Snel, ze vallen onze ideale blanke schoonzonen aan. Werp ze maar een neger toe, daar zijn ze wel even zoet mee!quote:Op maandag 17 januari 2022 10:44 schreef superniger het volgende:
[..]
Bliksemafleider van Albert Verlinde in opdracht van John de Mol.
Als kleine Pjotr die van de trojka voor de wolven wordt gegooid.quote:Op maandag 17 januari 2022 10:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Snel, ze vallen onze ideale blanke schoonzonen aan. Werp ze maar een neger toe, daar zijn ze wel even zoet mee!
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 17 januari 2022 09:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tenzij de Mollen de uitzending door de rechter weten te verbieden of iets dergelijks.
Het is allemaal zo doorzichtig. De volgende fase is natuurlijk zelfopoffering van Albert.quote:Op maandag 17 januari 2022 10:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als kleine Pjotr die van de trojka voor de wolven wordt gegooid.
Heeft kwalbert niet genoeg aan zijn eigen sores?quote:Op maandag 17 januari 2022 10:30 schreef Tengano het volgende:
Ik vraag me juist af waarom Albert Verlinde specifiek voor Humberto Tan kiest om die nu als bliksemafleider op te stellenEr zijn vast nog wel meer mensen die je zou kunnen noemen verwacht ik.
Waar komt die nichtennijd vandaan vraag ik me dan af. Zou het iets met zijn grote zwarte tuinslang te maken hebben of dat Humberto beter bij het publiek ligt dan die engnicht zelf. Ik snap het gewoon niet...
Misschien wilde Albert zelf altijd wel graag een talkshow hebben, maar kon hij niemand vinden die dat zag zitten. En terecht natuurlijk. Dan zou het een soort van de kift zijn. Maar wellicht zit er nog wat oud zeer tusen die twee.
Albert Verlinde is sowieso een viezerik, of hij dit nou wel of niet benoemd had.quote:Op maandag 17 januari 2022 10:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Heeft kwalbert niet genoeg aan zijn eigen sores?
Walgelijk om dit weer op te rakellen. Heeft hij ook bewijzen?
Zijn dat letterlijk zijn woorden?quote:Op maandag 17 januari 2022 10:50 schreef Stepperoller het volgende:
[ twitter ]
Kwalbert zit zelf schaapachtig mee te knikken als Evert aanranding bagatelliseert en verdedigt![]()
'Marco komt er verrassend goed uit, want hij schijnt alleen vrouwen oppervlakkig aangerand te hebben'
Nee hij zegt geen aanranding, maarquote:Op maandag 17 januari 2022 10:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zijn dat letterlijk zijn woorden?(Dwing me alsjeblieft niet om te kijken.)
Dat is zeker waar.quote:Op maandag 17 januari 2022 10:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Albert Verlinde is sowieso een viezerik, of hij dit nou wel of niet benoemd had.
quote:Op maandag 17 januari 2022 10:50 schreef Stepperoller het volgende:
[ twitter ]
Kwalbert zit zelf schaapachtig mee te knikken als Evert aanranding bagatelliseert en verdedigt![]()
'Marco komt er verrassend goed uit, want hij schijnt alleen vrouwen oppervlakkig aangerand te hebben'
Dafuqquote:Niemand heeft klachten over Marco. Ik begrijp ook dat er van de veertien vragen aan al die betrokken bij het programma BOOS dat het vooral gaat om een hand op de bibs, een hand op de dij. Waarvan je 10 jaar geleden, heel weinig aanstoten aan nam. Dus het zou best wel eens kunnen wezen dat Marco meevalt in deze.
Wat een flauwekul kraamt die Santegoeds uit. Ook toen al was dat gedrag ronduit vervelend en bedenkelijk.quote:
Vergeleken met de andere viespeuken ben je een braverik.quote:Op maandag 17 januari 2022 10:55 schreef vencodark het volgende:
Ooh oppervlakkig aanranden.
Dan valt het mee. Marco, kom maar weer uit je hol!
En bijvoorbeeld TheBradge, oohh wacht...quote:Op maandag 17 januari 2022 11:06 schreef quirina het volgende:
Kijk over Tino Martin hoor je dit soort dingen niet en over Django Wagner ook niet en Frans Bauer is ook netjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |