Volgens Reality.fbi neukt Tino martin met de vriendin van Robbert Leroyquote:Op maandag 17 januari 2022 11:06 schreef quirina het volgende:
Kijk over Tino Martin hoor je dit soort dingen niet en over Django Wagner ook niet en Frans Bauer is ook netjes.
Bas Smit vibesquote:Op maandag 17 januari 2022 12:06 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mooi stel is was het
Maar vind het voorbarig om te concluderen dat zij moet hebben geweten dat het om kandidaten ging. Ik zie Linda er wel voor aan om niet alle details van een affaire te willen weten als ze met relatietherapie gaat proberen er nog wat van te maken.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:17 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Jup, die nuancering maakte ik later zelf ook al. Tot nu toe gaan de geruchten echter over deelnemers.
Ja, professionele glibbers die zich overal tussenwurmen.quote:
Voor de bühne sowieso, maar John is zelf net zo.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kweenie hoor, ik denk dat de Mol-clan wel definitief klaar is met Jeroen.
Ik geloof het wel. Geld doet rare dingen met mensen.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen, maar snuggereren dat een werkgever ook nog gaat lopen bepalen wie met wie gaat, gaat wel heel ver hoor.
Misschien, maar die heeft een imperium te verdedigen. Geld zal geen rol spelen om dat kaartenhuis overeind te houden en de carrières van mindere goden ook niet.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:25 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Voor de bühne sowieso, maar John is zelf net zo.
[ afbeelding ]
Eh, de kop komt totaal niet overeen met de inhoud van de tekst. Kop: John de Mol weet volgens Albert Verlinde al jaren van Voice-misbruik. Lopende tekst: als John de Mol er vanaf wist, dan...quote:
Zijn zoon Sjonnie was ook een tijd lang de slet van Hilversum.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:25 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Voor de bühne sowieso, maar John is zelf net zo.
[ afbeelding ]
Zij niet alleen. Er zijn er meer die denken dat ze God zijn en alles ongestraft kunnen doen.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zijn zoon Sjonnie was ook een tijd lang de slet van Hilversum.
Rare en viezige familie.
Hoop het ook, al lijkt het er voor nu op dat bij de anderen er iets teveel (andere) belangen spelenquote:Op maandag 17 januari 2022 12:28 schreef Benny het volgende:
Ik hoop zoooo dat niet alleen Jeroen alle shit voer zich heen krijgt en dat ook anderen gewoon de shit krijgen die ze verdienen. Nu vangt Jeroen de meeste shit, want die kunnen ze nog wel enigszins misen. Middenin de Talpa-familie, maar toch niet helemaal. Weg, foetsie, niemand mist hem. Terwijl anderen overal tussenuit glippen (Ali, Marco, en anderen die deze en volgende week zullen sneuvelen...)
BOOS kennende zullen die heel kritisch zijn en ook volop aandacht besteden aan de geïnformeerde opdrachtgever die op de hoogte is gesteld, maar niet daadwerkelijk actie heeft ondernomen.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:28 schreef Benny het volgende:
Ik hoop zoooo dat niet alleen Jeroen alle shit voer zich heen krijgt en dat ook anderen gewoon de shit krijgen die ze verdienen. Nu vangt Jeroen de meeste shit, want die kunnen ze nog wel enigszins misen. Middenin de Talpa-familie, maar toch niet helemaal. Weg, foetsie, niemand mist hem. Terwijl anderen overal tussenuit glippen (Ali, Marco, en anderen die deze en volgende week zullen sneuvelen...)
Klopt, dat gehak op haar vind ik ook niet nodig.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:24 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Maar vind het voorbarig om te concluderen dat zij moet hebben geweten dat het om kandidaten ging. Ik zie Linda er wel voor aan om niet alle details van een affaire te willen weten als ze met relatietherapie gaat proberen er nog wat van te maken.
Bovendien vind ik het afleiden van de kern van de zaak, want zij was niet eens betrokken bij dat programma. Graag de meeste aandacht voor de daders, verdachten en dan degenen die onvoldoende een veilige werkplek voor kandidaten hebben gezorgd, maar daar wel verantwoordelijk voor zijn/waren.
Jup, tijd om dat te doorbreken. Alleen is dat heel moeilijk met alle contacten, macht en geld dat ze hebben.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:29 schreef shomila het volgende:
[..]
Zij niet alleen. Er zijn er meer die denken dat ze God zijn en alles ongestraft kunnen doen.
Mijns inziens mag er ook aandacht uitgaan naar de mensen die bewust wegkijken. Dit soort praktijken worden niet alleen in stand gehouden door de daders maar ook door de omgeving die er niks aan doet.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:24 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Maar vind het voorbarig om te concluderen dat zij moet hebben geweten dat het om kandidaten ging. Ik zie Linda er wel voor aan om niet alle details van een affaire te willen weten als ze met relatietherapie gaat proberen er nog wat van te maken.
Bovendien vind ik het afleiden van de kern van de zaak, want zij was niet eens betrokken bij dat programma. Graag de meeste aandacht voor de daders, verdachten en dan degenen die onvoldoende een veilige werkplek voor kandidaten hebben gezorgd, maar daar wel verantwoordelijk voor zijn/waren.
Tja, het is financieel ook niet handig om je eigen werkgever onder de bus te gooienquote:Op maandag 17 januari 2022 12:30 schreef AgnesGru het volgende:
Hoop het ook, al lijkt het er voor nu op dat bij de anderen er iets teveel (andere) belangen spelen
Dit staat wel zo in de verklaring van Jeroenquote:Op maandag 17 januari 2022 12:24 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
De wegkijkers met betrokkenheid bij het programma schaar ik onder degenen die verantwoordelijk zijn voor het bewust in stand houden van een onveilige werkomgeving.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijns inziens mag er ook aandacht uitgaan naar de mensen die bewust wegkijken. Dit soort praktijken worden niet alleen in stand gehouden door de daders maar ook door de omgeving die er niks aan doet.
En wat mij betreft zie Anouk daar ook bij met haar voorkennis en haar grote waffel.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:34 schreef Stepperoller het volgende:
De wegkijkers met betrokkenheid bij het programma schaar ik onder degenen die verantwoordelijk zijn voor het bewust in stand houden van een onveilige werkomgeving.
Quote? Ik kan er niet onomwonden uithalen dat ze ook expliciet wist dat het om kandidaten ging. Hij vermeldt niet hoe gedetailleerd hij zijn vrouw op de hoogte heeft gesteld.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:33 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit staat wel zo in de verklaring van Jeroen
Haha ik hoop en verwacht dat de opzet van dit item iets anders is dan bij de boze mensen die nog een paar tientjes van hun bijbaantje krijgen.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:32 schreef Benny het volgende:
Wel zin in Tim die Ali confronteert en hem een oorkonde probeert te geven
Iemand zei dat het net een slechte serie is van Videoland. Het begint juist steeds meer te lijken op een goede serie van HBO waarin Jeroen de rol heeft van:quote:Op maandag 17 januari 2022 12:28 schreef Benny het volgende:
Waarom zou dat per definitie niet kunnen?quote:Op maandag 17 januari 2022 12:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
En wat mij betreft zie Anouk daar ook bij met haar voorkennis en haar grote waffel.
quote:Op maandag 17 januari 2022 09:02 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Tot nu toe zeggen alle presentatoren van niets te weten.
Maar bij dit format is de presentator toch ook hoofdzakelijk betrokken bij de liveshows (en misschien een keer een geregisseerd kijkje bij het repeteren?) terwijl de coaches met kandidaten repeteren en zo?
Dan is het ook logisch dat Anouk van niks weet, omdat zij professioneel met haar kandidaten omgaat en iemand als die bandleider ook eerder toeslaat bij kandidaten van een coach waar een informelere setting heers
Eh, in die familie lopen privé en zakelijk nogal door elkaar heen...quote:Op maandag 17 januari 2022 12:34 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
De wegkijkers met betrokkenheid bij het programma schaar ik onder degenen die verantwoordelijk zijn voor het bewust in stand houden van een onveilige werkomgeving.
,,Bij mijn gezin en mijn werkgever ben ik al eerder diep door het stof gegaan, maar bij deze wil ik aan de betreffende vrouwen mijn oprecht gemeende excuses aanbieden voor dingen die ik nooit had mogen doen.”quote:Op maandag 17 januari 2022 12:35 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Quote? Ik kan er niet onomwonden uithalen dat ze ook expliciet wist dat het om kandidaten ging.
En dan weer op zijn bek geslagen wordtquote:Op maandag 17 januari 2022 12:32 schreef Benny het volgende:
Wel zin in Tim die Ali confronteert en hem een oorkonde probeert te geven
Als ze maar van KutMarije afblijvenquote:Op maandag 17 januari 2022 12:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En dan weer op zijn bek geslagen wordt
Of een 'rap' cadeau krijgtquote:Op maandag 17 januari 2022 12:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen dat Linda wel wist van deze oude gevallen, maar dat er uit het onderzoek komt dat hij er daarna vrolijk mee is doorgegaan.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:36 schreef Benny het volgende:
[..]
,,Bij mijn gezin en mijn werkgever ben ik al eerder diep door het stof gegaan, maar bij deze wil ik aan de betreffende vrouwen mijn oprecht gemeende excuses aanbieden voor dingen die ik nooit had mogen doen.”
https://www.ad.nl/show/li(...)-the-voice~a52a20ae/
Eh dan is conclusies trekken over wat wie wel/niet ineens wist gerechtvaardigd? In mijn ogen niet.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Eh, in die familie lopen privé en zakelijk nogal door elkaar heen...
Medelijden met wie jij voor surprise had dit jaar.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Of een 'rap' cadeau krijgt
Yo Tim, jij bent BOOS
Maar dit is WAARDELOOS
Ik ben de grote Ali B
Tegen dit zeg ik NEE
Oh, dat zal het ook wel zijn. Of dat het heftiger is dan haar is voorgehoudenquote:Op maandag 17 januari 2022 12:40 schreef 297534 het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen dat Linda wel wist van deze oude gevallen, maar dat er uit het onderzoek komt dat hij er daarna vrolijk mee is doorgegaan.
Je hebt Ali zijn 'rap' voor Max Verstappen nooit gehoord?quote:Op maandag 17 januari 2022 12:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Medelijden met wie jij voor surprise had dit jaar.
Waarschijnlijk is het net wat ernstiger en structureler dan ze dacht. Maar het kan ook zijn dat ze het hem vooral kwalijk neemt dat het naar buiten is gekomen. Je weet maar nooit in dat soort machtige families.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:40 schreef 297534 het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen dat Linda wel wist van deze oude gevallen, maar dat er uit het onderzoek komt dat hij er daarna vrolijk mee is doorgegaan.
quote:The Voice is voorlopig van de buis gehaald na berichten over seksueel grensoverschrijdend gedrag. Weet jij daar meer van of wil je een andere misstand melden? Dan kun je ons een berichtje sturen via WhatsApp of Signal op: +31615377185. Je kunt ook mailen naar tips@ad.nl of tippen via Publeaks. Via al deze kanalen kun je ons anoniem tippen. Je gegevens nemen we in vertrouwen in behandeling volgens ons privacystatement.
The Voice Senior?quote:Op maandag 17 januari 2022 12:42 schreef RipCity het volgende:
Nu kan je the voice kids eigenlijk ook wel wegstrepen na het gedoe met Marco en nu dit. Groot gat voor rtl op de vrijdag. Vanaf nu dus alleen nog masked talentenjachten
Zeker wel. Die was niet best. Desalniettemin blijf ik bij mijn statement.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Je hebt Ali zijn 'rap' voor Max Verstappen nooit gehoord?
Goh het AD wil meeliften op BOOSquote:
Je bent guwoon een fies sielig mannetje!!!111quote:Op maandag 17 januari 2022 12:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wat gerechtvaardigd is, is de vraag stellen wat Linda de Mol precies wist en of haar niet een en ander te verwijten valt. Dan kun je dat wel op voorhand uitsluiten door te stellen dat het puur iets was van de werkvloer, maar zoals ik al zei: privé en zakelijk lopen in die familie door elkaar heen.quote:Op maandag 17 januari 2022 12:40 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Eh dan is conclusies trekken over wat wie wel/niet ineens wist gerechtvaardigd? In mijn ogen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |