan haha dus ik denk ik vraag het even.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja een paar van ons zijn ook naar een andere SC gegaan en hebben daar een stevige tik over de neus gekregen omdat we te veel postten!
Ik denk als ik naar bed ga standaard aan de oneindigheid van het universum!quote:
Ga vooral los joh!quote:Op maandag 17 januari 2022 19:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ik heb soms nog wel eens de neiging om typtechnisch los te gaan haha dus ik denk ik vraag het even.
Ik heb een tijdlang gehad dat ik topics droomde.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb dat als ik in bed lig
en denk
en nu denk je aan niks
en dan plopperdeplop
komen er 100 dingen omhoog![]()
Jeroen zijn naam is niet genoemd in de gatequote:Op maandag 17 januari 2022 19:31 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ff 2 dingetjes gebaseerd op wat in het nieuws was.
als ik schaapjes zou tellenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk als ik naar bed ga standaard aan de oneindigheid van het universum!Dan heb je meteen alles te pakken!
ik droom tegenwoordig ook wel eens over FOKquote:Op maandag 17 januari 2022 19:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een tijdlang gehad dat ik topics droomde.
Ik had vorige week een soortgelijk gesprek met iemand. Wat was er dan voor de big bang? Ik kreeg toen ook een error, dus ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk als ik naar bed ga standaard aan de oneindigheid van het universum!Dan heb je meteen alles te pakken!
Ik heb mezelf soms uit verveling wakker gedroomd!quote:Op maandag 17 januari 2022 19:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een tijdlang gehad dat ik topics droomde.
Ik weet te weinig over hem om er een fatsoenlijke paint over te maken.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:34 schreef maily het volgende:
[..]
Jeroen zijn naam is niet genoemd in de gate
Bij schaapjes tellen denk ik altijd aan dit paintje!quote:Op maandag 17 januari 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ik schaapjes zou tellen
dan begint het bij schaapje 1
godver wie heeft dat hek nu dicht gedaan
schaap 2 is mank
dan zie ik een bordje aan het hek
wat staat daar nu op
denk aan de was???
wtf
oh ja de was
zoiets
Doe maar niet. Het is zo al erg genoeg.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet te weinig over hem om er een fatsoenlijke paint over te maken.
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet te weinig over hem om er een fatsoenlijke paint over te maken.
whaaaattttttquote:Op maandag 17 januari 2022 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij schaapjes tellen denk ik altijd aan dit paintje!
[ afbeelding ]
ToT in ONZ / [Paint] Belediger Erdogan mag worden vervolgd
Valt ook niet voor te stellen; voor de Big Bang was er geen materie, geen dimensie, geen temperatuur, geen zwaartekracht, geen tijd; helemaal niets. En dat is voor ons idd niet voor te stellen.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik had vorige week een soortgelijk gesprek met iemand. Wat was er dan voor de big bang? Ik kreeg toen ook een error, dus ik kan me er iets bij voorstellen.
bij big bang denk ik aan de tv seriequote:Op maandag 17 januari 2022 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt ook niet voor te stellen; voor de Big Bang was er geen materie, geen dimensie, geen temperatuur, geen zwaartekracht, geen tijd; helemaal niets. En dat is voor ons idd niet voor te stellen.
MAAARRRRRRR...... er zijn ook wetenschappers die beweren dat er nooit een Big Bang is geweest en dat er altijd wel iets van materie en dimensie is geweest.
Bij mij gaat dat er echt niet in.
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt ook niet voor te stellen; voor de Big Bang was er geen materie, geen dimensie, geen temperatuur, geen zwaartekracht, geen tijd; helemaal niets. En dat is voor ons idd niet voor te stellen.
MAAARRRRRRR...... er zijn ook wetenschappers die beweren dat er nooit een Big Bang is geweest en dat er altijd wel iets van materie en dimensie is geweest.
Bij mij gaat dat er echt niet in.
Daar heb ik echt ZO'N ONTIEGELIJKE GRAFHEKEL aan he!quote:Op maandag 17 januari 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij big bang denk ik aan de tv serie
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:42 schreef B00STER het volgende:
[..]ik moet mezelf echt dwingen aan iets anders te denken dan.
ik vind het wel leukquote:Op maandag 17 januari 2022 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar heb ik echt ZO'N ONTIEGELIJKE GRAFHEKEL aan he!
Ben mijn hele leven voor nerd uitgemaakt. Bij het zien van die serie gaan niet alleen mijn NEKharen recht overeind staan!![]()
![]()
Zullen we een clubje oprichten?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar heb ik echt ZO'N ONTIEGELIJKE GRAFHEKEL aan he!
Ben mijn hele leven voor nerd uitgemaakt. Bij het zien van die serie gaan niet alleen mijn NEKharen recht overeind staan!![]()
![]()
Voor mensen met een lelijk gezicht?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we een clubje oprichten?
goed gedaan he van @FreshFruitquote:Op maandag 17 januari 2022 19:45 schreef ToT het volgende:
Kan zo fucking frustrerend zijn als de puzzelstukjes maar niet lijken te passen!
@:B00ster ik ben blij dat je dit topic in gekomen bent!Dit gaat leuk worden!
quote:
Dan kan alleen jij maar lid zijn.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kan alleen jij maar lid zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ik ook!quote:Op maandag 17 januari 2022 19:45 schreef ToT het volgende:
Kan zo fucking frustrerend zijn als de puzzelstukjes maar niet lijken te passen!
@:B00ster ik ben blij dat je dit topic in gekomen bent!Dit gaat leuk worden!
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]Je moeder met 9 geile negers!
Heb je daar een note voor gekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Je kan ons ook niet meer verlaten.quote:
in bepaalde topics heb je nu eenmaal sneller een notequote:Op maandag 17 januari 2022 19:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je daar een note voor gekregen?
Geen idee.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je daar een note voor gekregen?
Dat is waar.. ik heb alleen maar domme note'squote:Op maandag 17 januari 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
in bepaalde topics heb je nu eenmaal sneller een note![]()
1 van mijn notes is omdat ik een oud topic omhoog heb gekickt met een nietszeggende post. (Ik had serieus niet door dat er zo lang niet gereageerd was in dat topic; toentertijd had je die waarschuwing er nog niet voor.)quote:Op maandag 17 januari 2022 19:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is waar.. ik heb alleen maar domme note's
MrsL wil niet me daten ,Bam note.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is waar.. ik heb alleen maar domme note's
Wat een idiioot zegquote:Op maandag 17 januari 2022 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee.
Één of andere kut-user zit me al een paar maand in willekeurige topics vanuit het niets keihard aan te vallen en voor zwakzinnige uit te maken enzo, en dit was mijn reactie aan hem/haar/het/xer/shim/whatever op een gegeven moment toen diegene weer publiekelijk een rot-opmerking over mijn intelligentie maakte.
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
MrsL wil niet me daten ,Bam note.
Ah dat is wel onterechte note dan zeg. nu zie je idd wel staan dat topic al tijden dicht isquote:Op maandag 17 januari 2022 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
1 van mijn notes is omdat ik een oud topic omhoog heb gekickt met een nietszeggende post. (Ik had serieus niet door dat er zo lang niet gereageerd was in dat topic; toentertijd had je die waarschuwing er nog niet voor.)
Jij mag datquote:Op maandag 17 januari 2022 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
MrsL wil wel met SBE daten, Bam note.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
rot opquote:Op maandag 17 januari 2022 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
MrsL wil wel met SBE daten, Bam note.
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelijk een ban.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja dit met die negers was omdat ik een photoshopje over The Voicegate had gepost, en diegene vond dat mijn posts uit het topic verwijderd moesten worden en schold me vervolgens uit.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat een idiioot zeg![]()
En dat kon die niet hebben en deed ie boehoe
Wekelijks terugkerende notequote:Op maandag 17 januari 2022 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
nietesquote:Op maandag 17 januari 2022 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit met die negers was omdat ik een photoshopje over The Voicegate had gepost, en diegene vond dat mijn posts uit het topic verwijderd moesten worden en schold me vervolgens uit.
Ja, dan moet ik het wel ff overtreffen natuurlijk!
De volgende dag postte diegene van "Hij zei gisteren dat hij mijn moeder toewenste om door 9 geile negers geneukt te worden!"![]()
![]()
Ja zo zijn er nog wel meer echt onterechte notes, maar bij sommige snap ik ze ook wel.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat is wel onterechte note dan zeg. nu zie je idd wel staan dat topic al tijden dicht is
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit met die negers was omdat ik een photoshopje over The Voicegate had gepost, en diegene vond dat mijn posts uit het topic verwijderd moesten worden en schold me vervolgens uit.
Ja, dan moet ik het wel ff overtreffen natuurlijk!
De volgende dag postte diegene van "Hij zei gisteren dat hij mijn moeder toewenste om door 9 geile negers geneukt te worden!"![]()
![]()
Hotel California!quote:Op maandag 17 januari 2022 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan ons ook niet meer verlaten.
Ach ik vroeg gewoon wie er nou begonnen was met schelden, en zei vervolgens dat dit offtopic was en postte daarna gewoon iets inhoudelijks over het topic.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
nietes
wat heb je terug gepost?
en hij pakte mijn wasco krijtje af![]()
Denk dat iedereen wel een paar onterechte notes hebben gekregen..quote:Op maandag 17 januari 2022 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zo zijn er nog wel meer echt onterechte notes, maar bij sommige snap ik ze ook wel.
Vanmorgen heb ik overigens nog tegen een modje gezegd dat mijn opmerking over die 9 geile negers uiteraard niet door de beugel kon!
Het waren er nog maar 8 ,want akwasi ging naar huis?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zo zijn er nog wel meer echt onterechte notes, maar bij sommige snap ik ze ook wel.
Vanmorgen heb ik overigens nog tegen een modje gezegd dat mijn opmerking over die 9 geile negers uiteraard niet door de beugel kon!
pff wel sneren en dan alles off topic verklarenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik vroeg gewoon wie er nou begonnen was met schelden, en zei vervolgens dat dit offtopic was en postte daarna gewoon iets inhoudelijks over het topic.
Hee, echt waar hee?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk dat iedereen wel een paar onterechte notes hebben gekregen..
Ik heb je avatar in het op-plaatje verwerkt.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het waren er nog maar 8 ,want akwasi ging naar huis?
bij mij zijn er 4 onterechtquote:Op maandag 17 januari 2022 19:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk dat iedereen wel een paar onterechte notes hebben gekregen..
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
pff wel sneren en dan alles off topic verklaren
watje
Prominent in het midden ook! haha. Dank!quote:Op maandag 17 januari 2022 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb je avatar in het op-plaatje verwerkt.
Heb ik ook een postieve note van lieve Paulquote:Op maandag 17 januari 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij mij zijn er 4 onterecht
1 terecht(positieve)
https://fok.nl/shop/shownotes.phpquote:Op maandag 17 januari 2022 19:58 schreef B00STER het volgende:
Wat is een note nou weer? Ik ben er echt te lang uitgeweest. Ik woonde hier vroeger nog wel.
Een note is een notitie die een moderator aan je account maakt omdat je iets gepost hebt wat dat modje niet door de beugel vond kunnen.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:58 schreef B00STER het volgende:
Wat is een note nou weer? Ik ben er echt te lang uitgeweest. Ik woonde hier vroeger nog wel.
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb ik ook een postieve note van lieve Paul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]Kan die lang wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Stom zeg, dat je daar een note voor kreegquote:Op maandag 17 januari 2022 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn eerste noot was voor een normale reactie dus ik had gelijk al notes hoef ik niet serieus te nemen.
Superlief zelfs. Maar goed ik was er dan ook niet toen ze werden ingevoerd. Althans, ik kende ze nog niet. Maar dat kan ook zijn omdat ik natuurlijk altijd superlief ben.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://fok.nl/shop/shownotes.php
hier even kijken of je lief bent
Daar ben ik véél te braaf voorquote:Op maandag 17 januari 2022 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Een note is een notitie die een moderator aan je account maakt omdat je iets gepost hebt wat dat modje niet door de beugel vond kunnen.
Bij te veel van dat soort notes kan er een ban aangevraagd worden.
Soms komt een ban overigens als een donderslag bij heldere hemel uit de lucht vallen omdat een admin ladderzat is of zo!
Waar postte je altijd voor dat een tijd van fok ging?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Superlief zelfs. Maar goed ik was er dan ook niet toen ze werden ingevoerd. Althans, ik kende ze nog niet. Maar dat kan ook zijn omdat ik natuurlijk altijd superlief ben.
dus je hebt er 0quote:Op maandag 17 januari 2022 20:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Superlief zelfs. Maar goed ik was er dan ook niet toen ze werden ingevoerd. Althans, ik kende ze nog niet. Maar dat kan ook zijn omdat ik natuurlijk altijd superlief ben.
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
mijn 2de note was een mention overload
samen met @:Hemarookworst
Ze hadden het in een sc ineens over Dotan dus ik vroeg Dotan wie? Die vraag was dus notewaardig.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Stom zeg, dat je daar een note voor kreeg
Een hele tijd in de ONZ slowchat. En daarvoor eigenlijk overal en nergens. Weet je dat ik het eigenlijk niet eens meer weet?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waar postte je altijd voor dat een tijd van fok ging?
Haha, dat is wel heel om daar een note voor te krijgenquote:Op maandag 17 januari 2022 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze hadden het in een sc ineens over Dotan dus ik vroeg Dotan wie? Die vraag was dus notewaardig.
Ik had toen geen idee wie dat was.
Ah ok, ben je zo vergeten achtig?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
Een hele tijd in de ONZ slowchat. En daarvoor eigenlijk overal en nergens. Weet je dat ik het eigenlijk niet eens meer weet?
Sorry, wat zei je?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, ben je zo vergeten achtig?Of is t te lang geleden dat hier was?
Ik ga geen worstgrappen met jou maken.quote:
Dan wacht ik even, tot je het gevonden hebtquote:Op maandag 17 januari 2022 20:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hahaha. Ik ben even aan het terugkijken in mijn geschiedenis voor je.
Mag wel hoor, kan best veel hebbenquote:Op maandag 17 januari 2022 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga geen worstgrappen met jou maken.
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zei toch, superlief.
mijne nietquote:Op maandag 17 januari 2022 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn laatste notes zijn allemaal aan 1 Mod gerelateerd.
Rond 2004 zat ik heel veel in de ONZ Nachtbar. Ook een slowchat. Daarna in 2006 nog wat willekeurige reacties op veelal muziektopics. Van 2006 tot 2010 een 5-tal topics waarop ik gereageerd heb, ook vrij willekeurig en dan ineens een sprong naar 2022, Big Brother Forum. Ik vond het zelfs eng om voor het eerst weer wat te posten.quote:
Nee lutje moai.,gruningers.quote:
Dan ben je wel heel lang weg geweest van fokquote:Op maandag 17 januari 2022 20:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Rond 2004 zat ik heel veel in de ONZ Nachtbar. Ook een slowchat. Daarna in 2006 nog wat willekeurige reacties op veelal muziektopics. Van 2006 tot 2010 een 5-tal topics waarop ik gereageerd heb, ook vrij willekeurig en dan ineens een sprong naar 2022, Big Brother Forum. Ik vond het zelfs eng om voor het eerst weer wat te posten.
blij dat je het hebt gedaanquote:Op maandag 17 januari 2022 20:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Rond 2004 zat ik heel veel in de ONZ Nachtbar. Ook een slowchat. Daarna in 2006 nog wat willekeurige reacties op veelal muziektopics. Van 2006 tot 2010 een 5-tal topics waarop ik gereageerd heb, ook vrij willekeurig en dan ineens een sprong naar 2022, Big Brother Forum. Ik vond het zelfs eng om voor het eerst weer wat te posten.
Weblog? Heb ik 1 enkele dag gedaan!quote:Op maandag 17 januari 2022 20:13 schreef B00STER het volgende:
En ik ben ook nog een blauwe maandag een FOK! Blogger geweest. Geen idee of dat nog bestaat eigenlijk.
Ja, niet bewust eigenlijk, gewoon zo gegaan. Overigens heb ik wel van tijd tot tijd gelurkt hoor, maar zonder te reageren.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel lang weg geweest van fok
ik zou kijken of je geen andere kleur kunt vindenquote:Op maandag 17 januari 2022 20:16 schreef ToT het volgende:
Toch die blauwe lamp maar weer ff aan gedaan; meneertje zat de afgelopen nachten weer te spoken, en nu met licht op zijn kamer is hij weer een stuk rustiger.
Ik vermoed dat dat snel verandert haha! En dankjewel voor het compliment.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken deze knakker verder niet, maar tot nu toe ben ik er idd ook blij mee, ja!
dat zal vast meevallenquote:Op maandag 17 januari 2022 20:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat snel verandert haha! En dankjewel voor het compliment.
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou kijken of je geen andere kleur kunt vinden
Zal echt wel meevallen!quote:Op maandag 17 januari 2022 20:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
We kunnen wel wat hebben.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik bedoelde het leren kennen [ link | afbeelding ]
Als we er maar om kunnen lachen.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik moet duidelijk aan mijn formulering werken
lees hem zelf even terugquote:Op maandag 17 januari 2022 20:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik moet duidelijk aan mijn formulering werken
vergeet de broodjes knalworst nietquote:Op maandag 17 januari 2022 20:24 schreef ToT het volgende:
Ah joh, zolang je bier en tieten maar kunt waarderen, zal het vast wel goed komen hier!
Oh en pozza's natuurlijk!
Dat komt vast goed.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als we er maar om kunnen lachen.
we vergeten jou echt niet hoorquote:Op maandag 17 januari 2022 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vergeet de broodjes knalworst niet
Ik geloof dat ik hier wel pas. (Googlet pozza's)quote:Op maandag 17 januari 2022 20:24 schreef ToT het volgende:
Ah joh, zolang je bier en tieten maar kunt waarderen, zal het vast wel goed komen hier!
Oh en pozza's natuurlijk!
Ik ben aardig voor iedereen maar als ik de kans krijg om iemand in de zeik te nemen dan laat ik die kans niet onbenut.quote:
pizza maar dan op @Schakeltopia wijzequote:Op maandag 17 januari 2022 20:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hier wel pas. (Googlet pozza's)
Google is not always your friend.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hier wel pas. (Googlet pozza's)
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben aardig voor iedereen maar als ik de kans krijg om iemand in de zeik te nemen dan laat ik die kans niet onbenut.
Jawel! maar ik ben nog nooit op die Italiaanse begraafplaats geweest. Dus weet niet of ik er van houquote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jawel! maar ik ben nog nooit op die Italiaanse begraafplaats geweest. Dus weet niet of ik er van hou
konmar genotjesquote:
Ik mis die wel. We hadden echt een hele gave Konmar.quote:
ik mis de Super de Boerquote:Op maandag 17 januari 2022 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik mis die wel. We hadden echt een hele gave Konmar.
Oh ik niet. Vond het een dure supermarkt. Noemde het altijd Super de Hoerquote:Op maandag 17 januari 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik mis de Super de Boer
toptijd gehad daar
Wel een mooie boemquote:
heb er een jaar of vijf gewerkt voordat ik echt een volwassen baan kreegquote:Op maandag 17 januari 2022 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh ik niet. Vond het een dure supermarkt. Noemde het altijd Super de Hoer
Mijn supermarktbaantjes waren niet mijn favo tijdenquote:Op maandag 17 januari 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb er een jaar of vijf gewerkt voordat ik echt een volwassen baan kreeg
tjes???quote:Op maandag 17 januari 2022 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mijn supermarktbaantjes waren niet mijn favo tijden
Aaawhquote:Op maandag 17 januari 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij moonie
bent een heel mooi mens![]()
![]()
Dankje, jij mag er ook best wezen andersquote:Op maandag 17 januari 2022 20:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat een geweldige nickname en avatar heb jij!
Hop hop gas derop!quote:Op maandag 17 januari 2022 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
Complimentjes en veren in reten pompen avondje![]()
Ik was laatst op zoek naar de supermarkt waar ik als heel klein badeendje naar toe ging en ook nog foto's gevonden.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik mis de Super de Boer
toptijd gehad daar
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:46 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dankje, jij mag er ook best wezen andersoh en de avatar komt van @:superbadeendje !
wil jij er ook 1?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
Complimentjes en veren in reten pompen avondje![]()
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was laatst op zoek naar de supermarkt waar ik als heel klein badeendje naar toe ging en ook nog foto's gevonden.
[ afbeelding ]
De grote z/w tegels kan ik mij nog wel herinneren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was wel verbaasd dat ik het vond. Die winkel is in 1982 gestopt. Daarnaast zat een schoenenwinkel en daarnaast de Jamin.quote:
owwwwquote:Op maandag 17 januari 2022 20:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Twee keer een paar maandjes.
ik heb het gedaan naast mijn opleiding om geld te verdienenquote:
Nee hoor, ik krijg dagelijks al genoeg veren in mijn reet gejastquote:
pek en veren?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, ik krijg dagelijks al genoeg veren in mijn reet gejast
Geen wortels?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, ik krijg dagelijks al genoeg veren in mijn reet gejast
Owhquote:Op maandag 17 januari 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
b00ster heeft er geen antwoord op
quote:
Neen, die behoren enkel oraal in te worden gebracht.quote:
dacht altijd dat jij die in je oren stakquote:Op maandag 17 januari 2022 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neen, die behoren enkel oraal in te worden gebracht.
Nu moet je geen premium content gaan spoilenquote:Op maandag 17 januari 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
dacht altijd dat jij die in je oren stak
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu moet je geen premium content gaan spoilen
Ja, maar dat was ook een geval apart. Dat kwam door slaapgebrek, drank en drugs misbruik en een euforiequote:Op maandag 17 januari 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ow ja
had ik moeten zeggen natuurlijk dat je dat gisteren nog deed
ja maar Kaninchenquote:Op maandag 17 januari 2022 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar dat was ook een geval apart. Dat kwam door slaapgebrek, drank en drugs misbruik en een euforie![]()
Voor morgenquote:
Ik denk dat ik jouw toegang tot de livestreams maar even tijdelijk stop ga zettenquote:Op maandag 17 januari 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar Kaninchen
vorige week ook![]()
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jouw toegang tot de livestreams maar even tijdelijk stop ga zetten
Dan wens ik je daar veel kijk plezier maar ik heb het net even met @Haags overlegd en je toegang tot de Haagse Hardcore BDSM Deluxe Parties is voorlopig even op non-actief gezet tot we morgen even intern hebben overlegd erover.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan wens ik je daar veel kijk plezier maar ik heb het net even met @:haags overlegd en je toegang tot de Haagse Hardcore BDSM Deluxe Parties is voorlopig even op non-actief gezet tot we morgen even intern hebben overlegd erover.
Foooooooquote:Op maandag 17 januari 2022 21:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
Beetje spuit 11 dit, maar hou zelf ook echt van klaprozen!doe niet persé aan bucketlists, maar wil heel graag (het liefst dit voorjaar) naar Ypres om daar de velden met klaprozen te zien..lijkt mij gezien de geschiedenis een hele indrukwekkende plek en ervaring...ze spelen daar ook elke dag/avond om 20.00 uur the last post..lijkt me ook echt een kippenvel-gevende ervaring..
Wat lief ....quote:Op maandag 17 januari 2022 21:34 schreef Rafeiro het volgende:
Had huishoudelijke hulp afgezegd vandaag, lag echt met tranen in de ogen in bed door de pijn.
Appte ze ik kan morgenmiddag wel komen.
Ik dus hoe laat dan ongeveer?
"Ja ik ben de hele dag vrij dus roep maar."
Wil ze dus op haar vrije dag naar mij toe komen.
Dat worden denk ik wat paracetamolletjes,
Greys!!!quote:
ze hebben hier 4 jaar geleden de dijkverlegdquote:
Raffiequote:Op maandag 17 januari 2022 21:34 schreef Rafeiro het volgende:
Had huishoudelijke hulp afgezegd vandaag, lag echt met tranen in de ogen in bed door de pijn.
Lijkt me echt prachtig! Helemaal als er dan ook nog van die blauwe korenbloemen tussen groeien!quote:Op maandag 17 januari 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben hier 4 jaar geleden de dijkverlegd
na een maand of 2 was het een zee van klaprozen![]()
![]()
als je de natuur echt laatquote:Op maandag 17 januari 2022 21:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lijkt me echt prachtig! Helemaal als er dan ook nog van die blauwe korenbloemen tussen groeien!![]()
Jij hebt mijn tuin duidelijk niet gezien.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je de natuur echt laat
is het zoveel mooier
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jij hebt mijn tuin duidelijk niet gezien.
Sinds we 'comprimerend' materiaal van EDje hebben gevonden hackt hij enkel en exclusief voor ons dus ik zou maar alvast je webcam afplakkenquote:Op maandag 17 januari 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik laat hem wel hacken door @:Emmerdeur
Dat zijn wel de lievere berichten om te krijgenquote:Op maandag 17 januari 2022 21:34 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds we 'comprimerend' materiaal van EDje hebben gevonden hackt hij enkel en exclusief voor ons dus ik zou maar alvast je webcam afplakken
Ypres is wel een aanrader in het voorjaar! Ik vond het wel altijd bizar om die schoonheid te zien icm de gruweldaden die daar zijn verricht, maar dat is waarschijnlijk mijn hoofd die daarover blijft doormalen.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
Beetje spuit 11 dit, maar hou zelf ook echt van klaprozen!doe niet persé aan bucketlists, maar wil heel graag (het liefst dit voorjaar) naar Ypres om daar de velden met klaprozen te zien..lijkt mij gezien de geschiedenis een hele indrukwekkende plek en ervaring...ze spelen daar ook elke dag/avond om 20.00 uur the last post..lijkt me ook echt een kippenvel-gevende ervaring..
Ja, maar wat EDje toen allemaal heeft gedaan met wortels wil hij liever niet dat de AIVD 'lucht' van krijgt. Zelfs @Haags schrok nog van dat beeldmateriaal en dan heeft hij de AIVD al flink onder de duim zittenquote:
me and ED go way backquote:Op maandag 17 januari 2022 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar wat EDje toen allemaal heeft gedaan met wortels wil hij liever niet dat de AIVD 'lucht' van krijgt. Zelfs @:haags schrok nog van dat beeldmateriaal en dan heeft hij de AIVD al flink onder de duim zitten
Oké, hier ga ik niet meer op in voor ik echt hele foute opmerkingen ga makenquote:
kom dan jonguhhhquote:Op maandag 17 januari 2022 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké, hier ga ik niet meer op in voor ik echt hele foute opmerkingen ga maken
Snap precies wat je bedoelt! Lijkt me echt zo'n imponerende plek, de opa van mijn moeder (Schots) heeft meegevochten in die oorlog , schade aan zn longen door mosterdgas aan overgehoudenquote:Op maandag 17 januari 2022 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ypres is wel een aanrader in het voorjaar! Ik vond het wel altijd bizar om die schoonheid te zien icm de gruweldaden die daar zijn verricht, maar dat is waarschijnlijk mijn hoofd die daarover blijft doormalen.
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Snap precies wat je bedoelt! Lijkt me echt zo'n imponerende plek, de opa van mijn moeder (Schots) heeft meegevochten in die oorlog , schade aan zn longen door mosterdgas aan overgehouden
Ow damn, dan heeft het nog een diepere laagquote:Op maandag 17 januari 2022 22:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Snap precies wat je bedoelt! Lijkt me echt zo'n imponerende plek, de opa van mijn moeder (Schots) heeft meegevochten in die oorlog , schade aan zn longen door mosterdgas aan overgehouden
Greysie!!!quote:
Alleen honger, maar eten staat nu in de ovenquote:
konijntjequote:
laat etenquote:Op maandag 17 januari 2022 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Alleen honger, maar eten staat nu in de oven
Goed, bezoek is net weg en ik heb mijn avondeten nu in de ovenquote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je bent kedeng kedeng vergeten
Ik had laat bezoek nogquote:
Nu wel want maag begint te knorren, maar eerder vanavond nergens last van, ook geen trek ofzo.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind je dat niet vervelend dan>?
Ja best wel! 1 verhaal over zijn tijd daar is me altijd wel bijgebleven..kan me op dit moment ff niet meer herinneren op welke locatie dit plaatsvond, maar hij begeleidde iig een officier(die te paard was) te voet middenin het geweld, en iets explodeerde en dacht dat het hun had gemist want het paard en hijzelf waren ongedeerd, tot ie omhoog keek en zag dat het lichaam van die officier nog precies zo zat als daarvoor, maar dan zonder hoofd ..quote:
als ik echt laat eet heb ik geen honger meerquote:Op maandag 17 januari 2022 22:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Nu wel want maag begint te knorren, maar eerder vanavond nergens last van, ook geen trek ofzo.
5 uurquote:Op maandag 17 januari 2022 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ik echt laat eet heb ik geen honger meer
eten hier als echte nederlanders om 5 uur
Nu pas etenquote:Op maandag 17 januari 2022 22:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Goed, bezoek is net weg en ik heb mijn avondeten nu in de oven
Morgen eet ik wel weer tussen 6 en 7, was vandaag even uitzonderingquote:Op maandag 17 januari 2022 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu pas eten![]()
Wij eten nooit voor 6 uur, maar 10 uur is ook weer een ander uiterste
Laat me even.......quote:Op maandag 17 januari 2022 22:20 schreef drakin het volgende:
Sorry, ik wilde niet meteen heel Viva in rep en roer brengen met mijn late etenstijd![]()
Is echt een uitzondering nu.
Och arme Solidquote:Op maandag 17 januari 2022 22:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Laat me even.......
Het gaat alweer. Niet meer doen hoor.
Voor deze keer zien we het door de vingers, maar probeer de schokkende verhalen tot een minimum te beperken. De kwetsbare en fragiele VIVA zieljtes zijn niet tegen zulke gruwel verhalen opgewassenquote:Op maandag 17 januari 2022 22:20 schreef drakin het volgende:
Sorry, ik wilde niet meteen heel Viva in rep en roer brengen met mijn late etenstijd![]()
1 keer sorry zeggen had hier voldoende moeten zijn, ga dat echt niet nog eens doenquote:Op maandag 17 januari 2022 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor deze keer zien we het door de vingers, maar probeer de schokkende verhalen tot een minimum te beperken. De kwetsbare en fragiele VIVA zieljtes zijn niet tegen zulke gruwel verhalen opgewassen![]()
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:20 schreef drakin het volgende:
Nou even wel.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik hou ook meer van de spaanse tijden
maar is helaas in Nl niet praktisch
Bedankt voor je excuses, deze worden zeker gewaardeerdquote:Op maandag 17 januari 2022 22:28 schreef drakin het volgende:
[..]
1 keer sorry zeggen had hier voldoende moeten zijn, ga dat echt niet nog eens doen+ ik hou ook van jou
![]()
Maar wat aten we vandaag en hoelaat was jullie eten klaar?
Jij snapt het!quote:Op maandag 17 januari 2022 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor deze keer zien we het door de vingers, maar probeer de schokkende verhalen tot een minimum te beperken. De kwetsbare en fragiele VIVA zieljtes zijn niet tegen zulke gruwel verhalen opgewassen![]()
Dat zei ik ook altijd tegen mijn ex maar zij dacht er anders over.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:28 schreef drakin het volgende:
[..]
1 keer sorry zeggen had voldoende moeten zijn
sorry not sorryquote:Op maandag 17 januari 2022 22:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd tegen mijn ex maar zij dacht er anders over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |