kom dan jonguhhhquote:Op maandag 17 januari 2022 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké, hier ga ik niet meer op in voor ik echt hele foute opmerkingen ga maken
Snap precies wat je bedoelt! Lijkt me echt zo'n imponerende plek, de opa van mijn moeder (Schots) heeft meegevochten in die oorlog , schade aan zn longen door mosterdgas aan overgehoudenquote:Op maandag 17 januari 2022 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ypres is wel een aanrader in het voorjaar! Ik vond het wel altijd bizar om die schoonheid te zien icm de gruweldaden die daar zijn verricht, maar dat is waarschijnlijk mijn hoofd die daarover blijft doormalen.
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Snap precies wat je bedoelt! Lijkt me echt zo'n imponerende plek, de opa van mijn moeder (Schots) heeft meegevochten in die oorlog , schade aan zn longen door mosterdgas aan overgehouden
Ow damn, dan heeft het nog een diepere laagquote:Op maandag 17 januari 2022 22:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Snap precies wat je bedoelt! Lijkt me echt zo'n imponerende plek, de opa van mijn moeder (Schots) heeft meegevochten in die oorlog , schade aan zn longen door mosterdgas aan overgehouden
Greysie!!!quote:
Alleen honger, maar eten staat nu in de ovenquote:
konijntjequote:
laat etenquote:Op maandag 17 januari 2022 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Alleen honger, maar eten staat nu in de oven
Goed, bezoek is net weg en ik heb mijn avondeten nu in de ovenquote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je bent kedeng kedeng vergeten
Ik had laat bezoek nogquote:
vind je dat niet vervelend dan>?quote:
Nu wel want maag begint te knorren, maar eerder vanavond nergens last van, ook geen trek ofzo.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind je dat niet vervelend dan>?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |