Ik geloof dat ik hier wel pas. (Googlet pozza's)quote:Op maandag 17 januari 2022 20:24 schreef ToT het volgende:
Ah joh, zolang je bier en tieten maar kunt waarderen, zal het vast wel goed komen hier!
Oh en pozza's natuurlijk!
Ik ben aardig voor iedereen maar als ik de kans krijg om iemand in de zeik te nemen dan laat ik die kans niet onbenut.quote:
pizza maar dan op @Schakeltopia wijzequote:Op maandag 17 januari 2022 20:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hier wel pas. (Googlet pozza's)
Google is not always your friend.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hier wel pas. (Googlet pozza's)
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben aardig voor iedereen maar als ik de kans krijg om iemand in de zeik te nemen dan laat ik die kans niet onbenut.
Jawel! maar ik ben nog nooit op die Italiaanse begraafplaats geweest. Dus weet niet of ik er van houquote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jawel! maar ik ben nog nooit op die Italiaanse begraafplaats geweest. Dus weet niet of ik er van hou
konmar genotjesquote:
Ik mis die wel. We hadden echt een hele gave Konmar.quote:
ik mis de Super de Boerquote:Op maandag 17 januari 2022 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik mis die wel. We hadden echt een hele gave Konmar.
Oh ik niet. Vond het een dure supermarkt. Noemde het altijd Super de Hoerquote:Op maandag 17 januari 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik mis de Super de Boer
toptijd gehad daar
Wel een mooie boemquote:
heb er een jaar of vijf gewerkt voordat ik echt een volwassen baan kreegquote:Op maandag 17 januari 2022 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh ik niet. Vond het een dure supermarkt. Noemde het altijd Super de Hoer
Mijn supermarktbaantjes waren niet mijn favo tijdenquote:Op maandag 17 januari 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb er een jaar of vijf gewerkt voordat ik echt een volwassen baan kreeg
tjes???quote:Op maandag 17 januari 2022 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mijn supermarktbaantjes waren niet mijn favo tijden
jij mooniequote:
Aaawhquote:Op maandag 17 januari 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij moonie
bent een heel mooi mens![]()
![]()
Dankje, jij mag er ook best wezen andersquote:Op maandag 17 januari 2022 20:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat een geweldige nickname en avatar heb jij!
Hop hop gas derop!quote:Op maandag 17 januari 2022 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
Complimentjes en veren in reten pompen avondje![]()
Ik was laatst op zoek naar de supermarkt waar ik als heel klein badeendje naar toe ging en ook nog foto's gevonden.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik mis de Super de Boer
toptijd gehad daar
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:46 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dankje, jij mag er ook best wezen andersoh en de avatar komt van @:superbadeendje !
wil jij er ook 1?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
Complimentjes en veren in reten pompen avondje![]()
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was laatst op zoek naar de supermarkt waar ik als heel klein badeendje naar toe ging en ook nog foto's gevonden.
[ afbeelding ]
De grote z/w tegels kan ik mij nog wel herinneren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was wel verbaasd dat ik het vond. Die winkel is in 1982 gestopt. Daarnaast zat een schoenenwinkel en daarnaast de Jamin.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |