abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203235848
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:58 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Zou wel een mooie voor Jambers zijn: "Overdag zijn ze de aaibare en populaire artiesten, maar 's avonds..."
Victor Reinier natuurlijk!
't Echte en 't ware!
  maandag 17 januari 2022 @ 13:20:31 #227
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_203235868
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:56 schreef Alex1 het volgende:
Ik heb het eerste seizoen van The Voice gezien en vond het maar vreemd dat de coaches zowel begeleiden als stemmen. Het leek eerder een wedstrijd tussen de coaches dan tussen de deelnemers, doordat ze elkaars beste deelnemers probeerden weg te stemmen.
Als je verdiept in het format, het is scripted reality.
Het gaat altijd al om de coaches. Deelnemers zijn bijzaak.
pi_203235874
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 13:05 schreef Perrin het volgende:

[..]
Wat op zich wel hoopvol is, want dat betekent dat ze heus wel weten dat het gedrag echt niet door de beugel kan.
Mja, zo’n Rietbergen stapt nu op omdat het in de openbaarheid is gekomen, terwijl er aan de feiten niks is veranderd..
  maandag 17 januari 2022 @ 13:23:27 #229
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203235912
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 13:04 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja die gaat naar Thailand emigreren ofzo.
Helaas voor Jeroen hebben ze daar ook internet.

Even 'Jeroen Rietbergen' Googelen... :W
Top 2000-suggesties: hier & eerder ----- Muziek in 2025
pi_203235925
quote:
2s.gif Op maandag 17 januari 2022 13:18 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Toch lijkt ze hier op zijn oudtante:
[ afbeelding ]
Dat is vooral omdat die Rietbergen van plastic is.
pi_203235947
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Gelachen om de opmerking van Lieke van Lexmond dat zij bij de Voice Senior nooit iets van dit soort praktijken heeft gemerkt.

Wat is dat toch een onwaarschijnlijk dom wicht.
Het gekke is, als Chantal zoiets zou zeggen zou je weten dat het haar (vaak toch wel leuke) sarcasme is :P
pi_203235975
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 13:25 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Het gekke is, als Chantal zoiets zou zeggen zou je weten dat het haar (vaak toch wel leuke) sarcasme is :P
Dat heeft te maken met een overduidelijk verschil in intelligentie.

En Chantal is ook zoveel leuker en spontaner. En normaler.
  maandag 17 januari 2022 @ 13:28:30 #233
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203235991
Chantal is één grote act, dat daar nog mensen intrappen.
pi_203236005
quote:
Johnny de Mol leeft mee met Linda: ‘Meteen naar haar toe gereden’
Johnny de Mol leeft mee met zijn tante Linda de Mol nu de misdragingen van haar geliefde Jeroen Rietbergen als bandleider van The Voice of Holland naar buiten zijn gekomen. “Ik ben langs geweest.”

De tweede helft van het HLF8-seizoen kan niet op een slechter moment beginnen voor Johnny de Mol, namelijk twee dagen nadat zijn miljardairsfamilie in de ergste mediastorm ooit is beland. Veel mensen zullen vanavond gaan kijken hoe hij de rel over de ranzige Mol-doofpot gaat behandelen in zijn programma. Lastig, vindt de presentator het.

Emotie bij de familie
Johnny heeft gemengde gevoelens, vertelt hij op 100% NL. “Ik ben gisteren teruggekomen van vakantie. Het is een heel dubbel gevoel. We hebben vakantie gehad, we hebben een goed eerste deel van het seizoen gehad, we hebben veel geleerd en dan wil je met frisse moed beginnen aan zo’n tweede deel.”

Dat zit er niet in. “Er speelt ontzettend veel en dat is natuurlijk voor heel veel partijen heel vervelend, met name natuurlijk de mensen die hier te maken mee hebben gehad: de kandidaten. Dat wens je niemand toe. Aan de andere kant is er natuurlijk ook emotie bij de familie, dus het is heel dubbel. Heel vervelend.”

Langs geweest bij Linda
Er schijnt een onophoudelijke stoet van troostende vriendinnen langs te gaan bij Linda en ook Johnny is even langs geweest. “Ja, natuurlijk. Ik ben gisteren teruggekomen en ik ben meteen even bij Linda langs geweest. Uiteraard bespreek je dat met elkaar, maar ik denk gewoon dat het belangrijkste is dat we donderdag even moeten afwachten.”

Dan komt de aflevering van Tim Hofmans programma BOOS over de misbruikrel rond The Voice online. “En we moeten het onafhankelijk onderzoek afwachten, voordat we allemaal insinuaties gaan doen en allerlei dingen gaan overnemen en vingers gaan wijzen.”

Met John gebeld
Zowel Linda als John liggen onder vuur, omdat ze Jeroens wangedrag jarenlang onder de pet hebben gehouden. Heeft Johnny ook gebeld met John? “Jazeker. Nee, zeker. Het zal vandaag nog wel een paar keer gebeuren.”

Johnny houdt zich verder heel erg op de vlakte. Hij blijft maar wijzen op onderzoeken die gedaan moeten worden, terwijl Anouk al na een kort rondje bellen besloten heeft om het ‘corrupte’ The Voice te verlaten. De presentator: “De geruchtenmachine draait natuurlijk op volle toeren, maar eigenlijk weten we nog heel weinig.”

Beerput
Iedereen moet eventjes rustig afwachten, vindt Johnny. “We weten dat er brieven zijn binnengekomen vanuit BOOS bij deze drie partijen (ITV, Talpa en RTL, red.), maar ook bij Ali en Jeroen. Jeroen heeft van zich laten horen en Ali ook. Wat er nu is gebeurd is al heftig genoeg, laten we nu even rustig afwachten en kijken wat dat brengt.”

Hij vindt dat we niet op de zaken vooruit moeten lopen. “Wat er nu gebeurt is dat er een soort beerput opengaat, ook programma’s die ineens roepen: ‘Ik heb een anonieme beller en die zegt dit!’ Je kan natuurlijk van alles heel veel zeggen.”

Positieve draai
Hij gaat de kwestie vanavond gewoon behandelen in zijn talkshow. “Ja, weet je, we zijn een talkshow en we moeten het erover hebben. Tegelijkertijd moet je uitkijken dat je niet mensen neerzet waarvan de mensen zeggen: ‘Die komt uit die hoek of uit die koker.’”

Televizier-journalist Jef Willemsen is benieuwd. “Een mens vraagt zich toch af of/hoe Johnny de Mol in de eerste HLF8 aandacht gaat besteden aan de The Voice-beerput. Probeer eens een positieve draai te geven aan een zedenzaak waar de man van je tante, je vader en zijn bedrijf direct bij betrokken zijn.”
pi_203236018
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:16 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik zie ze nog wel terug bij elkaar komen als de ergste storm gezakt is. Therapie, reflectie, iedereen maakt fouten, liefde overwint bla bla bla.
Niet te vergeten dat de arme man gewoon seksverslaafd is en dat we daar begrip voor moeten hebben. Linda naar d vergevingscoach en even in haar verdrietholletje #endooorrrrrrrrrr
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_203236068
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:25 schreef Tengano het volgende:
Laat je niet foppen trouwens. Het heeft nu een beetje de schijn dat de rotte appel uit de mand wordt gehaald, maar het verderf zit nog steeds in de bedrijfscultuur (zie post met artikel hieronder!).

John strijkt slechts wat plooien weg, en is heel strategisch bezig zijn imago (naar de buitenwereld) te herstellen. Doet ie wel goed trouwens.
Het spreekwoord is dan ook "één rotte appel in de mand, maakt al het gave fruit te schand". In het engels nog iets duidelijker "one rotten appel spoils the bunch".
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  maandag 17 januari 2022 @ 13:35:02 #237
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203236093
quote:
Humberto Tan doet aangifte tegen Albert Verlinde wegens smaad
RTL-presentator Humberto Tan heeft vanochtend aangifte gedaan tegen Albert Verlinde. De showbizzkenner beschuldigde hem ervan ongepaste berichten te sturen naar vrouwelijke tafelgasten. Humberto ontkende stellig en kreeg veel steun van diverse oud-gasten.

Verlinde had het gisteren in Shownieuws over de periode 2015 en 2016 toen Humberto Tan een succesvolle latenighttalkshow had. ,,Het is binnen RTL, en we hebben daar de affaire-Stax meegemaakt, ook wel bekend dat Humberto de neiging had om met vrouwen die leuk waren contact te zoeken na de uitzending. Waarom vertel ik dat? Nou, niet om Humberto te naaien, maar omdat ik weet dat er mensen bij het programma weg zijn gegaan die zeiden: ‘Het lijkt wel alsof ik hier meer een datingshow zit te produceren dan een talkshow.’”

Die uitspraken gaan Humberto te ver en die doet nu aangifte.
https://www.ad.nl/show/hu(...)gens-smaad~a24c48f7/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 17 januari 2022 @ 13:35:10 #238
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203236098
Ik ben wel benieuwd hoe die Rietbergen het tot zijn pensioen gaat doen. Een voordeel is dat je als producer wel in de anonimiteit kan werken.
  maandag 17 januari 2022 @ 13:36:30 #239
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203236116
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 13:35 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe die Rietbergen het tot zijn pensioen gaat doen. Een voordeel is dat je als producer wel in de anonimiteit kan werken.
Zou hij in een wat goedkoper land niet kunnen teren op wat hij tot nu toe heeft binnengeharkt? Beetje piano spelen in allerlei gelegenheden voor wat extra vrouwelijke aandacht en inkomsten.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 17 januari 2022 @ 13:36:49 #240
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203236119
quote:
Lekker op Ibiza zitten, heeft wellicht nog een oprotpremie gekregen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_203236131
quote:
Hij is muzikant/componist toch
  maandag 17 januari 2022 @ 13:38:15 #242
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203236140
quote:
Het lijkt me wel iemand die het redelijk goed in de mensenhandel kan gaan doen.
  maandag 17 januari 2022 @ 13:38:34 #243
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203236145
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 13:36 schreef Perrin het volgende:

[..]
Zou hij in een wat goedkoper land niet kunnen teren op wat hij tot nu toe heeft binnengeharkt? Beetje piano spelen in allerlei gelegenheden voor wat extra vrouwelijke aandacht en inkomsten.
Ik denk dat hij nog wel wat claims kan gaan verwachten.
  maandag 17 januari 2022 @ 13:39:12 #244
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203236152
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 13:37 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Hij is muzikant/componist toch
Hij heeft in het verleden ook danceproducties gemaakt.
pi_203236155
quote:
Het gaat ook maar door en door he :D

Ik heb echt een dagweektaak aan deze gate(s). :P
Koel en donker bewaren
  maandag 17 januari 2022 @ 13:40:37 #246
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203236170
Wel super dat Albert nu ook onder vuur komt te liggen. Die dacht even safe met modder te kunnen gaan gooien...

Nou mooi niet >:)
  maandag 17 januari 2022 @ 13:40:52 #247
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203236176
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 13:29 schreef Stepperoller het volgende:
Tegelijkertijd moet je uitkijken dat je niet mensen neerzet waarvan de mensen zeggen: ‘Die komt uit die hoek of uit die koker.’”
Tegelijkertijd moet je uitkijken dat je niet mensen neerzet waarvan de mensen zeggen: ‘Die komt uit die hoek of uit die koker.’”

Ik schat de kans op 100% dat dit wel gaat gebeuren bij Sjonnie.
pi_203236181
quote:
6s.gif Op maandag 17 januari 2022 13:02 schreef Aventura het volgende:

[..]
Nou, dat denk ik niet. Hij is zijn mealticket nu kwijt. Hij komt nooit meer ergens aan de bak! Ik vond het ook treffend hoe Linda zei: Jeroen woont niet meer bij mij.
Well its 5 o clock, on a saturday...
pi_203236189
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 13:20 schreef KingRadler het volgende:

[..]
Als je verdiept in het format, het is scripted reality.
Het gaat altijd al om de coaches. Deelnemers zijn bijzaak.
Juist. In al die seizoenen van zang shows. Hoeveel mensen zijn nou daadwerkelijk doorgebroken.

Alleen Maan en die had haar vader in het wereldje en ze is geborsato'd.
pi_203236197
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 13:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Niet te vergeten dat de arme man gewoon seksverslaafd is en dat we daar begrip voor moeten hebben. Linda naar d vergevingscoach en even in haar verdrietholletje #endooorrrrrrrrrr
Vergeet dokter Rossi niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')