SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [bewoner] Julio
BB / [Bewoner] Leroy
BB / [Bewoner] Hanne
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdAllemaal cabaretteketet!
Dat was een ingesproken filmpje op het BB account volgens mij. Zal wel min of meer verplicht zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:53 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ze had al een instagrampost gedaan dacht ik
Was op Twitter.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:55 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was een ingesproken filmpje op het BB account volgens mij. Zal wel min of meer verplicht zijn.
Nee zoals minister de Jonge van de week met pilsje naar de persconferentie keek, zo had zij die foto bewerkt met sloffen aan en dat big brother op tv was.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:55 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was een ingesproken filmpje op het BB account volgens mij. Zal wel min of meer verplicht zijn.
Zoon van een rijke zelfstandige waar hij "commercieel directeur" is - lees plaatsje in bedrijf gekregen.. Doet wat hij wil uiteraard. Verwend nest, en laat een scharrel zo opzij liggen.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:44 schreef Flow3r het volgende:
Dimi gaat ook zo gezellig tegenover Vera zitten![]()
[ afbeelding ]
Ja ik zie dat ik het mis hadquote:Op zondag 16 januari 2022 18:56 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Nee zoals minister de Jonge van de week met pilsje naar de persconferentie keek, zo had zij die foto bewerkt met sloffen aan en dat big brother op tv was.
Of misschien was het van een fan account of zo. Ik volg dat verder ook niet.
omdat ze geen salade bij de boodschappen hadden gekregen.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:56 schreef mario390 het volgende:
zo te zien hebben ze maar toch veel
gegeten
en vraag waarom hebben ze nie
en salat??
bij onz thuis komt bijna naarquote:Op zondag 16 januari 2022 18:58 schreef Verida het volgende:
[..]
omdat ze geen salade bij de boodschappen hadden gekregen.
een beetje anorexiahoofd, net als Julie vorig jaar.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
GrootOogje mag naast LangNekje op de Efteling gaan staan wat mij betreft
[ afbeelding ][ afbeelding ]
je praat de hele dag onzinquote:Op zondag 16 januari 2022 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
Ze hebben nog geen boodschappen gekregen, alleen aanvulling van de basis productenquote:Op zondag 16 januari 2022 18:58 schreef Verida het volgende:
[..]
omdat ze geen salade bij de boodschappen hadden gekregen.
quote:Op zondag 16 januari 2022 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
dat weet je toch nu nietquote:Op zondag 16 januari 2022 18:59 schreef Verida het volgende:
[..]
een beetje anorexiahoofd, net als Julie vorig jaar.
Wel nee ook weer een huispak, alleen een ander kleurtjequote:Op zondag 16 januari 2022 18:57 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ziet er wel beter uit dan in het huis
Met die lucifer armpjes en dan stellig beweren dat ze elke ochtend Pizza eet...quote:Op zondag 16 januari 2022 18:59 schreef Verida het volgende:
[..]
een beetje anorexiahoofd, net als Julie vorig jaar.
Ik vind haar leukquote:Op zondag 16 januari 2022 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
Slechte eter dusquote:Op zondag 16 januari 2022 19:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Met die lucifer armpjes en dan stellig beweren dat ze elke ochtend Pizza eet...Ze is de zoveelste BS'ter
quote:
Peterquote:Op zondag 16 januari 2022 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch iemand die kiwi´s eet zonde schil
hou eendlijk op je weet toch niet,je zeurt overquote:Op zondag 16 januari 2022 19:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Met die lucifer armpjes en dan stellig beweren dat ze elke ochtend Pizza eet...Ze is de zoveelste BS'ter
ja niks mis mequote:Op zondag 16 januari 2022 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Eindelijk gevonden
https://www.facebook.com/hanne.ioculano
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Eindelijk gevonden
[ afbeelding ]
Nawel ookquote:Op zondag 16 januari 2022 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch iemand die kiwi´s eet zonde schil
Ik had aan 10sec Mario al genoeg om te weten...quote:Op zondag 16 januari 2022 19:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
hou eendlijk op je weet toch niet,je zeurt over
mensen de je niet kennt
Is haar eigen account volgens mij aan de tweets te zien. Opzich nog best grappig dit, al zal ze het niet zelf hebben gemaakt.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:56 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Nee zoals minister de Jonge van de week met pilsje naar de persconferentie keek, zo had zij die foto bewerkt met sloffen aan en dat big brother op tv was.
Of misschien was het van een fan account of zo. Ik volg dat verder ook niet.
Ik zou het kind ff geblurred hebben!!quote:Op zondag 16 januari 2022 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Eindelijk gevonden
[ afbeelding ]
whut?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
Iemand niet gezien dat Amy heel raar van tafel holde stream 1 op 47 minuten en dat ze terug kwam Kristof iets zei van metoo ofzo ,dacht te horen dat leroy aan haar zat
Of ben ik nou gek
Je naam had Gekkie moeten zijnquote:Op zondag 16 januari 2022 19:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
Iemand niet gezien dat Amy heel raar van tafel holde stream 1 op 47 minuten en dat ze terug kwam Kristof iets zei van metoo ofzo ,dacht te horen dat leroy aan haar zat
Of ben ik nou gek
je weet helemal niksquote:Op zondag 16 januari 2022 19:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik had aan 10sec Mario al genoeg om te weten...
Ik heb het gehoord maar niet begrepen. Amy zei zelf ook nog iets over aan een kont zitten. Het was erg vaag.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
Of ben ik nou gek
Ze heeft mooie ogen, maar dat "grote-ogen-effect" is meestal door contactlenzen.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
Precies dit. Wij begrijpen elkaarquote:Op zondag 16 januari 2022 19:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik begrijp dat kiwi eten met schil nog steeds niet. Alsof je een slecht geschoren k** beft.
Half Italiaanse of zo?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Eindelijk gevonden
[ afbeelding ]
ik hou van beter als met enquote:Op zondag 16 januari 2022 19:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik begrijp dat kiwi eten met schil nog steeds niet. Alsof je een slecht geschoren k** beft.
Vera zit in de openhaard maar van de trui vond ze denk ik zondequote:Op zondag 16 januari 2022 19:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is haar eigen account volgens mij aan de tweets te zien. Opzich nog best grappig dit, al zal ze het niet zelf hebben gemaakt.
[ twitter ]
Weet alleen niet wat de trui van Vera daar doet.
Nou heb expres terug gespoeld hoor ,Grace ging achter haar aanquote:Op zondag 16 januari 2022 19:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je naam had Gekkie moeten zijn
O.K. nodig je favoriete Cossers uit om bij jou eens te komen eten in Oostenrijk. Krijg honger !quote:Op zondag 16 januari 2022 18:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij onz thuis komt bijna naar
elke eten salat bij
maar een heel mager bekkie met een puntige, vooruitstekende kin. Vandaar mijn opmerking dat het een anorexia koppie lijktquote:Op zondag 16 januari 2022 19:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze heeft mooie ogen, maar dat "grote-ogen-effect" is meestal door contactlenzen.
Had deze ook gevonden, maar twijfelde nog. Nu niet meer.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Eindelijk gevonden
[ afbeelding ]
Vandaar dat Chinezen altijd een bril hebben ipv lenzen!quote:Op zondag 16 januari 2022 19:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze heeft mooie ogen, maar dat "grote-ogen-effect" is meestal door contactlenzen.
dat is haar pak hoorquote:Op zondag 16 januari 2022 19:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is haar eigen account volgens mij aan de tweets te zien. Opzich nog best grappig dit, al zal ze het niet zelf hebben gemaakt.
[ twitter ]
moet je mutti vragenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
O.K. nodig je favoriete Cossers uit om bij jou eens te komen eten in Oostenrijk. Krijg honger !
Waar komt hij vandaan?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:08 schreef engine het volgende:
Leroy kan volgens mij ook niet tegen stilte![]()
Dat blijft ook maar ratelen
geen lullig huisjequote:Op zondag 16 januari 2022 19:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ twitter ]
In de buurt van Den Bosch.quote:
yana klingt niet echt italienischquote:Op zondag 16 januari 2022 19:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Half of heel denk ik ja.
Insta: https://instagram.com/hanne_yana
De Jaloerse CockBlokkers staan klaar met comments..quote:Op zondag 16 januari 2022 19:10 schreef Koos1958 het volgende:
vera en dimi gaan douchen en nouchine gaat dus ook in de badkamer staan
Misschien wil vera dit juist???quote:Op zondag 16 januari 2022 19:12 schreef Koos1958 het volgende:
Die twee krijgen ook echt geen privacy van de mensen daar. Rot op uit die badkamer denk ik dan dat ze kunnen praten
Wat zijn slutogen?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
yana klingt niet echt italienisch
kind heeft toch bijna slutoogen
Als je meedoet heb je sowieso geen privacyquote:Op zondag 16 januari 2022 19:12 schreef Koos1958 het volgende:
Die twee krijgen ook echt geen privacy van de mensen daar. Rot op uit die badkamer denk ik dan dat ze kunnen praten
Mama Mario390, nodig mario's favoriete Cossers uit om bij jullie eens te komen eten in Oostenrijkquote:Op zondag 16 januari 2022 19:09 schreef mario390 het volgende:
nodig je favoriete Cossers uit om bij jou eens te komen eten in Oostenrijk
Nee dat wordt niks, Dimi kan met goed fatsoen haar kant niet op kijkenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:12 schreef Koos1958 het volgende:
Achternaam is Ioculano, dat is wel een Italiaanse naam.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
yana klingt niet echt italienisch
kind heeft toch bijna slutoogen
Donequote:Op zondag 16 januari 2022 19:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik zou het kind ff geblurred hebben!!
Evil ine bij mij...quote:Op zondag 16 januari 2022 19:14 schreef MacDeMarco het volgende:
ik denk dat nu kitty weg is, nouchine voor mij het meest ergerlijk is
Nawel hier. Met heel grote afstand.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Je ziet idd zo, dat het gefotoshopt is wel grappig gedaanquote:Op zondag 16 januari 2022 19:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik denk dat je de referentie mist.![]()
http://twitter.com/hugodejonge/status/1482054345466208262
ja dat dann welquote:Op zondag 16 januari 2022 19:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Achternaam is Ioculano, dat is wel een Italiaanse naam.
Precies dat. Ga naar huis Nouchine, en neem dat kutgeluidje van je mee.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:14 schreef MacDeMarco het volgende:
quote:
ik hoor nouchine het meest schreeuwenquote:
Is de woonkamer van Hugo de Jongequote:Op zondag 16 januari 2022 19:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Geloof nooit dat het haar huis is
quote:
En wat is dat?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:16 schreef mario390 het volgende:
Slutoogen is en typfout![]()
het zou slitoogen zijn
Ze heeft verteld dat ze half-italiaans is.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Achternaam is Ioculano, dat is wel een Italiaanse naam.
Dat is een gephotoshopte foto van / in het huis van Hugo de Jonge.quote:
Ook slitoogen is geen nederlands woordquote:Op zondag 16 januari 2022 19:16 schreef mario390 het volgende:
het zou slitoogen zijn
Waarom? Die badkamer is van iedereen en er is geen privacy. Dat snappen ze neem ik aan zelf ook wel.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:12 schreef Koos1958 het volgende:
Oh spleetogen, maar dat heeft het kind niet hoorquote:
zei ze dat ?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:18 schreef engine het volgende:
Vera vindt het niet erg als Dimi haar tieten ziet![]()
Heel goed gesprek weer tussen die twee
yep hij praat echt dingen de ik niet snap,quote:Op zondag 16 januari 2022 19:17 schreef danusz1986 het volgende:
Wat een lompe opmerking. Dat als Dimi er over 3 weken uitgaat dat het hier erg vind. Echt een autist.
In andere woordenquote:
nee kijk de kindquote:Op zondag 16 januari 2022 19:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Spleetogen bedoel je?
Maar dat heeft ze juist niet ze heeft grote ogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
O was dat hetquote:Op zondag 16 januari 2022 19:08 schreef Flow3r het volgende:
Amy zat aan zijn billen en dacht dat ze zichzelf op haar kont sloeg of zo, toen bleek dat het leroy was smeerde ze hem gauw![]()
volgens mij
Hij is nog handtastelijker bij Kristoff dan bij Vera. Wat een rare snuiter. Ik had het wel geweten. Of speel niet deze poppenkast. Hij is de laatste dagen veranderd. Zijn ogen moeten even open gaan. Maar hoe?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep hij praat echt dingen de ik niet snap,
vremde opmerkingen de geen zinn ergeven
upskirtquote:Op zondag 16 januari 2022 19:15 schreef mario390 het volgende:
zoveel ik van vera gezien heb ,heeft de
dimi niet gezien
Brugklas niveau maar ze probeert het in ieder geval wel.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:20 schreef Tourniquet het volgende:
Nu "het gesprek" tussen Vera en Dimi.
Vera: "En hoe vind je het tot nu toe, chillen met mij?"
maar bb misschien welquote:Op zondag 16 januari 2022 19:20 schreef engine het volgende:
Ze was haar bh vergeten en ging weer het hokje in die alsnog aan te trekken onder haar hempje....toen zei ze "ik vind het niet erg als jij het ziet.."
Ook niet normale ogenquote:
Nou ik vind ook helemaal niks vanuit Dimi komen , daar zou ik ook onzeker van wordenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:20 schreef Whuzz het volgende:
Vera tegen Dimi: Hoe vind je het tot nu toeeee? Chillen met mij?
Dat is er echt zo één die elke dag 20 keer vraagt of je nog verliefd op haar bent, haar nog mooi vind, nog van haar houd...
wat zijn dan slitogen?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:16 schreef mario390 het volgende:
het zou slitoogen zijn
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera : En hoe vind je het tot nu toe, chillen met mij?
Dimi : Pfoe, goh, als je dat eens weten, nee, goed hoor
Vera : Ja?
Dimi : Tuurlijk
Vera : Gelukkig
Dimi : Ben jij mij nog niet beu? Nee?
Vera : Nee
Vera : Soms wil ik je vet graag een knuffel geven, maar ik wil ook niet zo vet gretig zijn. Dan denk ik laat maar... En dan zit ik echt op de bank, wat moet ik nou doen??
Google translate: Veriaans -> Nederlandsquote:Op zondag 16 januari 2022 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera : Soms wil ik je vet graag een knuffel geven, maar ik wil ook niet zo vet gretig zijn. Dan denk ik laat maar... En dan zit ik echt op de bank, wat moet ik nou doen??
Ongemakkelijk wel.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:21 schreef engine het volgende:
Dimi pakt maar een lawaaimachine erbij om het gesprek te ontwijken
bestaansrecht of een tactische zet om erin te blijvenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:22 schreef MMXMMX het volgende:
Wat moet Vera nu met zo een retard ik snap er niks van![]()
Ja dat lijkt er wel degelijk opquote:Op zondag 16 januari 2022 19:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Denk dat Kitty toch gelijk had, Dimi doet alsof
dat kann je niet horen wanneer de föhn loptquote:Op zondag 16 januari 2022 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar dan ben je toch wel echt verkeerd bezig, om net te doen als of iemand leuk vind en er mee aanpapt etcquote:Op zondag 16 januari 2022 19:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
En Dimitri reageert daar niet op.?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:
Dat was voor hij de föhn paktquote:Op zondag 16 januari 2022 19:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kann je niet horen wanneer de föhn lopt
Nee ziet er niet uit als een gezonde relatiequote:Op zondag 16 januari 2022 19:24 schreef Flow3r het volgende:
ze gaat dicht bij hem staan met allerlei vragen maar hij raakt haar met geen vinger aan
Te laat, nu poging 2.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:24 schreef engine het volgende:
Vera weg. Fohn uit. Snel wat gel in de haartjes en de badkamer uitrennen.
quote:Op zondag 16 januari 2022 19:25 schreef JDB94 het volgende:
Dit zijn van die vragen die gesteld worden als een aflevering van 'Lang leve de liefde' heel slecht gaat.
' Heb jij nog vragen voor mij? '
Bij beiden geen diepgang volgens mijquote:Op zondag 16 januari 2022 19:24 schreef JDB94 het volgende:
Dimi maat, vent heeft echt 0,0 diepgang.. dit is snel op gok ik
Nou vind het eerder zielig Vera is dus wel degelijk verliefd, ze komt net uit een onzekere rot relatie, en dan zal ze nu af en toe gebruikt worden voor het spel door Dimiquote:Op zondag 16 januari 2022 19:25 schreef Whuzz het volgende:
Vera: "Is er nog iets wat jij van mij wilt weten? Een random vraag ofzo?"
Ze probeert het heel hard. Vind het tegelijk aandoenlijk en sneu.
Vera blijft maar trekken en er komt niks uit. Wat rare snuiter.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:25 schreef MacDeMarco het volgende:
ik durf bijna niet te kijken naar dimi en vera
zo ongemakkelijk
Ja, dat bedoelde ik met het aandoenlijk.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou vind het eerder zielig Vera is dus wel degelijk verliefd, ze komt net uit een onzekere rot relatie, en dan zal ze nu af en toe gebruikt worden voor het spel door Dimi
Dat verdiend ze ook weer niet
Weet het wel zeker. Vera is wel verliefd maar durft niet .quote:Op zondag 16 januari 2022 19:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
je vraagt toch niet als erste vraag of je eten gaatquote:Op zondag 16 januari 2022 19:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera : 'Wil jij nog iets van mij weten?'
Dimi : 'ehmm ..ehmm... ik ... ehm... ga jij graag op restaurant?
Vera : 'Wat is dat?'
Dimi : 'Uit eten'
Vera : 'Oh ja, ik ga heel graag uit eten'
Dimi : 'En een dagje uit.. naar het strand of zo?'
Vera : 'Ik hou van uitgaan, en naar het restaurant. Niet perse naar het strand, want daar woon ik naast'
![]()
Lesje voor haar, ze koos hem zelf uit voordat ze hem kende of uberhaupt een gesprek met hem had gevoerdquote:Op zondag 16 januari 2022 19:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou vind het eerder zielig Vera is dus wel degelijk verliefd, ze komt net uit een onzekere rot relatie, en dan zal ze nu af en toe gebruikt worden voor het spel door Dimi
Naar de voetbal gaanquote:Op zondag 16 januari 2022 19:28 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezus.. Veertje moet vragen aan Demi wat 'ie leuk vind aan een relatie ..
Is toch zieligquote:Op zondag 16 januari 2022 19:22 schreef MMXMMX het volgende:
Wat moet Vera nu met zo een retard ik snap er niks van![]()
Als je echt verliefd bent dan kies je niet, dan voel je dat, en tegen dat gevoel kan je bijna niet ingaanquote:Op zondag 16 januari 2022 19:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lesje voor haar, ze koos hem zelf uit voordat ze hem kende of uberhaupt een gesprek met hem had gevoerd
toch gezelligquote:
Echt? Wow zeker een horkquote:Op zondag 16 januari 2022 19:30 schreef Whuzz het volgende:
Dimi vertelt tussen neus en lippen ook nog dat hij veel heeft rondgeneukt. Zoveel dat hij "een naam" kreeg.
Jezus hork.
Maar kom op Vera moet dat toch ook doorhebben.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch wel echt verkeerd bezig, om net te doen als of iemand leuk vind en er mee aanpapt etc
Mischien vind hij trekken niet lekker en wil hij zuigen ??quote:Op zondag 16 januari 2022 19:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vera blijft maar trekken en er komt niks uit. Wat rare snuiter.
Blijkbaar niet, vind het wel sneu voor haar..quote:Op zondag 16 januari 2022 19:31 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Maar kom op Vera moet dat toch ook doorhebben.
Met je eens. Ik heb een tijdje andersom gedacht, maar sinds gisteren ben ik compleet omgedraaid wat dat betreft. Enorm sneu.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja echt beterquote:Op zondag 16 januari 2022 19:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Fuckboy met bindingsangst.
Run Vera, run.
Sorry Binnen een dag ben je niet verliefd Is meer seksuele aantrekkingskrachtquote:Op zondag 16 januari 2022 19:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Als je echt verliefd bent dan kies je niet, dan voel je dat, en tegen dat gevoel kan je bijna niet ingaan
Je zou dat denken, maar ze komt al uit een zieke relatie, weet zij veel hoe normaal hoort?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:31 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Maar kom op Vera moet dat toch ook doorhebben.
Ja hoor liefde op het eerste gezicht, kriebels in je buik krijgen als je iemand ziet bestaat wel degelijkquote:Op zondag 16 januari 2022 19:32 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Sorry Binnen een dag ben je niet verliefd Is meer seksuele aantrekkingskracht
Liefde op het eerste gezicht dat kan welquote:Op zondag 16 januari 2022 19:32 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat kan best ja. Er zijn zat mensen die niet knuffelig / klef zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:34 schreef Ireth het volgende:
Kan het ook niet gewoon zo zijn dat hij zo is? Ik ken wel meer kerels waarbij ik me een tandarts voel qua antwoorden er uit trekken...
vera hoopte waarschijnlijk op een knuffel, maar dimitri liep de andere kant opquote:Op zondag 16 januari 2022 19:35 schreef Whuzz het volgende:
Vera: "Maar knuffelen mag altijd!"
Dimi: "Dat weet ik ondertussen wel"
Als je ADHD hebt kan je dat inderdaad hebben. Weinig inlevingsvermogen Kan hoeft nietquote:Op zondag 16 januari 2022 19:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat kan best ja. Er zijn zat mensen die niet knuffelig / klef zijn.
Maar ZO weinig empathie dat je echt niet doorhebt dat iemand even een knuffel nodig heeft en wat bevestiging is ook een teken aan de wand.
Ja hoor liefde op het eerste gezicht, kriebels in je buik krijgen als je iemand ziet bestaat wel degelijkquote:Op zondag 16 januari 2022 19:32 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Over het algemeen, als je met iemand een klik hebt kwek je man of vrouw 100 uitquote:Op zondag 16 januari 2022 19:34 schreef Ireth het volgende:
Kan het ook niet gewoon zo zijn dat hij zo is? Ik ken wel meer kerels waarbij ik me een tandarts voel qua antwoorden er uit trekken...
Voor haar was dit een goed gesprek waarschijnlijkquote:Op zondag 16 januari 2022 19:36 schreef Whuzz het volgende:
Vera weer helemaal happy. Ze heeft 8 seconden aandacht gehad
Klinkt meer als asperger dan als ADHD hoor.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:37 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Als je ADHD hebt kan je dat inderdaad hebben. Weinig inlevingsvermogen Kan hoeft niet
Precies dat. Dan nu maar ff verplicht zoenen, dan kan ze er weer even tegenaan.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar ZO weinig empathie dat je echt niet doorhebt dat iemand even een knuffel nodig heeft en wat bevestiging is ook een teken aan de wand.
Nee niet interessant, maar dan is hij weer voor een uurtje van haar gezeur af.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:37 schreef Yolk het volgende:
[..]
Sure, dat deel vindt hij wél interessant
Benieuwd naar de recensie straks bij Grace.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:37 schreef engine het volgende:
[..]
Voor haar was dit een goed gesprek waarschijnlijk
Dat is een grijs gebied Een ADHDer heeft vaker meer zijdelingse problemenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Klinkt meer als asperger dan als ADHD hoor.
vera zat in de keuken. Zij is weggegaanquote:
Nee, maar Vera komt wel over als een naief gansje.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Denk je? Ik zou niet overtuigd zijn
Vind er niks an tot nu toequote:Op zondag 16 januari 2022 19:38 schreef Rhosyn het volgende:
Leroy is niet erg goed in verhalen vertellen. Ik snap er geen snars van. In bad. Uit bad.
Nou ja, ik ken een gast die aan zijn vriendin vroeg of de bevalling (8 cm ontsluiting) niet ff paar uurtjes kon wachten, ajax moest binnen een kwartier voetballen....quote:Op zondag 16 januari 2022 19:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
bestaat niet meerquote:Op zondag 16 januari 2022 19:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Klinkt meer als asperger dan als ADHD hoor.
HAHAHA Das wel erg zeg maar moet er wel om lachen. Ik zie het helemaal voor me.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken een gast die aan zijn vriendin vroeg of de bevalling (8 cm ontsluiting) niet ff paar uurtjes kon wachten, ajax moest binnen een kwartier voetballen....
Dus ik kijk nergens meer van op wat mannen betreft
Mja, dat snap ik dan weer wel. Kom op zeg. Ben je 9 maanden bezig en dan NU ineens als er voetbal is moet het allemaal snel-snelquote:Op zondag 16 januari 2022 19:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken een gast die aan zijn vriendin vroeg of de bevalling (8 cm ontsluiting) niet ff paar uurtjes kon wachten, ajax moest binnen een kwartier voetballen....
Kristof heeft 1000 euro gewonnenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:39 schreef MMXMMX het volgende:
Hoe was dat tellen in de DBK afgelopen ?
Dat is toch verschrikkelijk als je met je scharrel niet eens een normaal gesprek kan voeren? Dat ze in godsnaam gaan neuken, hebben ze dat uit hun systeem, en klaar met dat toneelstukje.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Als Demi nog iets weten wil, kan 'ie het alijd vragen...Veertje voelt zich weer 14 namelijk..![]()
[ afbeelding ]
En de verplichte zoen.. Of wel hoe Demi erin geluisd wordt![]()
[ afbeelding ]
Vragen mag,.... toch ?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat heb ik weer totaal gemistquote:Op zondag 16 januari 2022 19:39 schreef MMXMMX het volgende:
Hoe was dat tellen in de DBK afgelopen ?
Gaan we bijdehand lopen doen?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
bestaat niet meer
een stoornis in het autistisch spectrum
Die had van mij voetbal mogen kijken, en weg mogen blijvenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
kan ook zonder Noikenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat is toch verschrikkelijk als je met je scharrel niet eens een normaal gesprek kan voeren? Dat ze in godsnaam gaan neuken, hebben ze dat uit hun systeem, en klaar met dat toneelstukje.
At Gunpointquote:Op zondag 16 januari 2022 19:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat is toch verschrikkelijk als je met je scharrel niet eens een normaal gesprek kan voeren? Dat ze in godsnaam gaan neuken, hebben ze dat uit hun systeem, en klaar met dat toneelstukje.
hou op,ben je weer zo en troll?quote:Op zondag 16 januari 2022 19:36 schreef Lrod01 het volgende:
Losers moeten weer even hun tv momentje pakken
Hij valt op mannen, al weet hij dat zelf nog niet. Hij krijgt het op een presenteerblad aangeboden, en op zijn leeftijd gieren de hormonen door z’n lichaam dus hij moet enige behoefte hebben in die 100 dagen BB. Maar de kans neemt hij niet.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:40 schreef b_engeltje het volgende:
Die handen van Dimi gaan ook nergens heen..kom op ze staat net in dat niemandalletje voor je te paraderen...is hij van steen?
Als je nu eens mensen negeert die niks met Vera hebbenquote:
Ach, ieder z'n fetishquote:Op zondag 16 januari 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
liever bij de hand dan bij de voet
heeft Dimi al een relatie gehad??????quote:Op zondag 16 januari 2022 19:42 schreef Flow3r het volgende:
Hij kan alleen meisjes 'scoren' , zoenen en seks, thats all folks, meer zit er niet in
Ja heel vreemd. Daar is niks tussen die 2. Vera wil het heel graag, maar hoop voor der dat ze wakker wordt dat dit niks wordt.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:40 schreef Flow3r het volgende:
Ze doen ook niks samen, alleen zoenen
Waarom vraagt ie haar niet om mee te rommelen in de keuken of gaat ie eens naast haar zitten ?
Zij lijkt me meer verlegen dan hij en toch doet zij haar best om meer contact te maken
hebben niet geneuktquote:Op zondag 16 januari 2022 19:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Lekker muilenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Als Demi nog iets weten wil, kan 'ie het alijd vragen...Veertje voelt zich weer 14 namelijk..![]()
[ afbeelding ]
En de verplichte zoen.. Of wel hoe Demi erin geluisd wordt![]()
[ afbeelding ]
Ja, met een engelse.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft Dimi al een relatie gehad??????
geen idee namelijk
Het is best sneu voor haar. Ze is best duidelijk naar hem toe maar er komt amper iets terug. Als hij geen zin heeft moet hij dat eigenlijk ook gewoon zeggen.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:40 schreef Flow3r het volgende:
Ze doen ook niks samen, alleen zoenen
Waarom vraagt ie haar niet om mee te rommelen in de keuken of gaat ie eens naast haar zitten ?
Zij lijkt me meer verlegen dan hij en toch doet zij haar best om meer contact te maken
sorry maar bij zo en opmerking,enquote:Op zondag 16 januari 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je nu eens mensen negeert die niks met Vera hebben
Lijkt wel hun hond ofzoquote:Op zondag 16 januari 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
jeezzzzz
kan Nous ook wat anders als bij mensen op schoot liggen
brabant kut jonguh!quote:Op zondag 16 januari 2022 19:44 schreef Whuzz het volgende:
Die Leroy praat echt van: "Snapte? Witte wel? Da kende tog?"
Nous de huispoes (in een ander opzicht dan men normaal bedoelt hier haha)quote:Op zondag 16 januari 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
jeezzzzz
kan Nous ook wat anders als bij mensen op schoot liggen
Terechte vraag. Kom op zeg. Die man heeft al genoeg geleden tijdens de zwangerschap. Kan ze wel wat terug doen.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij ging bij 989 in de fout en moest opnieuw beginnenquote:Op zondag 16 januari 2022 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kristof tot 1000 moeten tellen. Dat is best lastig na een tijdje
happy kitty pur kittyquote:Op zondag 16 januari 2022 19:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nous de huispoes (in een ander opzicht dan men normaal bedoelt hier haha)
Ja, da's het accent. Maar hij vult elke zin met "snap je?' "Weet je wel?" "Ken je dat?"quote:
doen er veel daarquote:Op zondag 16 januari 2022 19:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, da's het accent. Maar hij vult elke zin met "snap je?' "Weet je wel?" "Ken je dat?"
Enige remedie is om daat constant "nee?" op te zeggen
Maar dan duurt het gesprek NOG langer
Wat zuur dit. Dan had hij in totaal iets van 2000 ofzo. Laat ons zeggen een halve seconde per tel dat is ongeveer 17 minuten ongeveerquote:Op zondag 16 januari 2022 19:45 schreef engine het volgende:
[..]
Hij ging bij 989 in de fout en moest opnieuw beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |