The masked swinger.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:42 schreef RipCity het volgende:
Nu kan je the voice kids eigenlijk ook wel wegstrepen na het gedoe met Marco en nu dit. Groot gat voor rtl op de vrijdag. Vanaf nu dus alleen nog masked talentenjachten
Dat werd alleen gemaakt om het concept aan het buitenland proberen te slijten want commercieel was het op zichzelf niet mega aantrekkelijk. Maar was lastig te verkopen en is alleen maar in paar landen te zien. Zal dus ook wel niet terugkomen.quote:
Gelachen om de opmerking van Lieke van Lexmond dat zij bij de Voice Senior nooit iets van dit soort praktijken heeft gemerkt.quote:
Je had wel door dat ik niet als mezelf maar als Ali schreef?quote:Op maandag 17 januari 2022 12:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zeker wel. Die was niet best. Desalniettemin blijf ik bij mijn statement.
Terwijl ik denk dat daar genoeg senioren voor in warenquote:Op maandag 17 januari 2022 12:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Gelachen om de opmerking van Lieke van Lexmond dat zij bij de Voice Senior nooit iets van dit soort praktijken heeft gemerkt.
Wat is dat toch een onwaarschijnlijk dom wicht.
Laat maar Agnes. Laat het los, laat het gaan.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Je had wel door dat ik niet als mezelf maar als Ali schreef?
Die krijgen hem toch niet meer omhoog joh. Of zou Lieke daar een middeltje voor hebben?quote:Op maandag 17 januari 2022 12:46 schreef Tengano het volgende:
[..]
Terwijl ik denk dat daar genoeg senioren voor in waren
Dan is het zelfs voor alle vieze mannetjes achter de schermen achteraf een grote verrassing wie ze gepijpt heeft.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:42 schreef RipCity het volgende:
Nu kan je the voice kids eigenlijk ook wel wegstrepen na het gedoe met Marco en nu dit. Groot gat voor rtl op de vrijdag. Vanaf nu dus alleen nog masked talentenjachten
Oh, dat zou ik als werkgever allemaal niet zo spannend vinden. Als je het als docent met een student doet, dan zit je als docent fout - wat die student ook deed om je te verleiden. En als het dan ook nog eens niet iets incidenteels is maar iets systematisch, dan is het helemaal duidelijk. Ik weet niet hoe het juridisch zit, maar een werkgever hoeft niet alles te gedogen wat door de wet wordt toegestaan.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Aan de andere kant van het spectrum zitten natuurlijk mensen die uit zichzelf al zo bereid zijn om zo ver te gaan, dus vanuit eigen initiatief de baas over het bureau trekken en verleiden. Die categorie gaat dan wellicht ook nog wel zo ver om de mensen die nu worden beschuldigd juist een extra zetje te geven. Het blijft een dunne lijn qua bewijslast....
Wellicht met Paay in de jury. Konden ze bezuinigen op de Tena's.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:46 schreef Tengano het volgende:
[..]
Terwijl ik denk dat daar genoeg senioren voor in waren
quote:Op maandag 17 januari 2022 12:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gelachen om de opmerking van Lieke van Lexmond dat zij bij de Voice Senior nooit iets van dit soort praktijken heeft gemerkt.
Eens hoor, vanuit de werkgever is dat inderdaad vrij makkelijk niet te tolereren.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik als werkgever allemaal niet zo spannend vinden. Als je het als docent met een student doet, dan zit je als docent fout - wat die student ook deed om je te verleiden. En als het dan ook nog eens niet iets incidenteels is maar iets systematisch, dan is het helemaal duidelijk. Ik weet niet hoe het juridisch zit, maar een werkgever hoeft niet alles te gedogen wat door de wet wordt toegestaan.
quote:Op maandag 17 januari 2022 12:47 schreef 297534 het volgende:
[..]![]()
Zij zal nu wel blij zijn dat Linda hem van haar heeft afgepakt.
quote:Op maandag 17 januari 2022 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
Deze hele soap mist alleen nog een Tippie Wan en iemand die in een leeg zwembad duikt.
Huh? Dat is dan een ander format, denk ikquote:Op maandag 17 januari 2022 12:56 schreef Alex1 het volgende:
Ik heb het eerste seizoen van The Voice gezien en vond het maar vreemd dat de coaches zowel begeleiden als stemmen. Het kwam er op neer dat ze elkaars beste deelnemers probeerden weg te stemmen.
Nou, dat denk ik niet. Hij is zijn mealticket nu kwijt. Hij komt nooit meer ergens aan de bak! Ik vond het ook treffend hoe Linda zei: Jeroen woont niet meer bij mij.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:57 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Wat mij betreft is hier geen verliezer, jeroen moet blij zijn van die ouwe taart af te zijn
Ja die gaat naar Thailand emigreren ofzo.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik niet. Hij is zijn mealticket nu kwijt. Hij komt nooit meer ergens aan de bak! Ik vond het ook treffend hoe Linda zei: Jeroen woont niet meer bij mij.
Ja, dat geeft toch aan wat voor wereld het is. Iedereen wilt zichzelf schoonvegen.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:45 schreef 297534 het volgende:
Van alle weerzinwekkende reactie vind ik die van Albert Verlinde wel de meest weerzinwekkende. Om als een soort van afleidingsmanoeuvre namens zijn goede vrienden Umberto Tan voor de bus te gooien. Zonder bewijs of onderbouwing.
Wat op zich wel hoopvol is, want dat betekent dat ze heus wel weten dat het gedrag echt niet door de beugel kan.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, dat geeft toch aan wat voor wereld het is. Iedereen wilt zichzelf schoonvegen.
Neen. Ieder mens snapt dat het niet correct gedrag is.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat op zich wel hoopvol is, want dat betekent dat ze heus wel weten dat het gedrag echt niet door de beugel kan.
In die laatste zin gaat veel mis.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Neen. Ieder mens snapt dat het niet correct gedrag is.
Ze willen zich schoonmaken om iedere verdenking dat ze ervan wisten willen wegwerken.
Toch lijkt ze hier op zijn oudtante:quote:
Victor Reinier natuurlijk!quote:Op maandag 17 januari 2022 12:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou wel een mooie voor Jambers zijn: "Overdag zijn ze de aaibare en populaire artiesten, maar 's avonds..."
Als je verdiept in het format, het is scripted reality.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:56 schreef Alex1 het volgende:
Ik heb het eerste seizoen van The Voice gezien en vond het maar vreemd dat de coaches zowel begeleiden als stemmen. Het leek eerder een wedstrijd tussen de coaches dan tussen de deelnemers, doordat ze elkaars beste deelnemers probeerden weg te stemmen.
Mja, zo’n Rietbergen stapt nu op omdat het in de openbaarheid is gekomen, terwijl er aan de feiten niks is veranderd..quote:Op maandag 17 januari 2022 13:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat op zich wel hoopvol is, want dat betekent dat ze heus wel weten dat het gedrag echt niet door de beugel kan.
Helaas voor Jeroen hebben ze daar ook internet.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja die gaat naar Thailand emigreren ofzo.
Dat is vooral omdat die Rietbergen van plastic is.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Toch lijkt ze hier op zijn oudtante:
[ afbeelding ]
Het gekke is, als Chantal zoiets zou zeggen zou je weten dat het haar (vaak toch wel leuke) sarcasme isquote:Op maandag 17 januari 2022 12:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met een overduidelijk verschil in intelligentie.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het gekke is, als Chantal zoiets zou zeggen zou je weten dat het haar (vaak toch wel leuke) sarcasme is
quote:Johnny de Mol leeft mee met Linda: ‘Meteen naar haar toe gereden’
Johnny de Mol leeft mee met zijn tante Linda de Mol nu de misdragingen van haar geliefde Jeroen Rietbergen als bandleider van The Voice of Holland naar buiten zijn gekomen. “Ik ben langs geweest.”
De tweede helft van het HLF8-seizoen kan niet op een slechter moment beginnen voor Johnny de Mol, namelijk twee dagen nadat zijn miljardairsfamilie in de ergste mediastorm ooit is beland. Veel mensen zullen vanavond gaan kijken hoe hij de rel over de ranzige Mol-doofpot gaat behandelen in zijn programma. Lastig, vindt de presentator het.
Emotie bij de familie
Johnny heeft gemengde gevoelens, vertelt hij op 100% NL. “Ik ben gisteren teruggekomen van vakantie. Het is een heel dubbel gevoel. We hebben vakantie gehad, we hebben een goed eerste deel van het seizoen gehad, we hebben veel geleerd en dan wil je met frisse moed beginnen aan zo’n tweede deel.”
Dat zit er niet in. “Er speelt ontzettend veel en dat is natuurlijk voor heel veel partijen heel vervelend, met name natuurlijk de mensen die hier te maken mee hebben gehad: de kandidaten. Dat wens je niemand toe. Aan de andere kant is er natuurlijk ook emotie bij de familie, dus het is heel dubbel. Heel vervelend.”
Langs geweest bij Linda
Er schijnt een onophoudelijke stoet van troostende vriendinnen langs te gaan bij Linda en ook Johnny is even langs geweest. “Ja, natuurlijk. Ik ben gisteren teruggekomen en ik ben meteen even bij Linda langs geweest. Uiteraard bespreek je dat met elkaar, maar ik denk gewoon dat het belangrijkste is dat we donderdag even moeten afwachten.”
Dan komt de aflevering van Tim Hofmans programma BOOS over de misbruikrel rond The Voice online. “En we moeten het onafhankelijk onderzoek afwachten, voordat we allemaal insinuaties gaan doen en allerlei dingen gaan overnemen en vingers gaan wijzen.”
Met John gebeld
Zowel Linda als John liggen onder vuur, omdat ze Jeroens wangedrag jarenlang onder de pet hebben gehouden. Heeft Johnny ook gebeld met John? “Jazeker. Nee, zeker. Het zal vandaag nog wel een paar keer gebeuren.”
Johnny houdt zich verder heel erg op de vlakte. Hij blijft maar wijzen op onderzoeken die gedaan moeten worden, terwijl Anouk al na een kort rondje bellen besloten heeft om het ‘corrupte’ The Voice te verlaten. De presentator: “De geruchtenmachine draait natuurlijk op volle toeren, maar eigenlijk weten we nog heel weinig.”
Beerput
Iedereen moet eventjes rustig afwachten, vindt Johnny. “We weten dat er brieven zijn binnengekomen vanuit BOOS bij deze drie partijen (ITV, Talpa en RTL, red.), maar ook bij Ali en Jeroen. Jeroen heeft van zich laten horen en Ali ook. Wat er nu is gebeurd is al heftig genoeg, laten we nu even rustig afwachten en kijken wat dat brengt.”
Hij vindt dat we niet op de zaken vooruit moeten lopen. “Wat er nu gebeurt is dat er een soort beerput opengaat, ook programma’s die ineens roepen: ‘Ik heb een anonieme beller en die zegt dit!’ Je kan natuurlijk van alles heel veel zeggen.”
Positieve draai
Hij gaat de kwestie vanavond gewoon behandelen in zijn talkshow. “Ja, weet je, we zijn een talkshow en we moeten het erover hebben. Tegelijkertijd moet je uitkijken dat je niet mensen neerzet waarvan de mensen zeggen: ‘Die komt uit die hoek of uit die koker.’”
Televizier-journalist Jef Willemsen is benieuwd. “Een mens vraagt zich toch af of/hoe Johnny de Mol in de eerste HLF8 aandacht gaat besteden aan de The Voice-beerput. Probeer eens een positieve draai te geven aan een zedenzaak waar de man van je tante, je vader en zijn bedrijf direct bij betrokken zijn.”
Niet te vergeten dat de arme man gewoon seksverslaafd is en dat we daar begrip voor moeten hebben. Linda naar d vergevingscoach en even in haar verdrietholletje #endooorrrrrrrrrrquote:Op maandag 17 januari 2022 12:16 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik zie ze nog wel terug bij elkaar komen als de ergste storm gezakt is. Therapie, reflectie, iedereen maakt fouten, liefde overwint bla bla bla.
Het spreekwoord is dan ook "één rotte appel in de mand, maakt al het gave fruit te schand". In het engels nog iets duidelijker "one rotten appel spoils the bunch".quote:Op maandag 17 januari 2022 12:25 schreef Tengano het volgende:
Laat je niet foppen trouwens. Het heeft nu een beetje de schijn dat de rotte appel uit de mand wordt gehaald, maar het verderf zit nog steeds in de bedrijfscultuur (zie post met artikel hieronder!).
John strijkt slechts wat plooien weg, en is heel strategisch bezig zijn imago (naar de buitenwereld) te herstellen. Doet ie wel goed trouwens.
https://www.ad.nl/show/hu(...)gens-smaad~a24c48f7/quote:Humberto Tan doet aangifte tegen Albert Verlinde wegens smaad
RTL-presentator Humberto Tan heeft vanochtend aangifte gedaan tegen Albert Verlinde. De showbizzkenner beschuldigde hem ervan ongepaste berichten te sturen naar vrouwelijke tafelgasten. Humberto ontkende stellig en kreeg veel steun van diverse oud-gasten.
Verlinde had het gisteren in Shownieuws over de periode 2015 en 2016 toen Humberto Tan een succesvolle latenighttalkshow had. ,,Het is binnen RTL, en we hebben daar de affaire-Stax meegemaakt, ook wel bekend dat Humberto de neiging had om met vrouwen die leuk waren contact te zoeken na de uitzending. Waarom vertel ik dat? Nou, niet om Humberto te naaien, maar omdat ik weet dat er mensen bij het programma weg zijn gegaan die zeiden: ‘Het lijkt wel alsof ik hier meer een datingshow zit te produceren dan een talkshow.’”
Die uitspraken gaan Humberto te ver en die doet nu aangifte.
Zou hij in een wat goedkoper land niet kunnen teren op wat hij tot nu toe heeft binnengeharkt? Beetje piano spelen in allerlei gelegenheden voor wat extra vrouwelijke aandacht en inkomsten.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:35 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe die Rietbergen het tot zijn pensioen gaat doen. Een voordeel is dat je als producer wel in de anonimiteit kan werken.
Lekker op Ibiza zitten, heeft wellicht nog een oprotpremie gekregen.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:35 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe die Rietbergen het tot zijn pensioen gaat doen. Een voordeel is dat je als producer wel in de anonimiteit kan werken.
Hij is muzikant/componist tochquote:Op maandag 17 januari 2022 13:35 schreef Hexagon het volgende:
Het lijkt me wel iemand die het redelijk goed in de mensenhandel kan gaan doen.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:35 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat hij nog wel wat claims kan gaan verwachten.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zou hij in een wat goedkoper land niet kunnen teren op wat hij tot nu toe heeft binnengeharkt? Beetje piano spelen in allerlei gelegenheden voor wat extra vrouwelijke aandacht en inkomsten.
Hij heeft in het verleden ook danceproducties gemaakt.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:37 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Hij is muzikant/componist toch
Het gaat ook maar door en door hequote:Op maandag 17 januari 2022 13:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/hu(...)gens-smaad~a24c48f7/
Tegelijkertijd moet je uitkijken dat je niet mensen neerzet waarvan de mensen zeggen: ‘Die komt uit die hoek of uit die koker.’”quote:Op maandag 17 januari 2022 13:29 schreef Stepperoller het volgende:
Tegelijkertijd moet je uitkijken dat je niet mensen neerzet waarvan de mensen zeggen: ‘Die komt uit die hoek of uit die koker.’”
Well its 5 o clock, on a saturday...quote:Op maandag 17 januari 2022 13:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik niet. Hij is zijn mealticket nu kwijt. Hij komt nooit meer ergens aan de bak! Ik vond het ook treffend hoe Linda zei: Jeroen woont niet meer bij mij.
Juist. In al die seizoenen van zang shows. Hoeveel mensen zijn nou daadwerkelijk doorgebroken.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:20 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Als je verdiept in het format, het is scripted reality.
Het gaat altijd al om de coaches. Deelnemers zijn bijzaak.
Vergeet dokter Rossi niet.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat de arme man gewoon seksverslaafd is en dat we daar begrip voor moeten hebben. Linda naar d vergevingscoach en even in haar verdrietholletje #endooorrrrrrrrrr
Zeker, maar daar voel je niks van.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
Chantal is één grote act, dat daar nog mensen intrappen.
Wel even een land zonder uitleveringsverdrag uitzoeken, in dat gevalquote:Op maandag 17 januari 2022 13:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog wel wat claims kan gaan verwachten.
Vergeet Jim en Jamai niet. Niet doorgebroken als wereldzangsterren, maar die eten er toch lekker van. Zo zijn er nog wel meer. Hind boert er ook lekker van.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Juist. In al die seizoenen van zang shows. Hoeveel mensen zijn nou daadwerkelijk doorgebroken.
Alleen Maan en die had haar vader in het wereldje en ze is geborsato'd.
Die houdt de schijn op.quote:
In NWS zit ook een aanzienlijk groter deel downplayers: "In ieder bedrijf worden wel eens vieze grappen gemaakt"quote:Op maandag 17 januari 2022 13:46 schreef Tengano het volgende:
Mensen, even iets meer inzet graagin NWS zitten ze nu al op #8
NWS / RTL legt 'The voice' stil #8 Linda dumpt Jeroen.
Waylon, Ogene, Douwe Bob, Nielson.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vergeet Jim en Jamai niet. Niet doorgebroken als wereldzangsterren, maar die eten er toch lekker van. Zo zijn er nog wel meer. Hind boert er ook lekker van.
Aan het niet spectaculair doen in showbizland hangt toch een ander loonstrookje dan matig presteren bij de Jumbo.
In SHO gaat het om kwaliteit, niet om kwantiteitquote:Op maandag 17 januari 2022 13:46 schreef Tengano het volgende:
Mensen, even iets meer inzet graagin NWS zitten ze nu al op #8
NWS / RTL legt 'The voice' stil #8 Linda dumpt Jeroen.
Een aantal mannen voelt zich ineens aangesproken op eigen gedrag lijkt het.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
In NWS zit ook een aanzienlijk groter deel downplayers: "In ieder bedrijf worden wel eens vieze grappen gemaakt"
Waylon is geen dader, maar misschien wat hij wel een slachtoffer? #Patricia Paay.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:51 schreef Piperidine het volgende:
Waylo
[..]
Waylon, Ogene, Douwe Bob, Nielson.
Ja god, als je nou een vriendschappelijke band hebt met je collega's dan zie ik geen kwaad in een tieten opmerking of oid.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:48 schreef Stepperoller het volgende:
[ afbeelding ]
Jeroens excuses na aangesproken te zijn door zijn opdrachtgever
Maar gelukkig wordt er strak gemodereerd!quote:Op maandag 17 januari 2022 13:54 schreef Draak31 het volgende:
NWS zit vol smerige bruten die dit soort traumatiserende aanrandingen goedpraten.Dit moeten we niet willen in Nederland. Niet nu. Goedpraters overal.
Je blijft met je smerige poten van een ander af. Punt Stelletje idioten. bah
Walgelijk inderdaadquote:Op maandag 17 januari 2022 13:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
In NWS zit ook een aanzienlijk groter deel downplayers: "In ieder bedrijf worden wel eens vieze grappen gemaakt"
Plausibel.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een aantal mannen voelt zich ineens aangesproken op eigen gedrag lijkt het.
Eentje is nu zelf jurylidquote:Op maandag 17 januari 2022 13:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Juist. In al die seizoenen van zang shows. Hoeveel mensen zijn nou daadwerkelijk doorgebroken.
Alleen Maan en die had haar vader in het wereldje en ze is geborsato'd.
Als je het stenen tijdperk der talentenshows ook meetelt, zelfs twee.quote:
Als je voor je beroep enkel tv hoeft te kijken en daar je mening over moet geven (in de krant of in tv-programma's), kan ik daar enkel respect voor hebbenquote:Op maandag 17 januari 2022 13:52 schreef Duiveltja het volgende:
Angela de Jong had nog een goede column over de reactie van Samantha Steenwijk.
De huisvrouw die fulltime in tv panels zit en om onbegrijpelijke redenen vaak op tv is.
Die laatste zin gaat over Samantha denk ik.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als je voor je beroep enkel tv hoeft te kijken en daar je mening over moet geven (in de krant of in tv-programma's), kan ik daar enkel respect voor hebben
Omroep Brabantquote:Op maandag 17 januari 2022 14:15 schreef maily het volgende:
Merendeel Brabanders vindt het terecht dat The Voice is stopgezet
[ afbeelding ]
Oh lol, dat kan ook jaquote:Op maandag 17 januari 2022 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die laatste zin gaat over Samantha denk ik.
Pleun Bierbooms.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:15 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Ze ziet eruit alsof ze een plastisch chirurg een bezoekje heeft gebracht? Ik herinner me haar heel anders.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:17 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Pleun Bierbooms.
Die kijkt zo chronisch ontevreden op haar Instagram-account, alsof het artiestenleven toch niet helemaal dat brengt wat ze gehoopt had. Ik keek er toevallig dit weekend nog op.
https://www.instagram.com/pleunbierbooms/
Dat is niet ontevreden. Dit is hoe je hoort te kijken als je een celeb bent. Niet te veel lachen, fashion statement zijn is een serieuze aangelegenheid.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:17 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Pleun Bierbooms.
Die kijkt zo chronisch ontevreden op haar Instagram-account, alsof het artiestenleven toch niet helemaal dat brengt wat ze gehoopt had. Ik keek er toevallig dit weekend nog op.
https://www.instagram.com/pleunbierbooms/
Nee hoor, Hind wordt onderhouden door haar ex-neukertje Marcel Boekhoorn. Die is een stuk minder succesvol dan ze zelf wil laten geloven.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vergeet Jim en Jamai niet. Niet doorgebroken als wereldzangsterren, maar die eten er toch lekker van. Zo zijn er nog wel meer. Hind boert er ook lekker van.
Aan het niet spectaculair doen in showbizland hangt toch een ander loonstrookje dan matig presteren bij de Jumbo.
Ze mocht in zingen tijdens GP van Abu Dhabi. Nou, dat is gewoon compleet verzonnen verhaal geweestquote:Op maandag 17 januari 2022 14:29 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Nee hoor, Hind wordt onderhouden door haar ex-neukertje Marcel Boekhoorn. Die is een stuk minder succesvol dan ze zelf wil laten geloven.
Last van de Omerta?quote:Op maandag 17 januari 2022 14:15 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
quote:John de Mol: ‘Grenzen van geheimhoudingsverklaring ver overschreden’
John de Mol geeft aan ‘enorm geschrokken’ te zijn van het nieuws rondom The Voice of Holland. Hij beweert ‘geen enkel vermoeden’ te hebben gehad dat de betrokken slachtoffers zich niet aan de geheimhoudingsverklaring zouden houden.
quote:
Oei FPCL niet vergeten hequote:Op maandag 17 januari 2022 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Goed, popcorn is binnen.
Vanavond dus RTL Boulevard - HLF8 - VIV - Shownieuws. Of er moeten nog boeiende gasten zitten bij OP1/Beau.
[ afbeelding ]
En M terugkijken. Als je het niet trekt is een kotsbakje erbij altijd mogelijk.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Goed, popcorn is binnen.
Vanavond dus RTL Boulevard - HLF8 - VIV - Shownieuws. Of er moeten nog boeiende gasten zitten bij OP1/Beau.
[ afbeelding ]
Wie heeft Netflix nodig als je Hillywood in elkaar kunt zien donderen?quote:Op maandag 17 januari 2022 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Goed, popcorn is binnen.
[ afbeelding ]
Ja of de kern van het Hele Probleem met Alles Wat Ooit met The Voice te Maken Heeft blijkt toch weer dat 'Anouk alleen maar met jong geschopt wil worden door negers'.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:54 schreef Draak31 het volgende:
NWS zit vol smerige bruten die dit soort traumatiserende aanrandingen goedpraten.Dit moeten we niet willen in Nederland. Niet nu. Goedpraters overal.
Je blijft met je smerige poten van een ander af. Punt Stelletje idioten. bah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |