Pinterest?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal even zoeken of ik een grotere plaatje er van kan vinden
Heb even google lens gebruikt, en idd op Pinterest.. vind daar vaak leuke plaatjes etcquote:
Mooiquote:
een haiku?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:26 schreef FreshFruit het volgende:
Snelfilter snelfilter
penetratiie ongewenst
bij The voice,
wiie gilt er?
Afganistan.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mooi
Op sommige plekken zie je ze indd erg veel
als land helemaal wordt omgeploegd en ze doen er een half jaar niks mee staat het in een maand vol klaprozenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mooi
Op sommige plekken zie je ze indd erg veel
Ow, dus echt!quote:Op maandag 17 januari 2022 19:27 schreef maily het volgende:
[..]
Jij zei "maling"
Zo werkt mijn hoofd dus ...
hahaha! gelukkig, je had het over koffie. Ik dacht dat ik te vaak/snel posttequote:Op maandag 17 januari 2022 19:27 schreef maily het volgende:
[..]
Jij zei "maling"
Zo werkt mijn hoofd dus ...
Dat is best snel zegquote:Op maandag 17 januari 2022 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
als land helemaal wordt omgeploegd en ze doen er een half jaar niks mee staat het in een maand vol klaprozen
(voorjaar zomer herfst)
Nee Hans Teeuwenquote:
nee johquote:Op maandag 17 januari 2022 19:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
hahaha! gelukkig, je had het over koffie. Ik dacht dat ik te vaak/snel postte
Is hier niet belangrijkquote:Op maandag 17 januari 2022 19:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
hahaha! gelukkig, je had het over koffie. Ik dacht dat ik te vaak/snel postte
Ik doe het ook vaak, ik hou er echt van!quote:
Ja een paar van ons zijn ook naar een andere SC gegaan en hebben daar een stevige tik over de neus gekregen omdat we te veel postten!quote:
ik heb dat als ik in bed ligquote:
Nou ik heb soms nog wel eens de neiging om typtechnisch los te gaan haha dus ik denk ik vraag het even.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja een paar van ons zijn ook naar een andere SC gegaan en hebben daar een stevige tik over de neus gekregen omdat we te veel postten!
Ik denk als ik naar bed ga standaard aan de oneindigheid van het universum!quote:
Ga vooral los joh!quote:Op maandag 17 januari 2022 19:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ik heb soms nog wel eens de neiging om typtechnisch los te gaan haha dus ik denk ik vraag het even.
Ik heb een tijdlang gehad dat ik topics droomde.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb dat als ik in bed lig
en denk
en nu denk je aan niks
en dan plopperdeplop
komen er 100 dingen omhoog![]()
Jeroen zijn naam is niet genoemd in de gatequote:Op maandag 17 januari 2022 19:31 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ff 2 dingetjes gebaseerd op wat in het nieuws was.
als ik schaapjes zou tellenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk als ik naar bed ga standaard aan de oneindigheid van het universum!Dan heb je meteen alles te pakken!
ik droom tegenwoordig ook wel eens over FOKquote:Op maandag 17 januari 2022 19:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een tijdlang gehad dat ik topics droomde.
Ik had vorige week een soortgelijk gesprek met iemand. Wat was er dan voor de big bang? Ik kreeg toen ook een error, dus ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk als ik naar bed ga standaard aan de oneindigheid van het universum!Dan heb je meteen alles te pakken!
Ik heb mezelf soms uit verveling wakker gedroomd!quote:Op maandag 17 januari 2022 19:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een tijdlang gehad dat ik topics droomde.
Ik weet te weinig over hem om er een fatsoenlijke paint over te maken.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:34 schreef maily het volgende:
[..]
Jeroen zijn naam is niet genoemd in de gate
Bij schaapjes tellen denk ik altijd aan dit paintje!quote:Op maandag 17 januari 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ik schaapjes zou tellen
dan begint het bij schaapje 1
godver wie heeft dat hek nu dicht gedaan
schaap 2 is mank
dan zie ik een bordje aan het hek
wat staat daar nu op
denk aan de was???
wtf
oh ja de was
zoiets
Doe maar niet. Het is zo al erg genoeg.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet te weinig over hem om er een fatsoenlijke paint over te maken.
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet te weinig over hem om er een fatsoenlijke paint over te maken.
whaaaattttttquote:Op maandag 17 januari 2022 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij schaapjes tellen denk ik altijd aan dit paintje!
[ afbeelding ]
ToT in ONZ / [Paint] Belediger Erdogan mag worden vervolgd
Valt ook niet voor te stellen; voor de Big Bang was er geen materie, geen dimensie, geen temperatuur, geen zwaartekracht, geen tijd; helemaal niets. En dat is voor ons idd niet voor te stellen.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik had vorige week een soortgelijk gesprek met iemand. Wat was er dan voor de big bang? Ik kreeg toen ook een error, dus ik kan me er iets bij voorstellen.
bij big bang denk ik aan de tv seriequote:Op maandag 17 januari 2022 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt ook niet voor te stellen; voor de Big Bang was er geen materie, geen dimensie, geen temperatuur, geen zwaartekracht, geen tijd; helemaal niets. En dat is voor ons idd niet voor te stellen.
MAAARRRRRRR...... er zijn ook wetenschappers die beweren dat er nooit een Big Bang is geweest en dat er altijd wel iets van materie en dimensie is geweest.
Bij mij gaat dat er echt niet in.
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt ook niet voor te stellen; voor de Big Bang was er geen materie, geen dimensie, geen temperatuur, geen zwaartekracht, geen tijd; helemaal niets. En dat is voor ons idd niet voor te stellen.
MAAARRRRRRR...... er zijn ook wetenschappers die beweren dat er nooit een Big Bang is geweest en dat er altijd wel iets van materie en dimensie is geweest.
Bij mij gaat dat er echt niet in.
Daar heb ik echt ZO'N ONTIEGELIJKE GRAFHEKEL aan he!quote:Op maandag 17 januari 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij big bang denk ik aan de tv serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |