SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [bewoner] Julio
BB / [Bewoner] Leroy
BB / [Bewoner] Hanne
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Dan hadden ze 'm niet precies bij dat zitje moeten neerzetten.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:19 schreef freaky40 het volgende:
Ze mogen er ook niet meer bij gaan zitten vind ik.
Maakt niet uit, je zou er eigenlijk niet bij mogen zitten.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan hadden ze 'm niet precies bij dat zitje moeten neerzetten.
Lijkt me juíst de bedoeling van dit.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je zou er eigenlijk niet bij mogen zitten.
Dat is te makkelijk.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lijkt me juíst de bedoeling van dit.
quote:Op maandag 17 januari 2022 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
Het lijkt erop dat zowel Veertje als Nawee geen Knop krijgen, ze zit al de hele middag voor J. LuL
Jepquote:
Zou wat zijn. Dat ze als eerste op die knop ramt. En dat de BB stem zegt: Je mag nu mijn huis verlatenquote:Op maandag 17 januari 2022 17:30 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nog ff op die Knop drukken en gelijk Oprotten naar huis.. dát is de "Nieuwe Hardere BB"
nu pas?quote:Op maandag 17 januari 2022 17:31 schreef Sestra666 het volgende:
bah wat een domme keussssss
nous is zooo bij me gezakt
Heeft ie dat echt gezegdquote:Op maandag 17 januari 2022 17:33 schreef UtopiaFreak het volgende:
Kristoff: Nu is het weer back to business voor Nawel, niks doen en in bed liggen
quote:Op maandag 17 januari 2022 17:33 schreef UtopiaFreak het volgende:
Kristoff: Nu is het weer back to business voor Nawel, niks doen en in bed liggen
jup, en de rest, ze wil niet stofzuigen ze wil niks etc..quote:
Zei die dat?quote:Op maandag 17 januari 2022 17:33 schreef UtopiaFreak het volgende:
+1254112 voor Kristofquote:Op maandag 17 januari 2022 17:34 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
jup, en de rest, ze wil niet stofzuigen ze wil niks etc..
Kristof is mijn winnaar
Die had stampij gemaakt a la Kitty.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:35 schreef suzi1 het volgende:
haha ja nawel had dat gesnapt als ze niet was gekozen
ga je mond spoelenquote:Op maandag 17 januari 2022 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik weet nu de naam, op wie Hanne een beetje lijkt.. op Kim Holland
das mooi, voor de rest vind ik het een drukke eikelquote:Op maandag 17 januari 2022 17:35 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Yep, en niks doen in het huishouden voegde hij eraan toe
Ik ben bang van niet, dat Jankmuiltje Eemie loopt op alle dagen frustie , die wil weg, of doet een klassieke Exit-Chantage, in het verleden ook vaak toegepastquote:Op maandag 17 januari 2022 17:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is sowieso uitstel van executie voor Nawel. Volgende week zaterdag vliegt ze
Ze lijkt op heel veel RLS'ers...en Inge de Bruin. Maar op Kim Holland...quote:Op maandag 17 januari 2022 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
ik hoop hetquote:Op maandag 17 januari 2022 17:36 schreef spapaars het volgende:
Gaat toch een keer verschrikkelijk mislopen met die knop.
Peter een week afwassen, maar zie gebeuren dat er 1 direct zal worden genomineerd.
Nou dan misschien idd meer op Inge de Bruinquote:Op maandag 17 januari 2022 17:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze lijkt op heel veel RLS'ers...en Inge de Bruin. Maar op Kim Holland...
met sop van kittyquote:
Ditquote:Op maandag 17 januari 2022 17:38 schreef Verida het volgende:
Ik vind Kristoff wel lekker direct, die neemt geen blad voor de mond
Ja ik hou er wel van hoor! Daarbij verzint ie leuke dingen, is lekker enthousiast, eigenlijk altijd vrolijk en ook nog leuk om te zien. Laat maar lekker lang blijvenquote:Op maandag 17 januari 2022 17:38 schreef Verida het volgende:
Ik vind Kristoff wel lekker direct, die neemt geen blad voor de mond
Eenschquote:Op maandag 17 januari 2022 17:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja ik hou er wel van hoor! Daarbij verzint ie leuke dingen, is lekker enthousiast, eigenlijk altijd vrolijk en ook nog leuk om te zien. Laat maar lekker lang blijven
Inderdaad, vandaag geen tijd voor streams gehad, bet thuis en zie dat ze volle bak met stemmen bezig zijnquote:Op maandag 17 januari 2022 17:37 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben duidelijk nieuwe instructies gekregen, meer roddelen.
Ja ingrijpen, laat dat onzekere kind lekker gaarkokenquote:Op maandag 17 januari 2022 17:41 schreef Tourniquet het volgende:
Dus eigenlijk kookt Peter gewoon, Nouchine voert alleen zijn aanwijzingen op.
Cry baby. Zag dat gelijk al, en zie hier.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die Amy haar ogen staan rood door hele dag te janken
Bij mij ook. De eerste 2 weken veel krediet van mij gekregen. Nu niet meer. Gaat er volgens mij nog voor Nawel uitvliegen, en dan maar janken, had ik maar enz...quote:Op maandag 17 januari 2022 17:31 schreef Sestra666 het volgende:
bah wat een domme keussssss
nous is zooo bij me gezakt
Goed van Veertje. Nawel een kaakslag toedienen.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:31 schreef Koos1958 het volgende:
vera gelijk weer naar buiten toe ipv even nawal feliciteren
Hoezo oeps?, vera doet wel het één en ander, meer dan veel andere bewonersquote:Op maandag 17 januari 2022 17:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik moest echt lachen om Kristof.. Met z'n "Nawel heeft het niet verdiend"
Het idee van zo'n pin weg mogen geven is dat iemand het krijgt die het per definitie niet verdiend.
En hij zegt over Nawel dat het degene is in het huis die het minste doet, waar Vera bij zit.. En je ziet Vera zo kijken van "oeps.."
Was hier al eens gepasseerd, maar niet gekend bij de vlamingen.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Valt me ook op. Zie haar eigenlijk alleen maar lullen met mensen uit haar eigen kamer.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:47 schreef Tourniquet het volgende:
Vera heeft dankzij de rode knop nu wel gesprekken met mensen die ze hiervoor amper nog 1-op-1 heeft gesproken.
Uhh wat dan? Samen slapen? Roddelen?quote:Op maandag 17 januari 2022 17:47 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hoezo oeps?, vera doet wel het één en ander, meer dan veel andere bewoners
Haha idd. Maar in een groep komt ze er gewoon niet er boven uit. Ik denk dat je prima 1 op 1 met haar kan praten. Maar het lijkt ook wel alsof ze dat met Dimi niet echt kan. Dan wordt ze gelijk verlegen en giechelig en dan is het gelijk awkward. Niet zeggende dat Dimitri dat niet is dat is gewoon een hork.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:47 schreef Tourniquet het volgende:
Vera heeft dankzij de rode knop nu wel gesprekken met mensen die ze hiervoor amper nog 1-op-1 heeft gesproken.
quote:Op maandag 17 januari 2022 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou jij straft mij wel heel erg hard hoor
Komt ook omdat ze bijna niet de kans krijgt omdat die altijd in kliekjes zitten en haar dan zowat negeren. En ze voelt zich lekkerder 1 op 1.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Valt me ook op. Zie haar eigenlijk alleen maar lullen met mensen uit haar eigen kamer.
quote:Op maandag 17 januari 2022 17:33 schreef UtopiaFreak het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)
Wordt persoonlijk aangesproken door een familielid. Geen camera nodig.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:51 schreef freaky40 het volgende:
Snap er nou niets meer van. Tobias werd naar de DBK geroepen maar geen SL op 2...het is blijkbaar niet consequent.
Heb haar al een aantal keer zien schoonmaken en in de keuken wat zien maken bijvoorbeeldquote:Op maandag 17 januari 2022 17:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh wat dan? Samen slapen? Roddelen?
Of : Dit is een doorgeefpin, en nu moet jij hem weer doorgeven aan een andere bewonerquote:Op maandag 17 januari 2022 17:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
En toen drukte Nawel op de knop, komt in de dagboekkamer en de stem zegt:
Nawel je mag de pin weer inleveren, je hebt er even aan mogen ruiken
Ik heb Nawel ook zien schoonmaken en kwark zien maken...quote:Op maandag 17 januari 2022 17:52 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Heb haar al een aantal keer zien schoonmaken en in de keuken wat zien maken bijvoorbeeld
quote:Op maandag 17 januari 2022 17:52 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]Beetje zuur van Kristoff, maar hij heeft voor een keer wel gelijk natuurlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
ze heeft het over haar denkbeeldige relatie met Tobias.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:54 schreef rinardo het volgende:
Is dat nou een langspeelplaat die afspeelt van Grace, ja maar zijn leeftijd, ik wil een huis kopen, ik wil zus hij wil reizen bla bla bla
Correctie van de BB-spellingcontrole: Nawel heeft ook zien schoonmaken en kwark zien maken...quote:Op maandag 17 januari 2022 17:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb Nawel ook zien schoonmaken en kwark zien maken...
Dat dus... ik niet, maar ik kijk niet zo heel veel,... minder dan vorig jaar iigquote:Op maandag 17 januari 2022 17:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb Nawel ook zien schoonmaken en kwark zien maken...
Waarom zuur ? Hij staat volledig in zijn recht en zegt gewoon wat anderen denken.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Beetje zuur van Kristoff, maar hij heeft voor een keer wel gelijk natuurlijk...
facebook = tere zieltjesquote:Op maandag 17 januari 2022 17:56 schreef Ireth het volgende:
Best bijzonder, hier wordt kristof bejubeld om wat ie over Nawel zei, op fb maken ze hem af want "hij gunt hem nawel niet, net als die pizza!"
Natuurlijk is het zuur, want hij had hem het liefst gehad natuurlijk.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom zuur ? Hij staat volledig in zijn recht en zegt gewoon wat anderen denken.
Aha.....nog steeds de Kitty fans bezig.....quote:Op maandag 17 januari 2022 17:56 schreef Ireth het volgende:
Best bijzonder, hier wordt kristof bejubeld om wat ie over Nawel zei, op fb maken ze hem af want "hij gunt hem nawel niet, net als die pizza!"
Of Kitty zelfquote:Op maandag 17 januari 2022 17:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Aha.....nog steeds de Kitty fans bezig.....
Gifgroen....het moet zo zijn. Het hele groepje.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik vertrouw die Nawel voor geen meter, die is zo slinks en trapt je lachend
dieTonga-Vulkaan in....
Ik zit weer met verbazing naar het relatiegezeik te luisteren van Grees.. is snap die exxen van Grees nu wel... het is een ZeikWijfquote:Op maandag 17 januari 2022 17:59 schreef Magean het volgende:
Zo langzamerhand komt bij iedereen de ware aard naar boven.
Maar echt hoor. Die is obsessed met die jongen.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:55 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft het over haar denkbeeldige relatie met Tobias.
Ze is zeker een leuke vrouw. Kan lekker naar je luisteren en heeft vaak ook wat te vertellen.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:00 schreef Jockari het volgende:
Als Grace niet zingt maar gewoon met bewoners praat, is die best te pruimen.
Fb zitten veel tv kijkers of halve streamkijkers dus die krijgen niet alles meequote:Op maandag 17 januari 2022 17:56 schreef Ireth het volgende:
En hij heeft het niet eens door.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:00 schreef Kinga het volgende:
[..]
Maar echt hoor. Die is obsessed met die jongen.
Behalve Nawel .. die is moe van het hele dag bij de knop hangen.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:04 schreef freaky40 het volgende:
Lekker laat eten, gaan ze ook niet zo vroeg naar bed.
Ze kan die zelf terug aannaaien als verpleegkundigequote:Op maandag 17 januari 2022 18:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Kan iemand Nouchine even leren snijden.. die snijdt dadelijk haar duim er af
Woont ze nog bij haar ouders.....dacht dat ze met haar vriend woonde.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Kan iemand Nouchine even leren snijden.. die snijdt dadelijk haar duim er af
Die woont op zichzelf met haar vriend én nog een aantal huisgenoten. Was in haar introductiefilmpje te zien.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Woont ze nog bij haar ouders.....dacht dat ze met haar vriend woonde.
Beesjaamel is hetquote:
Klopt. Ik heb d'r beste vriendin al geappt dat ze d'r wel ff moet leren snijden in het vervolgquote:Op maandag 17 januari 2022 18:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die woont op zichzelf met haar vriend én nog een aantal huisgenoten. Was in haar introductiefilmpje te zien.
Alleen vandaag dacht ik.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:10 schreef spapaars het volgende:
Moet Nouchine de hele week voor de groep koken?
Hoop het wel. Met dit tempo is het avondeten van vandaag pas bij lunch morgen klaarquote:Op maandag 17 januari 2022 18:10 schreef spapaars het volgende:
Moet Nouchine de hele week voor de groep koken?
Maar heeft nog nooit gekookt?? Snap dat 14man ff wat anders is, maar neem aan met meer huisgenoten je altijd wel een mee eter hebt.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die woont op zichzelf met haar vriend én nog een aantal huisgenoten. Was in haar introductiefilmpje te zien.
Huh? KONIJN? SCHIET OP MAN! Ik heb honger.quote:
Peter moet nog alleen de afwas doen ook. Die gaat pas om middernacht klaar zijn hoe ze kookt.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoop het wel. Met dit tempo is het avondeten van vandaag pas bij lunch morgen klaar
Ik deed fonetisch typen... Begamel is wat Peter zegt. Beesjaamel is hoe het hoort te klinken.quote:
Vriend is intussen omgekomen van de honger. Geen kant-en-klare maaltijden meer in huis te vinden naar het schijnt.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Woont ze nog bij haar ouders.....dacht dat ze met haar vriend woonde.
Ik net ook, bij het openen van nieuwe PC gear. triest verhaalquote:Op maandag 17 januari 2022 18:13 schreef Whuzz het volgende:
En ja hoor. Noes heeft zich gesneden. Duurde nog lang...
Ik hoop aan de scherpe prijs van een videokaart?quote:Op maandag 17 januari 2022 18:14 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ik net ook, bij het openen van nieuwe PC gear. triest verhaal
haha ja oaquote:Op maandag 17 januari 2022 18:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik hoop aan de scherpe prijs van een videokaart?
Dat mocht denk niet van bbquote:Op maandag 17 januari 2022 18:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ze wou friet met frikandel eten. Lekker makkelijk.
BB huis verlaten, rechtstreeks naar de huishoudschool. Kom maar weer terug als je normaal kunt kokenquote:Op maandag 17 januari 2022 18:16 schreef suzi1 het volgende:
nous pin inleveren en hm-schap kwijt. heeft niet alleen gekookt
Zijn zze gewend, Kitty liet de roux ook nooit gaar wordenquote:Op maandag 17 januari 2022 18:19 schreef Was-beer het volgende:
Bloem had langer moeten garen, zal lekker melig smaken
Bloem? Die van "Eeeeeeeeeeeven aan mijn moeeeeder vragen"quote:Op maandag 17 januari 2022 18:19 schreef Was-beer het volgende:
Bloem had langer moeten garen, zal lekker melig smaken
quote:Op maandag 17 januari 2022 18:21 schreef zodeju het volgende:
Heeft nawel al haar pin op of moet ze die nog krijgen....zou leuk zijn als bb zegt. Je bent de hulp van Little Brother en moet de hele week de toiletten 2 keer per dag schoonmaken. Smorgens en sávonds
Gekregen van haar GiebelKuttelikster Noessie.. zo verrassendquote:Op maandag 17 januari 2022 18:21 schreef zodeju het volgende:
Heeft nawel al haar pin op of moet ze die nog krijgen....zou leuk zijn als bb zegt. Je bent de hulp van Little Brother en moet de hele week de toiletten 2 keer per dag schoonmaken. Smorgens en sávonds
Beetje Zoey gedrag. Dat gaat goed, tot beide partijen het door hebben.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:27 schreef Mickytjuh het volgende:
Salar is een sollicitatie voor nominatie aan het doen...
Met zijn wisselgedrag is hij onbetrouwbaar voor beide partijen..
Relatie? Stelt wel heel weinig voor..quote:Op maandag 17 januari 2022 18:35 schreef Whuzz het volgende:
Dimi heeft wel door dat Vera onzeker is. Maar zegt wel dat hij de relatie na BB graag wil voortzetten.
Temteesjooon !quote:Op maandag 17 januari 2022 18:38 schreef suzi1 het volgende:
hij zit er toch ook voor t spel. niet voor de liefde. dan deed je wel mee aan andere programma
Het erge is ook dat zij net diegene is die niet belangstellend bij Nouchine staat met koken.....zelfs zonder pin is dat het eerste wat je doet om je maatje bij te staan.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
Maar Gluipkutje Nawee zit intussen alweer vingerdiep in Grees te slijmen.. Noessie haar taak is uitgewerkt
[ afbeelding ]
Ja hee, wow, dicht bij iemand staan die werkt, lijkt teveel op werk. Da's niks voor "influencers"!quote:Op maandag 17 januari 2022 18:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het erge is ook dat zij net diegene is die niet belangstellend bij Nouchine staat met koken.....zelfs zonder pin is dat het eerste wat je doet om je maatje bij te staan.
Terug de kast in.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke sanctie zou peter kunnen krijgen
Smaakt vast ook niet lekker of wel dat kan natuurlijk ook nogquote:
Iedereen heeft honger. Beseffen nu dat als ze niet helpen, ze eerder aan ondervoeding zullen overlijden dan dat het eten klaar is.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:44 schreef Flow3r het volgende:
ze mochten toch niet helpen![]()
[ afbeelding ]
Die nep relatie kan hij niet meer onderuit stel voor dat hij dan anders snel eruit gestemd word. Ik snap ook niet dat vele mensen in deze poppenkast geloven.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Relatie? Stelt wel heel weinig voor..
En natuurlijk kan hij niet hardop zeggen dat hij haar onmiddellijk dumpt zodra ze het huis hebben verlaten.
smeert goed.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:45 schreef suzi1 het volgende:
wel altijd lekker makkelijk kotsen met zo'n saus
Hey Kitty! Wat vond je van dat balonnenspelquote:Op maandag 17 januari 2022 18:45 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Die nep relatie kan hij niet meer onderuit stel voor dat hij dan anders snel eruit gestemd word. Ik snap ook niet dat vele mensen in deze poppenkast geloven.
Kan me er niks bij voorstellen, tenzij het met megaveel spinazie nog een beetje wordt goedgemaaktquote:Op maandag 17 januari 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Smaakt vast ook niet lekker of wel dat kan natuurlijk ook nog
En pasta er bij.. Maar ze hadden beter in twee pannen de saus kunnen maken..quote:Op maandag 17 januari 2022 18:46 schreef Flory het volgende:
[..]
Kan me er niks bij voorstellen, tenzij het met megaveel spinazie nog een beetje wordt goedgemaakt
Nawee blijkt al weken niet veel meer dan een antisociaal slap stuk vreten die haar Lieverdje-Show met succes opvoert sinds ze er is..quote:Op maandag 17 januari 2022 18:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het erge is ook dat zij net diegene is die niet belangstellend bij Nouchine staat met koken.....zelfs zonder pin is dat het eerste wat je doet om je maatje bij te staan.
BB22: Harder, heftiger, strenger...quote:Op maandag 17 januari 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
ik dacht dat Nou alleen moest koken
vis moet zwemmen...quote:Op maandag 17 januari 2022 18:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar echt waarom zo extreem veel bechamel saus.....
drown it in bechamelquote:Op maandag 17 januari 2022 18:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar echt waarom zo extreem veel bechamel saus.....
Vindt dit misschien wel een leuke combi vriendschappelijk.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:48 schreef Whuzz het volgende:
Toop geeft even lesje biologie aan Hanne. Cortisol niveau's enzo
Wat vind Grace er van dat Tobias zo'n interessant gesprek heeft met Hanne?quote:Op maandag 17 januari 2022 18:58 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zou zeggen dóen Tobi... en weer dat Elke Ochtend Pizza Gelul van dat gratebakkie gewoon negeren![]()
Tobi houdt het bij bakkie kwark...![]()
Sukkel
[ afbeelding ]
Geen idee, heb ze er niet over gehoord. Amy eet ook geen zalm.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:54 schreef Verida het volgende:
heeft ze wel iets anders gemaakt voor nawel?
Ik begrijp inmiddels dat Grees zich nergens een zák van aantrekt zolang ze maar niet lastig gevallen wordt in haar zo goedkoop en lang mogelijk BB-Uitzingenquote:Op maandag 17 januari 2022 18:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat vind Grace er van dat Tobias zo'n interessant gesprek heeft met Hanne?
Dat komt omdat Vera niet echt geïnteresseerd is. Het is meer beleefdheid.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:59 schreef Flow3r het volgende:
Leuk gesprek Tobias en Hanna
Met Vera loopt het nog steeds awkward vind ik, het is dan meer vragen stellen en uithoren, geen echt gesprek, geen echte lol, met niemand
wie?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:01 schreef suzi1 het volgende:
ow de klieren van de klier doen zeer. tatu tatu
Misschien kan Whuzz er een maken of meerderequote:Op maandag 17 januari 2022 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bij Nawel kunnen we toch ook een soort bingo organiseren?
Ik heb pijn
Ik ben moe
...
Hopen dat niemand in een graat stiktquote:Op maandag 17 januari 2022 19:02 schreef Tourniquet het volgende:
Nouche neem een hapje, direct een graat.
@Whuzz ?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien kan Whuzz er een maken of meerdere
Jawel met Grace heeft ze vaak de grootste lol. En 1 op 1 gaat haar ook goed af.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:59 schreef Flow3r het volgende:
Met Vera loopt het nog steeds awkward vind ik, het is dan meer vragen stellen en uithoren, geen echt gesprek, geen echte lol, met niemand
Dimi heeft het uitgelegd aan Salar. Hij is een beetje uitgezoemd omdat hij erg met het spel bezig is. Veel observeert en nadenk. Hij kan geen 2 dingen tegelijk. En Vera en het spel. Hij is wel geïnteresseerd en wil er voor gaan met Vera, maar het spel heeft voorkeur nu.quote:Op maandag 17 januari 2022 18:59 schreef Flow3r het volgende:
hatenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Misschien is ze een beetje vals maar ik kan Snous niet haten
Nouchine is niet vals. Ze probeert te overleven in een televisie programma met streams.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
haten
nee
maar vind het wel een backstabber
stiekemerd
gluiperd![]()
Nou iemand haten in zo'n programma zou ook een beetje gek zijnquote:Op maandag 17 januari 2022 19:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Haten doe ik sowieso niemand maar ik vind haar wei een schijnheilig, hypocriet roddelsmurfje.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Dit is voor Nawel en Amy die lust geen vis.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm,.. ok.. nog 13 x
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nouchine is niet vals. Ze probeert te overleven in een televisie programma met streams.
Dat doet Luie Nawee veel beter... heeft al een Pin losgetroggeld en laat haar BFF Noessie stikken met kokenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nouchine is niet vals. Ze probeert te overleven in een televisie programma met streams.
Dan is helemaal niemand daar vals. En allemaal even lief en aardig.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan is Peter zeker vegetarisch ingesteld, dat hij apart opschept.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pasta, zalm spainzie en bechamel saus
Nous moest alleen kokenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat doet Luie Nawee veel beter... heeft al een Pin losgetroggeld en laat haar BFF Noessie stikken met koken
Geen idee waarom die dat deed/doetquote:Op maandag 17 januari 2022 19:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan is Peter zeker vegetarisch ingesteld, dat hij apart opschept.
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat doet Luie Nawee veel beter... heeft al een Pin losgetroggeld en laat haar BFF Noessie stikken met koken
Cadeautje van 5the. Volgende keer krijgt hij hem van mijquote:
Nee dat was voor Amy, die eet geen zalm.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan is Peter zeker vegetarisch ingesteld, dat hij apart opschept.
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Cadeautje van 5the. Volgende keer krijgt hij hem van mij
Ik heb 3 sterretjes. Peter zou er trots op zijnquote:
zei toch dat 5th soms best lief isquote:Op maandag 17 januari 2022 19:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb 3 sterretjes. Peter zou er trots op zijn
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoho.. straks wil iedereen sterren.. stel je voor hoe blij FOK! daarmee zou zijn
waarom ze jou nog niet tot FA hebben benoemdquote:Op maandag 17 januari 2022 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoho.. straks wil iedereen sterren.. stel je voor hoe blij FOK! daarmee zou zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom ze jou nog niet tot FA hebben benoemd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:17 schreef spapaars het volgende:
Weet je waarin hij al die sterren mag steken, in die vleselijke ene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |