https://fok.nl/shop/shownotes.phpquote:Op maandag 17 januari 2022 19:58 schreef B00STER het volgende:
Wat is een note nou weer? Ik ben er echt te lang uitgeweest. Ik woonde hier vroeger nog wel.
Een note is een notitie die een moderator aan je account maakt omdat je iets gepost hebt wat dat modje niet door de beugel vond kunnen.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:58 schreef B00STER het volgende:
Wat is een note nou weer? Ik ben er echt te lang uitgeweest. Ik woonde hier vroeger nog wel.
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb ik ook een postieve note van lieve Paul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]Kan die lang wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
Stom zeg, dat je daar een note voor kreegquote:Op maandag 17 januari 2022 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn eerste noot was voor een normale reactie dus ik had gelijk al notes hoef ik niet serieus te nemen.
Superlief zelfs. Maar goed ik was er dan ook niet toen ze werden ingevoerd. Althans, ik kende ze nog niet. Maar dat kan ook zijn omdat ik natuurlijk altijd superlief ben.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://fok.nl/shop/shownotes.php
hier even kijken of je lief bent
Daar ben ik véél te braaf voorquote:Op maandag 17 januari 2022 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Een note is een notitie die een moderator aan je account maakt omdat je iets gepost hebt wat dat modje niet door de beugel vond kunnen.
Bij te veel van dat soort notes kan er een ban aangevraagd worden.
Soms komt een ban overigens als een donderslag bij heldere hemel uit de lucht vallen omdat een admin ladderzat is of zo!
Waar postte je altijd voor dat een tijd van fok ging?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Superlief zelfs. Maar goed ik was er dan ook niet toen ze werden ingevoerd. Althans, ik kende ze nog niet. Maar dat kan ook zijn omdat ik natuurlijk altijd superlief ben.
dus je hebt er 0quote:Op maandag 17 januari 2022 20:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Superlief zelfs. Maar goed ik was er dan ook niet toen ze werden ingevoerd. Althans, ik kende ze nog niet. Maar dat kan ook zijn omdat ik natuurlijk altijd superlief ben.
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
mijn 2de note was een mention overload
samen met @:Hemarookworst
Ze hadden het in een sc ineens over Dotan dus ik vroeg Dotan wie? Die vraag was dus notewaardig.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Stom zeg, dat je daar een note voor kreeg
Een hele tijd in de ONZ slowchat. En daarvoor eigenlijk overal en nergens. Weet je dat ik het eigenlijk niet eens meer weet?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waar postte je altijd voor dat een tijd van fok ging?
Haha, dat is wel heel om daar een note voor te krijgenquote:Op maandag 17 januari 2022 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze hadden het in een sc ineens over Dotan dus ik vroeg Dotan wie? Die vraag was dus notewaardig.
Ik had toen geen idee wie dat was.
Ah ok, ben je zo vergeten achtig?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
Een hele tijd in de ONZ slowchat. En daarvoor eigenlijk overal en nergens. Weet je dat ik het eigenlijk niet eens meer weet?
Sorry, wat zei je?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, ben je zo vergeten achtig?Of is t te lang geleden dat hier was?
Of je worst lustquote:
Ik ga geen worstgrappen met jou maken.quote:
Dan wacht ik even, tot je het gevonden hebtquote:Op maandag 17 januari 2022 20:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hahaha. Ik ben even aan het terugkijken in mijn geschiedenis voor je.
Mag wel hoor, kan best veel hebbenquote:Op maandag 17 januari 2022 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga geen worstgrappen met jou maken.
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zei toch, superlief.
mijne nietquote:Op maandag 17 januari 2022 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn laatste notes zijn allemaal aan 1 Mod gerelateerd.
Friese worst zekerquote:
Rond 2004 zat ik heel veel in de ONZ Nachtbar. Ook een slowchat. Daarna in 2006 nog wat willekeurige reacties op veelal muziektopics. Van 2006 tot 2010 een 5-tal topics waarop ik gereageerd heb, ook vrij willekeurig en dan ineens een sprong naar 2022, Big Brother Forum. Ik vond het zelfs eng om voor het eerst weer wat te posten.quote:
Nee lutje moai.,gruningers.quote:
Dan ben je wel heel lang weg geweest van fokquote:Op maandag 17 januari 2022 20:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Rond 2004 zat ik heel veel in de ONZ Nachtbar. Ook een slowchat. Daarna in 2006 nog wat willekeurige reacties op veelal muziektopics. Van 2006 tot 2010 een 5-tal topics waarop ik gereageerd heb, ook vrij willekeurig en dan ineens een sprong naar 2022, Big Brother Forum. Ik vond het zelfs eng om voor het eerst weer wat te posten.
blij dat je het hebt gedaanquote:Op maandag 17 januari 2022 20:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Rond 2004 zat ik heel veel in de ONZ Nachtbar. Ook een slowchat. Daarna in 2006 nog wat willekeurige reacties op veelal muziektopics. Van 2006 tot 2010 een 5-tal topics waarop ik gereageerd heb, ook vrij willekeurig en dan ineens een sprong naar 2022, Big Brother Forum. Ik vond het zelfs eng om voor het eerst weer wat te posten.
Smaken ook lekkerderquote:
Weblog? Heb ik 1 enkele dag gedaan!quote:Op maandag 17 januari 2022 20:13 schreef B00STER het volgende:
En ik ben ook nog een blauwe maandag een FOK! Blogger geweest. Geen idee of dat nog bestaat eigenlijk.
Ja, niet bewust eigenlijk, gewoon zo gegaan. Overigens heb ik wel van tijd tot tijd gelurkt hoor, maar zonder te reageren.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel lang weg geweest van fok
ik zou kijken of je geen andere kleur kunt vindenquote:Op maandag 17 januari 2022 20:16 schreef ToT het volgende:
Toch die blauwe lamp maar weer ff aan gedaan; meneertje zat de afgelopen nachten weer te spoken, en nu met licht op zijn kamer is hij weer een stuk rustiger.
Ik vermoed dat dat snel verandert haha! En dankjewel voor het compliment.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken deze knakker verder niet, maar tot nu toe ben ik er idd ook blij mee, ja!
dat zal vast meevallenquote:Op maandag 17 januari 2022 20:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat snel verandert haha! En dankjewel voor het compliment.
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou kijken of je geen andere kleur kunt vinden
Zal echt wel meevallen!quote:Op maandag 17 januari 2022 20:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
We kunnen wel wat hebben.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |