ik mis de Super de Boerquote:Op maandag 17 januari 2022 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik mis die wel. We hadden echt een hele gave Konmar.
Oh ik niet. Vond het een dure supermarkt. Noemde het altijd Super de Hoerquote:Op maandag 17 januari 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik mis de Super de Boer
toptijd gehad daar
Wel een mooie boemquote:
heb er een jaar of vijf gewerkt voordat ik echt een volwassen baan kreegquote:Op maandag 17 januari 2022 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh ik niet. Vond het een dure supermarkt. Noemde het altijd Super de Hoer
Mijn supermarktbaantjes waren niet mijn favo tijdenquote:Op maandag 17 januari 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb er een jaar of vijf gewerkt voordat ik echt een volwassen baan kreeg
tjes???quote:Op maandag 17 januari 2022 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mijn supermarktbaantjes waren niet mijn favo tijden
jij mooniequote:
Aaawhquote:Op maandag 17 januari 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij moonie
bent een heel mooi mens![]()
![]()
Dankje, jij mag er ook best wezen andersquote:Op maandag 17 januari 2022 20:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat een geweldige nickname en avatar heb jij!
Hop hop gas derop!quote:Op maandag 17 januari 2022 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
Complimentjes en veren in reten pompen avondje![]()
Ik was laatst op zoek naar de supermarkt waar ik als heel klein badeendje naar toe ging en ook nog foto's gevonden.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik mis de Super de Boer
toptijd gehad daar
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:46 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dankje, jij mag er ook best wezen andersoh en de avatar komt van @:superbadeendje !
wil jij er ook 1?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
Complimentjes en veren in reten pompen avondje![]()
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was laatst op zoek naar de supermarkt waar ik als heel klein badeendje naar toe ging en ook nog foto's gevonden.
[ afbeelding ]
De grote z/w tegels kan ik mij nog wel herinneren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was wel verbaasd dat ik het vond. Die winkel is in 1982 gestopt. Daarnaast zat een schoenenwinkel en daarnaast de Jamin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |