owwwwquote:Op maandag 17 januari 2022 20:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Twee keer een paar maandjes.
ik heb het gedaan naast mijn opleiding om geld te verdienenquote:
b00ster heeft er geen antwoord opquote:
Nee hoor, ik krijg dagelijks al genoeg veren in mijn reet gejastquote:
pek en veren?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, ik krijg dagelijks al genoeg veren in mijn reet gejast
Geen wortels?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, ik krijg dagelijks al genoeg veren in mijn reet gejast
Owhquote:Op maandag 17 januari 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
b00ster heeft er geen antwoord op
quote:
Neen, die behoren enkel oraal in te worden gebracht.quote:
dacht altijd dat jij die in je oren stakquote:Op maandag 17 januari 2022 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neen, die behoren enkel oraal in te worden gebracht.
Nu moet je geen premium content gaan spoilenquote:Op maandag 17 januari 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
dacht altijd dat jij die in je oren stak
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu moet je geen premium content gaan spoilen
Ja, maar dat was ook een geval apart. Dat kwam door slaapgebrek, drank en drugs misbruik en een euforiequote:Op maandag 17 januari 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ow ja
had ik moeten zeggen natuurlijk dat je dat gisteren nog deed
ja maar Kaninchenquote:Op maandag 17 januari 2022 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar dat was ook een geval apart. Dat kwam door slaapgebrek, drank en drugs misbruik en een euforie![]()
Voor morgenquote:
Ik denk dat ik jouw toegang tot de livestreams maar even tijdelijk stop ga zettenquote:Op maandag 17 januari 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar Kaninchen
vorige week ook![]()
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jouw toegang tot de livestreams maar even tijdelijk stop ga zetten
Dan wens ik je daar veel kijk plezier maar ik heb het net even met @Haags overlegd en je toegang tot de Haagse Hardcore BDSM Deluxe Parties is voorlopig even op non-actief gezet tot we morgen even intern hebben overlegd erover.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan wens ik je daar veel kijk plezier maar ik heb het net even met @:haags overlegd en je toegang tot de Haagse Hardcore BDSM Deluxe Parties is voorlopig even op non-actief gezet tot we morgen even intern hebben overlegd erover.
Foooooooquote:Op maandag 17 januari 2022 21:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
Beetje spuit 11 dit, maar hou zelf ook echt van klaprozen!doe niet persé aan bucketlists, maar wil heel graag (het liefst dit voorjaar) naar Ypres om daar de velden met klaprozen te zien..lijkt mij gezien de geschiedenis een hele indrukwekkende plek en ervaring...ze spelen daar ook elke dag/avond om 20.00 uur the last post..lijkt me ook echt een kippenvel-gevende ervaring..
Wat lief ....quote:Op maandag 17 januari 2022 21:34 schreef Rafeiro het volgende:
Had huishoudelijke hulp afgezegd vandaag, lag echt met tranen in de ogen in bed door de pijn.
Appte ze ik kan morgenmiddag wel komen.
Ik dus hoe laat dan ongeveer?
"Ja ik ben de hele dag vrij dus roep maar."
Wil ze dus op haar vrije dag naar mij toe komen.
Dat worden denk ik wat paracetamolletjes,
Greys!!!quote:
ze hebben hier 4 jaar geleden de dijkverlegdquote:
Raffiequote:Op maandag 17 januari 2022 21:34 schreef Rafeiro het volgende:
Had huishoudelijke hulp afgezegd vandaag, lag echt met tranen in de ogen in bed door de pijn.
Lijkt me echt prachtig! Helemaal als er dan ook nog van die blauwe korenbloemen tussen groeien!quote:Op maandag 17 januari 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben hier 4 jaar geleden de dijkverlegd
na een maand of 2 was het een zee van klaprozen![]()
![]()
als je de natuur echt laatquote:Op maandag 17 januari 2022 21:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lijkt me echt prachtig! Helemaal als er dan ook nog van die blauwe korenbloemen tussen groeien!![]()
Jij hebt mijn tuin duidelijk niet gezien.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je de natuur echt laat
is het zoveel mooier
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jij hebt mijn tuin duidelijk niet gezien.
Sinds we 'comprimerend' materiaal van EDje hebben gevonden hackt hij enkel en exclusief voor ons dus ik zou maar alvast je webcam afplakkenquote:Op maandag 17 januari 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik laat hem wel hacken door @:Emmerdeur
Dat zijn wel de lievere berichten om te krijgenquote:Op maandag 17 januari 2022 21:34 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds we 'comprimerend' materiaal van EDje hebben gevonden hackt hij enkel en exclusief voor ons dus ik zou maar alvast je webcam afplakken
Ypres is wel een aanrader in het voorjaar! Ik vond het wel altijd bizar om die schoonheid te zien icm de gruweldaden die daar zijn verricht, maar dat is waarschijnlijk mijn hoofd die daarover blijft doormalen.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
Beetje spuit 11 dit, maar hou zelf ook echt van klaprozen!doe niet persé aan bucketlists, maar wil heel graag (het liefst dit voorjaar) naar Ypres om daar de velden met klaprozen te zien..lijkt mij gezien de geschiedenis een hele indrukwekkende plek en ervaring...ze spelen daar ook elke dag/avond om 20.00 uur the last post..lijkt me ook echt een kippenvel-gevende ervaring..
Ja, maar wat EDje toen allemaal heeft gedaan met wortels wil hij liever niet dat de AIVD 'lucht' van krijgt. Zelfs @Haags schrok nog van dat beeldmateriaal en dan heeft hij de AIVD al flink onder de duim zittenquote:
me and ED go way backquote:Op maandag 17 januari 2022 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar wat EDje toen allemaal heeft gedaan met wortels wil hij liever niet dat de AIVD 'lucht' van krijgt. Zelfs @:haags schrok nog van dat beeldmateriaal en dan heeft hij de AIVD al flink onder de duim zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |