Als je voor je beroep enkel tv hoeft te kijken en daar je mening over moet geven (in de krant of in tv-programma's), kan ik daar enkel respect voor hebbenquote:Op maandag 17 januari 2022 13:52 schreef Duiveltja het volgende:
Angela de Jong had nog een goede column over de reactie van Samantha Steenwijk.
De huisvrouw die fulltime in tv panels zit en om onbegrijpelijke redenen vaak op tv is.
Die laatste zin gaat over Samantha denk ik.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als je voor je beroep enkel tv hoeft te kijken en daar je mening over moet geven (in de krant of in tv-programma's), kan ik daar enkel respect voor hebben
Omroep Brabantquote:Op maandag 17 januari 2022 14:15 schreef maily het volgende:
Merendeel Brabanders vindt het terecht dat The Voice is stopgezet
[ afbeelding ]
Oh lol, dat kan ook jaquote:Op maandag 17 januari 2022 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die laatste zin gaat over Samantha denk ik.
Pleun Bierbooms.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:15 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Ze ziet eruit alsof ze een plastisch chirurg een bezoekje heeft gebracht? Ik herinner me haar heel anders.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:17 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Pleun Bierbooms.
Die kijkt zo chronisch ontevreden op haar Instagram-account, alsof het artiestenleven toch niet helemaal dat brengt wat ze gehoopt had. Ik keek er toevallig dit weekend nog op.
https://www.instagram.com/pleunbierbooms/
Dat is niet ontevreden. Dit is hoe je hoort te kijken als je een celeb bent. Niet te veel lachen, fashion statement zijn is een serieuze aangelegenheid.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:17 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Pleun Bierbooms.
Die kijkt zo chronisch ontevreden op haar Instagram-account, alsof het artiestenleven toch niet helemaal dat brengt wat ze gehoopt had. Ik keek er toevallig dit weekend nog op.
https://www.instagram.com/pleunbierbooms/
Nee hoor, Hind wordt onderhouden door haar ex-neukertje Marcel Boekhoorn. Die is een stuk minder succesvol dan ze zelf wil laten geloven.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vergeet Jim en Jamai niet. Niet doorgebroken als wereldzangsterren, maar die eten er toch lekker van. Zo zijn er nog wel meer. Hind boert er ook lekker van.
Aan het niet spectaculair doen in showbizland hangt toch een ander loonstrookje dan matig presteren bij de Jumbo.
Ze mocht in zingen tijdens GP van Abu Dhabi. Nou, dat is gewoon compleet verzonnen verhaal geweestquote:Op maandag 17 januari 2022 14:29 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Nee hoor, Hind wordt onderhouden door haar ex-neukertje Marcel Boekhoorn. Die is een stuk minder succesvol dan ze zelf wil laten geloven.
Last van de Omerta?quote:Op maandag 17 januari 2022 14:15 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
quote:John de Mol: ‘Grenzen van geheimhoudingsverklaring ver overschreden’
John de Mol geeft aan ‘enorm geschrokken’ te zijn van het nieuws rondom The Voice of Holland. Hij beweert ‘geen enkel vermoeden’ te hebben gehad dat de betrokken slachtoffers zich niet aan de geheimhoudingsverklaring zouden houden.
quote:
Oei FPCL niet vergeten hequote:Op maandag 17 januari 2022 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Goed, popcorn is binnen.
Vanavond dus RTL Boulevard - HLF8 - VIV - Shownieuws. Of er moeten nog boeiende gasten zitten bij OP1/Beau.
[ afbeelding ]
En M terugkijken. Als je het niet trekt is een kotsbakje erbij altijd mogelijk.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Goed, popcorn is binnen.
Vanavond dus RTL Boulevard - HLF8 - VIV - Shownieuws. Of er moeten nog boeiende gasten zitten bij OP1/Beau.
[ afbeelding ]
Wie heeft Netflix nodig als je Hillywood in elkaar kunt zien donderen?quote:Op maandag 17 januari 2022 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Goed, popcorn is binnen.
[ afbeelding ]
Ja of de kern van het Hele Probleem met Alles Wat Ooit met The Voice te Maken Heeft blijkt toch weer dat 'Anouk alleen maar met jong geschopt wil worden door negers'.quote:Op maandag 17 januari 2022 13:54 schreef Draak31 het volgende:
NWS zit vol smerige bruten die dit soort traumatiserende aanrandingen goedpraten.Dit moeten we niet willen in Nederland. Niet nu. Goedpraters overal.
Je blijft met je smerige poten van een ander af. Punt Stelletje idioten. bah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |