SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [bewoner] Julio
BB / [Bewoner] Leroy
BB / [Bewoner] Hanne
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Dan hadden ze 'm niet precies bij dat zitje moeten neerzetten.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:19 schreef freaky40 het volgende:
Ze mogen er ook niet meer bij gaan zitten vind ik.
Maakt niet uit, je zou er eigenlijk niet bij mogen zitten.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan hadden ze 'm niet precies bij dat zitje moeten neerzetten.
Lijkt me juíst de bedoeling van dit.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je zou er eigenlijk niet bij mogen zitten.
Dat is te makkelijk.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lijkt me juíst de bedoeling van dit.
quote:Op maandag 17 januari 2022 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
Het lijkt erop dat zowel Veertje als Nawee geen Knop krijgen, ze zit al de hele middag voor J. LuL
Jepquote:
Zou wat zijn. Dat ze als eerste op die knop ramt. En dat de BB stem zegt: Je mag nu mijn huis verlatenquote:Op maandag 17 januari 2022 17:30 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nog ff op die Knop drukken en gelijk Oprotten naar huis.. dát is de "Nieuwe Hardere BB"
nu pas?quote:Op maandag 17 januari 2022 17:31 schreef Sestra666 het volgende:
bah wat een domme keussssss
nous is zooo bij me gezakt
Heeft ie dat echt gezegdquote:Op maandag 17 januari 2022 17:33 schreef UtopiaFreak het volgende:
Kristoff: Nu is het weer back to business voor Nawel, niks doen en in bed liggen
quote:Op maandag 17 januari 2022 17:33 schreef UtopiaFreak het volgende:
Kristoff: Nu is het weer back to business voor Nawel, niks doen en in bed liggen
jup, en de rest, ze wil niet stofzuigen ze wil niks etc..quote:
Zei die dat?quote:Op maandag 17 januari 2022 17:33 schreef UtopiaFreak het volgende:
+1254112 voor Kristofquote:Op maandag 17 januari 2022 17:34 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
jup, en de rest, ze wil niet stofzuigen ze wil niks etc..
Kristof is mijn winnaar
Die had stampij gemaakt a la Kitty.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:35 schreef suzi1 het volgende:
haha ja nawel had dat gesnapt als ze niet was gekozen
ga je mond spoelenquote:Op maandag 17 januari 2022 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik weet nu de naam, op wie Hanne een beetje lijkt.. op Kim Holland
das mooi, voor de rest vind ik het een drukke eikelquote:Op maandag 17 januari 2022 17:35 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Yep, en niks doen in het huishouden voegde hij eraan toe
Ik ben bang van niet, dat Jankmuiltje Eemie loopt op alle dagen frustie , die wil weg, of doet een klassieke Exit-Chantage, in het verleden ook vaak toegepastquote:Op maandag 17 januari 2022 17:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is sowieso uitstel van executie voor Nawel. Volgende week zaterdag vliegt ze
Ze lijkt op heel veel RLS'ers...en Inge de Bruin. Maar op Kim Holland...quote:Op maandag 17 januari 2022 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
ik hoop hetquote:Op maandag 17 januari 2022 17:36 schreef spapaars het volgende:
Gaat toch een keer verschrikkelijk mislopen met die knop.
Peter een week afwassen, maar zie gebeuren dat er 1 direct zal worden genomineerd.
Nou dan misschien idd meer op Inge de Bruinquote:Op maandag 17 januari 2022 17:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze lijkt op heel veel RLS'ers...en Inge de Bruin. Maar op Kim Holland...
met sop van kittyquote:
Ditquote:Op maandag 17 januari 2022 17:38 schreef Verida het volgende:
Ik vind Kristoff wel lekker direct, die neemt geen blad voor de mond
Ja ik hou er wel van hoor! Daarbij verzint ie leuke dingen, is lekker enthousiast, eigenlijk altijd vrolijk en ook nog leuk om te zien. Laat maar lekker lang blijvenquote:Op maandag 17 januari 2022 17:38 schreef Verida het volgende:
Ik vind Kristoff wel lekker direct, die neemt geen blad voor de mond
Eenschquote:Op maandag 17 januari 2022 17:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja ik hou er wel van hoor! Daarbij verzint ie leuke dingen, is lekker enthousiast, eigenlijk altijd vrolijk en ook nog leuk om te zien. Laat maar lekker lang blijven
Inderdaad, vandaag geen tijd voor streams gehad, bet thuis en zie dat ze volle bak met stemmen bezig zijnquote:Op maandag 17 januari 2022 17:37 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben duidelijk nieuwe instructies gekregen, meer roddelen.
Ja ingrijpen, laat dat onzekere kind lekker gaarkokenquote:Op maandag 17 januari 2022 17:41 schreef Tourniquet het volgende:
Dus eigenlijk kookt Peter gewoon, Nouchine voert alleen zijn aanwijzingen op.
Cry baby. Zag dat gelijk al, en zie hier.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die Amy haar ogen staan rood door hele dag te janken
Bij mij ook. De eerste 2 weken veel krediet van mij gekregen. Nu niet meer. Gaat er volgens mij nog voor Nawel uitvliegen, en dan maar janken, had ik maar enz...quote:Op maandag 17 januari 2022 17:31 schreef Sestra666 het volgende:
bah wat een domme keussssss
nous is zooo bij me gezakt
Goed van Veertje. Nawel een kaakslag toedienen.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:31 schreef Koos1958 het volgende:
vera gelijk weer naar buiten toe ipv even nawal feliciteren
Hoezo oeps?, vera doet wel het één en ander, meer dan veel andere bewonersquote:Op maandag 17 januari 2022 17:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik moest echt lachen om Kristof.. Met z'n "Nawel heeft het niet verdiend"
Het idee van zo'n pin weg mogen geven is dat iemand het krijgt die het per definitie niet verdiend.
En hij zegt over Nawel dat het degene is in het huis die het minste doet, waar Vera bij zit.. En je ziet Vera zo kijken van "oeps.."
Was hier al eens gepasseerd, maar niet gekend bij de vlamingen.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Valt me ook op. Zie haar eigenlijk alleen maar lullen met mensen uit haar eigen kamer.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:47 schreef Tourniquet het volgende:
Vera heeft dankzij de rode knop nu wel gesprekken met mensen die ze hiervoor amper nog 1-op-1 heeft gesproken.
Uhh wat dan? Samen slapen? Roddelen?quote:Op maandag 17 januari 2022 17:47 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hoezo oeps?, vera doet wel het één en ander, meer dan veel andere bewoners
Haha idd. Maar in een groep komt ze er gewoon niet er boven uit. Ik denk dat je prima 1 op 1 met haar kan praten. Maar het lijkt ook wel alsof ze dat met Dimi niet echt kan. Dan wordt ze gelijk verlegen en giechelig en dan is het gelijk awkward. Niet zeggende dat Dimitri dat niet is dat is gewoon een hork.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:47 schreef Tourniquet het volgende:
Vera heeft dankzij de rode knop nu wel gesprekken met mensen die ze hiervoor amper nog 1-op-1 heeft gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |